SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ga je er wel nog naartoe dan, naar die kerk?quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou hier nog even op terugkomen, dus bij deze.
De kerkleer bij ons in de kerk is vrij behoudend. Vrouwen mogen niet in het ambt, homo's mogen niet trouwen, (officieel) geen seks voor het huwelijk, dat soort dingen. Ik vind die lijn nogal bullshit. Zelf ben ik van mening dat het vooral gaat om je persoonlijke relatie met het geloof en daarin dan ook zelf je mening vormt over verschillende onderwerpen. Het is wat mij betreft niet aan de kerk om te bepalen hoe een ander moet denken en dat irriteert mij dus ontzettend aan het instituut kerk.
Naast de kerk over het geloof: de bijbel is wat mij betreft een soort geschiedenisboek, waarin een heleboel context staat, soort van volksverhalen en wijze lessen over moraal. Geloof niet dat er een God is die de boel hier heel erg aan zit te sturen, dus geen straffende God als je ziek wordt en dat soort onzin.
Nou, dat een beetje in het kort. Nog vragen?
Dat werkt niet.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:07 schreef GeorgeM het volgende:
JA. IK TYPE EEN GIGA VERHAAL VOOR FRESHPRINCE IN EEN GESLOTEN TOPIC
Copy paste werkt toch gewoon vanuit een dicht topic?quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:07 schreef GeorgeM het volgende:
Geef je fantasie de vrije loop!quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
TT, wat stel ik me hierbij voor? Twee acts gaan het podium op, slechts een komt er levend weer vanaf?
Gevecht tot de dood, live on stage?
Zoals bij MTV...quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
TT, wat stel ik me hierbij voor? Twee acts gaan het podium op, slechts een komt er levend weer vanaf?
Gevecht tot de dood, live on stage?
Top. In dat geval laat ik Lordi (hele band incl bijlmics) graag los op die Hovi Star uit 2016.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geef je fantasie de vrije loop!
Ok, dat keek ik nooit.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zoals bij MTV...
[ afbeelding ]
Ja echt bizarquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alweer 1 vol
Niet lang geleden zaten we nog in topic #666...
*pakt alvast een Lordi wappervlaggetje*quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Top. In dat geval laat ik Lordi (hele band incl bijlmics) graag los op die Hovi Star uit 2016.![]()
Zo, ik weet dat het zich slechts in mijn hoofd afspeelt, maar ik ga toch ff lekker achterover zitten om de slachting te aanschouwen.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:07 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zapte ook wel eens naar MTV, maar als ik dan geen muziekvideo zag die ik goed vond was ik ook meteen weer weg.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hier ook alleen als ik er voorbij zapte en dacht "wtf is dit?"
En dat was dan nog in de tijd dat ze wel eens muziek draaiden op MTVquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zapte ook wel eens naar MTV, maar als ik dan geen muziekvideo zag die ik goed vond was ik ook meteen weer weg.
De Dommel? Da's bij Eindhoven in de buurt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is dat Dommel? Waar is Semafoor?
Vermoedelijk bij mevrouw Beatrixquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is dat Dommel? Waar is Semafoor?
Het viel me idd wel op dat dat steeds minder vaak leek te gebeuren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 23:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dat was dan nog in de tijd dat ze wel eens muziek draaiden op MTV
Waarschijnlijk goedkope krachten en weinig kwaliteitscontrole, want dat kost allemaal geldquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
De fouten in de ondertiteling bij VIdeoland zijn wel bijzonder, meer dan op Netflix.
Zouden ze een stagiair de werkwoorden laten vervoegen?
[ afbeelding ]
Videoland is van RTL toch? Zullen dan ook wel dezelfde vertalers zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
De fouten in de ondertiteling bij VIdeoland zijn wel bijzonder, meer dan op Netflix.
Zouden ze een stagiair de werkwoorden laten vervoegen?
[ afbeelding ]
Compleet losgeslagen jijquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:30 schreef Strani het volgende:
Nu pas weer thuis. Da's al een tijd geleden, dat ik pas na twaalven thuis was.
O jee, hij heeft aan de cola zero gezeten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
*Valt @:Aoibhin dronken van de cola zero in de armen.
Klopt. Met koffie ga ik al aardig los maar met cola zero heb ik mezelf echt niet meer in de hand.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
O jee, hij heeft aan de cola zero gezeten.![]()
Dat is nog erger dan koffie, kijk maar uit Aoibhin.
Brave jongenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:30 schreef Strani het volgende:
Nu pas weer thuis. Da's al een tijd geleden, dat ik pas na twaalven thuis was.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazekerquote:
00:30 uur binnen komen vallen en dan nog een brave jongen genoemd worden.quote:
Zo losgeslagen ben je dat je in mijn armen valt, terwijl ik in Utrecht ben en jij in Spanje zou moeten zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik wordt er niet goed van, aldi vouten.
(valt mee, geen fout meer gevonden in de ondertiteling)
De lange arm der w.... eh... Strani...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo losgeslagen ben je dat je in mijn armen valt, terwijl ik in Utrecht ben en jij in Spanje zou moeten zitten
Sinds wanneer laten we ons hier afremmen door de realiteit?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo losgeslagen ben je dat je in mijn armen valt, terwijl ik in Utrecht ben en jij in Spanje zou moeten zitten
Ik heb genoeg wapens om me heen liggen om hem mee af te weren. Komt goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
O jee, hij heeft aan de cola zero gezeten.![]()
Dat is nog erger dan koffie, kijk maar uit Aoibhin.
Ik had wel een iets hartelijkere ontvangst verwachtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb genoeg wapens om me heen liggen om hem mee af te weren. Komt goed.
Ik weet niet, rubber komt niet zo hard aan...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb genoeg wapens om me heen liggen om hem mee af te weren. Komt goed.
Ja, maar jij bent ook niet zo braaf als Strani, denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
00:30 uur binnen komen vallen en dan nog een brave jongen genoemd worden.![]()
Daar hoefde ik vroeger niet op te rekenen.
Lief ditquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De lange arm der w.... eh... Strani...
Wel als ik eenmaal thuis was...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook niet zo braaf als Strani, denk ik
Oh, Anja heeft jou ook al beïnvloed zie ikquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds wanneer laten we ons hier afremmen door de realiteit?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had wel een iets hartelijkere ontvangst verwacht
Hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel als ik eenmaal thuis was...en sliep
Eerder andersom hèquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, Anja heeft jou ook al beïnvloed zie ik
Die vond ik ook wel goed ja, nog steeds wel, maar had het nummer op een zeker moment ook wel een beetje gehad. Toen een hele tijd niet geluisterd, maar de laatste tijd duikt het zo nu en dan zomaar ineens mijn hoofd weer in.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik weet hoe het komt, maar ik luister - sinds ik thuis ben - de hele tijd naar Slow Down van Douwe Bob. Dat is toch een underratede inzending hier.
Dat vind ik ook het fijne aan het eurovisiesongfestivalseizoen. De liedjes komen weer in je hoofd.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die vond ik ook wel goed ja, nog steeds wel, maar had het nummer op een zeker moment ook wel een beetje gehad. Toen een hele tijd niet geluisterd, maar de laatste tijd duikt het zo nu en dan zomaar ineens mijn hoofd weer in.
Oh ja, Anja is juist jouw creatiequote:
Ik vind het echt een fijn liedje, maar ik snap dat het niet hoger is geëindigd dan het deed. Het is leuk, maar blaast je niet weg (vind ik dan).quote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik weet hoe het komt, maar ik luister - sinds ik thuis ben - de hele tijd naar Slow Down van Douwe Bob. Dat is toch een underratede inzending hier.
Hij heeft er die week ook zoveel aan gedaan en er hing - een jaar na de Trijntje-ramp - zo'n fijne sfeer hier op het forum. Ik gun het hem dat hij de op twee na beste score qua punten voor Nederland heeft gehaaldquote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het echt een fijn liedje, maar ik snap dat het niet hoger is geëindigd dan het deed. Het is leuk, maar blaast je niet weg (vind ik dan).
Ja Douwe deed het echt superquote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij heeft er die week ook zoveel aan gedaan en er hing - een jaar na de Trijntje-ramp - zo'n fijne sfeer hier op het forum. Ik gun het hem dat hij de op twee na beste score qua punten voor Nederland heeft gehaald
Zo is hetquote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, Anja is juist jouw creatieEn daar krijg ik dan weer les van
Van mij mag hij nog wel een keertje gaan! Hij heeft er een matig lied ontzettend veel uitgehaald, erg knap. Net zo knap als hijquote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Douwe deed het echt superWat een fijne sfeer dat jaar inderdaad, en hoe goed ging hij om met zijn deelname
Het was een 'ik ben er ook maar ik heb niet echt iets te melden maar wil aandacht want ik ben needy' emoji.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat een 'ik hou jullie in de gaten' emoji?
Ja, al vond ik het wel wat onhandig (zacht gezegd) dat hij iets van een weekje voor het ESF nog even een gigantische tattoo op zijn keel liet zetten. Ik zag al helemaal voor me hoe dat kon gaan ontsteken en hij daar op het podium zou staan met een gezwollen strot.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Douwe deed het echt superWat een fijne sfeer dat jaar inderdaad, en hoe goed ging hij om met zijn deelname
Dat heeft dan toch succes gehadquote:Op vrijdag 17 januari 2020 01:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het was een 'ik ben er ook maar ik heb niet echt iets te melden maar wil aandacht want ik ben needy' emoji.
Doe die luiken maar weer dicht hoor. Het is vies buiten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:20 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen. *ijs_beer luiken open doet
Goed te doen hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:54 schreef BillDauterive het volgende:
lieve Oekraïnse meid.![]()
Al is het niet echt heel goed.
Ja precies, denk dat er voor iedereen wel lessen in de bijbel zitten die op bepaalde momenten waardevol kunnen zijnquote:Op donderdag 16 januari 2020 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een strenge stroming dan. Wel goed dat je daar zelf ook gewoon je eigen invulling aan kan gevenUiteindelijk gelooft iedereen toch weer net wat anders, ook al hang je onderling hetzelfde geloof aan.
Ook wel eens met je beeld over de bijbel. Ik vind veel verhalen daarin echt wel mooi en goede moralen in zitten. Dat kan ik ook vinden zonder zelf religieus te zijn.
Nog wel, maar niet om de inhoud van de preek of zo, meer om de sociale functie die het heeft. Ben in deze kerk opgegroeid, dus een aardig deel van mijn sociale netwerk komt daar ook elke zondag. Is het toch een makkelijke manier om elkaar even te zien en te sprekenquote:Op donderdag 16 januari 2020 23:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ga je er wel nog naartoe dan, naar die kerk?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:12 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Het is weer heel druk op mijn werk en ik heb hoofdpijn en mijn computer loopt telkens vast en ik wou dus dat het weekend was en ik zit vandaag alleen dus ik heb niemand om me af te reageren dus zijn jullie de sjaak voor mijn frustratierant.![]()
Dus.
quote:
*kruipt weg in hoek*quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:12 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Het is weer heel druk op mijn werk en ik heb hoofdpijn en mijn computer loopt telkens vast en ik wou dus dat het weekend was en ik zit vandaag alleen dus ik heb niemand om me af te reageren dus zijn jullie de sjaak voor mijn frustratierant.![]()
Dus.
*Sleurt Mandy uit haar hoekje en gaat schuimbekkend voor haar staan.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
*Sleurt Mandy uit haar hoekje en gaat schuimbekkend voor haar staan.
(nu ik weet dat je hond nog niet eens tot kniehoogte komt durf ik wel)
Neem anders lekker een appel!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
*Sleurt Mandy uit haar hoekje en gaat schuimbekkend voor haar staan.
(nu ik weet dat je hond nog niet eens tot kniehoogte komt durf ik wel)
Al aan begonnenquote:
Lekker. Hier nog steeds met opbouwschema bezig. Vandaag voor het eerst tot 15:00 i.p.v. 13:00 werken. Zo moe, maar ga het volhoudenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Al aan begonnenvandaag vrij omdat ik afgelopen weekend gewerkt heb
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:09 schreef Arizona het volgende:
Als ik kinderen om me heen wilde tijdens het werk was ik wel op een kinderdagverblijf gaan werken jah!
Ik stuur de hond wel op ze af. Zal ze lerenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
Zucht, komen hier ook nog collega's met hun kinderen gezellig bijkletsen in de hal....
*smijt kamerdeur dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi het er maar uitquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:09 schreef Arizona het volgende:
Als ik kinderen om me heen wilde tijdens het werk was ik wel op een kinderdagverblijf gaan werken jah!
Jij bent echt on top of the world vandaag he?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
Zucht, komen hier ook nog collega's met hun kinderen gezellig bijkletsen in de hal....
*smijt kamerdeur dicht
Als het geen liveshow is doe ik het in blokken, met af en toe een rustpauze tussendoor. Anders wordt het wel erg veel ja. Welk land neem je onder handen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
Jemig. Wat een werk is dat toch, het reviewen van een voorronde. Nu weet ik weer waarom ik datniet al te veel doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |