Dit is dan geen pedofiel maar een pedoseksueel.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wonen er in elke buurt wel meerdere pedofielen. Alleen deze heeft een veroordeling aan zijn reet dus moet hij dood.
En is gepakt en gestraft.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dit is dan geen pedofiel maar een pedoseksueel.
dan ook niet piepen als jouw kind de volgende is van zo’n varken.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En is gepakt en gestraft.
En aangezien hij zijn gezin (nog) heeft en zij hem kennelijk geloven en steunen (en hij niet vastzit wegens andere misdrijven), kan ik niet anders concluderen dat hij zijn leven weer behoorlijk op orde heeft. Totdat mevrouw Tokkie haar teringbek illegaal opentrok dan. Vanaf toen stond zijn leven weer eens volledig op z'n kop.
Michelle Martin bleef Dutroux ook steunen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En is gepakt en gestraft.
En aangezien hij zijn gezin (nog) heeft en zij hem kennelijk geloven en steunen (en hij niet vastzit wegens andere misdrijven), kan ik niet anders concluderen dat hij zijn leven weer behoorlijk op orde heeft. Totdat mevrouw Tokkie haar teringbek illegaal opentrok dan. Vanaf toen stond zijn leven weer eens volledig op z'n kop.
Waarom niet?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
dan ook niet piepen als jouw kind de volgende is van zo’n varken.
N=1. Goed man.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Michelle Martin bleef Dutroux ook steunen.
Bizar. Die had gewoon uit haar ambt gezet moeten worden. Plus schadevergoeding aan het slachtoffer.quote:
Yep.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:17 schreef Janneke141 het volgende:
Het bekend maken van de woon- en verblijfplaats van een zedendelinquent kost dus 400 euro. Dit gaat mensen op ideeën brengen denk ik.
Inderdaad een bizar laag bedrag. 4000 euro, het tienvoudige, stelt al niet veel voor.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:17 schreef Janneke141 het volgende:
Het bekend maken van de woon- en verblijfplaats van een zedendelinquent kost dus 400 euro. Dit gaat mensen op ideeën brengen denk ik.
Omdat jij er geen weet van wil hebben als je overbuurman een veroordeelde pedoseksueel is.quote:
En daarom mag ik niet klagen als hij een nieuw slachtoffer maakt?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Omdat jij er geen weet van wil hebben als je overbuurman een veroordeelde pedoseksueel is.
Aangezien jij hem graag in je buurt hebt wonen moet je niet klagen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daarom mag ik niet klagen als hij een nieuw slachtoffer maakt?![]()
Waarom mag ik dan niet klagen? Als iemand slachtoffer van een misdrijf wordt, mag ik niet klagen?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Aangezien jij hem graag in je buurt hebt wonen moet je niet klagen.
Pedoseksuelen vallen vaak in herhaling, daarom hoor je ze niet in woonwijken te plaatsen maar ergens ver weggestopt.
https://m.gva.be/cnt/aid1(...)-hoger-dan-officiele
Als jij het accepteert dat er iemand in je straat woont die elke dag met 120 door de woonwijk scheurt moet je ook niet janken als ie je kind dood rijdt.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan niet klagen? Als iemand slachtoffer van een misdrijf wordt, mag ik niet klagen?
We hebben het hier niet over iemand die elke dag 120 in een woonwijk rijdt, maar iemand die dat in 1999 een keer gedaan heeft.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als jij het accepteert dat er iemand in je straat woont die elke dag met 120 door de woonwijk scheurt moet je ook niet janken als ie je kind dood rijdt.
Een keer? We hebben het over 7 (!) jongens die zijn misbruikt. Niet over 1x iets fouts gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over iemand die elke dag 120 in een woonwijk rijdt, maar iemand die dat in 1999 een keer gedaan heeft.
Waarom niet?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als jij het accepteert dat er iemand in je straat woont die elke dag met 120 door de woonwijk scheurt moet je ook niet janken als ie je kind dood rijdt.
https://www.telegraaf.nl/(...)angst-zit-er-goed-inquote:De veroordeelde pedofiel Lars van der H. en zijn gezin vertrekken uit Harderwijk na de commotie van afgelopen weekend. Buurtbewoners keuren het geweld richting het gezin af maar zeggen ook dat zijn aanwezigheid te veel impact heeft op iedereen.
Verrassend.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)angst-zit-er-goed-in
Het is erger voor die kinderen dat hun vader kinderen misbruikt.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verrassend.
Leuk voor de kinderen in dat gezin ook. Veranderen van school e.d. omdat een stel tokkies zich niet kunnen gedragen.
Daar hoeven ze toch niet bij te zijnquote:Op maandag 13 januari 2020 22:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is erger voor die kinderen dat hun vader kinderen misbruikt.
Onzin. Er is geen rechter aan te pas gekomen.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En de rechter heeft bepaald dat dit niet het geval was.
Indd.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Onzin. Er is geen rechter aan te pas gekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |