quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Toch lullig dat ze dan 2-1 achterkomen.
Klopt, maar je ziet ook wel weer de bekende dingen, dat bijvoorbeeld een Malacia niet heel verder komt helaas. Bij elk acceptabel bod verkopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja echt tegen de verhouding in
Liever nu dan in de competitie.quote:
De backs zijn echt de zwakste plek op dit moment.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
3-1 is echt tegen de verhoudingen in. Dortmund is wel erg effectief. Niet verrassend ook na fouten van de backs bij ons.
Mede dankzij de enorme blessuregevoeligheid van Haps, als hij op linksback staat heb ik 300% vertrouwen in hem. Maar je kan moeilijk bouwen op hem met al die blessures telkens.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
De backs zijn echt de zwakste plek op dit moment.
Haps is inderdaad prima. Karsdorp als hij zijn niveau van voor hij weg ging haalt ook. Geertruida is drama, die zou bij niemand anders uit de top 10 basis staan. Malacia wisselt goede momenten met bizar domme momenten af. Sowieso onbetrouwbaar allebei.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:32 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mede dankzij de enorme blessuregevoeligheid van Haps, als hij op linksback staat heb ik 300% vertrouwen in hem. Maar je kan moeilijk bouwen op hem met al die blessures telkens.
En Karsdorp heeft geen uitleg nodig, speelt als een fucking meisje.
Malacia en Geertruida zijn niet perse slecht, maar komen tekort voor het niveau dat we willen nastreven.
Tapia zou er zoveel meer uit kunnen halen, maar heeft het bij Feyenoord (op zeer sporadische momenten na) niet laten zien.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, ik ben een van de grotere verdedigers van Tapia maar mijn hemel wat was ie slecht tegen Hoffenheim en Dortmund. Zo blijft Fer natuurlijk wel in de basis staan, die overigens niet onverdienstelijk speelde de eerste helft.
quote:
Soms heb ik het idee dat Tapia makkelijk een stap hogerop kan dan de Eredivisie, maar soms speelt ie op een niveau waar je niet eens in de JL mee wegkomt. Vandaag en tegen Hoffenheim was het het laatste, hij speelde totaal blind en gaf geen fatsoenlijke pass. Tijdje geleden dat hij dit lage niveau haalde.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Tapia zou er zoveel meer uit kunnen halen, maar heeft het bij Feyenoord (op zeer sporadische momenten na) niet laten zien.
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 12-01-2020 om 11:20:43Hearing that Feyenoord wants to join the race for 20-year Slovakian striker Robert Bozenik, who is also being chased by HSV and CSKA. The Central European talent reportedly wants to leave MSK Zilina this winter. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 12-01-2020 om 11:22:09Slovakian media reported in December that Bozenik was close to a 5 million euro transfer to CSKA Moscow, but the deal fell through. No serious offer from any other team has been made so far, and with Zilina looking to sell, their asking price is likely to drop this month. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 12-01-2020 om 11:23:28Bozenik netted 3 goals in 17 games for Zilina this season and 4 in 8 games for the Slovakian national team. Overall, he's scored 19 goals in 58 games for Zilina. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 12-01-2020 om 11:26:24A scouting rapport of Bozenik (in Dutch): https://t.co/qi2yY0Zlsq reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |