dat is alweer een tijdje terugquote:Op maandag 13 januari 2020 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft al zowat een seizoenshelft gespeeld, is prima keepertje.
Al maakte hij nog wel wat foutjes, maar dat deed Vermeer ook.
Snap het in het geval Vermeer wel, is eigenlijk nooit de onbetwiste eerste keeper geweest en wil blijkbaar ook om persoonlijke redenen naar de VS.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:34 schreef Haringkop het volgende:
-Feyenoord laat een speler met een lopend contract transfervrij gaan
-Er is weer gezeik op bestuurlijk niveau
-De aarde draait om de zon
-Gras is groen
die jongen heeft veel te weinig gekeept sindsdien, is gewoon afwachten op wat voor niveau hij nu zitquote:
Zal het keepen echt niet ineens verleerd zijn, daarvoor had zat hij 2 jaar bij Jong of op de bank.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
die jongen heeft veel te weinig gekeept sindsdien, is gewoon afwachten op wat voor niveau hij nu zit
quote:Op maandag 13 januari 2020 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal het keepen echt niet ineens verleerd zijn, daarvoor had zat hij 2 jaar bij Jong of op de bank.
Eens.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]dat laatste wordt hij niet beter van, we gaan het zien
Die kwam bij Dordt niet eens aan de bakquote:Op maandag 13 januari 2020 12:08 schreef Elan het volgende:
ten Hove hebben we ook nog, al zal dat we klaar zijn dan als Evora er bij komt.
Niet echt gevolgd moet ik eerlijk bekennenquote:Op maandag 13 januari 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kwam bij Dordt niet eens aan de bak
Hij kan er geen reet van.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd moet ik eerlijk bekennenKon hij er gewoon geen reet van, of hadden ze hem uiteindelijk toch niet nodig daar?
Beiden.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd moet ik eerlijk bekennenKon hij er gewoon geen reet van, of hadden ze hem uiteindelijk toch niet nodig daar?
Die zal wel gaan bijtekenen.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij kan er geen reet van.
Ik zou die keeper van Willem II halen van de zomer als 2e keeper (als hij wil).
Hier word je toch verdrietig vanquote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-feyenoord-a3986597
Denk dat mensen iets te veel verwachten van de spits die nu gaat komen.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet, die spits die ze op het oog hebben moet het ook nog maar laten zien en gezien het scorend vermogen van de rest is de 0 houden belangrijker
Met de aanstelling van Koevermans ging ook definitief alle macht naar V Bodegom.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hier word je toch verdrietig van![]()
BV Feyenoord weer hoor
Met zoveel verschillende groeperingen met eigen belangen is de club onbestuurbaar.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-feyenoord-a3986597
Het is ook heel makkelijk om na te gaan hoe het is verlopen:quote:Op maandag 13 januari 2020 12:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Met de aanstelling van Koevermans ging ook definitief alle macht naar V Bodegom.
Golfbaan Hillegersberg en Golfclub Kralingen, geen dank.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:00 schreef De_Kraam het volgende:
ANNOUNCE een bombrief naar de golfbaan van de VvF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |