Censuur?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het is ronduit schaamteloos dat ze het wéér proberen. We mogen alleen hopen dat de volgende president met mensen uit Silicon Valley rond de tafel gaat zitten, zich terdege laat informeren en dan samen met een toegewijd team van patriottische coders een eind aan dit soort praktijken te maken.
Dus jij vind het "censuur" als een land probeert buitenlandse hackerspogingen te voorkomen met technologie?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Censuur?
Dat gebeurt nu toch al op grote schaal.
Dat moet maar snel openbaar worden gemaakt. Anders gaat men maar over censuur beginnen.twitter:rebeccaballhaus twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 01:51:55Among the documents Lev Parnas has handed over to the House Intelligence Committee: text messages with Rudy Giuliani, former Texas Rep. Pete Sessions, former Hill columnist John Solomon and Florida Gov. Ron DeSantis, sources familiar with the matter say. https://t.co/rnLy8XeGIu reageer retweet
Wat mij hieraan verbaast is, dat blijkbaar de devices (nog) niet in beslag waren genomen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:07 schreef Ulx het volgende:
Dat moet maar snel openbaar worden gemaakt. Anders gaat men maar over censuur beginnen.twitter:rebeccaballhaus twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 01:51:55Among the documents Lev Parnas has handed over to the House Intelligence Committee: text messages with Rudy Giuliani, former Texas Rep. Pete Sessions, former Hill columnist John Solomon and Florida Gov. Ron DeSantis, sources familiar with the matter say. https://t.co/rnLy8XeGIu reageer retweet
Het gaat uiteindelijk uit komen op censuur.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:53 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dus jij vind het "censuur" als een land probeert buitenlandse hackerspogingen te voorkomen met technologie?
Dat lijkt me ook een stuk duidelijker voor alle betrokkenen. Die documenten wil je niet eerst door de Barr molen laten versnipperen. Als we het dan toch over censuur hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:23 schreef Ulx het volgende:
Dat waren ze wel door de DoJ. Alleen nu gaat het naar het Huis.
Precies, en het voert de druk op de GOP op om getuigen toe te staan en een serieus proces te houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:33 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een stuk duidelijker voor alle betrokkenen. Die documenten wil je niet eerst door de Barr molen laten versnipperen. Als we het dan toch over censuur hebben.
En geef gelijk de hele campagne van 2020 in handen van ome Vlad, die zoals we allemaal weten heel goed weet wat censuur inhoudt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk uit komen op censuur.
De Democraten waren al flink aan het pushen bij zuckerberg over mogelijke inmenging van de Russen op Facebook. En ze waren vooral aan het zoeken naar een mogelijkheid om dat te stoppen.
Ik zou zeggen laat lekker gaan en bescherm overheidsinstanties tegen hackers, de rest moet maar zijn eigen boontjes doppen.
Zonder het Trump schreeuwteam die er de vorige keer zat.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Precies, en het voert de druk op de GOP op om getuigen toe te staan en een serieus proces te houden.
Tot het natuurlijk tegen jouw ideologie werkt, dan moet er natuurlijk wel wat aan gedaan wordenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk uit komen op censuur.
De Democraten waren al flink aan het pushen bij zuckerberg over mogelijke inmenging van de Russen op Facebook. En ze waren vooral aan het zoeken naar een mogelijkheid om dat te stoppen.
Ik zou zeggen laat lekker gaan en bescherm overheidsinstanties tegen hackers, de rest moet maar zijn eigen boontjes doppen.
Dat is wel bizar. Obama kon niet anders om het wanbeleid van Bush op te ruimen en heeft na die initiele uitgaven de boel ontzettend netjes in orde gebracht met mooie lijnen de goede kant uit en nu laat Trump in een fucking hoogconjunctuur de boel NOG meer oplopen? Wat een ontzettende nitwit is het ookquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:01 schreef Refragmental het volgende:
In geld
Obama heeft schuld met 8.5tril laten groeien
Bij Trump is de prognose 9.1tril
Een beetje context kan geen kwaad. Dit is de situatie in Nederland / de eurozone.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Eerste jaar van Trump valt overigens onder de budgetplannen van Obama.
2018 en 2019 zijn 100% Trump aan te rekenen.
In geld
Obama heeft schuld met 8.5tril laten groeien
Bij Trump is de prognose 9.1tril
In percentages:
Obama heeft schuld met 74% laten groeien.
Onder Trump verwacht men 25%.
Maar eerlijk is eerlijk. 25% groei is wat anders dan de schuld elimineren.
Ach dat is een stukje politiek opportunisme. Dat zou menig partij doen. Dat vind ik niet typerend.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:06 schreef Ulx het volgende:
Het zwijgen van de GOP daarover is ook typerend.
Tekort onder Obama is slecht. Onder Trump is het prima.
Dat is wel lekker bothsiderig uitgelegd.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach dat is een stukje politiek opportunisme. Dat zou menig partij doen. Dat vind ik niet typerend.
Ja dus? Dat is politiek. Ik vind die maffiapraktijken veel en veel erger.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is wel lekker bothsiderig uitgelegd.
Feit is dat onder Trump de GOP opeens voor onbeperkt geld aan mensen geven is. Dat is geen opportunisme meer, maar gewoon extreme hypocrisie.
Bij de eerstvolgende democraat in het WH zal de GOP weer als een malle brullen dat het tekort niet omhoog mag.
De Tea Party beweging had juist als een van de uitgangspunten dat de overheidsuitgaven omlaag moesten. Door die beweging zitten er nu figuren als Ted Cruz, Matt Gaetz, Louie Gohmert en Steve King in het congres. Over het tekort hoor je ze alleen nooit meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach dat is een stukje politiek opportunisme. Dat zou menig partij doen. Dat vind ik niet typerend.
Wat moet Hunter Biden in vredesnaam afweten van de punten uit de aanklachten tegen Trump?twitter:thehill twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 03:40:07JUST IN: Rand Paul pledges to force Hunter Biden vote if GOP backs Dem impeachment witnesses https://t.co/7sCSVCCPAG https://t.co/Z27M7wcnSO reageer retweet
En niemand die ze hier even over aan de tand wil voelen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:14 schreef Mike het volgende:
[..]
De Tea Party beweging had juist als een van de uitgangspunten dat de overheidsuitgaven omlaag moesten. Door die beweging zitten er nu figuren als Ted Cruz, Matt Gaetz, Louie Gohmert en Steve King in het congres. Over het tekort hoor je ze alleen nooit meer.
Ach gut, er heeft iemand die onderdeel uitmaakt van een campagne wat ongepasts gezegd op een undercovervideootje.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:34 schreef Chivaz het volgende:
https://twitter.com/james(...)083949693968385?s=21
Bernie heeft misschien wel het een en ander uit te leggen over de mensen die voor hem campagne aan het voeren zijn.
Vrij aangepast naar de KKK steun aan Donald Trump.quote:"I don't know anything about Kyle Jurek, okay," Sanders said. "I don't know anything about what you're even talking about re-educating MAGA people. I don't know, did he endorse me? Or what's going on. Because I know nothing about Kyle Jurek. I know nothing about re-educating MAGA people."
Het deel Iran haalde mooi het tempo uit de onderhandelingen tussen het huis en de senaat met betrekking tot de impeachmentprocedure. Dat is inclusief het mooie showtje met boze republikeinen die tot de conclusie moeten komen dat de president zichzelf boven alles en iedereen plaatst.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat niet getuigen is tijd rekken ja. Dat Iran circus lijkt me duidelijk iets proberen te forceren door vuil spel te spelen als je een voetbal analogie wil gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |