SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ga je er wel nog naartoe dan, naar die kerk?quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou hier nog even op terugkomen, dus bij deze.
De kerkleer bij ons in de kerk is vrij behoudend. Vrouwen mogen niet in het ambt, homo's mogen niet trouwen, (officieel) geen seks voor het huwelijk, dat soort dingen. Ik vind die lijn nogal bullshit. Zelf ben ik van mening dat het vooral gaat om je persoonlijke relatie met het geloof en daarin dan ook zelf je mening vormt over verschillende onderwerpen. Het is wat mij betreft niet aan de kerk om te bepalen hoe een ander moet denken en dat irriteert mij dus ontzettend aan het instituut kerk.
Naast de kerk over het geloof: de bijbel is wat mij betreft een soort geschiedenisboek, waarin een heleboel context staat, soort van volksverhalen en wijze lessen over moraal. Geloof niet dat er een God is die de boel hier heel erg aan zit te sturen, dus geen straffende God als je ziek wordt en dat soort onzin.
Nou, dat een beetje in het kort. Nog vragen?
Dat werkt niet.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:07 schreef GeorgeM het volgende:
JA. IK TYPE EEN GIGA VERHAAL VOOR FRESHPRINCE IN EEN GESLOTEN TOPIC
Copy paste werkt toch gewoon vanuit een dicht topic?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:07 schreef GeorgeM het volgende:
Geef je fantasie de vrije loop!quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
TT, wat stel ik me hierbij voor? Twee acts gaan het podium op, slechts een komt er levend weer vanaf?
Gevecht tot de dood, live on stage?
Zoals bij MTV...quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
TT, wat stel ik me hierbij voor? Twee acts gaan het podium op, slechts een komt er levend weer vanaf?
Gevecht tot de dood, live on stage?
Top. In dat geval laat ik Lordi (hele band incl bijlmics) graag los op die Hovi Star uit 2016.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geef je fantasie de vrije loop!
Ok, dat keek ik nooit.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zoals bij MTV...
[ afbeelding ]
Ja echt bizarquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer 1 vol
Niet lang geleden zaten we nog in topic #666...
*pakt alvast een Lordi wappervlaggetje*quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Top. In dat geval laat ik Lordi (hele band incl bijlmics) graag los op die Hovi Star uit 2016.![]()
Zo, ik weet dat het zich slechts in mijn hoofd afspeelt, maar ik ga toch ff lekker achterover zitten om de slachting te aanschouwen.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:07 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zapte ook wel eens naar MTV, maar als ik dan geen muziekvideo zag die ik goed vond was ik ook meteen weer weg.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hier ook alleen als ik er voorbij zapte en dacht "wtf is dit?"
En dat was dan nog in de tijd dat ze wel eens muziek draaiden op MTVquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zapte ook wel eens naar MTV, maar als ik dan geen muziekvideo zag die ik goed vond was ik ook meteen weer weg.
De Dommel? Da's bij Eindhoven in de buurt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is dat Dommel? Waar is Semafoor?
Vermoedelijk bij mevrouw Beatrixquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is dat Dommel? Waar is Semafoor?
Het viel me idd wel op dat dat steeds minder vaak leek te gebeuren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dat was dan nog in de tijd dat ze wel eens muziek draaiden op MTV
Waarschijnlijk goedkope krachten en weinig kwaliteitscontrole, want dat kost allemaal geldquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
De fouten in de ondertiteling bij VIdeoland zijn wel bijzonder, meer dan op Netflix.
Zouden ze een stagiair de werkwoorden laten vervoegen?
[ afbeelding ]
Videoland is van RTL toch? Zullen dan ook wel dezelfde vertalers zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
De fouten in de ondertiteling bij VIdeoland zijn wel bijzonder, meer dan op Netflix.
Zouden ze een stagiair de werkwoorden laten vervoegen?
[ afbeelding ]
Compleet losgeslagen jijquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:30 schreef Strani het volgende:
Nu pas weer thuis. Da's al een tijd geleden, dat ik pas na twaalven thuis was.
O jee, hij heeft aan de cola zero gezeten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
*Valt @:Aoibhin dronken van de cola zero in de armen.
Klopt. Met koffie ga ik al aardig los maar met cola zero heb ik mezelf echt niet meer in de hand.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
O jee, hij heeft aan de cola zero gezeten.![]()
Dat is nog erger dan koffie, kijk maar uit Aoibhin.
Brave jongenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:30 schreef Strani het volgende:
Nu pas weer thuis. Da's al een tijd geleden, dat ik pas na twaalven thuis was.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazekerquote:
00:30 uur binnen komen vallen en dan nog een brave jongen genoemd worden.quote:
Zo losgeslagen ben je dat je in mijn armen valt, terwijl ik in Utrecht ben en jij in Spanje zou moeten zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik wordt er niet goed van, aldi vouten.
(valt mee, geen fout meer gevonden in de ondertiteling)
De lange arm der w.... eh... Strani...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo losgeslagen ben je dat je in mijn armen valt, terwijl ik in Utrecht ben en jij in Spanje zou moeten zitten
Sinds wanneer laten we ons hier afremmen door de realiteit?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo losgeslagen ben je dat je in mijn armen valt, terwijl ik in Utrecht ben en jij in Spanje zou moeten zitten
Ik heb genoeg wapens om me heen liggen om hem mee af te weren. Komt goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
O jee, hij heeft aan de cola zero gezeten.![]()
Dat is nog erger dan koffie, kijk maar uit Aoibhin.
Ik had wel een iets hartelijkere ontvangst verwachtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb genoeg wapens om me heen liggen om hem mee af te weren. Komt goed.
Ik weet niet, rubber komt niet zo hard aan...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb genoeg wapens om me heen liggen om hem mee af te weren. Komt goed.
Ja, maar jij bent ook niet zo braaf als Strani, denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
00:30 uur binnen komen vallen en dan nog een brave jongen genoemd worden.![]()
Daar hoefde ik vroeger niet op te rekenen.
Lief ditquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De lange arm der w.... eh... Strani...
Wel als ik eenmaal thuis was...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook niet zo braaf als Strani, denk ik
Oh, Anja heeft jou ook al beïnvloed zie ikquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds wanneer laten we ons hier afremmen door de realiteit?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had wel een iets hartelijkere ontvangst verwacht
Hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel als ik eenmaal thuis was...en sliep
Eerder andersom hèquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, Anja heeft jou ook al beïnvloed zie ik
Die vond ik ook wel goed ja, nog steeds wel, maar had het nummer op een zeker moment ook wel een beetje gehad. Toen een hele tijd niet geluisterd, maar de laatste tijd duikt het zo nu en dan zomaar ineens mijn hoofd weer in.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik weet hoe het komt, maar ik luister - sinds ik thuis ben - de hele tijd naar Slow Down van Douwe Bob. Dat is toch een underratede inzending hier.
Dat vind ik ook het fijne aan het eurovisiesongfestivalseizoen. De liedjes komen weer in je hoofd.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die vond ik ook wel goed ja, nog steeds wel, maar had het nummer op een zeker moment ook wel een beetje gehad. Toen een hele tijd niet geluisterd, maar de laatste tijd duikt het zo nu en dan zomaar ineens mijn hoofd weer in.
Oh ja, Anja is juist jouw creatiequote:
Ik vind het echt een fijn liedje, maar ik snap dat het niet hoger is geëindigd dan het deed. Het is leuk, maar blaast je niet weg (vind ik dan).quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik weet hoe het komt, maar ik luister - sinds ik thuis ben - de hele tijd naar Slow Down van Douwe Bob. Dat is toch een underratede inzending hier.
Hij heeft er die week ook zoveel aan gedaan en er hing - een jaar na de Trijntje-ramp - zo'n fijne sfeer hier op het forum. Ik gun het hem dat hij de op twee na beste score qua punten voor Nederland heeft gehaaldquote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het echt een fijn liedje, maar ik snap dat het niet hoger is geëindigd dan het deed. Het is leuk, maar blaast je niet weg (vind ik dan).
Ja Douwe deed het echt superquote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij heeft er die week ook zoveel aan gedaan en er hing - een jaar na de Trijntje-ramp - zo'n fijne sfeer hier op het forum. Ik gun het hem dat hij de op twee na beste score qua punten voor Nederland heeft gehaald
Zo is hetquote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, Anja is juist jouw creatieEn daar krijg ik dan weer les van
Van mij mag hij nog wel een keertje gaan! Hij heeft er een matig lied ontzettend veel uitgehaald, erg knap. Net zo knap als hijquote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Douwe deed het echt superWat een fijne sfeer dat jaar inderdaad, en hoe goed ging hij om met zijn deelname
Het was een 'ik ben er ook maar ik heb niet echt iets te melden maar wil aandacht want ik ben needy' emoji.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat een 'ik hou jullie in de gaten' emoji?
Ja, al vond ik het wel wat onhandig (zacht gezegd) dat hij iets van een weekje voor het ESF nog even een gigantische tattoo op zijn keel liet zetten. Ik zag al helemaal voor me hoe dat kon gaan ontsteken en hij daar op het podium zou staan met een gezwollen strot.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Douwe deed het echt superWat een fijne sfeer dat jaar inderdaad, en hoe goed ging hij om met zijn deelname
Dat heeft dan toch succes gehadquote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het was een 'ik ben er ook maar ik heb niet echt iets te melden maar wil aandacht want ik ben needy' emoji.
Doe die luiken maar weer dicht hoor. Het is vies buiten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:20 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen. *ijs_beer luiken open doet
Goed te doen hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:54 schreef BillDauterive het volgende:
lieve Oekraïnse meid.![]()
Al is het niet echt heel goed.
Ja precies, denk dat er voor iedereen wel lessen in de bijbel zitten die op bepaalde momenten waardevol kunnen zijnquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een strenge stroming dan. Wel goed dat je daar zelf ook gewoon je eigen invulling aan kan gevenUiteindelijk gelooft iedereen toch weer net wat anders, ook al hang je onderling hetzelfde geloof aan.
Ook wel eens met je beeld over de bijbel. Ik vind veel verhalen daarin echt wel mooi en goede moralen in zitten. Dat kan ik ook vinden zonder zelf religieus te zijn.
Nog wel, maar niet om de inhoud van de preek of zo, meer om de sociale functie die het heeft. Ben in deze kerk opgegroeid, dus een aardig deel van mijn sociale netwerk komt daar ook elke zondag. Is het toch een makkelijke manier om elkaar even te zien en te sprekenquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ga je er wel nog naartoe dan, naar die kerk?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:12 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Het is weer heel druk op mijn werk en ik heb hoofdpijn en mijn computer loopt telkens vast en ik wou dus dat het weekend was en ik zit vandaag alleen dus ik heb niemand om me af te reageren dus zijn jullie de sjaak voor mijn frustratierant.![]()
Dus.
quote:
*kruipt weg in hoek*quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:12 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Het is weer heel druk op mijn werk en ik heb hoofdpijn en mijn computer loopt telkens vast en ik wou dus dat het weekend was en ik zit vandaag alleen dus ik heb niemand om me af te reageren dus zijn jullie de sjaak voor mijn frustratierant.![]()
Dus.
*Sleurt Mandy uit haar hoekje en gaat schuimbekkend voor haar staan.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
*Sleurt Mandy uit haar hoekje en gaat schuimbekkend voor haar staan.
(nu ik weet dat je hond nog niet eens tot kniehoogte komt durf ik wel)
Neem anders lekker een appel!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
*Sleurt Mandy uit haar hoekje en gaat schuimbekkend voor haar staan.
(nu ik weet dat je hond nog niet eens tot kniehoogte komt durf ik wel)
Al aan begonnenquote:
Lekker. Hier nog steeds met opbouwschema bezig. Vandaag voor het eerst tot 15:00 i.p.v. 13:00 werken. Zo moe, maar ga het volhoudenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Al aan begonnenvandaag vrij omdat ik afgelopen weekend gewerkt heb
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:09 schreef Arizona het volgende:
Als ik kinderen om me heen wilde tijdens het werk was ik wel op een kinderdagverblijf gaan werken jah!
Ik stuur de hond wel op ze af. Zal ze lerenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
Zucht, komen hier ook nog collega's met hun kinderen gezellig bijkletsen in de hal....
*smijt kamerdeur dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi het er maar uitquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:09 schreef Arizona het volgende:
Als ik kinderen om me heen wilde tijdens het werk was ik wel op een kinderdagverblijf gaan werken jah!
Jij bent echt on top of the world vandaag he?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
Zucht, komen hier ook nog collega's met hun kinderen gezellig bijkletsen in de hal....
*smijt kamerdeur dicht
Als het geen liveshow is doe ik het in blokken, met af en toe een rustpauze tussendoor. Anders wordt het wel erg veel ja. Welk land neem je onder handen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
Jemig. Wat een werk is dat toch, het reviewen van een voorronde. Nu weet ik weer waarom ik datniet al te veel doe.
Heb net Portugal gedaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het geen liveshow is doe ik het in blokken, met af en toe een rustpauze tussendoor. Anders wordt het wel erg veel ja. Welk land neem je onder handen?
Heb jij ook collega's die de dichte deur openen, iets komen vertellen en bij het vertrek niet weer de deur dicht doen (of zelfs maar vragen of je de deur open of dicht wil)?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
*smijt kamerdeur dicht
Leuk! Ga ik straks eens lezenquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
*smijt kamerdeur dicht
Die kregen bij mij altijd meteen een "DEUR!" achter zich aan, zeker als ik al niet lekker in mijn vel zat.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij ook collega's die de dichte deur openen, iets komen vertellen en bij het vertrek niet weer de deur dicht doen (of zelfs maar vragen of je de deur open of dicht wil)?
MAND!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die kregen bij mij altijd meteen een "DEUR!" achter zich aan, zeker als ik al niet lekker in mijn vel zat.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Adem in, adem uit!
Hier komen ze gewoon even doodleuk stofzuigen terwijl wij aan het werk zijn
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:15 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik stuur de hond wel op ze af. Zal ze leren![]()
Kijk, hier heeft hij net een eend gedood.
Kijk die woeste kop dan. Hier word je toch bang van of niet dan.Jaaaaaa kom maar op BenjiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Oh ja dat is ook irritant. Zeker omdat mijn kamer nogal tocht. De deur staat hier meestal op een kier maar dan laten ze hem wagenwijd openstaan als ze weggaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij ook collega's die de dichte deur openen, iets komen vertellen en bij het vertrek niet weer de deur dicht doen (of zelfs maar vragen of je de deur open of dicht wil)?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie mij sneaky en professioneel zijn.
Ik heb die deur meestal dicht omdat ik goed wil kunnen horen waar ik mee bezig ben en er wat tijdsdruk op zit. Dan komt een collega kijken hoever ik ben en laat daarna de deur open. Schiet lekker opquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook irritant. Zeker omdat mijn kamer nogal tocht. De deur staat hier meestal op een kier maar dan laten ze hem wagenwijd openstaan als ze weggaan.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel stom, maar vooral last van bij patiënten die jonger zijn. Bij ouderen kan ik het prima plaatsen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:01 schreef ijs_beer het volgende:
Pfft. Dat lijkt me ook verdomd pittig ja.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:39 schreef Kyran het volgende:
Meestal kan ik patiënten best zonder emotie behandelen, maar soms ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heftig hoor. Respect, ik zou het niet kunnenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heel stom, maar vooral last van bij patiënten die jonger zijn. Bij ouderen kan ik het prima plaatsen.
Kinderen zijn helemaal lastig, want dan krijg je ook nog eens te maken met emotionele ouders. Blijft "mooi" werk dit, maar sommige dagen kom ik echt leeg thuis.
... en dan helemaal in deze periode waar ik sowieso al niet lekker ben![]()
Sterkte ook met je eigen herstel
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:39 schreef Kyran het volgende:
Meestal kan ik patiënten best zonder emotie behandelen, maar soms ...Heftig zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Heftig hoor. Respect, ik zou het niet kunnen![]()
Sterkte ook met je eigen herstel
Wat voor werk doe je eigenlijk, ben je arts of iets anders?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:13 schreef Kyran het volgende:
Pfff tot 15:00 is toch net iets teveel, gaan we ook even niet meer doen
Iets andersquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk, ben je arts of iets anders?
Enjoy!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:59 schreef Strani het volgende:
Wat een drukte vandaag. 10:30 huurauto ophalen, 11:30 in Alicante bij Jumbo-Visma voor interviews maar Tom Dumoulin was laat dus alles liep nogal uit. Dan heel snel naar Alicante stad (hotel lag er buiten) om daar iets op te halen en dan naar huis racen voor een werk-call om 15:00.
Nou ja, alles klaar nu!
Maar hoe was het interview?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was letterlijk 5 minuten voor die call weer thuis
Ja, grappig, maar ik ben altijd heel nerveus voor dit soort dingen en het reizen en op tijd komen en zo, dus niet zo grappigquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat raar, Theo Maassen staat vanavond in Amersfoort.
Sorry!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, grappig, maar ik ben altijd heel nerveus voor dit soort dingen en het reizen en op tijd komen en zo, dus niet zo grappig
Lekker muziekje aan, drankje erbij, verstand op nul. Komt goed!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]laat lossssss (voor zover mogelijk)
Vind ik ookquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry zeggen mag weer! We hebben de antisorrydictactuur doorbroken
Ja nou ja, ik ben apart met dingen.quote:
Ook wel een mooie ondertitel. "Is apart met dingen"quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind ik ook
[..]
Ja nou ja, ik ben apart met dingen.
Hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook wel een mooie ondertitel. "Is apart met dingen"
Oh ik niet hoor. Ik ben juist heel normaal met dingen. Maar ik ben met mensen dan weer heel apartquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
HahaAch, iedereen is vast apart met dingen.
Optreden doet hij wel vaker dus dat deel is minder uniek, maar natuurlijk wel dat hij voor jou optreedt.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik lees net dat Theo Maassen ook bij de uitvaart van Aart Staartjes aanwezig was vandaag.Wel aparte dag voor hem dan, zo.
Ja dat is voor ons allebei a firstquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Optreden doet hij wel vaker dus dat deel is minder uniek, maar natuurlijk wel dat hij voor jou optreedt.
Toch wel bijzonder dan jaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat is voor ons allebei a first
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:OP: Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.
De OP heeft geen macht. Als de OP jou vertelt dat je van de rand van een hoog gebouw moet springen doe je het dan ook?quote:
@Greysquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat niet om de OP, het gaat om waar die OP voor staat. Dit is imo gewoon een waardevol onderdeel van deze SC, al sinds Bovenbuurman Fred een kloothommelhufter was en we hier nog niet eens aan nummers deden.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
De OP heeft geen macht. Als de OP jou vertelt dat je van de rand van een hoog gebouw moet springen doe je het dan ook?
Interessant, dus er is toch één autoriteit waar je respect voor hebtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het gaat niet om de OP, het gaat om waar die OP voor staat. Dit is imo gewoon een waardevol onderdeel van deze SC, al sinds Bovenbuurman Fred een kloothommelhufter was en we hier nog niet eens aan nummers deden.
De OP zal daar dan wel een goede reden voor hebben!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
De OP heeft geen macht. Als de OP jou vertelt dat je van de rand van een hoog gebouw moet springen doe je het dan ook?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
De OP zal daar dan wel een goede reden voor hebben!
Nee? Ik denk dat je de post niet leest zoals ik hem bedoelde, of dat ik hem niet heb verwoord zoals ik het zie.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant, dus er is toch één autoriteit waar je respect voor hebt
De nostalgiequote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
al sinds Bovenbuurman Fred een kloothommelhufter was en we hier nog niet eens aan nummers deden.
Zou ook wel raar zijn als ik je opeens 100% zou begrijpenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee? Ik denk dat je de post niet leest zoals ik hem bedoelde, of dat ik hem niet heb verwoord zoals ik het zie.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:31 schreef ijs_beer het volgende:
#350 Met zwembad, cocktails en napalmbomen
Dit blijf ik toch wel een mooie TT vinden.@:Aoibodinges.
Ja de opnames waren vorige maand, ook in Utrechtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:39 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana veel plezier vanavond!Ik ben heel benieuwd naar hoe de show was! Al zal hij vast wel een keer op tv komen
Vaak zie je een TT ook wel een beetje aankomen, soms echter helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:31 schreef ijs_beer het volgende:
#350 Met zwembad, cocktails en napalmbomen
Dit blijf ik toch wel een mooie TT vinden.@:Aoibodinges.
Nu ik dit zo lees vind ik mezelf ook wel een beetje grappig ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vaak zie je een TT ook wel een beetje aankomen, soms echter helemaal niet.
Deel 176, jij had al sinds post 79 niet meer gepost, pakt de lapo en komt meteen binnen met:
[SC] #177 Met je dikke nek op Twitter! Flapdrol!
Te bang dat je in beeld zou komen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja de opnames waren vorige maand, ook in UtrechtHad zelfs nog naar die voorstelling gekund maar toch deze gedaan.
Haha nee dat niet. Er was een reden voor, maar weet hem niet meerquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Te bang dat je in beeld zou komen?(of nog erger; eruit wordt gepikt voor een grap)
Was het nog leuk de interviews?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:59 schreef Strani het volgende:
Wat een drukte vandaag. 10:30 huurauto ophalen, 11:30 in Alicante bij Jumbo-Visma voor interviews maar Tom Dumoulin was laat dus alles liep nogal uit. Dan heel snel naar Alicante stad (hotel lag er buiten) om daar iets op te halen en dan naar huis racen voor een werk-call om 15:00.
Nou ja, alles klaar nu!
Die heb ik ook af en toe in mijn hoofd, lief liedje.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het fijne aan het eurovisiesongfestivalseizoen. De liedjes komen weer in je hoofd.
Vanmiddag had ik ineens Soluna Samay - Should Have Known Better in mijn hoofd. Dat werd ook erg ondergewaardeerd.
Meestal wel ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nu ik dit zo lees vind ik mezelf ook wel een beetje grappig ja.![]()
![]()
Ik heb dat vast wel eens eerder gezegd, maar de kloothufterhommelzaktrilogie vind ik echt leuke topics om terug te lezen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meestal wel ja.![]()
"[SLOWCHAT] De koffie is er!" was misschien iets minder grappig. Nuttig wel, goed om te weten, maar niet direct grappig.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja goed wel, hij was wel in een goed humeur en de anderen ookDank je!
En meteen weer aan je vrijdagse koffie-bacchanaal?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:56 schreef Strani het volgende:
En nu heel veel boodschappen doen. Gaat volgende week de hele week regenen en nu hebben we een huurauto voor een dag dus daar maar gebruik van maken.
Ja maar m'n stamcafé is dicht dus ik ben een beetje verloren deze weekquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En meteen weer aan je vrijdagse koffie-bacchanaal?
Ben nog niet op een kwart van de eerste en lees nu alquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb dat vast wel eens eerder gezegd, maar de kloothufterhommelzaktrilogie vind ik echt leuke topics om terug te lezen.En dan niet om de TT's maar gewoon die hele topics waren echt hilarisch voor een groot deel.
dus als het zo door gaat zullen het idd mooie topics zijn.quote:
Pff dat is wel echt kut ja, zeker zo met het weekend ertussen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ondertussen ben ik nog steeds niet gebeld over m'n auto. Eind van de middag zelf gaan bellen, nam niemand op, iets voor vijven langs gewandeld, alle lichten uit en dicht![]()
Ik heb niet per se de auto nodig dit weekend, maar ik vind het toch wel irritantIk weet nu ook niet of ik hem bijvoorbeeld maandag voor het werk wel kan ophalen
Mwe, beterschapquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:43 schreef Arizona het volgende:
Wat een dag, na alle struggles in de ochtend, vanmiddag met een migraineaanval ziek naar huis gegaan van het werk en lig nu al een paar uur in bed![]()
Ergste hoofdpijn is gelukkig weg nu maar ben doodop.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:43 schreef Arizona het volgende:
Wat een dag, na alle struggles in de ochtend, vanmiddag met een migraineaanval ziek naar huis gegaan van het werk en lig nu al een paar uur in bed![]()
Naar zegquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:43 schreef Arizona het volgende:
Geen idee, maar ik kan een poging wagen. Ik vind het inderdaad meer vervelend dat het langer duurt en dat ze niets hebben laten weten dan gewoon dat het langer duurtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:25 schreef Arizona het volgende:
@:hawaii_tim zijn ze morgen nog open? Echt irritant dat je nu niet weet waar je aan toe bent.
Ben je nog bij Alex Klaassen geweest, oh nee was in februari toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, grappig, maar ik ben altijd heel nerveus voor dit soort dingen en het reizen en op tijd komen en zo, dus niet zo grappig
Ja 6 februari! En jij, jij ging ook toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:54 schreef ato het volgende:
[..]
Ben je nog bij Alex Klaassen geweest, oh nee was in februari toch?
Ja ik ben 3 januari geweest ben benieuwd wat je ervan vind.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja 6 februari! En jij, jij ging ook toch?
Altijd een QFT waard.quote:
Is dat nou die nieuwe bijbelvertaling voor de jeugd?quote:
Waarom ook nietquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Watis een webp afbeelding? Op iPad werkt het in ieder geval niet.
quote:WebP (uitgesproken als Weppie) is een vrij bestandsformaat voor het opslaan van afbeeldingen. Het maakt gebruik van beeldcompressie. Het formaat is ontwikkeld door Google en maakt afbeeldingen gemiddeld 39% kleiner dan beelden opgeslagen met de veelgebruikte standaard JPEG-compressie[1] en tot 64% kleiner dan animated GIF en 45% kleiner dan PNG.
https://nl.wikipedia.org/wiki/WebP
quote:
Ja gezien, maar niet live in het theater.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:58 schreef ato het volgende:
[..]
Ja ik ben 3 januari geweest ben benieuwd wat je ervan vind.
Had je showpony's deel 1 ook gezien?
Ja, jij was er niet. Toen vonden wij het hier ook niet meer leuk.quote:
Viel mij ook op, toen ben ik aan Good Omens begonnen. Aflevering 1 is net klaar. Ze duren bijna een uur, dus ik weet nog niet of ik aflevering 2 er achteraan wil plakkenquote:
Was ook wat over gezegd toch? Ik denk dat het toevallig is en de fittie tussen lil en Anouk opgeblazen was.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:28 schreef Dave het volgende:
Oud coaches bij The voice knockouts? Vast gepland, maar wel toevallig dat Anouk niet bij Lil Kleine in de uitzending zit.
Grappigquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:07 schreef Peter het volgende:
Strani, er woont nog een FOK!ker in Spanje zag ik..
Leuke serie is datquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Viel mij ook op, toen ben ik aan Good Omens begonnen. Aflevering 1 is net klaar. Ze duren bijna een uur, dus ik weet nog niet of ik aflevering 2 er achteraan wil plakken
Zo nou, inderdaad zegquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja!Het bijlezen was zo gebeurd.
Wij waren wegquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo nou, inderdaad zeg
Wat is dit mensen!?
Ik ben wel moe, dus verwacht van mij weinig verheffends!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed te zien inderdaad
Nou ja, gelukkig zijn we er weer om de boel een beetje te redden.
Haha eerlijk gezegd het zelfde hier, ik ben behoorlijk kapot.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben wel moe, dus verwacht van mij weinig verheffends!
Ja echt superleuk. Denk wel het leukste (samen met Ronald Goedemondt) wat ik ooit live heb gezien, maar goed, daar is het dan ook Theo voor.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha eerlijk gezegd het zelfde hier, ik ben behoorlijk kapot.
Maar Theo was leuk dus?
Mooiquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja echt superleuk. Denk wel het leukste (samen met Ronald Goedemondt) wat ik ooit live heb gezien, maar goed, daar is het dan ook Theo voor.
Met z'n tweeën. Nee reis er naartoe was behoorlijk kut en stressvol, maar dat heb ik altijd, ik kan pas ontspannen en het leuk hebben als ik daadwerkelijk op mijn plek zit en het begintquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
MooiEn reis ernaartoe en terug ook alles prima? Was je alleen of met z'n tweeën?
Ahquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Met z'n tweeën. Nee reis er naartoe was behoorlijk kut en stressvol, maar dat heb ik altijd, ik kan pas ontspannen en het leuk hebben als ik daadwerkelijk op mijn plek zit en het begint
Nee we gingen met het OV, dus dat was ook meteen het probleem: het OV.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
AhMaar wat was het probleem, file's en zo?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee we gingen met het OV, dus dat was ook meteen het probleem: het OV.
En blijkbaar superdom zijn, het busstation op Utrecht Centraal niet snappen dus dan maar gaan lopen naar het theater.
Oh dat valt wel mee dan. Goeie kans dat ik dat sowieso zou hebben gedaan in plaats van de bus.quote:
Het busstation is gesplitst en die delen liggen best ver uit elkaar ja. Met de bus ben je overigens niet heel veel sneller bij de schouwburg dan wanneer je gaat lopen. Paar minuten moeten wachten tot je bus vertrekt en je volledige tijdwinst is al weg.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee we gingen met het OV, dus dat was ook meteen het probleem: het OV.
En blijkbaar superdom zijn, het busstation op Utrecht Centraal niet snappen dus dan maar gaan lopen naar het theater.
En het kost centen, de benenwagen is gratis!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het busstation is gesplitst en die delen liggen best ver uit elkaar ja. Met de bus ben je overigens niet heel veel sneller bij de schouwburg dan wanneer je gaat lopen. Paar minuten moeten wachten tot je bus vertrekt en je volledige tijdwinst is al weg.
Dat ook, maar als het een uur lopen is of tien minuten in de bus voor 1,20 is de bus toch wel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
En het kost centen, de benenwagen is gratis!
Ja, dan wordt het een ander verhaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ook, maar als het een uur lopen is of tien minuten in de bus voor 1,20 is de bus toch wel aantrekkelijk
Dit zou voor sommige ESF-ers zo maar reden voor een tag kunnen zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
Ben je altijd moe dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee nee Dave, dan zeggen vrouwen dat ze hoofdpijn hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit zou voor sommige ESF-ers zo maar reden voor een tag kunnen zijn.
Blijkt maar weer dat ik daar geen verstand van heb.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee Dave, dan zeggen vrouwen dat ze hoofdpijn hebben.
Maakt niet uit, daar ben ik voor. Ik weet alles van vrouwen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat ik daar geen verstand van heb.
Fijn om te weten dat we bij jou terecht kunnen als er (onvermijdelijk) weer eens iets niet duidelijk is over die wezentjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt niet uit, daar ben ik voor. Ik weet alles van vrouwen.
Ik heb veel over ze gelezen.
Ik kan jullie dan in elk geval helpen met de vraag waaróm het niet duidelijk is, maar verder kan ik geen duidelijkheid verstrekken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat we bij jou terecht kunnen als er (onvermijdelijk) weer eens iets niet duidelijk is over die wezentjes.
Dan is dat i.i.g. duidelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan jullie dan in elk geval helpen met de vraag waaróm het niet duidelijk is, maar verder kan ik geen duidelijkheid verstrekken.
Die inderdaad.quote:
twitter:SietseBakker twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 23:56:27@ESF_FOK @Nieuwsuur Hold the horses! We maken morgen *iets* bekend over de opening van de Grand Final, niet "de openingsact" #ManagingExpectations #ESNS reageer retweet
Het is ‘hold your horses’quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:46 schreef koffieleuk het volgende:
voor iedereen die het gemist heefttwitter:SietseBakker twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 23:56:27@:ESF_FOK @:Nieuwsuur Hold the horses! We maken morgen *iets* bekend over de opening van de Grand Final, niet "de openingsact" #ManagingExpectations #ESNS reageer retweet
vind ik echt geniaal verzonnen!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een ESF-evenement in Schotland heeft als titel 'Ne Party Pas Sans Moi'
quote:Morgen code rood in oosten Spanje
Het ministerie van Buitenlandse Zaken
waarschuwt Nederlanders in Spanje voor
noodweer langs de oostkust.Voor morgen
is code rood afgekondigd voor de kust
van Ibiza en Valencia omdat er hoge
golven kunnen komen door storm Gloria.
In Catalonië,Valencia en de Balearen,de
eilanden waar Ibiza bij hoort,kunnen
regen en sneeuw voor overlast zorgen.In
Valencia geldt voor het eerst sinds de
invoering van een alarmsysteem in 2007
code rood.Op sommige plekken kan 120
liter regen per vierkante meter vallen.
Maandag is het noodweer voorbij.Alleen
de Pyreneeën krijgen er mogelijk in de
komende week nog mee te maken.
Vanaf 300 meter is de verwachting, dus dan kunnen we hier ook sneeuw op de bergen rond de baai zien. In het binnenland zal er dan meer liggen (voorheen woonde ik op 570 meter).quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sneeuw bij jou?
Anyway, hopen dat het meevalt
Spannendquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]Nou, was leuk jullie gekend te hebben!
Haha ja, dat was ook o.a. daarom.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:56 schreef Guanabana het volgende:
Nou gisteren al veel boodschappen gedaan toch, dus dat komt goed uit
Nee okequote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou code rood hoeft voor mij nou ook weer niet per se
En wat vind je ervan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:51 schreef blackswangreen het volgende:
Douwe Egberts gaat wereldwijd viral met deze reclame.
https://mobile.twitter.co(...)/1218110350261796864
Is Peter Gabriel pas 15? Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:17 schreef koffieleuk het volgende:
*update over de opening van de finale*
de muziek van de vlaggenparade wordt geproduceerd door peter gabriel, een 15-jarige dj.
(in samenwerking met eric van tijn).
https://eurovision.tv/sto(...)-for-the-grand-final
pieter*, excuusquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is Peter Gabriel pas 15? Weer wat geleerd.
*geeft handdoek die op verwarming heeft gelegen*quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dorp in geweest, natgeregendNu thee zetten
Aaaaawhquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
*geeft handdoek die op verwarming heeft gelegen*
Gelukkig heeft ze zichzelf ook snel en resoluut weer uitgezet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sien was een illegale immigrant en vroege Pino zag er erg raar uit
Vanaf 03:25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder eens met dat Pino er raar uitzag, je zou zo bijna denken dat het gewoon een mens in een vogelpak was.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze zichzelf ook snel en resoluut weer uitgezet.
Raar accent ook. Rond 17 minuten in de aflevering zit ook nog een proto-TommieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder eens met dat Pino er raar uitzag, je zou zo bijna denken dat het gewoon een mens in een vogelpak was.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Lijkt me gewoon een van de Vlaamse accenten, komt me wel bekend voor iig.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Raar accent ook. Rond 17 minuten in de aflevering zit ook nog een proto-Tommie
Ik bedoelde ook meer raar vergeleken bij het vertrouwde Pino-accentquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een van de Vlaamse accenten, komt me wel bekend voor iig.
Die Tommie ziet er echt vaag uit, zou ik ook niet herkend hebben als hij niet bij naam genoemd was.
Het lijkt daar wel een rat, een hele grote en vage rat.
Ah ok. Dat zou ik niet zo snel kunnen zeggen, het is al best een tijd geleden dat ik het keek.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer raar vergeleken bij het vertrouwde Pino-accent
La la la la la la la laaaaa!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:23 schreef ato het volgende:
Zo leuk, ik kom aan op het Cs station Utrecht, draaien ze een ESF nummer (Spanje 1968) op de draaiorgel. Hopenlijk zetten zij deze trend door tot eind ESF 2020.
Ondanks het gebrek aan intellectuele uitdaging vind ik het een leuk liedquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:54 schreef ato het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dit manisch nummer komt mij heel bekend voor
Wat heb je gehad?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:56 schreef Guanabana het volgende:
Net gegeten bij de McDonalds, #viesdik, maar worth it.
Ik vond de Spaanse winnaar het jaar daarop een stuk beter.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ondanks het gebrek aan intellectuele uitdaging vind ik het een leuk lied
Guana op het strand deze zomer:quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil er niet over praten, ik schaam me!!1
Lekker toch af en toe vet eten, maar wat was het?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil er niet over praten, ik schaam me!!1
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Guana op het strand deze zomer:
[ afbeelding ]
Die vind ik ook wel leuk. Geen van beide liedjes is echt een meesterwerk maar alsnog 100 maal beter dan wat ze tegenwoordig sturen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:01 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vond de Spaanse winnaar het jaar daarop een stuk beter.
Maar ik word er wel vrolijk van, als je op een frisse zonnige zaterdag middag aan het wachten ben op iemand en dan plotseling een ESF liedje hoort op een draaiorgel.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel leuk. Geen van beide liedjes is echt een meesterwerk maar alsnog 100 maal beter dan wat ze tegenwoordig sturen.
Dacht even een seconde, 300 meter sneeuwquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Vanaf 300 meter is de verwachting, dus dan kunnen we hier ook sneeuw op de bergen rond de baai zien. In het binnenland zal er dan meer liggen (voorheen woonde ik op 570 meter).
Ja, wordt wel even spannend!
Dat zou wel heel bijzonder zijn jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht even een seconde, 300 meter sneeuw![]()
Maar hopelijk valt alles een beetje mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |