@Caland bestel dat shirtje maar vast.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:34 schreef De_Kraam het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)feyenoord-halen.html
KOKORIN. KOMT. NIET.
LEKKER MAATquote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland bestel dat shirtje maar vast.
Heeft 'ie een lekker wijf?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:31 schreef PIETR het volgende:
Dit is toch volslagen debiel? Om achter die Kokorin aan te gaan?
Scrummiegod. Welkom terug maatquote:
Welkom terug maat!quote:
Bij Feyenoord regeert de waan van de dag. Dick maakt zijn reputatie wel waar dat hij alleen naar korte termijn resultaat kijkt. Aan de andere kant zal hij misschien denken dat die gast alleen maar Russisch spreekt dus zijn slechte invloed niet eens kan overbrengen op de rest van het team.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:31 schreef PIETR het volgende:
Dit is toch volslagen debiel? Om achter die Kokorin aan te gaan?
quote:‘Gepassioneerd? Ik heb nog nooit een rode kaart gehad’
Marcos Senesi (22) blijkt bij Feyenoord niet de spijkerharde Argentijnse verdediger, maar de man van voetballende oplossing. Het centrale verdedigingsduo staat bij Feyenoord inmiddels vast. De rustige Braziliaan Eric Botteghin en de nog rustigere Senesi. ,,Wennen? Deze club heeft al een vleugje Argentinië in zich’’, zegt hij.
Het lijkt een begin van ouderwetse mop. Er komen een Argentijn, een Peruaan en een Colombiaan aangelopen. Bij Feyenoord is het aan de orde van de dag. De Argentijn Marcos Senesi, de Peruaan Renato Tapia en de Colombiaan Luis Sinisterra. De Zuid-Amerikanen van Feyenoord kunnen het goed met elkaar vinden. ,,We helpen elkaar waar het kan’’, zegt Marcos Senesi. ,,We volgen samen Engelse les. En als de trainer iets gedetailleerds duidelijk wil maken aan ons, dan zorgt Renato Tapia voor de vertaling.’’
In Marbella is het dan weer andersom. Senesi verstaat de werknemers van hotel Los Monteros, al sinds jaar en dag de uitvalsbasis van Feyenoord kort na de jaarwisseling. De Argentijn kan zijn medespelers helpen, zoals ze ook op het veld inmiddels volop vertrouwen in de aankoop van zes miljoen euro hebben. ,,Ik zou best gitaar willen leren spelen’’, zegt Marcos Senesi. Het is zoals ze hem inmiddels kennen in de Kuip. Een leergierige jongen die al meteen vroeg om extra Engelse lessen om zich snel verstaanbaar te kunnen maken in zijn nieuwe omgeving. ,,Ik woon op de Kop van Zuid, soms zit ik bij het Argentijnse restaurant Gauchos. Maar ik probeer snel te integreren, sta overal voor open.’’
Emotionele middag in de Kuip
Senesi vertelt het op rustige toon. Voortdurend met een glimlach, maar geen woord teveel. ,,Ik ben erg rustig. Maar eenmaal op het veld ben ik een ander iemand. Dan gaat de knop om. In Argentinië wordt het voetballen op een zeer gepassioneerde manier beleefd. Door de supporters maar ook door de spelers. Toch probeer ik altijd rustig te blijven. Misschien dachten de fans van Feyenoord dat er een spijkerharde verdediger naar Rotterdam was gehaald, maar ik kreeg in mijn hele leven nog nooit een rode kaart. Natuurlijk kan ik de duels best stevig ingaan. Maar dat hebben mijn landgenoten Lisandro Martínez en Nicolás Tagliafico van Ajax meer. Ik ben iemand die van achteruit wil voetballen, die het van een inspeelpass moet hebben. Dat gepassioneerde komt vooral boven na een doelpunt. Toen ik mijn eerste goal maakte in de thuiswedstrijd tegen RKC. We stonden 0-2 achter en we moesten winnen. Vlak voor tijd maakte ik 3-2 en het stadion ontplofte van vreugde. Ik voelde de adrenaline. En op de tribune zaten mijn ouders. Ze vertelden dat ze moesten huilen, zo blij waren ze. Het was een emotionele middag. Eerst die belangrijke goal, daarna brak ik nog een bot in mijn hand. Ik heb elf jaar bij San Lorenzo gespeeld en dan opeens komt het moment dat je naar Europa vertrekt. Dat is schitterend, maar ook best moeilijk als je iedereen moet achterlaten. Dan is het fijn als je een belangrijke goal maakt. De supporters scandeerden mijn naam en dat voelde enorm goed. Vlak voor de winterstop maakte ik mijn tweede doelpunt tegen Cambuur in het bekertoernooi. Ik voelde vlak voor tijd dat ik mee naar voren moest gaan en uiteindelijk kon ik het laatste tikje geven. Ook dat gaf een schitterend gevoel.’’
Opluchting
Die treffers waren ook een opluchting voor de beleidsbepalers die Senesi naar de Kuip haalden. President-commissaris Toon van Bodegom en interim technisch directeur Sjaak Troost hadden er afgelopen zomer bijna een dagtaak aan om met de onmisbare hulp van de zaakwaarnemers Henk van Ginkel en Henk Timmer de deal in orde te maken. Senesi kwam naar Rotterdam en tekende, maar vloog meteen weer terug naar zijn vaderland om uit te kunnen komen voor Jong Argentinië. ,,Het ging allemaal snel. Trainer Jaap Stam sprak veel met mij, maar ik moest wachten op een kans. Tegen Emmen viel ik in op kunstgras. Dat ging niet heel erg goed, het was wennen. Toch voelde ik later, bijvoorbeeld tegen Cambuur al, dat die ondergrond geen probleem hoeft te zijn. Ik voelde met de week dat het beter ging. Al was de periode dat ik aansloot ook lastig omdat de resultaten tegenvielen. Opeens werd de spelersbus tegengehouden na de 4-0 nederlaag tegen Ajax. Dat was niet nieuw voor mij, in Argentinië gebeurt dat regelmatig. Gelukkig zijn de resultaten de laatste maanden veel beter en krijgen de mensen er weer vertrouwen in. Als je in de Kuip het veld op wandelt en je ziet al die mensen op de tribunes, dan doet dat iets. De supporters zijn fanatiek. Fanaticos. Ze zitten dicht op het elftal zoals dat in Argentinië ook bij veel clubs het geval is. Feyenoord heeft in mijn ogen dus wel een vleugje Argentinië in zich, ik wist dat ik mij snel thuis zou voelen. Zoals Julio Ricardo Cruz dat vroeger in Rotterdam had. En middenvelder Pablo Sanchez. Patricio Graff? Die ken ik niet. Noemden de fans in Rotterdam Pablo Sanchez destijds Vitamina? Ik heb nog geen bijnaam.’’
Olympische Spelen
‘Tranquillo’ wordt er in Marbella meteen geopperd. Rustig, kalm. Senesi grinnikt. Bij San Lorenzo, waar in het verleden grote trainers als Carlos Bilardo, Manuel Pellegrini, Bora Milutinovic en Diego Simeone aan het roer stonden, was hij al zo. ,,Zo ben ik eigenlijk altijd geweest’’, zegt hij. Hij groeide op in Concordia. ,,We waren niet arm, maar mijn ouders hebben hard moeten werken om te zorgen dat we het goed hadden. Natuurlijk wil je dan op het veld laten zien dat het niet voor niets is geweest. Ik wil slagen als voetballer, bij Feyenoord en bij Jong Argentinië waar ik komende zomer op de Olympische Spelen mee te spelen. De kwalificatie is deze maand in Colombia, maar het is gepland buiten de FIFA-kalender en Feyenoord hoeft mij dan niet af te staan. Hier staan er ook belangrijke weken voor de boeg. Spelen voor mijn vaderland is wel belangrijk voor mij. Het hoogst haalbare.’’
Tussen zijn illustere landgenoten Messi en Maradona kan en wil hij niet kiezen. ,,Allebei fenomenen. Al heb ik Maradona zelf natuurlijk nooit live aan het werk gezien, alleen op videobeelden. Messi natuurlijk wel. Wij zijn er trots op dat hij een Argentijn is. En natuurlijk weet ik dat jullie koningin uit Argentinië komt. Natuurlijk. Maxima. Nee, ik heb er nooit ontmoet. Misschien als we met Feyenoord een prijs winnen. Laten we daar maar aan gaan werken dan.’’
quote:
Ja inderdaad. Toch lullig dat ze dan 2-1 achterkomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ze spelen best goed eigenlijk
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Toch lullig dat ze dan 2-1 achterkomen.
Klopt, maar je ziet ook wel weer de bekende dingen, dat bijvoorbeeld een Malacia niet heel verder komt helaas. Bij elk acceptabel bod verkopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja echt tegen de verhouding in
Liever nu dan in de competitie.quote:
De backs zijn echt de zwakste plek op dit moment.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
3-1 is echt tegen de verhoudingen in. Dortmund is wel erg effectief. Niet verrassend ook na fouten van de backs bij ons.
Mede dankzij de enorme blessuregevoeligheid van Haps, als hij op linksback staat heb ik 300% vertrouwen in hem. Maar je kan moeilijk bouwen op hem met al die blessures telkens.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
De backs zijn echt de zwakste plek op dit moment.
Haps is inderdaad prima. Karsdorp als hij zijn niveau van voor hij weg ging haalt ook. Geertruida is drama, die zou bij niemand anders uit de top 10 basis staan. Malacia wisselt goede momenten met bizar domme momenten af. Sowieso onbetrouwbaar allebei.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:32 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mede dankzij de enorme blessuregevoeligheid van Haps, als hij op linksback staat heb ik 300% vertrouwen in hem. Maar je kan moeilijk bouwen op hem met al die blessures telkens.
En Karsdorp heeft geen uitleg nodig, speelt als een fucking meisje.
Malacia en Geertruida zijn niet perse slecht, maar komen tekort voor het niveau dat we willen nastreven.
Tapia zou er zoveel meer uit kunnen halen, maar heeft het bij Feyenoord (op zeer sporadische momenten na) niet laten zien.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, ik ben een van de grotere verdedigers van Tapia maar mijn hemel wat was ie slecht tegen Hoffenheim en Dortmund. Zo blijft Fer natuurlijk wel in de basis staan, die overigens niet onverdienstelijk speelde de eerste helft.
quote:
Soms heb ik het idee dat Tapia makkelijk een stap hogerop kan dan de Eredivisie, maar soms speelt ie op een niveau waar je niet eens in de JL mee wegkomt. Vandaag en tegen Hoffenheim was het het laatste, hij speelde totaal blind en gaf geen fatsoenlijke pass. Tijdje geleden dat hij dit lage niveau haalde.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Tapia zou er zoveel meer uit kunnen halen, maar heeft het bij Feyenoord (op zeer sporadische momenten na) niet laten zien.
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 12-01-2020 om 11:20:43Hearing that Feyenoord wants to join the race for 20-year Slovakian striker Robert Bozenik, who is also being chased by HSV and CSKA. The Central European talent reportedly wants to leave MSK Zilina this winter. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 12-01-2020 om 11:22:09Slovakian media reported in December that Bozenik was close to a 5 million euro transfer to CSKA Moscow, but the deal fell through. No serious offer from any other team has been made so far, and with Zilina looking to sell, their asking price is likely to drop this month. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 12-01-2020 om 11:23:28Bozenik netted 3 goals in 17 games for Zilina this season and 4 in 8 games for the Slovakian national team. Overall, he's scored 19 goals in 58 games for Zilina. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 12-01-2020 om 11:26:24A scouting rapport of Bozenik (in Dutch): https://t.co/qi2yY0Zlsq reageer retweet
zo slecht is hij ook weer niet maar vraag me echt af welke club hem nog zou willen hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is nog niet goed genoeg voor Dordrecht.
Zijn zaakwaarnemer is in de MLS op zoek, daar wil hij graag heen.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo slecht is hij ook weer niet maar vraag me echt af welke club hem nog zou willen hebben
OK, dat begrijp ik nog welquote:Op zondag 12 januari 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn zaakwaarnemer is in de MLS op zoek, daar wil hij graag heen.
Vorig seizoen had ie 11 goals in 22 wedstrijden, dat is al iets beter. En die interlandgoals waren tegen Paraguay, Kroatië, Azerbeidzjan en Hongarije. Dus geen topteams maar ook geen Andorra'squote:Op zondag 12 januari 2020 11:42 schreef fetX het volgende:
Hmm. Cijfers zijn niet denderend, maar schijnt wel een talent te zijn. En ik ben iig al blij dat het geen 30+’er is
Hij is ook nog maar 20. Als ‘ie niet teveel kost (en dat zal niet want zijn contract loopt af) zou ik het gewoon proberen.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig seizoen had ie 11 goals in 22 wedstrijden, dat is al iets beter. En die interlandgoals waren tegen Paraguay, Kroatië, Azerbeidzjan en Hongarije. Dus geen topteams maar ook geen Andorra's
Prima rapportjequote:Op zondag 12 januari 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 12-01-2020 om 11:20:43Hearing that Feyenoord wants to join the race for 20-year Slovakian striker Robert Bozenik, who is also being chased by HSV and CSKA. The Central European talent reportedly wants to leave MSK Zilina this winter. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 12-01-2020 om 11:22:09Slovakian media reported in December that Bozenik was close to a 5 million euro transfer to CSKA Moscow, but the deal fell through. No serious offer from any other team has been made so far, and with Zilina looking to sell, their asking price is likely to drop this month. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 12-01-2020 om 11:23:28Bozenik netted 3 goals in 17 games for Zilina this season and 4 in 8 games for the Slovakian national team. Overall, he's scored 19 goals in 58 games for Zilina. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 12-01-2020 om 11:26:24A scouting rapport of Bozenik (in Dutch): https://t.co/qi2yY0Zlsq reageer retweet
Veel scorende 20-jarige spitsen kunnen we niet betalen.quote:
Basis elftal staat. 2e spits mag ook wat later komen. Ik verwacht nog niet verlamdere week.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Deze week zal er toch wel wat gaan gebeuren. Over een week alweer een wedstrijd..
Ook alleen maar om zijn voornaamquote:Op zondag 12 januari 2020 17:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heeft die Gaich ook niet, toch zag iedereen die graag komen.
Kelly is weggewerkt, in principe is de balans van deze transferwindow al positief.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:00 schreef Elan het volgende:
Komt er gvd nog een spits bij ?
#ANNOUNCE IEMAND
Ayoub ookquote:Op zondag 12 januari 2020 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kelly is weggewerkt, in principe is de balans van deze transferwindow al positief.
Wat een lul.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:13 schreef fetX het volgende:
Tapia wijst Argentijnse topclub af (Boca). Wil in Europa blijven.
3 uit 17 in de Sloveense competitie... Dat redt Vente ook nog wel.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Veel scorende 20-jarige spitsen kunnen we niet betalen.
quote:Op zondag 12 januari 2020 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tapia. Typisch zon speler die over vier jaar in de top speelt.
Maar bij ons geen knikker raakt.
Volgens Krabby gaat Feyenoord waarschijnlijk nog wel een spits contracteren voor het sluiten van de transfermarktquote:Op zondag 12 januari 2020 22:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Pfoe ik doe geen oog dicht vanavond!
twitter:FeyenoordTM twitterde op zondag 12-01-2020 om 22:07:08Het contract voor Róbert Bo¸eník ligt al klaar in De Kuip: Alleen de clubs hoeven er nog uit te komen. 📄✍🏻 reageer retweet
Gelukkig kon Babel wel naar de gehele wereldtop.quote:
DUN DIEL.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:12 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op zondag 12-01-2020 om 22:07:08Het contract voor Róbert Bo¸eník ligt al klaar in De Kuip: Alleen de clubs hoeven er nog uit te komen. 📄✍🏻 reageer retweet
Ah je moet Ajax er bij betrekken aandoenlijk.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:36 schreef CR7 het volgende:
Of die overigens bij zijn vorige clubs veels scoorde zegt mij ook niks. Hoe vaak ik de laatste jaren wel niet een zooi nobodies in Nederland en België voor weinig een goede spits heb zien halen. Die mazzel kunnen wij toch ook wel een keer hebben?
[..]
Gelukkig kon Babel wel naar de gehele wereldtop.
Senesi kon er ook niks van volgens hullie in het Ajaxtopic.quote:
Zegt iemand die Ajax zelfs in z'n username betrekt.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah je moet Ajax er bij betrekken aandoenlijk.
Maar HSV speelt tweede divisie in Duitsland en CSKA is vergane glorie in Rusland als je in dit vijvertje zit te vissen kan het niks zijn.
Aldus meesterscout LitmanenAFCA.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar HSV speelt tweede divisie in Duitsland en CSKA is vergane glorie in Rusland als je in dit vijvertje zit te vissen kan het niks zijn.
Zijn statistieken zijn niet geweldig, maar ook niet slecht. Vorig jaar 11 goals in 22 potjes. Is nog maar 20. Kan nooit duur zijn en heeft wellicht wel (flink) potentie. Ken ‘m verder niet dus ik kan daad niet over oordelen.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
8 interlands 4 goals is niet slecht, goals in de competitie wat minder, 4 in 16 wedstrijden
Hiermee ben je erg kort door de bocht, maar dat weet je zelf ook wel. We kunnen alleen maar afwachten.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er tweede divisie clubs achter dit beestachtige talent aan.
quote:Op zondag 12 januari 2020 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft vorig seizoen wel twee keer tegen Trencin gescoord, komt wat mij betreft een seizoen te laat dus.
Slowaaksequote:Op zondag 12 januari 2020 20:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
3 uit 17 in de Sloveense competitie... Dat redt Vente ook nog wel.
quote:Op maandag 13 januari 2020 00:41 schreef Caland het volgende:
Ik snap inderdaad ook niet zo goed waarom Feyenoord niet gewoon voor spelers gaat waar de hele wereldtop interesse in heeft
twitter:Mercato_FR_ twitterde op zondag 12-01-2020 om 20:19:56Edinson #Cavani négocie en ce moment avec Feyenoord Rotterdam. Coup total de l'opération : 3m¤. (via Télé Poche) https://t.co/chWonvR9em reageer retweet
Dit lijkt mij een prima transfer. Eventueel kunnen we Ayoub in een ruildeal betrekken.quote:Op maandag 13 januari 2020 01:25 schreef Oldground het volgende:
We gaan de wereldtop toch aftroeven.twitter:Mercato_FR_ twitterde op zondag 12-01-2020 om 20:19:56Edinson #Cavani négocie en ce moment avec Feyenoord Rotterdam. Coup total de l'opération : 3m¤. (via Télé Poche) https://t.co/chWonvR9em reageer retweet
quote:https://www.nu.nl/voetbal(...)-voor-la-galaxy.html
'Vermeer verruilt Feyenoord na vijf jaar transfervrij voor LA Galaxy'
De kans is groot dat Kenneth Vermeer transfervrij de overstap maakt naar Los Angeles Galaxy, zo schrijft De Telegraaf maandag. Volgens de krant wacht de Feyenoord-doelman alleen nog op toestemming van zijn club.
De 34-jarige Vermeer speelt sinds de winterstop van het seizoen 2014/2015 voor Feyenoord, dat hem destijds overnam van aartsrivaal Ajax. De Amsterdammer heeft een aflopend contract in De Kuip.
In zijn eerste anderhalf jaar bij Feyenoord was Vermeer eerste doelman. Hij raakte zijn plek mede door blessureleed kwijt en werd in het seizoen 2017/2018 verhuur aan Club Brugge.
Sinds de tweede helft van vorig seizoen is de keeper weer eerste keus in Rotterdam, al is Feyenoord volgens De Telegraaf bereid om hem te laten gaan. Een vertrek van Vermeer zou financiële ruimte voor versterkingen geven.
Trainer Dick Advocaat liet vrijdag weten dat hij het liefst twee spelers aantrekt. Feyenoord nam deze transferperiode al afscheid van de overbodige middenvelder Liam Kelly, die wordt verhuurd aan Oxford United.
Het nieuwe seizoen in de Amerikaanse MLS begint eind februari. LA Galaxy werd vorig jaar met de inmiddels vertrokken Zlatan Ibrahimovic in de ploeg vijfde in de Western Conference, waarna de ploeg strandde in de play-offs.
Bijlow = beter.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
YES!
Krijgen we weer Bijlow
Eigen jeugd!!1!1!!
Achteraf gezien had je in 2010 misschien nog wel beter failliet kunnen gaan om daarna een doorstart te maken(zoals Rangers).quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-feyenoord-a3986597
Zegt de Ajacied die even wil komen provoceren over een speler die hij niet eens kent.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat vond Jorien in die tijd ook een goed idee volgens mij.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Achteraf gezien had je in 2010 misschien nog wel beter failliet kunnen gaan om daarna een doorstart te maken(zoals Rangers).
Grote kans dat de club er dan beter en gezonder voor had gestaan dan nu..
Ik weet niet of PSG direct zit te wachten op Ayoub. Ze zitten momenteel nogal breed in hun middenvelders.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een prima transfer. Eventueel kunnen we Ayoub in een ruildeal betrekken.
Oké, jammer, dan ben ik bang dat we geen ruimte hebben voor Cavani.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:22 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik weet niet of PSG direct zit te wachten op Ayoub. Ze zitten momenteel nogal breed in hun middenvelders.
Wat een cowboy zeg, bevestigt ook wel een beetje het beeld dat ik had van de RvC. Die lui bepalen het beleid en als zij fouten maken dan gaan zij vrijuit en rollen de koppen van de mensen eronder.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hollywood aan de Maas.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
doen ze weer goedquote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Voorzitter De Jong had gelijk over het terugkopen van 40% (van de 49,9%) van de Vrienden van Feyenoord. -> dat is 40% x 49,9% is t20% van het totale aandelenpakket.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Achteraf gezien had je in 2010 misschien nog wel beter failliet kunnen gaan om daarna een doorstart te maken(zoals Rangers).
Grote kans dat de club er dan beter en gezonder voor had gestaan dan nu..
Ik vond het half jaartje debuut anders prima voor een 18 jarig mannetje met zo'n verdediging voor zich.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft ie nog niet laten zien.
Wat een club...quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ook niet. Het probleem zit volgens mij niet in de lening van VvF destijds.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat vond Jorien in die tijd ook een goed idee volgens mij.
Maar daar geloof ik niet zo in, was het nog makkelijker denk ik voor mensen die je niet wil om in te stappen. Op 1 of andere manier is het zo goed als onmogelijk om normale capabele bestuurders aan te trekken bij ons.
#BringBackJorien
Telegraaf:quote:Bozenik speelt bij MSK Zilina in Slowakije en beschikt daar over een contract tot de zomer van 2022.
Wat klopt er nou?quote:Bozenik is een spits uit het Oostblok, voor wie wel een transfersom moet worden betaald. Hij is komende zomer transfervrij en zou nu voor enkele miljoenen beschikbaar kunnen komen. De aanvaller staat nu onder contract bij MSK Zilina.
Dit is wel een apart verhaaltje ja. Benieuwd of hij ook aan de koffiejuffrouw vraagt of ze vandaag wel genoeg is klaargekomen.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens Transfermarkt tot 2022.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
AD:
[..]
Telegraaf:
[..]
Wat klopt er nou?
hij heeft zich goed naar binnen gebluft, probleem is wel dat je met zo'n man op die positie nooit verder komtquote:Op maandag 13 januari 2020 09:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is wel een apart verhaaltje ja. Benieuwd of hij ook aan de koffiejuffrouw vraagt of ze vandaag wel genoeg is klaargekomen.
Denk dat Feyenoord hem wel kan betalen. Vergeet niet dat Feyenoord onder Jan de Jong jaarlijks 3 miljoen aan de VvF overmaakte om de schuld af te lossen. Nu de VvF feitelijk aan de macht zijn lijkt het mij sterk dat deze transacties nog begroot zijn, dus dat geld zal nu wel vrijkomen voor transfers (of eventueel is deze drie miljoen al gevuld aan het salarisbudget). Komt nog eens geld bij voor de EL (ticketprijzen, winst tegen Porto) en ineens lijkt het mij dat er wel wat geld ligt.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens Transfermarkt tot 2022.
Deze jongen kunnen we dus wel vergeten want geen geld.
Dat is nooit begrootquote:Op maandag 13 januari 2020 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord hem wel kan betalen. Vergeet niet dat Feyenoord onder Jan de Jong jaarlijks 3 miljoen aan de VvF overmaakte om de schuld af te lossen. Nu de VvF feitelijk aan de macht zijn lijkt het mij sterk dat deze transacties nog begroot zijn, dus dat geld zal nu wel vrijkomen voor transfers (of eventueel is deze drie miljoen al gevuld aan het salarisbudget). Komt nog eens geld bij voor de EL (ticketprijzen, winst tegen Porto) en ineens lijkt het mij dat er wel wat geld ligt.
Grote probleem is het salarisbudget, maar als Vermeer en Ayoub vertrekken moet dat wel te doen zijn.
Interessant artikel. Het is dus een puinhoop, maar dat wisten we al.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jawel. Er werd jaarlijks een aflossing begroot naar de VvF, omgerekend ongeveer 3 miljoen.quote:
Niet dat ik een enorme fan ben van Vermeer, maar op zich is ie wel een stuk beter dan Marsman. Als Bijlow nu weer geblesseerd raakt of niet op niveau komt, hebben we eigenlijk geen fatsoenlijke vervanger meer.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat klinkt goed, jongens. Jullie gaan weer gouden tijden tegemoet.quote:Hij kan zich weinig feiten meer herinneren. Dit tot ergernis van de rechtbank. De rechter-commissaris tegen Van Bodegom: „Bent u bekend met geheugenproblemen?”
Als hem wordt voorgehouden dat een financiële medewerker heeft verklaard dat Van Bodegom medio 2015 „heel hard zou hebben gelachen” toen duidelijk werd dat Achmea weer dubbel had betaald, ontkent hij dat dit zo is gegaan.
Nee, Feyenoord heeft de mogelijkheid tot terugkopen wanneer er genoeg winst wordt behaald. Maar het is nooit begroot noch zijn er echt harde afspraken over gemaakt.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel. Er werd jaarlijks een aflossing begroot naar de VvF, omgerekend ongeveer 3 miljoen.
Ik ben heel even zonder bronnen maar een halfjaar geleden had ik wel degelijk gevonden dat Feyenoord de 'pakketten' die afgelost werden begroot had op de komende jaren, of op zijn minst dat er geld opzij werd gezet om de aflossing mogelijk te maken. Gedeeltelijk ook de verklaring waarom Feyenoord afgelopen zomers miljoenen winst heeft gemaakt op uitgaande transfers en er alsnog heel de tijd 'geen geld' was (ook omdat Feyenoord nu simpelweg meer uitgeeft aan salarissen dan voorheen).quote:Op maandag 13 januari 2020 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord heeft de mogelijkheid tot terugkopen wanneer er genoeg winst wordt behaald. Maar het is nooit begroot noch zijn er echt harde afspraken over gemaakt.
Geloof dat ze tot nu toe ook maar één keer een pakketje hebben teruggekocht.
#AnnounceGuidettiquote:De geruchten rondom het aantrekken van John Guidetti blijven. Het Algemeen Dagblad schreef vorige week dat Dick Advocaat geen interesse zou hebben in een terugkeer van de Zweed.
Nu lijkt het Mexicaanse Cruz Azul ook geïnteresseerd, maar de Mexicaanse journalist Carlos Córdova weet op Twitter te melden dat Cruz Azul waarschijnlijk geen kans maakt, omdat Feyenoord al een bod zou hebben gedaan van 3,5 miljoen euro plus eventuele bonussen op de spits.
Niet jaarlijks, er is één keer een pakket teruggekocht. Namelijk vorig seizoen.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben heel even zonder bronnen maar een halfjaar geleden had ik wel degelijk gevonden dat Feyenoord de 'pakketten' die afgelost werden begroot had op de komende jaren, of op zijn minst dat er geld opzij werd gezet om de aflossing mogelijk te maken. Gedeeltelijk ook de verklaring waarom Feyenoord afgelopen zomers miljoenen winst heeft gemaakt op uitgaande transfers en er alsnog heel de tijd 'geen geld' was (ook omdat Feyenoord nu simpelweg meer uitgeeft aan salarissen dan voorheen).
Jan de Jong had natuurlijk ook wel door dat er aan zijn stoelpoten gezaagd werd door de VvF dus hij wilde er zo snel mogelijk vanaf. Daarom wilde hij ieder jaar het maximaal mogelijke bedrag aflossen aan de VvF. Omdat er inderdaad geen harde afspraken gemaakt over zijn en de VvF het is gelukt om de Jong weg te werken zal het wel bij één pakketaflossing zijn gebleven, en nu Koevermans is aangesteld vermoed ik dat alle plannen voor het aflossen van de VvF wel van tafel zijn. Oftewel: daar hoeft niet meer voor gespaard te worden.
Punt is meer dat Feyenoord te maken had met een maximale aflossing per jaar, het ging zelfs rond dat de Jong eigenlijk meer had willen aflossen. Die machtsstrijd is al langer bezig. Op basis van logica kan je al redeneren dat er gespaard werd voor een volgende aflossing, en mocht dit het geval zijn, dan staat dit op de begroting. Ik denk persoonlijk ook dat dat de reden is dat er van het geld van Tonny niks vrijkwam voor nieuwe transfers, wat er overbleef van die negen miljoen is natuurlijk begroot om de VvF af te kopen.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet jaarlijks, er is één keer een pakket teruggekocht. Namelijk vorig seizoen.
https://www.feyenoord.nl/(...)t-aandelen-vvf-terug
Ik van de hele club. Als je zo'n verhaal over de belangrijkste man binnen de club ook weer leest kan het toch eigenlijk nooit wat worden met zo'n zakkenvuller aan het roer?quote:
Het zou alleen niet de belangrijkste man moeten zijn, maar een controleur. Schijnbaar doet hij toch wat meer dan wat ie zou moeten doen.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik van de hele club. Als je zo'n verhaal over de belangrijkste man binnen de club ook weer leest kan het toch eigenlijk nooit wat worden met zo'n zakkenvuller aan het roer?
Wat een heerlijk verhaalquote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 13-01-2020 om 10:33:37DONE DEAL 🤝 | Kenneth Vermeer verlaat Feyenoord deze wintertransferperiode definitief. De 34-jarige sluitpost maakt een transfer naar de MLS, waar hij uit gaat komen voor LA Galaxy 🇺🇸 Hiermee komt er een aanzienlijk salarisbudget voor Feyenoord vrij. reageer retweet
Vanaf het begin af aan al ja, toen lekte zijn loonstrook toch uit.quote:
wereldtransfer toenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan al ja, toen lekte zijn loonstrook toch uit.
Edit: gevonden. Zal er niet minder op zijn geworden.
[ afbeelding ]
Ruimte voor een nieuwe narsingh!quote:Op maandag 13 januari 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
Zo. Er is weer flink wat salarisbudget vrij. Dat is wel mooi.
Misschien wel 2!quote:Op maandag 13 januari 2020 11:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ruimte voor een nieuwe narsingh!
Volgens mij kwam dat plan toen uit de hoge hoed van vGeel, uitgevoerd door zijn zaakwaarnemer. Was echt heel netjes gedaan toenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wereldtransfer toen
al lag dat vooral aan de zaakwaarnemer van Vermeer geloof ik toen
Maar waarom hebben ze dat dan maar eenmalig eens een keer gedaan (ik meende twee jaar geleden).quote:Op maandag 13 januari 2020 09:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel. Er werd jaarlijks een aflossing begroot naar de VvF, omgerekend ongeveer 3 miljoen.
Ik kan me nog dat interview met Clasie herinneren. Dat die verslaggever doodleuk na de wedstrijd iets vroeg van 'nou wat vindt je er van dat Vermeer jullie nieuwe keeper is"quote:Op maandag 13 januari 2020 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat plan toen uit de hoge hoed van vGeel, uitgevoerd door zijn zaakwaarnemer. Was echt heel netjes gedaan toen
Omdat de VvF degene eruit heeft gepleurd die ze afkocht zodat ze de macht konden houden natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2020 11:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar waarom hebben ze dat dan maar eenmalig eens een keer gedaan (ik meende twee jaar geleden).
Transfervrij.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:07 schreef Elan het volgende:
Krijgen we ook nog een transfersom voor Vermeer? Hartstikke fijn dat er salarisruimte vrijkomt, maar hij is toch ook gewoon onze eerste keeper op dit moment
Vermeer was een te dure keeper qua salaris. Bijlow is niet minder. Hebben beide hun foutjes. Lekker investeren in de toekomst.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet dat ik een enorme fan ben van Vermeer, maar op zich is ie wel een stuk beter dan Marsman. Als Bijlow nu weer geblesseerd raakt of niet op niveau komt, hebben we eigenlijk geen fatsoenlijke vervanger meer.
Jan de Jong was wat dit betreft wel goed bezig. Er was met de verstrekking van de achtergestelde lening door de VvF afgesproken, dat het aandelenpakket tegen nominale leningswaarde kon worden teruggekocht.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben heel even zonder bronnen maar een halfjaar geleden had ik wel degelijk gevonden dat Feyenoord de 'pakketten' die afgelost werden begroot had op de komende jaren, of op zijn minst dat er geld opzij werd gezet om de aflossing mogelijk te maken. Gedeeltelijk ook de verklaring waarom Feyenoord afgelopen zomers miljoenen winst heeft gemaakt op uitgaande transfers en er alsnog heel de tijd 'geen geld' was (ook omdat Feyenoord nu simpelweg meer uitgeeft aan salarissen dan voorheen).
Jan de Jong had natuurlijk ook wel door dat er aan zijn stoelpoten gezaagd werd door de VvF dus hij wilde er zo snel mogelijk vanaf. Daarom wilde hij ieder jaar het maximaal mogelijke bedrag aflossen aan de VvF. Omdat er inderdaad geen harde afspraken gemaakt over zijn en de VvF het is gelukt om de Jong weg te werken zal het wel bij één pakketaflossing zijn gebleven, en nu Koevermans is aangesteld vermoed ik dat alle plannen voor het aflossen van de VvF wel van tafel zijn. Oftewel: daar hoeft niet meer voor gespaard te worden.
Denk dat de eerste keeper nu wel Bijlow is geworden.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:07 schreef Elan het volgende:
Krijgen we ook nog een transfersom voor Vermeer? Hartstikke fijn dat er salarisruimte vrijkomt, maar hij is toch ook gewoon onze eerste keeper op dit moment
Die is nog geblesseerd toch?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Denk dat de eerste keeper nu wel Bijlow is geworden.
Ha, ha. Met zo'n salaris maakt het helemaal niet meer uit of de loonheffingskorting op Ja of Nee staat.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan al ja, toen lekte zijn loonstrook toch uit.
Edit: gevonden. Zal er niet minder op zijn geworden.
[ afbeelding ]
hoe noemen jullie in Rotterdam zo'n streek?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat plan toen uit de hoge hoed van vGeel, uitgevoerd door zijn zaakwaarnemer. Was echt heel netjes gedaan toen
Bijlow toch wel een stukje minder hoor, best wel riskant dit om een beetje salaris uit te sparenquote:Op maandag 13 januari 2020 11:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Vermeer was een te dure keeper qua salaris. Bijlow is niet minder. Hebben beide hun foutjes. Lekker investeren in de toekomst.
Liever een ietsje mindere keeper en een spits erbij dan Vermeer houden en geen spits.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bijlow toch wel een stukje minder hoor, best wel riskant dit om een beetje salaris uit te sparen
ik weet het niet, die spits die ze op het oog hebben moet het ook nog maar laten zien en gezien het scorend vermogen van de rest is de 0 houden belangrijkerquote:Op maandag 13 januari 2020 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Liever een ietsje mindere keeper en een spits erbij dan Vermeer houden en geen spits.
Nice.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Niet meer. Rentree gehad bij de wedstrijd tegen Hoffenheim.
Vooral grappig dat netjes ook het minimumloon wordt vermeld.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ha, ha. Met zo'n salaris maakt het helemaal niet meer uit of de loonheffingskorting op Ja of Nee staat.
Liep in de zomer af, kennelijk is het financieel weer armoe troef anders hou je hem er lekker bij of vraag je tenminste een vergoeding.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:34 schreef Haringkop het volgende:
-Feyenoord laat een speler met een lopend contract transfervrij gaan
-Er is weer gezeik op bestuurlijk niveau
-De aarde draait om de zon
-Gras is groen
Declaratie voor lunchkosten van 50 euro is wel wat karigquote:Op maandag 13 januari 2020 11:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vooral grappig dat netjes ook het minimum salaris wordt vermeld.
Daarom besloot Stam ook te besparen door niet meer te lunchen en op lege maag te trainen, jammer dat ie vertrokken is.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Declaratie voor lunchkosten van 50 euro is wel wat karig
Niet mee eens, Vermeer was echt matig de eerste seizoenshelft. Ik vind het prima dat Bijlow weer een basisplek krijgt. Maakte ook een behoorlijke indruk tegen Hoffenheim.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bijlow toch wel een stukje minder hoor, best wel riskant dit om een beetje salaris uit te sparen
1 vriendschappelijke wedstrijd zegt natuurlijk niet zoveel, de tijd zal het lerenquote:Op maandag 13 januari 2020 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom besloot Stam ook te besparen door niet meer te lunchen en op lege maag te trainen, jammer dat ie vertrokken is.
[..]
Niet mee eens, Vermeer was echt matig de eerste seizoenshelft. Ik vind het prima dat Bijlow weer een basisplek krijgt. Maakte ook een behoorlijke indruk tegen Hoffenheim.
Hij heeft al zowat een seizoenshelft gespeeld, is prima keepertje.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 vriendschappelijke wedstrijd zegt natuurlijk niet zoveel, de tijd zal het leren
dat is alweer een tijdje terugquote:Op maandag 13 januari 2020 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft al zowat een seizoenshelft gespeeld, is prima keepertje.
Al maakte hij nog wel wat foutjes, maar dat deed Vermeer ook.
Snap het in het geval Vermeer wel, is eigenlijk nooit de onbetwiste eerste keeper geweest en wil blijkbaar ook om persoonlijke redenen naar de VS.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:34 schreef Haringkop het volgende:
-Feyenoord laat een speler met een lopend contract transfervrij gaan
-Er is weer gezeik op bestuurlijk niveau
-De aarde draait om de zon
-Gras is groen
die jongen heeft veel te weinig gekeept sindsdien, is gewoon afwachten op wat voor niveau hij nu zitquote:
Zal het keepen echt niet ineens verleerd zijn, daarvoor had zat hij 2 jaar bij Jong of op de bank.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
die jongen heeft veel te weinig gekeept sindsdien, is gewoon afwachten op wat voor niveau hij nu zit
quote:Op maandag 13 januari 2020 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal het keepen echt niet ineens verleerd zijn, daarvoor had zat hij 2 jaar bij Jong of op de bank.
Eens.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]dat laatste wordt hij niet beter van, we gaan het zien
Die kwam bij Dordt niet eens aan de bakquote:Op maandag 13 januari 2020 12:08 schreef Elan het volgende:
ten Hove hebben we ook nog, al zal dat we klaar zijn dan als Evora er bij komt.
Niet echt gevolgd moet ik eerlijk bekennenquote:Op maandag 13 januari 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kwam bij Dordt niet eens aan de bak
Hij kan er geen reet van.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd moet ik eerlijk bekennenKon hij er gewoon geen reet van, of hadden ze hem uiteindelijk toch niet nodig daar?
Beiden.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd moet ik eerlijk bekennenKon hij er gewoon geen reet van, of hadden ze hem uiteindelijk toch niet nodig daar?
Die zal wel gaan bijtekenen.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij kan er geen reet van.
Ik zou die keeper van Willem II halen van de zomer als 2e keeper (als hij wil).
Hier word je toch verdrietig vanquote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Denk dat mensen iets te veel verwachten van de spits die nu gaat komen.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet, die spits die ze op het oog hebben moet het ook nog maar laten zien en gezien het scorend vermogen van de rest is de 0 houden belangrijker
Met de aanstelling van Koevermans ging ook definitief alle macht naar V Bodegom.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hier word je toch verdrietig van![]()
BV Feyenoord weer hoor
Met zoveel verschillende groeperingen met eigen belangen is de club onbestuurbaar.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het is ook heel makkelijk om na te gaan hoe het is verlopen:quote:Op maandag 13 januari 2020 12:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Met de aanstelling van Koevermans ging ook definitief alle macht naar V Bodegom.
Golfbaan Hillegersberg en Golfclub Kralingen, geen dank.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:00 schreef De_Kraam het volgende:
ANNOUNCE een bombrief naar de golfbaan van de VvF.
Transfervrij ook gewoon, terwijl Bijlow amper/niet fit is waardoor je nu al weet dat Marsman ( volgens veel mensen hier aangetrokken als derde keeper dus who cares, die speelt toch geen wedstrijd in het eerste) straks het seizoen mag gaan afmakenquote:Op maandag 13 januari 2020 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
je eerste keeper halverwege het seizoen laten vertrekken voor salaris budget kan ook echt alleen maar bij ons.
quote:Feyenoord is akkoord met een transfervrij vertrek van Kenneth Vermeer. De 34-jarige doelman kan een contract tekenen bij LA Galaxy. De Rotterdammers hebben echter wel één voorwaarden.
Dit meldt Voetbal International. Justin Bijlow moet helemaal fit zijn. De talentvolle doelman heeft schouderklachten overgehouden aan het oefenduel met 1899 Hoffenheim. Wanneer de blessure van Bijlow deze week lijkt mee te vallen en hij gewoon inzetbaar is werkt Feyenoord mee aan een vertrek van Vermeer.
Wat is dat nou voor steek naar mensen die het geen punt vonden dat Marsman als derde keeper kwam? Daar sta ik ook nog steeds achter, het is alleen wel typisch Feyenoord als ie nog tot het einde van het seizoen eerste keeper wordtquote:Op maandag 13 januari 2020 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Transfervrij ook gewoon, terwijl Bijlow amper/niet fit is waardoor je nu al weet dat Marsman ( volgens veel mensen hier aangetrokken als derde keeper dus who cares, die speelt toch geen wedstrijd in het eerste) straks het seizoen mag gaan afmaken
Derde keeper in een situatie waarin de eerste twee keepers allebei te kampen hebben gehad met ernstige blessures en waarvan er eentje ook nog eens wil vertrekken maakt je kansen op speeltijd natuurlijk wel direct een stuk reëler.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor steek naar mensen die het geen punt vonden dat Marsman als derde keeper kwam? Daar sta ik ook nog steeds achter, het is alleen wel typisch Feyenoord als ie nog tot het einde van het seizoen eerste keeper wordt
Pijn aan zijn zitvlak van het zitten op bank?quote:Op maandag 13 januari 2020 14:09 schreef satecl het volgende:
Bijlow schijnt dus weer niet fit te zijnDie heeft ook altijd wat.
Net een half jaar geblesseerd geweest, lijkt me sterk dus.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pijn aan zijn zitvlak van het zitten op bank?
Ik vind het wel opmerkelijk. Het is je eerste keeper met een doorlopend contract. Het is ook niet zo dat de vervangers in rijen van twee klaar staan. Kennelijk kiest men vooral voor de besparing/ruimte in de salarishuishouding.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het in het geval Vermeer wel, is eigenlijk nooit de onbetwiste eerste keeper geweest en wil blijkbaar ook om persoonlijke redenen naar de VS.
Want je haalt zo makkelijk een betere derde keeper? Dan had Feyenoord aan het begin van dit seizoen Vermeer of Bijlow moeten laten vertrekken en een nieuwe keeper moeten aantrekken die als eerste keeper had kunnen fungeren.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Derde keeper in een situatie waarin de eerste twee keepers allebei te kampen hebben gehad met ernstige blessures en waarvan er eentje ook nog eens wil vertrekken maakt je kansen op speeltijd natuurlijk wel direct een stuk reëler.
M.a.w. dit scenario had je toen al kunnen voorzien.
Met Koevermans heeft vooral de VvF z’n marionet als ik het stuk moet geloven.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook heel makkelijk om na te gaan hoe het is verlopen:
> VvF wilden Eenhoorn als Algemeen Directeur
> RvC stelt de Jong aan als Algemeen Directeur, VvF zijn boos en gaan aan de stoelpoten van de Jong zagen
> de Jong heeft dit in de gaten en probeert de VvF uit te kopen
> Tussendoor stapt Troost binnen de RvC om Slotboom te vervangen (die boos was dat de Jong was aangesteld) en leert van Bodegom kennen, en introduceert hem binnen de club waar hij voorzitter van de RvC wordt
> De pijlen worden op van Geel gericht, die wegens de tegenvallende sportieve prestaties snel wordt weggewerkt. Troost neemt die positie interim over uit 'clubliefde'.
> Onder de Jong zijn van Bodegom en Troost de machtigste mannen van de club. Samen hebben ze de VvF en RvC mee. Voor de Jong is het kiezen tussen meewerken met de plannen van de twee of de 'flikker-maar-op'-winegums aannemen. Het laatste gebeurt.
> vBodegom stelt met Koevermans een marionet aan als Algemeen Directeur en houdt stilletjes de macht.
> Troost moet nu ook opflikkeren eigenlijk.
> van Bodegom is in een jaar tijd de de facto leider van Feyenoord
Logisch ook wel, anders was hij ook transfervrij gegaan maar op een iets later momentquote:Op maandag 13 januari 2020 14:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vind het wel opmerkelijk. Het is je eerste keeper met een doorlopend contract. Het is ook niet zo dat de vervangers in rijen van twee klaar staan. Kennelijk kiest men vooral voor de besparing/ruimte in de salarishuishouding.
Denk dat Koevermans vooral als een trekpop dient voor alle partijen.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met Koevermans heeft vooral de VvF z’n marionet als ik het stuk moet geloven.
Jijquote:
De vraag is inderdaad meer hoe je als zogenaamde topclub in godsnaam weer in zo'n situatie terecht kan komen dat je straks met een beetje mazzel het seizoen af moet maken met fucking Marsman.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Want je haalt zo makkelijk een betere derde keeper? Dan had Feyenoord aan het begin van dit seizoen Vermeer of Bijlow moeten laten vertrekken en een nieuwe keeper moeten aantrekken die als eerste keeper had kunnen fungeren.
Je doet alsof het om een overbodige speler gaat terwijl die gozer gewoon basis staat.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Logisch ook wel, anders was hij ook transfervrij gegaan maar op een iets later moment
Dat laatste met name. Zat Vermeer Bijlow nu in de weg had ik het wel begrepen dat ze hem goedkoop lozen. Nu staat er amper iemand achter en doe je een vaste waarde gewoon weg. Dien dan het contract uit en laat hem in de zomer gaan.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet alsof het om een overbodige speler gaat terwijl die gozer gewoon basis staat.
Had hem gehouden dan had je tenminste gewoon het seizoen kunnen afmaken, die 5 ton salaris maakt dan ook niet meer uit.
Natuurlijk ben ik helemaal voor Bijlow maar die is kennelijk weer/nog niet fit....
Voor bewezen diensten waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
je eerste keeper halverwege het seizoen laten vertrekken voor salaris budget kan ook echt alleen maar bij ons.
Dat is altijd zulk gelul, hoor je ook alleen bij onsquote:Op maandag 13 januari 2020 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor bewezen diensten waarschijnlijk.
eind van seizoen is een veel beter moment als tijdens de winterstop natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Logisch ook wel, anders was hij ook transfervrij gegaan maar op een iets later moment
Voor hem niet, competitie begint daar over een maand. Voor iemand die uit de basis werd gespeeld door Brad Jones en daarna zelfs Bijlow zou ik er ook niet zo’n punt van maken.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
eind van seizoen is een veel beter moment als tijdens de winterstop natuurlijk.
zegt genoeg over de restquote:Op maandag 13 januari 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
Mensen doen hier opeens alsof het broertje van Menzo een wereldtopper is
Hij was toen wel een stuk beter dan Mulderquote:
Het is inderdaad geen geweldige keeper, maar het wordt wel een beetje zorgwekkend als we straks nog 10 wedstrijden met fucking Marsman moeten spelen.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
gedraagt zich vaak als een clown maar is wel een stuk beter als de alternatieven.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
Vergeleken met Marsman ben je al snel een wereldtopper.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
We hebben wat concurrentie voor die spits, gelukkig uit kleinere competitiesquote:Op maandag 13 januari 2020 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, heeft Cavani al getekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
dacht er ook al aanquote:Op maandag 13 januari 2020 16:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Feyenoord weegt opties af: naam van oude bekende Jones (37) valt in De Kuip
quote:Op maandag 13 januari 2020 16:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Feyenoord: HOLD MY BEERquote:Op maandag 13 januari 2020 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jongens het is Voetbalprimeur die er mee komt. Dit zal heus niet echt zijn.
Tsja, had het NRC hetzelfde artikel geplaatst over Blokland was het blind voor waarheid aangenomen. Doorgaans van die #stopfeyenoordcity figuren die niet verder kunnen kijken dan zwart en wit.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik verbaas me over hoeveel Feyenoordfans blind achter Van Bodegem staan en met allerlei drogredenen komen om het artikel af te vlakken. aJaX-kRaNt, linkse media, suggestief artikel, journalisten op de loonlijst van Blokland, karaktermoord etc.
Onderdeel van het nieuwe Moneyball-beleid dat zo trots aangekondigd werd.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HAHAHAHAA JONES
Goh..wat een topscouting hebben wij zeg.
Feyenoord is één grote act.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind deze zet van hetzelfde kaliber als met één niet-fitte en niet-scorende spits het seizoen in gaan.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnenkort Bozenik (+vriendin)quote:Op maandag 13 januari 2020 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind deze zet van hetzelfde kaliber als met één niet-fitte en niet-scorende spits het seizoen in gaan.
Voor het geval iemand totaal niets nieuws wil horen, hier @Mkrabby.twitter:VI_nl twitterde op maandag 13-01-2020 om 17:38:26🎙 Gaat Kenneth Vermeer? Komt Robert Bozeník? En ligt de toekomst van Dick Advocaat ook na dit seizoen in Rotterdam? VI's @Mkrabby bespreekt de actualiteiten bij Feyenoord.https://t.co/J4gJYmBAcW reageer retweet
JAAAAAquote:Op maandag 13 januari 2020 16:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@GGMM en ik moesten hier ook smakelijk om lachenquote:Op maandag 13 januari 2020 11:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kan me nog dat interview met Clasie herinneren. Dat die verslaggever doodleuk na de wedstrijd iets vroeg van 'nou wat vindt je er van dat Vermeer jullie nieuwe keeper is"
Die lost ook geen drie-sterren sudoku op, zeg maar.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnenkort Bozenik (+vriendin)
https://instagram.com/alexvasanicova?igshid=vy5gduc9rrfy
#ANNOUNCEBOZENIK
Dit.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:30 schreef hhh38 het volgende:
Vermeer is structureel onderschat door een aantal hier.
Het is inderdaad verstandiger om Senesi af te schrijven na 1 pot, of Clasie de nieuwe Xavi noemen, of Kokcu afschrijven na 1 foute pass.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die BIjlow net zo goed vinden
quote:Op maandag 13 januari 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is inderdaad verstandiger om Senesi af te schrijven na 1 pot, of Clasie de nieuwe Xavi noemen, of Kokcu afschrijven na 1 foute pass.
Laat die Bozenik maar thuis. Hup, invliegen die vriendin. Beetje tempo ook.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnenkort Bozenik (+vriendin)
https://instagram.com/alexvasanicova?igshid=vy5gduc9rrfy
#ANNOUNCEBOZENIK
We zijn het er inmiddels toch wel over eens dat Kökcü het niveau Hertha BSC niet gaat overstijgenquote:Op maandag 13 januari 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is inderdaad verstandiger om Senesi af te schrijven na 1 pot, of Clasie de nieuwe Xavi noemen, of Kokcu afschrijven na 1 foute pass.
Het is net vGeel die recht probeert te lullen dat het beter was dat Jong Feyenoord niet aan de JL meedeed.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn het er inmiddels toch wel over eens dat Kökcü het niveau Hertha BSC niet gaat overstijgen![]()
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is net vGeel die recht probeert te lullen dat het beter was dat Jong Feyenoord niet aan de JL meedeed.
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn het er inmiddels toch wel over eens dat Kökcü het niveau Hertha BSC niet gaat overstijgen![]()
Die jongen is toch ook niet zo bijzonder. Je valt al snel op tussen alle houthakkers natuurlijk, maar die jongen gaat gewoon naar een Turkse club en dan hoor je niks meer van hem.quote:
Haha @onlogisch, Boussaadia is het met je eensquote:Op maandag 13 januari 2020 21:07 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Die jongen is toch ook niet zo bijzonder. Je valt al snel op tussen alle houthakkers natuurlijk, maar die jongen gaat gewoon naar een Turkse club en dan hoor je niks meer van hem.
Verstandige jongen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha @:onlogisch, Boussaadia is het met je eens
Waar hij terecht komt weet jij net zo min als ik, maar dat hij een behoorlijk talent is lijkt me inmiddels wel duidelijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:07 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Die jongen is toch ook niet zo bijzonder. Je valt al snel op tussen alle houthakkers natuurlijk, maar die jongen gaat gewoon naar een Turkse club en dan hoor je niks meer van hem.
Sinisterra kon er ook niks vanquote:Op maandag 13 januari 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hij kan er ook weinig van, doet een paar geinige sprintjes en maakt een assist tegen het slechtste PSV ooit en mensen gaan gelijk in de polonaise staan alsof het de beste linksbuiten ooit is. Terwijl mensen met een beetje kennis (ik durf zelfs te zeggen op het niveau van Harvard) toch zien dat het niet veel is.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinisterra kon er ook niks van
De nieuwe Fischer.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij kan er ook weinig van, doet een paar geinige sprintjes en maakt een assist tegen het slechtste PSV ooit en mensen gaan gelijk in de polonaise staan alsof het de beste linksbuiten ooit is. Terwijl mensen met een beetje kennis (ik durf zelfs te zeggen op het niveau van Harvard) toch zien dat het niet veel is.
Volgens onlogisch dan
Oke.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een club, wat een bestuur.
Ga iedergeval dit seizoen nog 4 thuiswedstrijden eens kijken in het maasgebouw en spelershome haha
Een waterdrager inderdaad. Niet iemand die Feyenoord naar een hoger niveau tilt. Leuke passeerbeweging tegen PSV. Maar verder verwacht ik er niet zoveel vanquote:
Het wordt wel allemaal erg ongeloofwaardig als je uitgerekend Senesi, Kökcu én Sinisterra, samen met Berghuis de enige spelers van Feyenoord die voor de winterstop lekker balden én nog enige toekomstige waardige vertegenwoordigen, continu naar beneden schrijft omdat je ooit hebt gezegd dat die er niet veel van konden. Je eigen ongelijk toegeven is ook moeilijkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een waterdrager inderdaad. Niet iemand die Feyenoord naar een hoger niveau tilt. Leuke passeerbeweging tegen PSV. Maar verder verwacht ik er niet zoveel van
#ANNOUNCEBOZENIKtwitter:FeyenoordTM twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 10:29:01Klopt helemaal: MSK Zilina speelt vanmiddag een vriendschappelijk potje tegen Podbrezová in het eigen ¦tadión Pod Dubňom en Róbert Bo¸eník schijnt te ontbreken in de wedstrijdselectie.. ⏳ 👀 https://t.co/A5PW9ppFUy reageer retweet
Ik zal vooraan staan om mijn excuus aan je aan te bieden als de Europese (sub)top aanklopt voor een van deze 3 mannen en we per speler meer dan 10 miljoen vangenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het wordt wel allemaal erg ongeloofwaardig als je uitgerekend Senesi, Kökcu én Sinisterra, samen met Berghuis de enige spelers van Feyenoord die voor de winterstop lekker balden én nog enige toekomstige waardige vertegenwoordigen, continu naar beneden schrijft omdat je ooit hebt gezegd dat die er niet veel van konden. Je eigen ongelijk toegeven is ook moeilijk
Dat ligt allemaal wel in de lijn der verwachting he zoals ze nu spelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal vooraan staan om mijn excuus aan je aan te bieden als de Europese (sub)top aanklopt voor een van deze 3 mannen en we per speler meer dan 10 miljoen vangen
Ik staar me niet blind op een paar degelijke wedstrijdjes in de Eredivisie tegen de nummers 3, 7 & 15quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ligt allemaal wel in de lijn der verwachting he zoals ze nu spelen.
Waar wil je ze dan op beoordelen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik staar me niet blind op een paar degelijke wedstrijdjes in de Eredivisie tegen de nummers 3, 7 & 15
Op wedstrijdenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar wil je ze dan op beoordelen?
Jij deelt de lakens wel uit op je eerste werkdag? Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op wedstrijden
Maar niet na 3 wedstrijdjes zeggen dat dit toppers in wording zijn, wat hier nog wel eens verondersteld wordt. Een Senesi bakte er geen kut van in zijn eerste wedstrijden, lijkt nu een beetje de draad op te pakken maar om nou van een topper in wording te spreken is nog véél te vroeg.
Sommige mensen hingen mede door zijn komst Feyenoord het predicaat 'beste verdediging van Nederland' op. Dat terwijl hij nog geen wedstrijd had gespeeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij deelt de lakens wel uit op je eerste werkdag? Alsjeblieft zeg.
Niemand zegt ook topper, gewoon prima speler die niveau nu al makkelijk aankan en daardoor gewoon doorverkocht gaat worden voor goede som geld.
Als Haps fit zou zijn en Karsdorp zijn niveau van het kampioensjaar zou halen zou dat ook gewoon zo zijn. De defensies van PSV en AZ zijn ook niet veel soeps, en met Ajax hoef ik om eerlijk te zijn ook niet echt te ruilen nu Blind uit roulatie is. Het was wat overdreven gesteld door kapiteintje toen en dat geeft ie zelf volgens mij ook toe, maar het is niet veel beter dat je blijft vasthouden dat Sinisterra en Kökcü er niks van bakken. De meesten hier zijn ook best genuanceerd over de kwaliteiten van die twee jongens, maar je moet blind zijn om niet in te zien dat het op het moment waardevolle spelers zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige mensen hingen mede door zijn komst Feyenoord het predicaat 'beste verdediging van Nederland' op. Dat terwijl hij nog geen wedstrijd had gespeeld.
Nogmaals, hij bakte er echt heel erg weinig van in het begin, lijkt de weg naar boven gevonden te hebben en een acceptabel niveau te halen voor dit Feyenoord ja. Maar groots is het allerminst.
#NOOITMEERVERMEERtwitter:fr12nl twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 11:44:13VI: Vermeer neemt afscheid van Feyenoord https://t.co/THpfaGKoz3 reageer retweet
ben ik toch niet met je eens zolang Botteghin bij die achterste 4 staatquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Haps fit zou zijn en Karsdorp zijn niveau van het kampioensjaar zou halen zou dat ook gewoon zo zijn. De defensies van PSV en AZ zijn ook niet veel soeps, en met Ajax hoef ik om eerlijk te zijn ook niet echt te ruilen nu Blind uit roulatie is. Het was wat overdreven gesteld door kapiteintje toen en dat geeft ie zelf volgens mij ook toe, maar het is niet veel beter dat je blijft vasthouden dat Sinisterra en Kökcü er niks van bakken. De meesten hier zijn ook best genuanceerd over de kwaliteiten van die twee jongens, maar je moet blind zijn om niet in te zien dat het op het moment waardevolle spelers zijn.
Neequote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:05 schreef Maastoren het volgende:
Komt toch nog wel een keeper bij neem ik aan?
We gaan lekker op Bijlow, Marsman en Evora leunen voor de rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:05 schreef Maastoren het volgende:
Komt toch nog wel een keeper bij neem ik aan?
We hadden ook geen spits nodig na de zomerstop want Jorgensen was weer fit.quote:
Kan weinig fout gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:08 schreef Ifrane het volgende:
[..]
We gaan lekker op Bijlow, Marsman en Evora leunen voor de rest van het seizoen.
Als jaquote:
Botteghin speelt heel behoorlijk onder Advocaat. Hij was aan het begin dit jaar wel heel slecht ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ik toch niet met je eens zolang Botteghin bij die achterste 4 staat
Bottegod kan echt niet meer. Veel te traag.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Botteghin speelt heel behoorlijk onder Advocaat. Hij was aan het begin dit jaar wel heel slecht ja.
Verder speelt AZ met het centrale duo Clasie-Wuytens en wat er bij PSV staat is ook janken. Maar ja, Malacia en Geertruida is natuurlijk ook niet veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |