abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 januari 2020 @ 15:54:49 #151
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191010704
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De selectieve verontwaardiging komt vooral van jouw kant.
Ik stel slechts vast dat alle politici liegen, vervolgens word ik weer eens beschuldigd van troll gedrag met een sausje muh Russia erbij.
ik stel vast dat jou adoratie mbt Trump niet strookt met zijn activiteiten. Je schijnverontwaardiging mbt Obama maakt vrij duidelijk wat je intenties zijn: de aandacht verleggen. waarom? Wij zouden het niet weten. Vorige week werd Hillary Clinton vrijgepleit door Trumps eigen DOJ. Nu probeer je hetzelfde weer met Obama. De splinter in andermans oog wel zien, maar niet de balk in het eigen zegt met wel eens.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191010919
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:54 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

ik stel vast dat jou adoratie mbt Trump niet strookt met zijn activiteiten. Je schijnverontwaardiging mbt Obama maakt vrij duidelijk wat je intenties zijn: de aandacht verleggen. waarom? Wij zouden het niet weten. Vorige week werd Hillary Clinton vrijgepleit door Trumps eigen DOJ. Nu probeer je hetzelfde weer met Obama. De splinter in andermans oog wel zien, maar niet de balk in het eigen zegt met wel eens.
Nogmaals ik stel vast dat alle politici liegen, je vraagt om bewijs en ik lever dat in tegenstelling tot jij die slechts komt met “m’n oom!!!”
Waarom zou ik trouwens af moeten leiden van het feit dat Clinton is vrijgepleit?
Welk doel dient dat?
pi_191011073
quote:
Lachwekkende post.

En om Tijger_m's post op te volgen, 4 pagina's op politifact in jouw link voor Obama's 8 jaar vs 14 pagina's voor Trump's 3 jaar;

https://www.politifact.co(...)ents/byruling/false/
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_191011169
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:26 schreef OMG het volgende:

[..]

Lachwekkende post.

En om Tijger_m's post op te volgen, 4 pagina's op politifact in jouw link voor Obama's 8 jaar vs 14 pagina's voor Trump's 3 jaar;

https://www.politifact.co(...)ents/byruling/false/
En daar gaan de doelpalen weer.
4 pagina’s is al heel wat meer dan 5 leugens.
pi_191011241
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En daar gaan de doelpalen weer.
4 pagina’s is al heel wat meer dan 5 leugens.
Niet echt, de doelpalen staan nog steeds op dezelfde plek.

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 09:33 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Zelfs als elke politicus liegt is dit een non-argument. Er zit nogal een verschil in de hoeveelheid leugens en de ernst van de leugens.

Het is alsof een massamoordenaar zich verdedigt met het argument dat we allemaal weleens geweld hebben gebruikt.
pi_191011331
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet echt, de doelpalen staan nog steeds op dezelfde plek.
[..]

Als Trump bijvoorbeeld zegt ik heb hamburgers besteld en die stapel is even hoog als het Vrijheidsbeeld dan word dat gewoon als een leugen gezien.

Daarom zeg ik ook het is subjectief, leugens die verregaande gevolgen hebben voor het land zijn in mijn ogen veel kwalijker.

En voordat je in de stress schiet, ik zeg niet dat Trump geen ernstige leugens heeft verteld.
Waar ik mij eigen wel aan stoor is het feit dat men een heel erg rooskleurig beeld heeft van de politiek voor het Trump tijdperk.
Liegende politici zijn de norm en zo lang ik leef is dat altijd de norm geweest.
pi_191011394
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als Trump bijvoorbeeld zegt ik heb hamburgers besteld en die stapel is even hoog als het Vrijheidsbeeld dan word dat gewoon als een leugen gezien.

Daarom zeg ik ook het is subjectief, leugens die verregaande gevolgen hebben voor het land zijn in mijn ogen veel kwalijker.

En voordat je in de stress schiet, ik zeg niet dat Trump geen ernstige leugens heeft verteld.
Waar ik mij eigen wel aan stoor is het feit dat men een heel erg rooskleurig beeld heeft van de politiek voor het Trump tijdperk.
Liegende politici zijn de norm en zo lang ik leef is dat altijd de norm geweest.
" Liegen is altijd al de norm geweest dus als er nu een president zit die daar in uitblinkt dan maakt dat niet uit." Kennelijk vind je integriteit en betrouwbaarheid in een overheid niet zo'n belangrijke eigenschap, dat kan natuurlijk. Het is alleen vreemd om Trump op hetzelfde niveau te zetten als zijn voorgangers, dat klopt namelijk simpelweg niet.
  maandag 13 januari 2020 @ 16:55:19 #158
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_191011407
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als Trump bijvoorbeeld zegt ik heb hamburgers besteld en die stapel is even hoog als het Vrijheidsbeeld dan word dat gewoon als een leugen gezien.
Kun je wat voorbeelden geven van onwaarheden op PolitiFact die een vergelijkbare status heb als deze zelfverzonnen.

quote:
Daarom zeg ik ook het is subjectief, leugens die verregaande gevolgen hebben voor het land zijn in mijn ogen veel kwalijker.
Daar grossiert Trump dan ook in.

quote:
En voordat je in de stress schiet, ik zeg niet dat Trump geen ernstige leugens heeft verteld.
Waar ik mij eigen wel aan stoor is het feit dat men een heel erg rooskleurig beeld heeft van de politiek voor het Trump tijdperk.
Liegende politici zijn de norm en zo lang ik leef is dat altijd de norm geweest.
En die norm is met de komst van Trump enorm opgeschoven. En niet de goede kant op.

Alleen de statistiekjes op die site zeggen al genoeg: Obama, 25 procent in de categorie mostly false tot pants on fire, Trump 71 procent !. En nee, daar zit niets Hamberderigs bij.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zelva op 13-01-2020 17:02:53 ]
pi_191011467
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

" Liegen is altijd al de norm geweest dus als er nu een president zit die daar in uitblinkt dan maakt dat niet uit." Kennelijk vind je integriteit en betrouwbaarheid in een overheid niet zo'n belangrijke eigenschap, dat kan natuurlijk. Het is alleen vreemd om Trump op hetzelfde niveau te zetten als zijn voorgangers, dat klopt namelijk simpelweg niet.
Ik heb niet alle leugens van alle presidenten nagelezen dus kan ik er geen waardeoordeel over geven.
Ik wil best toegeven dat liegen niet oké is en dat we beter zouden moeten verwachten van onze politici. Helaas is de realiteit anders.
Overigens kan niemand hier aantonen waarom de leugens van Obama minder kwalijk zijn dan die van Trump. Men valt hier slechts over de volume en ik betwist die volume als hyperbolen en overdrijvingen als leugens worden gezien.
  maandag 13 januari 2020 @ 17:02:17 #160
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_191011477
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:01 schreef Chivaz het volgende:
Men valt hier slechts over de volume en ik betwist die (sic) volume als hyperbolen en overdrijvingen als leugens worden gezien.
Dat is slechts jouw mening, die je ook nog eens totaal niet onderbouwt.
pi_191011581
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik heb niet alle leugens van alle presidenten nagelezen dus kan ik er geen waardeoordeel over geven.
Je doet net alsof Trump op hetzelfde niveau zit als zijn voorgangers. Dat is wel degelijk een waardeoordeel.

quote:
Ik wil best toegeven dat liegen niet oké is en dat we beter zouden moeten verwachten van onze politici. Helaas is de realiteit anders.
Dat niet ok vinden valt niet helemaal te rijmen met de positie die je hier inneemt.

quote:
Overigens kan niemand hier aantonen waarom de leugens van Obama minder kwalijk zijn dan die van Trump. Men valt hier slechts over de volume en ik betwist die volume als hyperbolen en overdrijvingen als leugens worden gezien.
Dat valt nog te bezien, je hebt niets aangeleverd om dat nog eens te heroverwegen. Dat stel je slechts.
pi_191011625
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:02 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dat is slechts jouw mening, die je ook nog eens totaal niet onderbouwt.
Dat is geen mening maar een feit, men valt hier over de hoeveelheid leugens van Trump.
Nergens heeft men het er over dat de leugens van Trump aantoonbaar kwalijker zijn dan bijvoorbeeld de leugens van Obama.
Dat is ook lastig aan te tonen want de perceptie van een leugen is altijd subjectief.

Een vaststaand feit is dat alle politici liegen, politiek bedrijven en stemmen winnen kan eenmaal niet zonder te liegen.
pi_191011664
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat is geen mening maar een feit, men valt hier over de hoeveelheid leugens van Trump.
Nergens heeft men het er over dat de leugens van Trump aantoonbaar kwalijker zijn dan bijvoorbeeld de leugens van Obama.
Dat is ook lastig aan te tonen want de perceptie van een leugen is altijd subjectief.
Dit is vrij inconsistent. Enerzijds beweer je dat de leugen zelf niet uitmaakt want subjectief en anderzijds zeg je dat je het vreemd vindt dat men valt over het volume en niet de leugens zelf. Welke van de 2 is het nu?
pi_191011670
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je doet net alsof Trump op hetzelfde niveau zit als zijn voorgangers. Dat is wel degelijk een waardeoordeel.
Dat doe ik dus helemaal niet.
quote:
[..]

Dat niet ok vinden valt niet helemaal te rijmen met de positie die je hier inneemt.
Leg eens uit aub
quote:
[..]

Dat valt nog te bezien, je hebt niets aangeleverd om dat nog eens te heroverwegen. Dat stel je slechts.
Lees de shitstorm nog maar eens na zou ik zeggen.
pi_191011723
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit is vrij inconsistent. Enerzijds beweer je dat de leugen zelf niet uitmaakt want subjectief en anderzijds zeg je dat je het vreemd vindt dat men valt over het volume en niet de leugens zelf. Welke van de 2 is het nu?
Draai het eens om, waarom valt men over de leugens van Trump en niet over die van Obama.
Toen ik stelde dat Obama ook heeft gelogen (wel iets meer dan 5 keer) toen sprak men vooral over de volume en niet de ernst van de leugens.
Je zou je medestanders moeten vragen waarom hun zo inconsistent zijn.
Mijn punt is dat liegen slecht is maar het helaas wel inherent is aan politicus zijn.
Blijkbaar is men het eens met mij maar valt men vooral over het volume van leugens.
pi_191011952
Trump liegt over de meest onzinnige en triviale zaken. Dat ondermijmt zijn geloofwaardigheid en maakt hem een minder effectieve leider.

Tel daar zijn rants op Twitter bij op en ik kan niet anders dan concluderen dat Trump de meest waardeloze president ooit is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191012026
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Draai het eens om, waarom valt men over de leugens van Trump en niet over die van Obama.
Toen ik stelde dat Obama ook heeft gelogen (wel iets meer dan 5 keer) toen sprak men vooral over de volume en niet de ernst van de leugens.
Je zou je medestanders moeten vragen waarom hun zo inconsistent zijn.
Mijn punt is dat liegen slecht is maar het helaas wel inherent is aan politicus zijn.
Blijkbaar is men het eens met mij maar valt men vooral over het volume van leugens.
Om je voorbeeld van de doctor en ACA te gebruiken:

Obama beloofde dat iedereen zijn huidige plan (inclusief doctor) kon houden. Na verder onderhandelen met zorginstellingen, verzekeraars en andere partijen bleek dit niet compleet haalbaar.
Niet door de ACA zelf, maar omdat sommige verzekeraars bepaalde plannen (inclusief doctor keuze) niet met de regels van de ACA wilde aanbieden.

Dus ten eerste is het meer een belofte niet inlossen dan liegen en ten tweede is het ook een frame dat het (compleet) aan de ACA ligt.

En dit is nu dat de 'ergste' 'leugen' als je de rechtse pers en Obama critici mag geloven.
  maandag 13 januari 2020 @ 17:45:36 #168
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191012082
Sorry dat ik jullie afgezaagde, vervelende kibbelsessie over Trump vs. Obama onderbreek.

Cory "Spartacus" Booker ligt eruit. :D extreem laag in de polls, geen geld meer, geen kans op een plek in debatten. Druipt af als een bitch.

https://www.nytimes.com/2(...)r-drops-out.amp.html

Lijkt erop dat de Dems toch weer voor een oude blanke man gaan.
pi_191012117
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:32 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Seth heeft een mooie draad waarin precies uit de doeken wordt gedaan waarom de assassination is uitgevoerd. In hindsight klopt zijn boek wederom als een bus.

https://twitter.com/SethAbramson/status/1216458042398650368
Nog een artikel over de 2015 memo van Eric Prince:

2015 memo from Erik Prince to Trump campaign: 'National disgrace' that Soleimani 'not already DEAD'
quote:
Erik Prince, the Blackwater-founder-turned-unofficial-2016-Trump-campaign-adviser, advocated to the campaign years ago for the killing of Iranian commander Qasem Soleimani, according to a recently disclosed memo that reveals some of the earliest thinking circulated within Donald Trump's team regarding his approach to Iran.

Prince made the pitch in a memo emailed to Steve Bannon, then running the conservative website Breitbart, who forwarded the memo to then-campaign manager Corey Lewandowski. It's not clear whether the message reached Trump, but Prince's outreach on foreign policy later got him audiences with future national security adviser Michael Flynn and Donald Trump Jr.

"[Qasem Soleimani] is the Heinrich Himmler of the Iranian State," Erik Prince wrote in the September 8, 2015 memo to the Trump campaign, pegging Soleimani as the "muscle" behind the country's supreme leader, Ayatollah Ali Khamenei. "That Soleimani and his ilk are not already DEAD is a national disgrace for America."

READ: How Pompeo convinced Trump to kill Soleimani and fulfilled a decade-long goal

The memo was made public recently as part of a CNN lawsuit seeking access to documents from the Robert Mueller Russia investigation.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Imminent threat" my ass. Soleimani stond al heel op de nominatie uitgeschakeld te worden en de omstandigheden (impeachment Trump) plus de gelegenheid (protesten ambassade Bagdad) maakten het moment voor de uitvoering ideaal.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191012285
En zeven maanden geleden gaf Trump al het groene licht voor de moord op Soleimani:

rgoodlaw twitterde op maandag 13-01-2020 om 13:42:21 Big Scoop (@carolelee @ckubeNBC):"Trump authorized the killing of…Soleimani seven months ago if Iran's increased aggression resulted in the death of an American"1. More proof "imminence" is a lie2. Revenge (and disproportionate) strikes are illegalhttps://t.co/FEgemZjTAQ reageer retweet
Trump authorized Soleimani's killing 7 months ago, with conditions

The timing raises new questions about the Trump administration's stated justification for taking out the top Iranian general.
quote:
President Donald Trump authorized the killing of Iranian Gen. Qassem Soleimani seven months ago if Iran's increased aggression resulted in the death of an American, according to five current and former senior administration officials.

The presidential directive in June came with the condition that Trump would have final signoff on any specific operation to kill Soleimani, officials said.

That decision explains why assassinating Soleimani was on the menu of options that the military presented to Trump two weeks ago for responding to an attack by Iranian proxies in Iraq, in which a U.S. contractor was killed and four U.S. service members were wounded, the officials said.

The timing, however, could undermine the Trump administration's stated justification for ordering the U.S. drone strike that killed Soleimani in Baghdad on Jan. 3. Officials have said Soleimani, the leader of the Islamic Revolutionary Guard Corps' elite Quds Force, was planning imminent attacks on Americans and had to be stopped.

"There have been a number of options presented to the president over the course of time," a senior administration official said, adding that it was "some time ago" that the president's aides put assassinating Soleimani on the list of potential responses to Iranian aggression.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191012501


Er was een 'eminent' threat!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191012704
En weer eens een schaamteloze leugen van POTUS:

realDonaldTrump twitterde op maandag 13-01-2020 om 14:39:15 Mini Mike Bloomberg is spending a lot of money on False Advertising. I was the person who saved Pre-Existing Conditions in your Healthcare, you have it now, while at the same time winning the fight to rid you of the expensive, unfair and very unpopular Individual Mandate..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 13-01-2020 om 14:39:20 ....and, if Republicans win in court and take back the House of Represenatives, your healthcare, that I have now brought to the best place in many years, will become the best ever, by far. I will always protect your Pre-Existing Conditions, the Dems will not! reageer retweet
De waarheid:
ddale8 twitterde op maandag 13-01-2020 om 15:31:08 This is brazen lying. Democrats *got* the protections for people with pre-existing conditions, in Obamacare. Trump has tried to get bills passed that would weaken the protections, is supporting a lawsuit to overturn the whole law, has presented no plan for if the suit succeeds. https://t.co/fVtHUsHJv7 reageer retweet
ddale8 twitterde op maandag 13-01-2020 om 15:56:22 Before the Trump administration asked the courts to throw out the entirety of the Affordable Care Act, including the protections for pre-existing conditions, it specifically asked the courts to declare the protections for pre-existing conditions unconstitutional. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191012775
Pompeo weigert voor het Congres te verschijnen om zich te verantwoorden over de gebeurtenissen mbt Iran:

AndrewDesiderio twitterde op maandag 13-01-2020 om 17:22:37 House Foreign Affairs Committee Chairman Eliot Engel says Pompeo has declined to appear for testimony tomorrow on Iran. https://t.co/Zfm5aIvFRB reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191012783
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2020 18:31 schreef Kijkertje het volgende:
En weer eens een schaamteloze leugen van POTUS:

realDonaldTrump twitterde op maandag 13-01-2020 om 14:39:15 Mini Mike Bloomberg is spending a lot of money on False Advertising. I was the person who saved Pre-Existing Conditions in your Healthcare, you have it now, while at the same time winning the fight to rid you of the expensive, unfair and very unpopular Individual Mandate..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 13-01-2020 om 14:39:20 ....and, if Republicans win in court and take back the House of Represenatives, your healthcare, that I have now brought to the best place in many years, will become the best ever, by far. I will always protect your Pre-Existing Conditions, the Dems will not! reageer retweet
De waarheid:
ddale8 twitterde op maandag 13-01-2020 om 15:31:08 This is brazen lying. Democrats *got* the protections for people with pre-existing conditions, in Obamacare. Trump has tried to get bills passed that would weaken the protections, is supporting a lawsuit to overturn the whole law, has presented no plan for if the suit succeeds. https://t.co/fVtHUsHJv7 reageer retweet
ddale8 twitterde op maandag 13-01-2020 om 15:56:22 Before the Trump administration asked the courts to throw out the entirety of the Affordable Care Act, including the protections for pre-existing conditions, it specifically asked the courts to declare the protections for pre-existing conditions unconstitutional. reageer retweet
Beetje matige bijnaam voor Bloomberg ook wel. Is natuurlijk ook lastig als iemand wel op eigen kracht een enorm succesvolle carrière heeft en een enorm vermogen heeft vergaard.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 13 januari 2020 @ 18:39:18 #175
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_191012809
Obama maakte een belofte die hij niet waar kon maken (een deel onder Obamacare had geen vrije dokterskeuze). Trump liegt wanneer hij vandaag dingen claimt over pre-existing conditions. En hij liegt wanneer hij het heeft over 'imminent'. Hij liegt bijna elke dag en sommige dagen meerdere malen.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 13 januari 2020 @ 18:40:38 #176
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_191012828
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 18:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Beetje matige bijnaam voor Bloomberg ook wel. Is natuurlijk ook lastig als iemand wel op eigen kracht een enorm succesvolle carrière heeft en een enorm vermogen heeft vergaard.
Hmm, iemands postuur belachelijk maken. Dat vinden sommigen niet leuk. Daar zal vast kritiek op komen vanuit conservatieve hoek.
Géén kloon van tvlxd!
pi_191012883
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 18:39 schreef Montov het volgende:
Obama maakte een belofte die hij niet waar kon maken (een deel onder Obamacare had geen vrije dokterskeuze). Trump liegt wanneer hij vandaag dingen claimt over pre-existing conditions. En hij liegt wanneer hij het heeft over 'imminent'. Hij liegt bijna elke dag en sommige dagen meerdere malen.
En omdat hij ook chronisch liegt over triviale zaken is dat blijkbaar een reden om hem te rangschikken onder standaard liegen van een politicus. Leuk geprobeerd maar Trump's leugens zijn een categorie apart.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191012983
Echt tenenkrommend hoe Republikeinen weigeren een eenvoudige vraag te beantwoorden:

Filmpje in tweet:
JoeStGeorge twitterde op donderdag 10-10-2019 om 20:01:01 Breaking: @SenCoryGardner refuses to answer question whether it is appropriate for the President to ask a foreign leader to investigate a rival. Quite the exchange in Denver #copolitics #kdvr https://t.co/5Y0EYOcKjM reageer retweet
gtconway3d twitterde op maandag 13-01-2020 om 17:49:59 This is absurd. @SenCoryGardner knows what the right answer is. If he can't put principle over party, if he can't stand for truth over @realDonaldTrump's tweets, if he's too craven to follow the Constitution, then he doesn't deserve the privilege of serving in the Senate. https://t.co/ox9RGMpCL1 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator maandag 13 januari 2020 @ 19:10:40 #179
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191013187
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Jij hebt dus wel een glazen bol?

Domme vraag natuurlijk, een ieder kan hier in dit topic feilloos gedachten lezen.
Een glazen bol? Stel je nu dat Obama er ook geen had en dat zijn uitspraak dus geen leugen was? Of wat bedoel je hiermee?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_191013196
Als je de twitterfeed van POTUS vandaag bekijkt kan je dan echt met droge ogen beweren dat deze man geschikt is voor zijn baan? In ieder andere leidinggevende baan zou hij al lang uit zijn functie ontheven zijn.

Voorbeeldje van een retweet vandaag van de president van de Verenigde Staten:

D0wn_Under twitterde op maandag 13-01-2020 om 11:23:18 The corrupted Dems trying their best to come to the Ayatollah's rescue.#NancyPelosiFakeNews https://t.co/a0ksPHeXCy reageer retweet


8)7



[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 13-01-2020 19:21:51 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191013665
quote:
8s.gif Op maandag 13 januari 2020 18:53 schreef Kijkertje het volgende:
Echt tenenkrommend hoe Republikeinen weigeren een eenvoudige vraag te beantwoorden:

Filmpje in tweet:
JoeStGeorge twitterde op donderdag 10-10-2019 om 20:01:01 Breaking: @:SenCoryGardner refuses to answer question whether it is appropriate for the President to ask a foreign leader to investigate a rival. Quite the exchange in Denver #copolitics #kdvr https://t.co/5Y0EYOcKjM reageer retweet
gtconway3d twitterde op maandag 13-01-2020 om 17:49:59 This is absurd. @:SenCoryGardner knows what the right answer is. If he can't put principle over party, if he can't stand for truth over @:realDonaldTrump's tweets, if he's too craven to follow the Constitution, then he doesn't deserve the privilege of serving in the Senate. https://t.co/ox9RGMpCL1 reageer retweet
Hij heeft weet zijn script in ieder geval goed vast te houden zeg :') Ergens vind ik het ook wel knap als je zo'n debiel script opratelt waarvan je weet dat het totale bullcrap is en dan nog serieus doen alsof je een vraag beantwoord door niet eens een poging tot een reactie erop te doen.
Hoe vaak zou hij wel niet partisan zeggen in dit filmpje van 2 minuten 50 keer?
pi_191013818
filmpje in tweet : Schiff geeft aan dat als ze de artikelen direct aan de senaat hadden gegeven McConnell de kans had gehad de snel onder het tapijt te vegen, zonder dat er veel hanen naar kraaiden.
kylegriffin1 twitterde op maandag 13-01-2020 om 19:00:29 Schiff: "If McConnell succeeds in dismissing this case without witnesses it will be the first impeachment case, not just involving a president, but involving anyone in the nation's history in which a trial went forward without witnesses." Via ABC https://t.co/fdtLRrbtnm reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op maandag 13-01-2020 om 18:30:46 Schiff: "We have never had this kind of a wholesale obstruction of Congress. Those documents may be very telling and undoubtedly very damning because the ones that have come out most recently, once again, reveal in incriminating fashion the president's misconduct." Via ABC https://t.co/5zR7ICkZxD reageer retweet


[ Bericht 30% gewijzigd door la_perle_rouge op 13-01-2020 19:58:22 ]
pi_191016090
POTUS vs Pelosi:
realDonaldTrump twitterde op maandag 13-01-2020 om 18:31:58 “We demand fairness” shouts Pelosi and the Do Nothing Democrats, yet the Dems in the House wouldn’t let us have 1 witness, no lawyers or even ask questions. It was the most unfair witch-hunt in the history of Congress! reageer retweet
SpeakerPelosi twitterde op maandag 13-01-2020 om 20:22:38 In the Clinton impeachment process, 66 witnesses were allowed to testify including 3 in the Senate trial, and 90,000 pages of documents were turned over.Trump was too afraid to let any of his top aides testify & covered up every single document. The Senate must #EndTheCoverUp https://t.co/T0Yhpl6qDq reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191016781
rgoodlaw twitterde op maandag 13-01-2020 om 22:15:39 Good news for the U.S. Constitution!“Senior White House officials tell CBS News they increasingly believe that at least four Republicans, and likely more, will vote to call witnesses.” https://t.co/5jH4wOuNy4 reageer retweet
Er is nog hoop! *O*

rgoodlaw twitterde op maandag 13-01-2020 om 22:49:46 Now let's get the at least four or more Republican Senators to call for--not just witness--the documents that the White House has been concealing from the U.S. Congress. reageer retweet
:Y dat zou nog beter zijn

[ Bericht 31% gewijzigd door Kijkertje op 13-01-2020 22:58:03 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191017524
quote:
9s.gif Op maandag 13 januari 2020 18:16 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

Er was een 'eminent' threat!
Het is weer hetzelfde riedeltje: Eerst ontkennen en liegen en een paar stapjes verder (zoals in deze tweet) is het weer 'en als het zo gegaan is, who cares!'
Ze hebben mazzel dat het één grote corrupte cult is die elkaar beschermt want in 't normale leven was je al lang al je vrienden kwijtgeraakt en waarschijnlijk in de gevangenis gezeten als je je zo gedraagt.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_191017587
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 18:39 schreef Montov het volgende:
Obama maakte een belofte die hij niet waar kon maken (een deel onder Obamacare had geen vrije dokterskeuze). Trump liegt wanneer hij vandaag dingen claimt over pre-existing conditions. En hij liegt wanneer hij het heeft over 'imminent'. Hij liegt bijna elke dag en sommige dagen meerdere malen.
En dat pikken de trumpfans er uit he. Rechtstreeks uit de koker van de Russische propagandatechnieken: both sides.

Ik geef je een schop. De ander snijdt je buik open en schiet je door 't hoofd.
"Allebei gebruiken jullie geweld. 't is 1 pot nat"
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_191018607
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het is weer hetzelfde riedeltje: Eerst ontkennen en liegen en een paar stapjes verder (zoals in deze tweet) is het weer 'en als het zo gegaan is, who cares!'
Ze hebben mazzel dat het één grote corrupte cult is die elkaar beschermt want in 't normale leven was je al lang al je vrienden kwijtgeraakt en waarschijnlijk in de gevangenis gezeten als je je zo gedraagt.
Zie het als een voetbalwedstrijd. Team Trump weet dat achter kan komen te staan maar gaat lopen tijdrekken tot aan de nieuwe verkiezingen.
pi_191018766
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 00:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zie het als een voetbalwedstrijd. Team Trump weet dat achter kan komen te staan maar gaat lopen tijdrekken tot aan de nieuwe verkiezingen.
Dat niet getuigen is tijd rekken ja. Dat Iran circus lijkt me duidelijk iets proberen te forceren door vuil spel te spelen als je een voetbal analogie wil gebruiken.
pi_191018995
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 00:45:14 Breaking via NYT: Russians hacked Burisma. The hacking attempts began in early November. It is not yet clear what the hackers found, or precisely what they were searching for. https://t.co/xeiAraap9l reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 00:50:03 "[E]xperts say the timing and scale of the attacks suggest that the Russians could be searching for potentially embarrassing material on the Bidens -- the same kind of information that Mr. Trump wanted from Ukraine when he pressed for an investigation of the Bidens and Burisma." https://t.co/KgM9ZU3A7J reageer retweet
tribelaw twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 01:25:59 As @SpeakerPelosi said, all roads from Trump or McConnell -- and I'd add Kevin McCarthy -- lead to Putin. When the history of this dark time is written, that'll be the through line. And our descendants will wonder why we insisted on so narrow a definition of treason. https://t.co/b5PdzKI5MZ reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 04:15:13 Ex-FBI official Frank Figliuzzi on the NYT report: "Make no mistake. This is a full-on attack on our 2020 election." @TheLastWord reageer retweet
En de House Intelligence Committee wist nog van niks, Schiff moest het ook via de NYT horen. Waarom zijn ze niet ingelicht door de Intelligence Community?
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 03:20:12 Chairman Schiff tells @maddow that he is a "bit distressed" that he first learned about the Russian hacking effort of Burisma from the New York Times report and that the Intelligence Community has not come to the Intel Committee with any information about it. reageer retweet


[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 14-01-2020 06:21:44 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191019082
Gaat lekker in de democratische partij
CBSNews twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 02:06:23 JUST IN: Elizabeth Warren claims Bernie Sanders told her he didn't think a woman could win the presidency https://t.co/thiJEaoaKE https://t.co/4E9475kgfF reageer retweet
En Booker gooit de handdoek in de ring

CBSNews twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 02:19:31 Senator Cory Booker suspended his presidential bid on Monday with a message of hope for his supporters -- and the country. https://t.co/HfcOt2yh1W https://t.co/YJLlRXAb8U reageer retweet
pi_191019084
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 02:15:32 Trump is preparing to divert an additional $7.2 billion in Pentagon funding for border wall construction this year, five times what Congress authorized him to spend on the project in the 2020 budget, according to internal planning figures obtained by WaPo. https://t.co/bcQt4XjUqR reageer retweet
Jaja dat was te verwachten. De verkiezingen naderen en het schiet niet zo op met die muur.

Hier valt niet echt mee te pochen iig:
gtconway3d twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 01:43:12 A spectacular increase of $3,222,721,760,232.31 in just under three years. Kudos to #IMPOTUS @realDonaldTrump. https://t.co/wj9xbqtR5Y reageer retweet


Reminder:

Trump: I will eliminate U.S. debt in 8 years :')

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 14-01-2020 02:54:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 januari 2020 @ 03:53:40 #192
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191019164
JDiamond1 twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 00:33:58 Rudy Giuliani, whose dealings with Ukraine are a key facet of the impeachment case, has been lobbying the President to join his legal team on the Senate floor during his upcoming trial — sources tell me, @PamelaBrownCNN & @Acosta https://t.co/tJXUEkumhA reageer retweet
Graag!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_191019170
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 03:53 schreef Ulx het volgende:
JDiamond1 twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 00:33:58 Rudy Giuliani, whose dealings with Ukraine are a key facet of the impeachment case, has been lobbying the President to join his legal team on the Senate floor during his upcoming trial — sources tell me, @:PamelaBrownCNN & @:Acosta https://t.co/tJXUEkumhA reageer retweet
Graag!
I second that! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 14 januari 2020 @ 07:19:14 #194
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_191019626
RWPUSA twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 04:55:45 With William Barr, Opus Dei comes to Washington.The danger is clear. Will we heed the message?"Last October, Attorney General William Barr appeared at Notre Dame Law School to make a case for ideological warfare."https://t.co/7ADr0zTCJm reageer retweet
Longread in The New Yorker: William Barr, Trump's Sword and Shield
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_191020027
George Nader, Muellers star witness, is de sjaak.

https://www.foxnews.com/p(...)-trafficking-charges

quote:
Lebanese-American businessman George Nader, 60, entered a plea deal Monday in federal court in Alexandria, Va., admitting to transporting a 14-year-old boy from the Czech Republic to Washington, D.C., in 2000 to engage in sexual activity with him. He also admitted to possessing child pornography depicting infants or toddlers.

Nader is still separately under indictment in Washington along with seven others on charges of conspiring to conceal the source of more than $3.5 million in political donations to Hillary Clinton during the 2016 presidential campaign. Nader allegedly was reporting to an unnamed Middle Eastern government on that operation, which was intended to curry favor with Clinton, prosecutors in that case said.
pi_191020032
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 02:23 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 02:15:32 Trump is preparing to divert an additional $7.2 billion in Pentagon funding for border wall construction this year, five times what Congress authorized him to spend on the project in the 2020 budget, according to internal planning figures obtained by WaPo. https://t.co/bcQt4XjUqR reageer retweet
Jaja dat was te verwachten. De verkiezingen naderen en het schiet niet zo op met die muur.

Hier valt niet echt mee te pochen iig:
gtconway3d twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 01:43:12 A spectacular increase of $3,222,721,760,232.31 in just under three years. Kudos to #IMPOTUS @:realDonaldTrump. https://t.co/wj9xbqtR5Y reageer retweet
[ afbeelding ]

Reminder:

Trump: I will eliminate U.S. debt in 8 years :')

Dat is al meer dan 70.000 dollar per inwoner.
En een toename van 10.000 dollar per inwoner onder de Trump-jaren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Idisrom op 14-01-2020 08:22:34 ]
pi_191020514
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 02:23 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 02:15:32 Trump is preparing to divert an additional $7.2 billion in Pentagon funding for border wall construction this year, five times what Congress authorized him to spend on the project in the 2020 budget, according to internal planning figures obtained by WaPo. https://t.co/bcQt4XjUqR reageer retweet
Jaja dat was te verwachten. De verkiezingen naderen en het schiet niet zo op met die muur.

Hier valt niet echt mee te pochen iig:
gtconway3d twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 01:43:12 A spectacular increase of $3,222,721,760,232.31 in just under three years. Kudos to #IMPOTUS @:realDonaldTrump. https://t.co/wj9xbqtR5Y reageer retweet
[ afbeelding ]

Reminder:

Trump: I will eliminate U.S. debt in 8 years :')

Eerste jaar van Trump valt overigens onder de budgetplannen van Obama.
2018 en 2019 zijn 100% Trump aan te rekenen.

In geld
Obama heeft schuld met 8.5tril laten groeien
Bij Trump is de prognose 9.1tril

In percentages:
Obama heeft schuld met 74% laten groeien.
Onder Trump verwacht men 25%.


Maar eerlijk is eerlijk. 25% groei is wat anders dan de schuld elimineren.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 09:19:00 #198
8369 speknek
Another day another slay
pi_191020687
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 09:01 schreef Refragmental het volgende:
In geld
Obama heeft schuld met 8.5tril laten groeien
Bij Trump is de prognose 9.1tril

In percentages:
:').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 januari 2020 @ 09:42:20 #199
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191020960
kenvogel twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 00:56:18 @nicoleperlroth @AllMattNYT The Russian attacks on Burisma appear to be running parallel to an effort by Russian spies in Ukraine to dig up information in the analog world that could embarrass the Bidens, according to an American security official. https://t.co/O4y5O5Z7QX reageer retweet
Burisma wordt aangevallen door de Russen: Ik gok dat er binnenkort weer e-mails worden vrijgegeven. Waarschijnlijk met war vervalsingen erbij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 09:50:41 #200
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191021059
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 09:42 schreef Ulx het volgende:
kenvogel twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 00:56:18 @:nicoleperlroth @:AllMattNYT The Russian attacks on Burisma appear to be running parallel to an effort by Russian spies in Ukraine to dig up information in the analog world that could embarrass the Bidens, according to an American security official. https://t.co/O4y5O5Z7QX reageer retweet
Burisma wordt aangevallen door de Russen: Ik gok dat er binnenkort weer e-mails worden vrijgegeven. Waarschijnlijk met war vervalsingen erbij.
Het is ronduit schaamteloos dat ze het wéér proberen. We mogen alleen hopen dat de volgende president met mensen uit Silicon Valley rond de tafel gaat zitten, zich terdege laat informeren en dan samen met een toegewijd team van patriottische coders een eind aan dit soort praktijken te maken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')