Een waterdrager inderdaad. Niet iemand die Feyenoord naar een hoger niveau tilt. Leuke passeerbeweging tegen PSV. Maar verder verwacht ik er niet zoveel vanquote:
Het wordt wel allemaal erg ongeloofwaardig als je uitgerekend Senesi, Kökcu én Sinisterra, samen met Berghuis de enige spelers van Feyenoord die voor de winterstop lekker balden én nog enige toekomstige waardige vertegenwoordigen, continu naar beneden schrijft omdat je ooit hebt gezegd dat die er niet veel van konden. Je eigen ongelijk toegeven is ook moeilijkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een waterdrager inderdaad. Niet iemand die Feyenoord naar een hoger niveau tilt. Leuke passeerbeweging tegen PSV. Maar verder verwacht ik er niet zoveel van
#ANNOUNCEBOZENIKtwitter:FeyenoordTM twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 10:29:01Klopt helemaal: MSK Zilina speelt vanmiddag een vriendschappelijk potje tegen Podbrezová in het eigen ¦tadión Pod Dubňom en Róbert Bo¸eník schijnt te ontbreken in de wedstrijdselectie.. ⏳ 👀 https://t.co/A5PW9ppFUy reageer retweet
Ik zal vooraan staan om mijn excuus aan je aan te bieden als de Europese (sub)top aanklopt voor een van deze 3 mannen en we per speler meer dan 10 miljoen vangenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het wordt wel allemaal erg ongeloofwaardig als je uitgerekend Senesi, Kökcu én Sinisterra, samen met Berghuis de enige spelers van Feyenoord die voor de winterstop lekker balden én nog enige toekomstige waardige vertegenwoordigen, continu naar beneden schrijft omdat je ooit hebt gezegd dat die er niet veel van konden. Je eigen ongelijk toegeven is ook moeilijk
Dat ligt allemaal wel in de lijn der verwachting he zoals ze nu spelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal vooraan staan om mijn excuus aan je aan te bieden als de Europese (sub)top aanklopt voor een van deze 3 mannen en we per speler meer dan 10 miljoen vangen
Ik staar me niet blind op een paar degelijke wedstrijdjes in de Eredivisie tegen de nummers 3, 7 & 15quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ligt allemaal wel in de lijn der verwachting he zoals ze nu spelen.
Waar wil je ze dan op beoordelen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik staar me niet blind op een paar degelijke wedstrijdjes in de Eredivisie tegen de nummers 3, 7 & 15
Op wedstrijdenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar wil je ze dan op beoordelen?
Jij deelt de lakens wel uit op je eerste werkdag? Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op wedstrijden
Maar niet na 3 wedstrijdjes zeggen dat dit toppers in wording zijn, wat hier nog wel eens verondersteld wordt. Een Senesi bakte er geen kut van in zijn eerste wedstrijden, lijkt nu een beetje de draad op te pakken maar om nou van een topper in wording te spreken is nog véél te vroeg.
Sommige mensen hingen mede door zijn komst Feyenoord het predicaat 'beste verdediging van Nederland' op. Dat terwijl hij nog geen wedstrijd had gespeeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij deelt de lakens wel uit op je eerste werkdag? Alsjeblieft zeg.
Niemand zegt ook topper, gewoon prima speler die niveau nu al makkelijk aankan en daardoor gewoon doorverkocht gaat worden voor goede som geld.
Als Haps fit zou zijn en Karsdorp zijn niveau van het kampioensjaar zou halen zou dat ook gewoon zo zijn. De defensies van PSV en AZ zijn ook niet veel soeps, en met Ajax hoef ik om eerlijk te zijn ook niet echt te ruilen nu Blind uit roulatie is. Het was wat overdreven gesteld door kapiteintje toen en dat geeft ie zelf volgens mij ook toe, maar het is niet veel beter dat je blijft vasthouden dat Sinisterra en Kökcü er niks van bakken. De meesten hier zijn ook best genuanceerd over de kwaliteiten van die twee jongens, maar je moet blind zijn om niet in te zien dat het op het moment waardevolle spelers zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige mensen hingen mede door zijn komst Feyenoord het predicaat 'beste verdediging van Nederland' op. Dat terwijl hij nog geen wedstrijd had gespeeld.
Nogmaals, hij bakte er echt heel erg weinig van in het begin, lijkt de weg naar boven gevonden te hebben en een acceptabel niveau te halen voor dit Feyenoord ja. Maar groots is het allerminst.
#NOOITMEERVERMEERtwitter:fr12nl twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 11:44:13VI: Vermeer neemt afscheid van Feyenoord https://t.co/THpfaGKoz3 reageer retweet
ben ik toch niet met je eens zolang Botteghin bij die achterste 4 staatquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Haps fit zou zijn en Karsdorp zijn niveau van het kampioensjaar zou halen zou dat ook gewoon zo zijn. De defensies van PSV en AZ zijn ook niet veel soeps, en met Ajax hoef ik om eerlijk te zijn ook niet echt te ruilen nu Blind uit roulatie is. Het was wat overdreven gesteld door kapiteintje toen en dat geeft ie zelf volgens mij ook toe, maar het is niet veel beter dat je blijft vasthouden dat Sinisterra en Kökcü er niks van bakken. De meesten hier zijn ook best genuanceerd over de kwaliteiten van die twee jongens, maar je moet blind zijn om niet in te zien dat het op het moment waardevolle spelers zijn.
Neequote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:05 schreef Maastoren het volgende:
Komt toch nog wel een keeper bij neem ik aan?
We gaan lekker op Bijlow, Marsman en Evora leunen voor de rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:05 schreef Maastoren het volgende:
Komt toch nog wel een keeper bij neem ik aan?
We hadden ook geen spits nodig na de zomerstop want Jorgensen was weer fit.quote:
Kan weinig fout gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:08 schreef Ifrane het volgende:
[..]
We gaan lekker op Bijlow, Marsman en Evora leunen voor de rest van het seizoen.
Als jaquote:
Botteghin speelt heel behoorlijk onder Advocaat. Hij was aan het begin dit jaar wel heel slecht ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ik toch niet met je eens zolang Botteghin bij die achterste 4 staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |