ja eigenlijk leuker dan die normale afleveringenquote:Op zondag 19 januari 2020 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou 7 was compilatie met geinige dingen
Ja maar op zinnige dingen zit niemand te wachten.quote:
Tot mijn chagrijn jaquote:Op zondag 19 januari 2020 21:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
omg echt, heb je al zoveel gekeken ook?
Het zal je verbazen, probeer het eensquote:Op zondag 19 januari 2020 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar op zinnige dingen zit niemand te wachten.
Heb je de reacties gezien in het vorige deel? Iets over treintjes en grot in rijden. Kom op zeg daar sta ik mijlen ver boven.quote:
Nee, niet gelezenquote:Op zondag 19 januari 2020 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je de reacties gezien in het vorige deel? Iets over treintjes en grot in rijden. Kom op zeg daar sta ik mijlen ver boven.
Ik vond het behoorlijk sneu.quote:
Gelukkig sta je er bovenquote:Op zondag 19 januari 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het behoorlijk sneu.
Nee tabblad op de computahquote:Op zondag 19 januari 2020 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kijkt groot beeld zeker?
Buffer
Waar heb je over? iemand wilt jouw trein in haar grot?quote:Op zondag 19 januari 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
aaaw stel je niet zo aan, je maakt notabene smiley'squote:Op zondag 19 januari 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2020 22:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over, red flags all over
Ik hou van lol en op een respectvolle manier iemand in de zeik te nemen als het kan.quote:
Komt Scrut straks weer met zijn onderschriftquote:Op zondag 19 januari 2020 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou van lol en op een respectvolle manier iemand in de zeik te nemen als het kan.
Jouw onderschrift is lekker.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Komt Scrut straks weer met zijn onderschrift
oh goeie tipquote:Op zondag 19 januari 2020 22:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
echt he, heb de kwaliteit al lager gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |