Ik weet wel dat er in de geschiedenis sprake is geweest om Limburg in ruil te geven aan de Belgen. Maar Nederland had Limburg ook weer erg nodig vanwege de kolen.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn hoofd. Afdeling geschiedvervalsing.
Dat favo'tje van hem gaat er aanquote:
Ook al tandjes kwijtquote:Op zondag 19 januari 2020 21:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo heel gek van chocola, soms die van Lindt, puur met zeezout. Dunne tabletten zijn makkelijk te breken met m'n gare klauwen.Da's wel een issue met die Tony's.
Nou daar hadden we prima zonder gekund.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er in de geschiedenis sprake is geweest om Limburg in ruil te geven aan de Belgen. Maar Nederland had Limburg ook weer erg nodig vanwege de kolen.
Eerder blauwe handenquote:
Nu wel, toen was steenkool nog redelijk belangrijk.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou daar hadden we prima zonder gekund.
Oh wat zonde.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eerder blauwe handenIk had er één gekregen afgelopen jaar, na een paar stukken uit frustratie weggegooid.
Waarom?quote:Op zondag 19 januari 2020 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou daar hadden we prima zonder gekund.
Idd, pas toen we de aardgasvelden vonden konden we zonder steenkool.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Nu wel, toen was steenkool nog redelijk belangrijk.
Dit gaat niet goed inderdaadquote:
Nee dit is wie is de molquote:Op zondag 19 januari 2020 21:13 schreef Sodeknetters het volgende:
Laat me raden, Heel Holland bakt?
Hoi allemaal trouwens.
Wie is de molquote:Op zondag 19 januari 2020 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Tering zeg, waar hebben jullie het over.
Koop een TVquote:Op zondag 19 januari 2020 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Lieve schat ik keek dit altijd op maandag. Maar dat ging niet meerquote:Op zondag 19 januari 2020 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ja zeiken als ik eens met Mario over iets heb, maar ondertussen kleppen als Engelse tantes aan de thee over Mollen en bakkenquote:Op zondag 19 januari 2020 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohw, mol in je hol.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeiken als ik eens met Mario over iets heb, maar ondertussen kleppen als Engelse tantes aan de thee over Mollen en bakken
Doe ik ook gewoonquote:Op zondag 19 januari 2020 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]Wie zeikt daar over dan, en je mag met Mario doen wat je wil hoor
Ja, ik mag hem best wel maar het gezeur dat hij de meeste punten had enzo...quote:Op zondag 19 januari 2020 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]Wie zeikt daar over dan, en je mag met Mario doen wat je wil hoor
Die heb ikquote:Op zondag 19 januari 2020 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik mag hem best wel maar het gezeur dat hij de meeste punten had enzo...
Oh juppiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |