Nee!quote:Op zondag 19 januari 2020 23:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Huh? Gaan ze dan ook die in-flight abort test doen?
quote:Op zondag 19 januari 2020 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb eindelijk tik-tok ontdekt
![]()
testttttt
Lol jah, zo'n abort test met mensen aan boord is natuurlijk ook onzinnigquote:Op zondag 19 januari 2020 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee!Dan gaat die capsule met twee astronauten naar het ruimtestation. De eerste bemande vlucht voor SpaceX en de eerste Amerikaanse bemande vlucht sinds 2011.
Ik ook en toen ik alleen maar reclame binnen kreeg van dertien-jarigen die de febo aan prijzen heb ik het weer verwijderdquote:Op zondag 19 januari 2020 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
testttttt
Niets.quote:
Hey hoe doe je dat delenquote:Op zondag 19 januari 2020 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
testttttt
Ik weet niet hoelang dat bij SpaceX gaat duren. Ik heb nog geen tijdslijn van die missie gezien.quote:Op zondag 19 januari 2020 23:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Lol jah, zo'n abort test met mensen aan boord is natuurlijk ook onzinnig![]()
Maar die is wel heel spannend ja die lancering met mensen aan boord. Hoe lang na de lancering gaat het ongeveer duren voordat ze kunnen aanhaken?
Dat is de afzender.quote:
ja staan grappige dingen tussenquote:Op zondag 19 januari 2020 23:38 schreef TillyB het volgende:
In het begin moet je ff door een generale selectie heen, maar als je dingen liked dan selecteert tiktok dingen die je leuk vind als het goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |