Volgens Krabby gaat Feyenoord waarschijnlijk nog wel een spits contracteren voor het sluiten van de transfermarktquote:Op zondag 12 januari 2020 22:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Pfoe ik doe geen oog dicht vanavond!
twitter:FeyenoordTM twitterde op zondag 12-01-2020 om 22:07:08Het contract voor Róbert Bo¸eník ligt al klaar in De Kuip: Alleen de clubs hoeven er nog uit te komen. 📄✍🏻 reageer retweet
Gelukkig kon Babel wel naar de gehele wereldtop.quote:
DUN DIEL.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:12 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op zondag 12-01-2020 om 22:07:08Het contract voor Róbert Bo¸eník ligt al klaar in De Kuip: Alleen de clubs hoeven er nog uit te komen. 📄✍🏻 reageer retweet
Ah je moet Ajax er bij betrekken aandoenlijk.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:36 schreef CR7 het volgende:
Of die overigens bij zijn vorige clubs veels scoorde zegt mij ook niks. Hoe vaak ik de laatste jaren wel niet een zooi nobodies in Nederland en België voor weinig een goede spits heb zien halen. Die mazzel kunnen wij toch ook wel een keer hebben?
[..]
Gelukkig kon Babel wel naar de gehele wereldtop.
Senesi kon er ook niks van volgens hullie in het Ajaxtopic.quote:
Zegt iemand die Ajax zelfs in z'n username betrekt.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah je moet Ajax er bij betrekken aandoenlijk.
Maar HSV speelt tweede divisie in Duitsland en CSKA is vergane glorie in Rusland als je in dit vijvertje zit te vissen kan het niks zijn.
Aldus meesterscout LitmanenAFCA.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah je moet Ajax er bij betrekken aandoenlijk.
Maar HSV speelt tweede divisie in Duitsland en CSKA is vergane glorie in Rusland als je in dit vijvertje zit te vissen kan het niks zijn.
Zijn statistieken zijn niet geweldig, maar ook niet slecht. Vorig jaar 11 goals in 22 potjes. Is nog maar 20. Kan nooit duur zijn en heeft wellicht wel (flink) potentie. Ken ‘m verder niet dus ik kan daad niet over oordelen.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
8 interlands 4 goals is niet slecht, goals in de competitie wat minder, 4 in 16 wedstrijden
Hiermee ben je erg kort door de bocht, maar dat weet je zelf ook wel. We kunnen alleen maar afwachten.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er tweede divisie clubs achter dit beestachtige talent aan.
quote:Op zondag 12 januari 2020 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft vorig seizoen wel twee keer tegen Trencin gescoord, komt wat mij betreft een seizoen te laat dus.
Slowaaksequote:Op zondag 12 januari 2020 20:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
3 uit 17 in de Sloveense competitie... Dat redt Vente ook nog wel.
quote:Op maandag 13 januari 2020 00:41 schreef Caland het volgende:
Ik snap inderdaad ook niet zo goed waarom Feyenoord niet gewoon voor spelers gaat waar de hele wereldtop interesse in heeft
twitter:Mercato_FR_ twitterde op zondag 12-01-2020 om 20:19:56Edinson #Cavani négocie en ce moment avec Feyenoord Rotterdam. Coup total de l'opération : 3m¤. (via Télé Poche) https://t.co/chWonvR9em reageer retweet
Dit lijkt mij een prima transfer. Eventueel kunnen we Ayoub in een ruildeal betrekken.quote:Op maandag 13 januari 2020 01:25 schreef Oldground het volgende:
We gaan de wereldtop toch aftroeven.twitter:Mercato_FR_ twitterde op zondag 12-01-2020 om 20:19:56Edinson #Cavani négocie en ce moment avec Feyenoord Rotterdam. Coup total de l'opération : 3m¤. (via Télé Poche) https://t.co/chWonvR9em reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |