Kaasbroodjes van Fann zijn beterquote:Op zondag 19 januari 2020 20:53 schreef pullup het volgende:
Het is een poging zullen we maar zeggen...
quote:Op zondag 19 januari 2020 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Het verhaal gaat dat de onderhandelingen over het beëindigen van de tweede wereld oorlog langer duurder omdat de Duitsers en Nederlanders beiden het niet overeen konden worden wie Limburg nou kreeg. Alhoewel Limburg daarvoor Nederlands grondgebied was, had Bernard een bloedhekel aan Limburg en wilde er vanaf.
Na dagen onderhandelen hebben ze kop en munt gedaan (leek Bernard beter dan Russische roulette), Nederland verloor en Duitsland ging toch als winnaar naar huis.
Waar kom je deze onzin tegen?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Het verhaal gaat dat de onderhandelingen over het beëindigen van de tweede wereld oorlog langer duurder omdat de Duitsers en Nederlanders beiden het niet overeen konden worden wie Limburg nou kreeg. Alhoewel Limburg daarvoor Nederlands grondgebied was, had Bernard een bloedhekel aan Limburg en wilde er vanaf.
Na dagen onderhandelen hebben ze kop en munt gedaan (leek Bernard beter dan Russische roulette), Nederland verloor en Duitsland ging toch als winnaar naar huis.
In mijn hoofd. Afdeling geschiedvervalsing.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar kom je deze onzin tegen?
Ik zou het eens laten nakijken, gewoon omdat het kanquote:Op zondag 19 januari 2020 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn hoofd. Afdeling geschiedvervalsing.
Dat is waarquote:Op zondag 19 januari 2020 20:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik doe meestal wel bloem in de taart...
Maanzaad is lekker op een kadetje verder opzoutenquote:
Heb je de chocolade van Tony ook al eens gehad?quote:
Die oranje is lekkerquote:Op zondag 19 januari 2020 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je de chocolade van Tony ook al eens gehad?
Dat klinkt dan weer wel lekkerquote:
Dan stop je toch zeep smaak erin?quote:
Ja diequote:
Ja maar ik ben niet zo heel gek van chocola, soms die van Lindt, puur met zeezout. Dunne tabletten zijn makkelijk te breken met m'n gare klauwen.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je de chocolade van Tony ook al eens gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |