abonnement Unibet Coolblue
pi_191008062
quote:
De schrik zit er flink in op de Stakenbergerhout in Harderwijk, nadat er gisteravond een aanslag is gepleegd op de woning van een veroordeelde pedofiel. Onbekenden hebben de achterdeur van het huis opgeblazen. De bewoners waren niet thuis op het moment dat het gebeurde. Voor de buurt is de maat vol.

,,Dit kan zo niet langer’’, zegt een buurvrouw. ,,Wij voelen ons ook niet meer veilig. Het is toch niet normaal dat je op zondagavond wordt opgeschrikt door een luide knal en sirenes?’’ Volgens de buren was er al langere tijd iets aan het broeien. De aanslag is namelijk de voorlopige climax van een serie incidenten rondom de veroordeelde pedofiel, die vorig jaar mei met z’n gezin naar Harderwijk is verhuisd.

Sinds vorige maand bekend werd dat er een veroordeelde pedofiel aan de Stakenbergerhout woont, is het onrustig in de wijk. De auto's van het gezin zijn al meerdere keren beklad en vorige week doken er onbekenden op in de straat die voor het huis van het gezin begonnen te schelden en dreigen. Voor de buren was dit incident aanleiding om er bij de gemeente op aan te dringen dat de man ‘weg moet’.

Zorgen
De aanslag op de woning van het gezin, hebben de zorgen in de straat alleen maar vergroot. ,,Voor het gezin is het natuurlijk verschrikkelijk‘’, zegt een buurvrouw, die niet met haar naam in de krant wil. ,,Gelukkig waren ze niet thuis toen het gebeurde. Maar duidelijk is dat het zo niet langer kan. De gemeente moet iets doen, voordat het nog verder uit de hand loopt.’’

De politie houdt de woning van het gezin momenteel permanent in de gaten. Voor het huis staat een politiebusje geparkeerd. Het gezin is elders ondergebracht. Eerder was er al een camera opgehangen in de straat. Daartoe besloot de gemeente nadat de auto van het gezin was beklad.
https://www.destentor.nl/(...)ps://www.google.com/
Die reactie van die buren, niet de aanslagplegers moeten worden aangepakt maar die mensen moeten weg _O-

Altijd fijn dat mensen voor eigen rechter gaan spelen -O-

Hoe het dossier van deze man op straat is komen te liggen verdiende ook al niet echt de schoonheidsprijs trouwens :')

quote:
Moeder Reina van Loo uit Hierden en dochter Manon van Nijenhoff staan woensdag voor de rechter omdat ze hun (klein)kinderen en buurkinderen wilden beschermen tegen een zedendelinquent. Ze worden nu verdacht van schenden van het beroepsgeheim respectievelijk smaadschrift. Spijt hebben ze allerminst. ,,Als er wel iets gebeurd was, had ik het mezelf nooit vergeven.''
https://www.destentor.nl/(...)inquent-br~a1182440/

blablablabla
pi_191008091
het lijkt net Israël
pi_191008095
> Veroordeede pedofiel
> Gezin

Yikessss...
pi_191008104
Wat een helden _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_191008116
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:47 schreef Drxx het volgende:
> Veroordeede pedofiel
> Gezin

Yikessss...
Precies wat ik dacht.

Verder is dit natuurlijk weer tokkiegedrag pur sang. Camera's daar bij dat huis en de boel laten oppakken. Sowieso met je tengels van spullen van anderen afblijven.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:49:30 #6
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191008117
Altijd lastig dit, ik kan mij die gevoelens van die mensen goed voorstellen. Maar zo'n man moet ergens wonen.
pi_191008145
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Altijd lastig dit, ik kan mij die gevoelens van die mensen goed voorstellen. Maar zo'n man moet ergens wonen.
Hebben ze effectief last gehad van die man? Nee? Dan moeten ze met hun poten van die auto en dat huis afblijven.
  User die overal opduikt 2022 maandag 13 januari 2020 @ 12:51:25 #8
186611 Haags
pi_191008148
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Altijd lastig dit, ik kan mij die gevoelens van die mensen goed voorstellen. Maar zo'n man moet ergens wonen.
Ik ook wel, maar dit gaat wel wat te ver.
Zonder wrijving geen glans
pi_191008149
Leuk, zo'n heksenjacht :')

Inb4 "alle pedos moeten dood!!1!1"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191008160
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:44 schreef Elan het volgende:
Die reactie van die buren, niet de aanslagplegers moeten worden aangepakt maar die mensen moeten weg
Op zich snap ik dat wel.
Die aanslagplegers komen op die pedofiel af.
Als je de pedofiel ergens anders heen stuurt dan zullen de aanslagplegers volgen.
Dan heb je als buur er geen last meer van.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_191008163
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Altijd lastig dit, ik kan mij die gevoelens van die mensen goed voorstellen. Maar zo'n man moet ergens wonen.
Waarschijnlijk wonen er in elke buurt wel meerdere pedofielen. Alleen deze heeft een veroordeling aan zijn reet dus moet hij dood.
blablablabla
pi_191008164
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Leuk, zo'n heksenjacht :')
En dat omdat zo'n tokkiewijf maling aan haar beroepsgeheim had en besloot het op facebook te zetten :')
quote:
Van Loo weet dat ze als hulpverlener een beroepsgeheim heeft; tegenover derden heeft ze te zwijgen over haar (ex)cliënten. In dit geval vindt Van Loo dat ze in haar recht staat. ,,Ik vind dat niet meer dan mijn plicht. Als er toen iets was gebeurd had ik dat mezelf nooit vergeven.
....
Het OM stelt dat er bij de man in kwestie geen sprake is van een voorwaardelijke straf met bijzondere voorwaarden (bijvoorbeeld ten aanzien van begeleiding van de man) en wijst erop dat hij meer dan twintig jaar geleden veroordeeld is en sindsdien niet meer met justitie in aanraking is geweest.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_191008169
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hebben ze effectief last gehad van die man? Nee? Dan moeten ze met hun poten van die auto en dat huis afblijven.
Nou, een aanslag bij de buren kan ik wel onder "last" plaatsen, maar daarvoor moeten de daders daarvan natuurlijk opgepakt en berecht worden, en niet de man en zéker niet zijn gezin.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:54:04 #14
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191008175
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Altijd lastig dit, ik kan mij die gevoelens van die mensen goed voorstellen. Maar zo'n man moet ergens wonen.
Ik niet. Man is veroordeeld, heeft recht op een tweede kans, heeft net als elke andere Nederlander recht op veiligheid. De rechter straft, niet de onderbuikmensen die het prima vinden om naast een meervoudige moordenaar te wonen maar waarbij alle stoppen doorslaan als ze het woord pedo horen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:54:04 #15
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_191008176
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:48 schreef BoneThugss het volgende:
Wat een helden _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
:')
pi_191008187
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:53 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

En dat omdat zo'n tokkiewijf maling aan haar beroepsgeheim had en besloot het op facebook te zetten :')
[..]

Godver :')
Dit wijf moeten ze ook aanpakken. Teringtrut.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191008189
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:53 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

En dat omdat zo'n tokkiewijf maling aan haar beroepsgeheim had en besloot het op facebook te zetten :')
[..]

Op staande voet ontslag lijkt me hier wel gepast, deze heks is duidelijk niet geschikt voor haar werk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:55:29 #18
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191008198
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:53 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

En dat omdat zo'n tokkiewijf maling aan haar beroepsgeheim had en besloot het op facebook te zetten :')
[..]

En deze vrouw moet vervolgd worden.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:56:18 #19
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_191008202
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:54 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik niet. Man is veroordeeld, heeft recht op een tweede kans, heeft net als elke andere Nederlander recht op veiligheid. De rechter straft, niet de onderbuikmensen die het prima vinden om naast een meervoudige moordenaar te wonen maar waarbij alle stoppen doorslaan als ze het woord pedo horen.
Dat is dan ook nog eens 20 jaar geleden.
Dat er bij het opblazen van een achterdeur brand kan ontstaan waarbij slachtoffers vallen denken deze "beschermers van de buurt" blijkbaar niet over na
pi_191008209
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:53 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nou, een aanslag bij de buren kan ik wel onder "last" plaatsen, maar daarvoor moeten de daders daarvan natuurlijk opgepakt en berecht worden, en niet de man en zéker niet zijn gezin.
Dat de aanslagplegers fout zitten is duidelijk maar kennelijk is die man, door zijn verleden en doordat zijn adres bekend is, wel een verhoogd risico in de buurt.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_191008215
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:55 schreef Faux. het volgende:

[..]

En deze vrouw moet vervolgd worden.
Tenminste de verhuiskosten voor haar rekening laten nemen.
pi_191008218
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:57 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Dat de aanslagplegers fout zitten is duidelijk maar kennelijk is die man, door zijn verleden en doordat zijn adres bekend is, wel een verhoogd risico in de buurt.
Die man is geen verhoogd risico. Degenen in de buurt die compleet doorslaan bij het woord pedo zijn het verhoogde risico.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:58:34 #23
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191008222
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:56 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dat is dan ook nog eens 20 jaar geleden.
Dat er bij het opblazen van een achterdeur brand kan ontstaan waarbij slachtoffers vallen denken deze "beschermers van de buurt" blijkbaar niet over na
Het is gewoon dom volk. Dom volk dat niet snapt hoe de maatschappij werkt. Dom volk waardoor we ooit met z'n allen besloten hebben een rechtstaat op te richten.

Walgelijke eigenrichting. Net als die tokkies die een man gedood hebben toen omdat ie mogelijk iets deed met een kind in een speeltuin.

:r
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:59:36 #24
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191008235
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Tenminste de verhuiskosten voor haar rekening laten nemen.
Én vervolgd. Mevrouw mag achter de tralies gaan nadenken over wie zij is om voor rechter te spelen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_191008262
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:59 schreef Faux. het volgende:

[..]

Én vervolgd. Mevrouw mag achter de tralies gaan nadenken over wie zij is om voor rechter te spelen.
quote:
De politierechter heeft Reina van Loo (61) uit Harderwijk veroordeeld tot een boete van 400 euro voor schending van haar beroepsgeheim. Haar 33-jarige dochter Manon van Nijenhoff kreeg 350 euro boete voor smaadschrift.

:')
blablablabla
pi_191008268
Tegenwoordig krijg je meer boete als je over een doorgetrokken streep rijd
blablablabla
  maandag 13 januari 2020 @ 13:02:37 #27
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_191008283
Moeder Reina, een prachtig voorbeeld van NIMBY
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_191008291

Deze hysterische mensen, ook meteen politie bellen, publiekelijk confrontatie aangaan en in de buurt-app zetten met naam en toenaam :')
blablablabla
pi_191008324
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:57 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Dat de aanslagplegers fout zitten is duidelijk maar kennelijk is die man, door zijn verleden en doordat zijn adres bekend is, wel een verhoogd risico in de buurt.
Als daden van 20 jaar geleden een 'verhoogd risico' vormen, dan zit elke buurt vol met mensen die een 'verhoogd risico' vormen.

Het aantal buurtbewoners wat wel eens iets heeft gestolen, tijdens een kroegruzie iets te wild is geweest, met vuurwerk heeft lopen 'klooien' of iets vernield heeft, zal zelfs in de beste buurten niet op twee handen te tellen zijn.

Alleen zijn de meesten niet veroordeeld, is het niet bij de buren bekend en zit er niet de pedo-vlag aanvast die alle vormen van rationeel denken bij veel mensen doet verdwijnen.
pi_191008373
De man is overduidelijk tot inkeer gekomen, 20 jaar geleden, geen herhaling of andere gebeurtenissen meer voor gekomen.

Belachelijk dus om die man zo proberen te pakken.
pi_191008386
Lafjes hoor.

Maar gezien de veroordeling kan het slachtoffer wiens privacy nu ernstig geschaad is nu wel veel makkelijker via een civiele procedure een zeer forse schadevergoeding en smartengeld eisen.

Als het slachtoffer een goede advocaat in de arm neemt, dan zijn de dames hun spaarcentjes kwijt en kunnen ze daar bovenop wellicht nog een tijdje leven op het niveau van de beslagvrije voet.

Gezien de opzettelijkheid, emotionele gevolgen, fysieke schade aan woning en auto én kosten van verhuizing zal het totale bedrag richting of in de 6 cijfers kunnen gaan lopen.
pi_191008403
quote:
De auto's van het gezin zijn al meerdere keren beklad en vorige week doken er onbekenden op in de straat die voor het huis van het gezin begonnen te schelden en dreigen.
Die wonen daar dus niet eens? :')
pi_191008411
Heksenjacht is niet wenselijk. Maar dat de buurtbewoners graag een fijne, gemoedelijke buurt willen en dat een veroordeelde kinderverkrachter daar niet in past lijkt mij evident.

MaAr HiJ MoEt ToCH ErGeNs WoNeN ! uiteraard. in een tbs kliniek.
  maandag 13 januari 2020 @ 13:12:34 #34
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191008416
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:10 schreef Ivo1985 het volgende:
Lafjes hoor.

Maar gezien de veroordeling kan het slachtoffer wiens privacy nu ernstig geschaad is nu wel veel makkelijker via een civiele procedure een zeer forse schadevergoeding en smartengeld eisen.

Als het slachtoffer een goede advocaat in de arm neemt, dan zijn de dames hun spaarcentjes kwijt en kunnen ze daar bovenop wellicht nog een tijdje leven op het niveau van de beslagvrije voet.

Gezien de opzettelijkheid, emotionele gevolgen, fysieke schade aan woning en auto én kosten van verhuizing zal het totale bedrag richting of in de 6 cijfers kunnen gaan lopen.
Laten we daar maar op hopen dan ^O^ Is er al een GoFundMe?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_191008437
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De man is overduidelijk tot inkeer gekomen, 20 jaar geleden, geen herhaling of andere gebeurtenissen meer voor gekomen.

Belachelijk dus om die man zo proberen te pakken.
Of de man in kwestie is erachter gekomen dat baby's niets verder kunnen vertellen.
  maandag 13 januari 2020 @ 13:14:00 #36
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191008439
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:12 schreef theunderdog het volgende:
Heksenjacht is niet wenselijk. Maar dat de buurtbewoners graag een fijne, gemoedelijke buurt willen en dat een veroordeelde kinderverkrachter daar niet in past lijkt mij evident.

MaAr HiJ MoEt ToCH ErGeNs WoNeN ! uiteraard. in een tbs kliniek.
:')

Dus iedereen die de wet overtreedt heeft nooit meer recht op veiligheid en een plek om te wonen? Of waar trek je de grens? Zeker alleen bij pedo’s :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_191008465
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:14 schreef Faux. het volgende:

[..]

:')

Dus iedereen die de wet overtreedt heeft nooit meer recht op veiligheid en een plek om te wonen? Of waar trek je de grens? Zeker alleen bij pedo’s :')
'wet overtreedt'..

Misschien moet jij je eens verdiepen in de consequenties van kindermisbruik. De soms fysieke, maar vooral mentale problematiek van de slachtoffers. Succes.

Daarbij ben ik juist voor de veiligheid van dit soort misdadigers. Een goed beveiligde tbs-kliniek.
  maandag 13 januari 2020 @ 13:15:45 #38
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191008467
Een kleine paar honderd euro voor het schenden van beroepsgeheim, dat zal ze leren zeg. Daar horen veel hogere straffen op te staan. Op deze manier hebben psychologen, artsen, advocaten noem maar op meer vrij spel om gevoelige info op straat te gooien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_191008475
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:12 schreef theunderdog het volgende:
Heksenjacht is niet wenselijk. Maar dat de buurtbewoners graag een fijne, gemoedelijke buurt willen en dat een veroordeelde kinderverkrachter daar niet in past lijkt mij evident.

MaAr HiJ MoEt ToCH ErGeNs WoNeN ! uiteraard. in een tbs kliniek.
Is hij een kinderverkrachter? Bron?
Waarom zou iemand met een strafblad van 20 jaar geleden niet in een fijne, gemoedelijke buurt kunnen wonen?
Sterker nog, je hebt best kans dat er bij jou in de buurt meerdere mensen die een strafblad hebben, wellicht ook voor zedenmisdrijven.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 13 januari 2020 @ 13:17:29 #40
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191008494
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

'wet overtreedt'..

Misschien moet jij je eens verdiepen in de consequenties van kindermisbruik. De soms fysieke, maar vooral mentale problematiek van de slachtoffers. Succes.

Daarbij ben ik juist voor de veiligheid van dit soort misdadigers. Een goed beveiligde tbs-kliniek.
Het feit dat mensen zoals jij nooit recht zullen spreken in dit land is hoe ik elke ochtend gelukkig wakker word.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_191008503
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:17 schreef Faux. het volgende:

[..]

Het feit dat mensen zoals jij nooit recht zullen spreken in dit land is hoe ik elke ochtend gelukkig wakker word.
Wat lief dat je elke ochtend aan mij denkt.. O+
  maandag 13 januari 2020 @ 13:18:51 #42
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191008511
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat lief dat je elke ochtend aan mij denkt.. O+
Mensen zoals jij hé. Tokkies in het algemeen.

O+
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 13 januari 2020 @ 13:19:30 #43
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191008516
De vraag is overigens zelfs of het wel een pedofiel betreft: in dat pownedfragment zegt tokkietuig beroepsgeheimschendster zelf: "(...) ik weet dat deze man seksueel overschrijdend gedrag laat zien, onder andere ook naar kinderen". Dat klinkt me meer in de oren als een potloodventer.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191008517
Tjah, dat krijg je er van als je iedereen maar een tweede kans gunt na een fopstrafje bij zo'n misdaad. Dan voelen mensen zich bedrogen, dan is de straf niet voldoende geweest en dan wordt de maatschappij niet genoeg beschermd.
Dan neemt de maatschappij zelf het heft in handen.

Zeer begrijpelijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_191008528
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:18 schreef Faux. het volgende:

[..]

Mensen zoals jij hé. Tokkies in het algemeen.

O+
Goed argument. Complimenten.
pi_191008543
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:19 schreef Red_85 het volgende:
Tjah, dat krijg je er van als je iedereen maar een tweede kans gunt na een fopstrafje bij zo'n misdaad. Dan voelen mensen zich bedrogen, dan is de straf niet voldoende geweest en dan wordt de maatschappij niet genoeg beschermd.
Dan neemt de maatschappij zelf het heft in handen.

Zeer begrijpelijk.
Nee hoor. De maatschappij neemt het heft niet in handen. Tokkies nemen het heft in handen. Groot verschil.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 13 januari 2020 @ 13:22:54 #47
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191008559
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Goed argument. Complimenten.
Je pleit voor het levenslang opsluiten van mensen die geen gevaar voor de maatschappij vormen in tbs-klinieken. Hoe wil je dat ik daar op reageer?

En nee, jij bepaalt niet of iemand een gevaar voor de samenleving is. Dat doet de rechter, en die heeft besloten dat deze man geen gevaar meer is.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_191008572
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:19 schreef Red_85 het volgende:
Tjah, dat krijg je er van als je iedereen maar een tweede kans gunt na een fopstrafje bij zo'n misdaad. Dan voelen mensen zich bedrogen, dan is de straf niet voldoende geweest en dan wordt de maatschappij niet genoeg beschermd.
Dan neemt de maatschappij zelf het heft in handen.

Zeer begrijpelijk.
Wie zegt dat de straf niet voldoende is geweest?
pi_191008586
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wie zegt dat de straf niet voldoende is geweest?
"De maatschappij" natuurlijk! Alle pedows moeten doowd!
( :') )
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191008588
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Of de man in kwestie is erachter gekomen dat baby's niets verder kunnen vertellen.
Ja want elke pedo wil een baby neuken. :')

Ik ga af op de feiten, niet wat je graag erover wil denken.
pi_191008609
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:22 schreef Faux. het volgende:

[..]

Je pleit voor het levenslang opsluiten van mensen die geen gevaar voor de maatschappij vormen in tbs-klinieken. Hoe wil je dat ik daar op reageer?

En nee, jij bepaalt niet of iemand een gevaar voor de samenleving is. Dat doet de rechter, en die heeft besloten dat deze man geen gevaar meer is.
Je hebt een nogal simplistische interpretatie van 'het recht'..

Je kunt recht niet analyseren in de context van: 'dit zegt de rechter, basta'. Wetten zijn onderhevig aan verandering, rechters bepalen per context.
pi_191008630
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je hebt een nogal simplistische interpretatie van 'het recht'..

Je kunt recht niet analyseren in de context van: 'dit zegt de rechter, basta'. Wetten zijn onderhevig aan verandering, rechters bepalen per context.
En dat geeft jou nog steeds niet het recht om hem buiten de rechtszaal om te veroordelen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 13 januari 2020 @ 13:29:01 #53
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191008645
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je hebt een nogal simplistische interpretatie van 'het recht'..

Je kunt recht niet analyseren in de context van: 'dit zegt de rechter, basta'. Wetten zijn onderhevig aan verandering, rechters bepalen per context.
Dat is precies wat ik zeg. Rechters bepalen. Jij bent degene die het overrulen van rechters door tokkies goedpraat.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_191008651
Pedos moeten ze sowieso levenslang opsluiten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_191008658
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja want elke pedo wil een baby neuken. :')

Ik ga af op de feiten, niet wat je graag erover wil denken.
Was een grapje.
pi_191008671
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:27 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En dat geeft jou nog steeds niet het recht om hem buiten de rechtszaal om te veroordelen.
Jawel, hoor. Anders geef je mij even aan waar in de grondwet staat dat je als individu geen mening mag hebben over het recht dat gesproken wordt.

Ben benieuwd.
pi_191008679
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Altijd lastig dit, ik kan mij die gevoelens van die mensen goed voorstellen. Maar zo'n man moet ergens wonen.
Angst kan een slechte raadgever zijn. Massa hysterie nog wel veel meer.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  maandag 13 januari 2020 @ 13:31:15 #58
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191008688
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jawel, hoor. Anders geef je mij even aan waar in de grondwet staat dat je als individu geen mening mag hebben over het recht dat gesproken wordt.

Ben benieuwd.
Mening, sure. Actie ondernemen op basis van die mening? Nope.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_191008693
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:29 schreef Faux. het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik zeg. Rechters bepalen. Jij bent degene die het overrulen van rechters door tokkies goedpraat.
Ik heb vooral het idee dat jij graag andere wegzet als 'Tokkie', om je eigen gebrek aan kennis te verbloemen.

Het is echt van een bedroevend niveau, namelijk.
  maandag 13 januari 2020 @ 13:32:43 #60
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191008710
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik heb vooral het idee dat jij graag andere wegzet als 'Tokkie', om je eigen gebrek aan kennis te verbloemen.

Het is echt van een bedroevend niveau, namelijk.
Wat doet jou steeds denken dat ik geen kennis heb?

Tokkie is een vrij breed geaccepteerde naam voor mensen die voornamelijk hun mening en acties baseren op onderbuikgevoelens.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_191008713
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:31 schreef Faux. het volgende:

[..]

Mening, sure. Actie ondernemen op basis van die mening? Nope.
Ik zit op de bank. Relax
  maandag 13 januari 2020 @ 13:34:01 #62
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191008725
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik zit op de bank. Relax
Ik heb het niet over jouw acties, maar over de acties die jij goed zit te praten.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_191008763
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:58 schreef Faux. het volgende:

[..]

Het is gewoon dom volk. Dom volk dat niet snapt hoe de maatschappij werkt. Dom volk waardoor we ooit met z'n allen besloten hebben een rechtstaat op te richten.

Walgelijke eigenrichting. Net als die tokkies die een man gedood hebben toen omdat ie mogelijk iets deed met een kind in een speeltuin.

:r
Hm nee dat is niet waar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191008825
Maar goed dit soort zaken gebeuren vaak, dan kan je wel heel simpel tokkies roepen met een rode waas voor je ogen maar je kan ook kijken waar dit vandaan komt. Schijnbaar is er een angst bij deze mensen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 13 januari 2020 @ 13:46:40 #65
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191008877
quote:
16s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:38 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hm nee dat is niet waar.
Jawel. Man is gedood door de acties van de omstanders. Ik heb het bewust niet over moorden oid. Maar die vent is hartstikke dood.

quote:
16s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar goed dit soort zaken gebeuren vaak, dan kan je wel heel simpel tokkies roepen met een rode waas voor je ogen maar je kan ook kijken waar dit vandaan komt. Schijnbaar is er een angst bij deze mensen.
Geinig dat je de rode waas ons in de schoenen schuift. Wij ventileren slechts onze mening op een internetforum. De tokkies plegen aanslagen op huizen in Harderwijk.

En angst is een erg slechte raadgever.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 13 januari 2020 @ 13:50:04 #66
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_191008929
quote:
16s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
tokkies roepen met een rode waas voor je ogen maar je kan ook kijken waar dit vandaan komt. Schijnbaar is er een angst bij deze mensen.
En die mensen die uit angst handelen hebben geen waas voor hun ogen zeker :')
  maandag 13 januari 2020 @ 13:50:51 #67
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191008935
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:32 schreef Faux. het volgende:

[..]

Tokkie is een vrij breed geaccepteerde naam voor mensen die voornamelijk hun mening en acties baseren op onderbuikgevoelens.
Nee, Tokkie is synoniem voor ''asociaal''.
pi_191008941
quote:
16s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar goed dit soort zaken gebeuren vaak, dan kan je wel heel simpel tokkies roepen met een rode waas voor je ogen maar je kan ook kijken waar dit vandaan komt. Schijnbaar is er een angst bij deze mensen.
Als er angst in het spel is, waarom niet even de tijd nemen om met deze man in gesprek te gaan?

De boel mollen heeft imho vrij weinig te maken met het feit dat deze meneer een veroordeelde pefo is. Deze mensen zoeken iets om te rellen, om dingen verrot te maken. Het zijn van die hooligantypes. Met hun acties ook gewoon andere mensen in gevaar brengen. Hersenloos.
pi_191008961
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:46 schreef Faux. het volgende:

[..]

Jawel. Man is gedood door de acties van de omstanders. Ik heb het bewust niet over moorden oid. Maar die vent is hartstikke dood.
[..]

Geinig dat je de rode waas ons in de schoenen schuift. Wij ventileren slechts onze mening op een internetforum. De tokkies plegen aanslagen op huizen in Harderwijk.

En angst is een erg slechte raadgever.
Ik meen dat geen van die mensen iets ten laste is gelegd en dat het een correct burgerarrest was?


Daarnaast zie je mij nergens die acties goedpraten, dat die mensen een rode waas voor de ogen hebben lijkt mij vanzelfsprekend.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191008966
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:50 schreef Woelwater het volgende:

[..]

En die mensen die uit angst handelen hebben geen waas voor hun ogen zeker :')
Jazeker wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191008973
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als er angst in het spel is, waarom niet even de tijd nemen om met deze man in gesprek te gaan?

De boel mollen heeft imho vrij weinig te maken met het feit dat deze meneer een veroordeelde pefo is. Deze mensen zoeken iets om te rellen, om dingen verrot te maken. Het zijn van die hooligantypes. Met hun acties ook gewoon andere mensen in gevaar brengen. Hersenloos.
Dan vraag ik mij af, jij kent deze mensen? Of hoe kom je hier anders bij?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 13 januari 2020 @ 13:58:17 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191009019
maar hij heeft z'n straf dus al uitgezeten?
  maandag 13 januari 2020 @ 13:58:33 #73
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191009024
quote:
16s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik meen dat geen van die mensen iets ten laste is gelegd en dat het een correct burgerarrest was?

Daarnaast zie je mij nergens die acties goedpraten, dat die mensen een rode waas voor de ogen hebben lijkt mij vanzelfsprekend.
Die vent is dood. Je hoort mij niet praten over of t juridisch in orde was, die vent is hartstikke dood door de acties van de omstanders. En dat zeg ik om aan te tonen hoe irrationeel men kan worden van woede/angst/etc.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_191009102
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

'wet overtreedt'..

Misschien moet jij je eens verdiepen in de consequenties van kindermisbruik. De soms fysieke, maar vooral mentale problematiek van de slachtoffers. Succes.

Daarbij ben ik juist voor de veiligheid van dit soort misdadigers. Een goed beveiligde tbs-kliniek.
Bij moord op een naaste, mishandeling, een inbraak in de woning etc is sprake van dezelfde soort gevolgen voor de slachtoffers. Waarom deze specifieke groep daders anders behandelen dan andere daders?
pi_191009106
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:58 schreef Faux. het volgende:

[..]

Die vent is dood. Je hoort mij niet praten over of t juridisch in orde was, die vent is hartstikke dood door de acties van de omstanders. En dat zeg ik om aan te tonen hoe irrationeel men kan worden van woede/angst/etc.
Oh nu maakt het juridisch aspect niet uit? En of er vanuit ratio of emotie is gereageerd lijkt mij bij jou onbekend. En om deze mensen die juridisch blijkbaar niets verkeerd hebben gedaan en op grond van een topic op FOK! dan ook nog eens voor tokkie uit te maken. :N


P.s. als je meer van de rode waas waar ik het over heb wil lezen open het topic eens over die "tokkies", die werden destijds nog aardig wat toegewenst.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 13 januari 2020 @ 14:08:13 #76
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191009171
quote:
16s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oh nu maakt het juridisch aspect niet uit? En of er vanuit ratio of emotie is gereageerd lijkt mij bij jou onbekend. En om deze mensen die juridisch blijkbaar niets verkeerd hebben gedaan en op grond van een topic op FOK! dan ook nog eens voor tokkie uit te maken. :N

P.s. als je meer van de rode waas waar ik het over heb wil lezen open het topic eens over die "tokkies", die werden destijds nog aardig wat toegewenst.
Je legt me woorden in de mond. Ik zeg niet dat het juridische aspect niet uitmaakt, ik heb het in het geheel niet over het juridische aspect.

En juridisch in orde sluit agressie of rode wazen natuurlijk niet uit. Geloof ik zijn ze niets ten laste gelegd omdat ze niet konden weten dat hun acties de dood zouden veroorzaken, maar dat er vrij agressief gehandeld is lijkt me een klare zaak. Weet ook niet zo goed waar je vandaan haalt dat ik dat op grond van een topic op FOK! zo noem, maar goed.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_191009178
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hebben ze effectief last gehad van die man? Nee? Dan moeten ze met hun poten van die auto en dat huis afblijven.
Die incidenten zijn niet gepleegd door de buren, maar door onbekenden die heel ergens anders wonen. Het staat niet eens vast dat ze uit Harderwijk komen.

De reden dat de buren willen dat het gezin verhuist, is omdat ze de incidenten in hun straat zat zijn. Het is immers niet grappig als je kinderen wakker schrikken omdat een of andere idioot de achterdeur van je buurman opblaast. En je weet niet wat er in de toekomst nog meer gebeurt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191009274
https://www.destentor.nl/(...)inquent-br~a1182440/.

quote:
Dochter Manon van Nijenhoff (33): ,,Dus ik naar buiten, direct de politie gebeld en gemeld dat er een veroordeelde zedendelinquent in onze kinderrijke buurt rondliep. Hoe ik wist dat het een zedendelinquent was, vroeg de politie. Van mijn ma, zei ik. Ik zou teruggebeld worden maar dat gebeurde maar niet. Dus uiteindelijk heb ik maar een waarschuwing in de buurtapp gezet dat deze man rondliep. Online heb ik een foto van hem opgezocht en erbij gezet.’’
Er staat niet bij hoe laks de politie precies was met terugreageren (binnen een uur, dag, week). In ieder geval jammer dat de politie niet reageerde.

quote:
Zoals Van Loo er geen rekening mee houdt dat dochter Manon de waarschuwing zou delen, vermoedt Manon niet dat de waarschuwing verder dan de buurtapp zou reiken. Dat gebeurde wel, binnen de kortste keren weet heel de wijk Drielanden ervan. ,,Dus ik word vervolgens gebeld door een boze wijkagent. Waar ik mee bezig ben, dat het een hetze is en dat ik de privacy van de man zou schenden.’’
Een hoop bullshit van Manon natuurlijk; ze wist heus wel dat het meteen met de rest zou gedeeld worden (zij deed het zelf godsamme ook).

Wat dan weer wel opvalt is dat de politie nu wel meteen in actie komt, achteraf. En dus al achter de feiten aanloopt.

quote:
Ook Van Loo wordt verbaal berispt door de politie, zegt ze. ,,Ik had beter moeten weten, zeiden ze. Raar, vond ik. ’s Heeren Loo had juist beter op haar cliënten moeten passen en voor goede bescherming en begeleiding van deze man moeten zorgen.’’ Het blijft een tijdje stil en dan krijgt Van Loo een aangetekende brief van ’s Heeren Loo.
Ben benieuwd of de zorginstelling ('s Heeren Loo) inderdaad nalatig is geweest met het beschermen/begeleiden.

quote:
Dan volgt een uitnodiging van de politie voor een verhoor. Van Loo: ,,’s Heeren Loo bleek aangifte tegen ons te hebben gedaan, al dan niet namens hun cliënt. Ik zou mijn beroepsgeheim hebben geschonden en Manon werd verdachte van smaad of laster.’’ Justitie wil de zaak afdoen met een boete, een slordige 450 euro voor Reina en 350 voor Manon.
Tering hé, dus beroepsgeheim schenden kost maar 350/450 euro. En verder geen gevolgen. En dat allemaal wanneer die beroepsgeheim bewust is geschonden.

Weten we ook meteen dat zo'n beroepsgeheim helemaal geen waarde heeft.

quote:
Van Loo: ,,We hebben beiden bezwaar gemaakt tegen die boete. We zijn het gewoon niet eens met die beslissing. Ik wilde de kinderen beschermen, waarschuwde alleen mijn dochter privé.’’ Manon: ,,De politie kwam niet in actie na mijn melding, dus heb ik ’t maar in de app gezet. Ik kan er niets aan doen dat het verder verspreid is.’’
Ugh, wat een hoop poep van Manon.

quote:
En wist Van Loo zeker dat de cliënt in kwestie een gevaar voor zijn omgeving kan zijn? ,,Ja’’, stelt ze onomwonden. ,,Hij vertoont seksueel overschrijdend gedrag, ook richting minderjarige meisjes. Hij is daar ook voor veroordeeld en doet het tot op de dag van vandaag. Ook via internet zoekt hij continu naar contacten met meisjes. Dat hij niet vaker is veroordeeld zegt mij niets. Er zijn heel veel incidenten bekend bij ’s Heeren Loo, maar die zijn altijd onder het tapijt geveegd.’’
Ik ben benieuwd of dit waar is. Als dit klopt is er echt nalatigheid door die zorginstelling en het juridisch systeem in Nederland.

Ik moet dan eerlijk gezegd ook toegeven dat ik het schenden van het beroepsgeheim wat beter begrijp (al had dat anders aangepakt moeten worden).

quote:
Het OM stelt dat er bij de man in kwestie geen sprake is van een voorwaardelijke straf met bijzondere voorwaarden (bijvoorbeeld ten aanzien van begeleiding van de man) en wijst erop dat hij meer dan twintig jaar geleden veroordeeld is en sindsdien niet meer met justitie in aanraking is geweest.
Nu lijkt het alsof die man 20 jaar geleden is veroordeeld en sindsdien niets aan de hand is. Wat er hierboven wordt gezegd, staat daar haaks op.

Wat is de waarheid?

Is de politie nalatig geweest in eerste instantie?
Is die zorginstelling echt zo nalatig en worden de incidenten inderdaad onder het tapijt geveegd?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2020 14:14:43 ]
pi_191009425
quote:
2s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:13 schreef zarGon het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)inquent-br~a1182440/.
[..]

Er staat niet bij hoe laks de politie precies was met terugreageren (binnen een uur, dag, week). In ieder geval jammer dat de politie niet reageerde.
[..]

Een hoop bullshit van Manon natuurlijk; ze wist heus wel dat het meteen met de rest zou gedeeld worden (zij deed het zelf godsamme ook).

Wat dan weer wel opvalt is dat de politie nu wel meteen in actie komt, achteraf. En dus al achter de feiten aanloopt.
[..]

Ben benieuwd of de zorginstelling ('s Heeren Loo) inderdaad nalatig is geweest met het beschermen/begeleiden.
[..]

Tering hé, dus beroepsgeheim schenden kost maar 350/450 euro. En verder geen gevolgen. En dat allemaal wanneer die beroepsgeheim bewust is geschonden.

Weten we ook meteen dat zo'n beroepsgeheim helemaal geen waarde heeft.
[..]

Ugh, wat een hoop poep van Manon.
[..]

Ik ben benieuwd of dit waar is. Als dit klopt is er echt nalatigheid door die zorginstelling en het juridisch systeem in Nederland.

Ik moet dan eerlijk gezegd ook toegeven dat ik het schenden van het beroepsgeheim wat beter begrijp (al had dat anders aangepakt moeten worden).
[..]

Nu lijkt het alsof die man 20 jaar geleden is veroordeeld en sindsdien niets aan de hand is. Wat er hierboven wordt gezegd, staat daar haaks op.

Wat is de waarheid?

Is de politie nalatig geweest in eerste instantie?
Is die zorginstelling echt zo nalatig en worden de incidenten inderdaad onder het tapijt geveegd?

Hm ja precies als het klopt wat zij beweren snap ik wel dat ze in een vorm van paniek maar zijn gaan delen in de whatsapp groep. Het lakse optreden van de politie past wel bij het beeld wat ik van ze heb.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191009451
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:08 schreef Faux. het volgende:

[..]

Je legt me woorden in de mond. Ik zeg niet dat het juridische aspect niet uitmaakt, ik heb het in het geheel niet over het juridische aspect.

En juridisch in orde sluit agressie of rode wazen natuurlijk niet uit. Geloof ik zijn ze niets ten laste gelegd omdat ze niet konden weten dat hun acties de dood zouden veroorzaken, maar dat er vrij agressief gehandeld is lijkt me een klare zaak. Weet ook niet zo goed waar je vandaan haalt dat ik dat op grond van een topic op FOK! zo noem, maar goed.
Nou goed, als jij de beweegredenen van deze mensen kent vraag ik mij af hoe jij aan die informatie komt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 13 januari 2020 @ 14:23:00 #81
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191009462
quote:
16s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou goed, als jij de beweegredenen van deze mensen kent vraag ik mij af hoe jij aan die informatie komt.
Gaat dit een discussie worden over de exacte definitie van agressief gedrag? ;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_191009483
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:23 schreef Faux. het volgende:

[..]

Gaat dit een discussie worden over de exacte definitie van agressief gedrag? ;(
Nee hoor ik stel slechts dat dit:

quote:
Walgelijke eigenrichting. Net als die tokkies die een man gedood hebben toen omdat ie mogelijk iets deed met een kind in een speeltuin.
naar mijn idee onwaar is. Dan mag ik toch vragen hoe jij hier bij komt?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 13 januari 2020 @ 14:27:57 #83
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191009533
quote:
16s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee hoor ik stel slechts dat dit:
[..]

naar mijn idee onwaar is. Dan mag ik toch vragen hoe jij hier bij komt?
De man is dood door de acties van omstanders. Bron: elke nieuwssite die erover gerapporteerd heeft :?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 13 januari 2020 @ 14:30:29 #84
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191009570
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:27 schreef Faux. het volgende:

[..]

De man is dood door de acties van omstanders. Bron: elke nieuwssite die erover gerapporteerd heeft :?
En de rechter heeft bepaald dat dit niet het geval was.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 13 januari 2020 @ 14:31:36 #85
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191009583
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En de rechter heeft bepaald dat dit niet het geval was.
Wat ik net ook al zei, ik heb het niet over doodslag of moord, ik heb het over dat die vent dood is door de acties van omstanders. Hij heeft toch geen hartstilstand gekregen toen er toevallig drie man op em lagen?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_191009593
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:27 schreef Faux. het volgende:

[..]

De man is dood door de acties van omstanders. Bron: elke nieuwssite die erover gerapporteerd heeft :?
Dad de man dood is weerspreek ik dan ook geenszins echter dat het eigenrichting van tokkies is wel. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191009677
Er lopen twee verschillende verhalen door elkaar heen. Het verhaal van moeder en dochter ging over iemand waarvan volgens mij niet eens bekend was of diegene daadwerkelijk de wet heeft overtreden.

De commotie van nu gaat over een man die veroordeeld is voor het seksueel misbruik van meerdere tienerjongens. Wat ik lees heeft hij dit zelf altijd ontkent, maar heeft wel meerdere jaren vast gezeten.
pi_191010058
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:37 schreef Redster123 het volgende:
Wat ik lees heeft hij dit zelf altijd ontkent, maar heeft wel meerdere jaren vast gezeten.
Het is in Nederland verschrikkelijk moeilijk om iemand vast te zetten voor een zedendelict. Dat hij het ontkent suggereert m.i. niet veel soeps.
  maandag 13 januari 2020 @ 15:48:09 #89
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_191010644
Ik kan er geen traan om laten.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_191010696
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:21 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee hoor. De maatschappij neemt het heft niet in handen. Tokkies nemen het heft in handen. Groot verschil.
Wacht maar tot zo'n 'gereïntegreerde' smeerlap bij jou in de wijk komt kindjes lastig vallen.
Denk dat jij ook veranderd in een 'tokkie'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 13 januari 2020 @ 16:23:06 #91
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191011029
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:54 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik niet. Man is veroordeeld, heeft recht op een tweede kans,
Maar wie weet heeft deze meneer al een keer een 2e kans gehad.

En een 3e, en een 4e en een 5e?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 13 januari 2020 @ 16:24:03 #92
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191011041
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:37 schreef Redster123 het volgende:
Er lopen twee verschillende verhalen door elkaar heen. Het verhaal van moeder en dochter ging over iemand waarvan volgens mij niet eens bekend was of diegene daadwerkelijk de wet heeft overtreden.

De commotie van nu gaat over een man die veroordeeld is voor het seksueel misbruik van meerdere tienerjongens. Wat ik lees heeft hij dit zelf altijd ontkent, maar heeft wel meerdere jaren vast gezeten.
Meerdere jaren? Dan heb je het best bont gemaakt, lijkt me.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 13 januari 2020 @ 16:24:23 #93
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_191011045
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:23 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Maar wie weet heeft deze meneer al een keer een 2e kans gehad.

En een 3e, en een 4e en een 5e?
Je zou toch haast denken dat de rechter dat bij de veroordeling in overweging heeft genomen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 13 januari 2020 @ 16:25:25 #94
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191011054
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:58 schreef Faux. het volgende:

[..]

Die vent is dood. Je hoort mij niet praten over of t juridisch in orde was, die vent is hartstikke dood door de acties van de omstanders. En dat zeg ik om aan te tonen hoe irrationeel men kan worden van woede/angst/etc.
Gaat dit over die gast die in de speeltuin door die molukkers is ge-Mitch Henriquest?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 13 januari 2020 @ 16:26:36 #95
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191011067
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:24 schreef Faux. het volgende:

[..]

Je zou toch haast denken dat de rechter dat bij de veroordeling in overweging heeft genomen.
Er zijn in het verleden ook verkrachters tot een werkstraf veroordeeld.....

Of gematst zodat ze hun verblijfsvergunning niet verloren.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_191011578
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:53 schreef Red_85 het volgende:
Wacht maar tot zo'n 'gereïntegreerde' smeerlap bij jou in de wijk komt kindjes lastig vallen.
Denk dat jij ook veranderd in een 'tokkie'.
Absoluut niet.
Als ik het zelf zie, maak ik snel wat videos/foto's als bewijs en spreek de man dan aan. Dat soort figuren hebben er over het algemeen een hekel aan om betrapt te worden, dus dan stopt het misbruik meteen. De foto's/videos en verdere info geef ik dan aan de politie.
Als ik het zelf niet zie, heb ik het dus van horen zeggen, en zal ik in de toekomst wat meer op deze man letten, maar verder kan ik niks mee.

Ik zou het helemaal prima vinden om een veroordeelde pedofiel naast me te hebben wonen. Dan kan ik hem namelijk wat in de gaten houden en als er bv regelmatig kinderen naar binnen gaan die er niks te zoeken hebben, zal ik hem aanspreken en het gebeurde aan de wijkagent melden.

Maar gelukkig ken jij mij beter dan dat ik mezelf ken en zal ik iedereen met een uzi omver knallen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191014619
quote:
quote:
Blijkens het verhandelde op de terechtzitting ontbreekt het verdachte aan inzicht in de laakbaarheid van zijn handelen en heeft hij nog immer geen oog heeft voor de schade die zijn handelen bij zijn slachtoffers heeft aangericht.

Gelet op de ernst van de strafbare feiten past slechts een deels onvoorwaardelijke gevangenisstraf, gelet op de lange periode die met de bewezen verklaarde strafbare feiten is gemoeid en het aantal slachtoffers.

Daarbij is t.a.v. het voorwaardelijk gedeelte bepaald dat er een proeftijd aan wordt verbonden van 5 jaar, nu er ernstig rekening moet gehouden worden met het feit dat verdachte wederom een misdrijf zal begaan dat gericht is tegen of gevaar veroorzaakt voor de onaantastbaarheid van het lichaam van een of meer personen.

ToKkIeS HIJ HEEFT ZIJN STRAF GEHAD!!!! :(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191014852
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:53 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

En dat omdat zo'n tokkiewijf maling aan haar beroepsgeheim had en besloot het op facebook te zetten :')
[..]

En dan een boete van 450 euro wat de rechter heeft bepaald.

Deze bedrag had 100x hoger moeten zijn.
Aangezien blijkbaar de geheim plicht niet meer dan 450euro is.

Zal dadelijk nog meer op straat komen .
Waar gaat het dan stoppen?
Nu is het een pedo dadelijke iemand die veroordeelt is voor doodslag door een ongeval.

Zeer kwalijke zaak .
En de rechter is zo achterlijk als een ezel.
pi_191015082
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Was een grapje.
Hi-la-risch
pi_191015211
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wonen er in elke buurt wel meerdere pedofielen. Alleen deze heeft een veroordeling aan zijn reet dus moet hij dood.
Dit is dan geen pedofiel maar een pedoseksueel.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_191015289
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:07 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Dit is dan geen pedofiel maar een pedoseksueel.
En is gepakt en gestraft.
En aangezien hij zijn gezin (nog) heeft en zij hem kennelijk geloven en steunen (en hij niet vastzit wegens andere misdrijven), kan ik niet anders concluderen dat hij zijn leven weer behoorlijk op orde heeft. Totdat mevrouw Tokkie haar teringbek illegaal opentrok dan. Vanaf toen stond zijn leven weer eens volledig op z'n kop.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191015332
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En is gepakt en gestraft.
En aangezien hij zijn gezin (nog) heeft en zij hem kennelijk geloven en steunen (en hij niet vastzit wegens andere misdrijven), kan ik niet anders concluderen dat hij zijn leven weer behoorlijk op orde heeft. Totdat mevrouw Tokkie haar teringbek illegaal opentrok dan. Vanaf toen stond zijn leven weer eens volledig op z'n kop.
dan ook niet piepen als jouw kind de volgende is van zo’n varken.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  maandag 13 januari 2020 @ 21:12:35 #104
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_191015339
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En is gepakt en gestraft.
En aangezien hij zijn gezin (nog) heeft en zij hem kennelijk geloven en steunen (en hij niet vastzit wegens andere misdrijven), kan ik niet anders concluderen dat hij zijn leven weer behoorlijk op orde heeft. Totdat mevrouw Tokkie haar teringbek illegaal opentrok dan. Vanaf toen stond zijn leven weer eens volledig op z'n kop.
Michelle Martin bleef Dutroux ook steunen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_191015343
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:12 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

dan ook niet piepen als jouw kind de volgende is van zo’n varken.
Waarom niet?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191015356
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:12 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Michelle Martin bleef Dutroux ook steunen.
N=1. Goed man.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 13 januari 2020 @ 21:16:03 #107
319979 Fok-it
All is well
pi_191015408
Tokkies zijn geen knip voor de neus waard.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 13 januari 2020 @ 21:17:57 #108
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191015446
Het bekend maken van de woon- en verblijfplaats van een zedendelinquent kost dus 400 euro. Dit gaat mensen op ideeën brengen denk ik.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_191015478
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:01 schreef Elan het volgende:

[..]

[..]

:')
Bizar. Die had gewoon uit haar ambt gezet moeten worden. Plus schadevergoeding aan het slachtoffer.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 13 januari 2020 @ 21:20:03 #110
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_191015493
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:17 schreef Janneke141 het volgende:
Het bekend maken van de woon- en verblijfplaats van een zedendelinquent kost dus 400 euro. Dit gaat mensen op ideeën brengen denk ik.
Yep.
Getuigen, slachtoffers van de criminele wereld, etc. zijn niet veilig. Want een crimineel betaalt die 400 euro boete wel voor wat sappige informatie.

En de voor de Story is dat een scheintje voor een hit piece over het lief en leed van een BN-er.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_191015789
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:17 schreef Janneke141 het volgende:
Het bekend maken van de woon- en verblijfplaats van een zedendelinquent kost dus 400 euro. Dit gaat mensen op ideeën brengen denk ik.
Inderdaad een bizar laag bedrag. 4000 euro, het tienvoudige, stelt al niet veel voor.

Bovendien zijn er vast genoeg mensen die die 400 euro willen betalen of willen meebetalen met crowdfunding. :')
pi_191016114
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat jij er geen weet van wil hebben als je overbuurman een veroordeelde pedoseksueel is.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_191016165
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:48 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Omdat jij er geen weet van wil hebben als je overbuurman een veroordeelde pedoseksueel is.
En daarom mag ik niet klagen als hij een nieuw slachtoffer maakt? :? 8)7
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191016211
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En daarom mag ik niet klagen als hij een nieuw slachtoffer maakt? :? 8)7
Aangezien jij hem graag in je buurt hebt wonen moet je niet klagen.

Pedoseksuelen vallen vaak in herhaling, daarom hoor je ze niet in woonwijken te plaatsen maar ergens ver weggestopt.

https://m.gva.be/cnt/aid1(...)-hoger-dan-officiele
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_191016233
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Aangezien jij hem graag in je buurt hebt wonen moet je niet klagen.

Pedoseksuelen vallen vaak in herhaling, daarom hoor je ze niet in woonwijken te plaatsen maar ergens ver weggestopt.

https://m.gva.be/cnt/aid1(...)-hoger-dan-officiele
Waarom mag ik dan niet klagen? Als iemand slachtoffer van een misdrijf wordt, mag ik niet klagen? :?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191016252
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Waarom mag ik dan niet klagen? Als iemand slachtoffer van een misdrijf wordt, mag ik niet klagen? :?
Als jij het accepteert dat er iemand in je straat woont die elke dag met 120 door de woonwijk scheurt moet je ook niet janken als ie je kind dood rijdt.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  maandag 13 januari 2020 @ 21:55:59 #117
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191016261
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:55 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Als jij het accepteert dat er iemand in je straat woont die elke dag met 120 door de woonwijk scheurt moet je ook niet janken als ie je kind dood rijdt.
We hebben het hier niet over iemand die elke dag 120 in een woonwijk rijdt, maar iemand die dat in 1999 een keer gedaan heeft.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_191016287
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:55 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

We hebben het hier niet over iemand die elke dag 120 in een woonwijk rijdt, maar iemand die dat in 1999 een keer gedaan heeft.
Een keer? We hebben het over 7 (!) jongens die zijn misbruikt. Niet over 1x iets fouts gedaan.


En 1999?? :') :') :') :') :')

https://www.telegraaf.nl/(...)ueel-werkte-bij-sein
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_191016288
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 21:55 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Als jij het accepteert dat er iemand in je straat woont die elke dag met 120 door de woonwijk scheurt moet je ook niet janken als ie je kind dood rijdt.
Waarom niet? :?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 13 januari 2020 @ 22:04:55 #120
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_191016455
quote:
De veroordeelde pedofiel Lars van der H. en zijn gezin vertrekken uit Harderwijk na de commotie van afgelopen weekend. Buurtbewoners keuren het geweld richting het gezin af maar zeggen ook dat zijn aanwezigheid te veel impact heeft op iedereen.
https://www.telegraaf.nl/(...)angst-zit-er-goed-in
pi_191016462
quote:
Verrassend.
Leuk voor de kinderen in dat gezin ook. Veranderen van school e.d. omdat een stel tokkies zich niet kunnen gedragen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191016529
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Verrassend.
Leuk voor de kinderen in dat gezin ook. Veranderen van school e.d. omdat een stel tokkies zich niet kunnen gedragen.
Het is erger voor die kinderen dat hun vader kinderen misbruikt.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  maandag 13 januari 2020 @ 22:12:24 #123
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_191016622
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:08 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Het is erger voor die kinderen dat hun vader kinderen misbruikt.
Daar hoeven ze toch niet bij te zijn :+
pi_191016835
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En de rechter heeft bepaald dat dit niet het geval was.
Onzin. Er is geen rechter aan te pas gekomen.
pi_191017099
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:21 schreef r_one het volgende:

[..]

Onzin. Er is geen rechter aan te pas gekomen.
Indd.

https://www.volkskrant.nl(...)tuin-assen~beedb5f0/
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_191018291
Volgens mij gaat het om twee verschillende gevallen, dat geval van de man werd bekend door een anonieme brief die in december verspreid werd : via incognito mode te lezen https://www.destentor.nl/(...)iet-langer~aa0bb8d8/

Moeder en dochter stonden volgens mij voor een ander geval voor de rechter, dat speelde al in de herfst.
pi_191018360
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:08 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Het is erger voor die kinderen dat hun vader kinderen misbruikt.
Kennelijk was het voor Jeugdzorg niet erg genoeg voor de kinderen om ze uit huis te plaatsen. Lijden ze eronder? Vast wel. Maar ze kregen deze onnodige bullshit er nog bovenop.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191019033
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:08 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Het is erger voor die kinderen dat hun vader kinderen misbruikt.
Ja joh, een aanslagje, ach, daar slapen die koters wel doorheen. Nee, dan die vader, die hen elke avond in hun bedje komt betasten. Pek! Veren! Hooivorken! Want hey, what about the kids! :(
pi_191019037
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Was een grapje.
Ah .... je zet je eerste escape in ....

En de rest van je gewauwel is zeker ook een grote grap?!

[ Bericht 2% gewijzigd door r_one op 14-01-2020 01:59:00 ]
pi_191019049
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die incidenten zijn niet gepleegd door de buren, maar door onbekenden die heel ergens anders wonen. Het staat niet eens vast dat ze uit Harderwijk komen.
Ah nee oké, dan is het prima. Stel je voor dat het de buren waren. Maar gelukkig, het waren maar onbekenden.

Enneh .... die trut die het in de buurtapp had geplempt waardoor het sneeuwballetje ging rollen, dat was natuurlijk ook maar een onbekende?!

Oh nee, wacht .....
  dinsdag 14 januari 2020 @ 07:59:33 #131
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_191019900
De vader in het gezin heeft geen wroeging betoond voor zijn daden, heeft de omgeving proberen te manipuleren, de rechtsgang proberen te traineren, heeft de verantwoordelijkheid voor het misbruik toegeschreven aan Satan (zwaar gereformeerd milieu) en de rechtbank achtte het gevaar op recidive zeer groot.

En wat gebeurt er? Hij mag zonder beletsel gaan wonen in een kinderrijke buurt en had alweer een baantje als vrijwilliger in de plaatselijke voetbalkantine.

Als je geen volksgericht wilt zul je daar ook de omstandigheden voor moeten scheppen. Niet dat de figuren die deze actie hebben uitgevoerd niet gestraft mogen worden maar als de overheid je niet beschermt tegen dit soort mensen, wie mag het dan wel?
pi_191020180
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 07:59 schreef Qarrad het volgende:
De vader in het gezin heeft geen wroeging betoond voor zijn daden, heeft de omgeving proberen te manipuleren, de rechtsgang proberen te traineren, heeft de verantwoordelijkheid voor het misbruik toegeschreven aan Satan (zwaar gereformeerd milieu) en de rechtbank achtte het gevaar op recidive zeer groot.

En wat gebeurt er?
Hij wordt veroordeeld tot 16 maanden + 8 voorwaardelijk met een proeftijd van 5 jaar, krijgt verplichte behandeling, krijgt een contactverbod met zijn slachtoffers, en moet geld betalen aan zijn slachtoffers. En ná al dit kan hij zich weer (redelijk) vrij bewegen. Nadat hij zijn straf heeft ondergaan dus, inclusief behandeling waarin hem geleerd kan zijn zijn behoeftes te bedwingen.

En dan klept Mien even haar bek voorbij, terwijl zij totaal geen weet heeft van de huidige situatie van de man, en wordt hij ook nog even berecht door zwakzinnigen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191020282
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 07:59 schreef Qarrad het volgende:
De vader in het gezin heeft geen wroeging betoond voor zijn daden, heeft de omgeving proberen te manipuleren, de rechtsgang proberen te traineren, heeft de verantwoordelijkheid voor het misbruik toegeschreven aan Satan (zwaar gereformeerd milieu) en de rechtbank achtte het gevaar op recidive zeer groot.

En wat gebeurt er? Hij mag zonder beletsel gaan wonen in een kinderrijke buurt en had alweer een baantje als vrijwilliger in de plaatselijke voetbalkantine.

Als je geen volksgericht wilt zul je daar ook de omstandigheden voor moeten scheppen. Niet dat de figuren die deze actie hebben uitgevoerd niet gestraft mogen worden maar als de overheid je niet beschermt tegen dit soort mensen, wie mag het dan wel?
Dit is de kat op het spek binden. En dan achteraf staat iedereen te gillen; ja we wisten het niet :')
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 09:33:52 #134
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_191020866
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 08:32 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hij wordt veroordeeld tot 16 maanden + 8 voorwaardelijk met een proeftijd van 5 jaar, krijgt verplichte behandeling, krijgt een contactverbod met zijn slachtoffers, en moet geld betalen aan zijn slachtoffers. En ná al dit kan hij zich weer (redelijk) vrij bewegen. Nadat hij zijn straf heeft ondergaan dus, inclusief behandeling waarin hem geleerd kan zijn zijn behoeftes te bedwingen.

En dan klept Mien even haar bek voorbij, terwijl zij totaal geen weet heeft van de huidige situatie van de man, en wordt hij ook nog even berecht door zwakzinnigen.
Ik betwijfel of zijn behandeling zin heeft gehad gezien zijn instelling vooraf, het feit dat hij zichzelf weer stelselmatig met minderjarigen in contact laat komen en de wetenschap dat deze behandelingen een dergelijke inslag niet kunnen corrigeren maar a) zich concentreren op het onderdrukken van neigingen/behoeftes en b) gebaseerd zijn op een tijdspad in plaats van op vooruitgang.

Verder eens over Mien plus de mensen die nu over de schreef zijn gegaan. Hopelijk zorgt de begeleiding van dit gezin dat deze man nu ergens gaat wonen waar er niet zoveel kinderen wonen en dat hij niet opnieuw aan de slag kan bij kinderen uit zijn doelgroep in de buurt.
  woensdag 15 januari 2020 @ 14:42:37 #135
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_191042504
Godallemachtig wat moet je beroerd naief zijn om te denken dat een behandeling geen nut heeft, maar een stukje bij kinderen vandaan gaan wonen wel. Geen woorden voor.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')