quote:https://www.nu.nl/voetbal(...)-voor-la-galaxy.html
'Vermeer verruilt Feyenoord na vijf jaar transfervrij voor LA Galaxy'
De kans is groot dat Kenneth Vermeer transfervrij de overstap maakt naar Los Angeles Galaxy, zo schrijft De Telegraaf maandag. Volgens de krant wacht de Feyenoord-doelman alleen nog op toestemming van zijn club.
De 34-jarige Vermeer speelt sinds de winterstop van het seizoen 2014/2015 voor Feyenoord, dat hem destijds overnam van aartsrivaal Ajax. De Amsterdammer heeft een aflopend contract in De Kuip.
In zijn eerste anderhalf jaar bij Feyenoord was Vermeer eerste doelman. Hij raakte zijn plek mede door blessureleed kwijt en werd in het seizoen 2017/2018 verhuur aan Club Brugge.
Sinds de tweede helft van vorig seizoen is de keeper weer eerste keus in Rotterdam, al is Feyenoord volgens De Telegraaf bereid om hem te laten gaan. Een vertrek van Vermeer zou financiële ruimte voor versterkingen geven.
Trainer Dick Advocaat liet vrijdag weten dat hij het liefst twee spelers aantrekt. Feyenoord nam deze transferperiode al afscheid van de overbodige middenvelder Liam Kelly, die wordt verhuurd aan Oxford United.
Het nieuwe seizoen in de Amerikaanse MLS begint eind februari. LA Galaxy werd vorig jaar met de inmiddels vertrokken Zlatan Ibrahimovic in de ploeg vijfde in de Western Conference, waarna de ploeg strandde in de play-offs.
Bijlow = beter.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
YES!
Krijgen we weer Bijlow
Eigen jeugd!!1!1!!
Achteraf gezien had je in 2010 misschien nog wel beter failliet kunnen gaan om daarna een doorstart te maken(zoals Rangers).quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-feyenoord-a3986597
Zegt de Ajacied die even wil komen provoceren over een speler die hij niet eens kent.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah je moet Ajax er bij betrekken aandoenlijk.
Maar HSV speelt tweede divisie in Duitsland en CSKA is vergane glorie in Rusland als je in dit vijvertje zit te vissen kan het niks zijn.
Dat vond Jorien in die tijd ook een goed idee volgens mij.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Achteraf gezien had je in 2010 misschien nog wel beter failliet kunnen gaan om daarna een doorstart te maken(zoals Rangers).
Grote kans dat de club er dan beter en gezonder voor had gestaan dan nu..
Ik weet niet of PSG direct zit te wachten op Ayoub. Ze zitten momenteel nogal breed in hun middenvelders.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een prima transfer. Eventueel kunnen we Ayoub in een ruildeal betrekken.
Oké, jammer, dan ben ik bang dat we geen ruimte hebben voor Cavani.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:22 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik weet niet of PSG direct zit te wachten op Ayoub. Ze zitten momenteel nogal breed in hun middenvelders.
Wat een cowboy zeg, bevestigt ook wel een beetje het beeld dat ik had van de RvC. Die lui bepalen het beleid en als zij fouten maken dan gaan zij vrijuit en rollen de koppen van de mensen eronder.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hollywood aan de Maas.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
doen ze weer goedquote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Voorzitter De Jong had gelijk over het terugkopen van 40% (van de 49,9%) van de Vrienden van Feyenoord. -> dat is 40% x 49,9% is t20% van het totale aandelenpakket.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Achteraf gezien had je in 2010 misschien nog wel beter failliet kunnen gaan om daarna een doorstart te maken(zoals Rangers).
Grote kans dat de club er dan beter en gezonder voor had gestaan dan nu..
Ik vond het half jaartje debuut anders prima voor een 18 jarig mannetje met zo'n verdediging voor zich.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft ie nog niet laten zien.
Wat een club...quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ook niet. Het probleem zit volgens mij niet in de lening van VvF destijds.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat vond Jorien in die tijd ook een goed idee volgens mij.
Maar daar geloof ik niet zo in, was het nog makkelijker denk ik voor mensen die je niet wil om in te stappen. Op 1 of andere manier is het zo goed als onmogelijk om normale capabele bestuurders aan te trekken bij ons.
#BringBackJorien
Telegraaf:quote:Bozenik speelt bij MSK Zilina in Slowakije en beschikt daar over een contract tot de zomer van 2022.
Wat klopt er nou?quote:Bozenik is een spits uit het Oostblok, voor wie wel een transfersom moet worden betaald. Hij is komende zomer transfervrij en zou nu voor enkele miljoenen beschikbaar kunnen komen. De aanvaller staat nu onder contract bij MSK Zilina.
Dit is wel een apart verhaaltje ja. Benieuwd of hij ook aan de koffiejuffrouw vraagt of ze vandaag wel genoeg is klaargekomen.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens Transfermarkt tot 2022.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
AD:
[..]
Telegraaf:
[..]
Wat klopt er nou?
hij heeft zich goed naar binnen gebluft, probleem is wel dat je met zo'n man op die positie nooit verder komtquote:Op maandag 13 januari 2020 09:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is wel een apart verhaaltje ja. Benieuwd of hij ook aan de koffiejuffrouw vraagt of ze vandaag wel genoeg is klaargekomen.
Denk dat Feyenoord hem wel kan betalen. Vergeet niet dat Feyenoord onder Jan de Jong jaarlijks 3 miljoen aan de VvF overmaakte om de schuld af te lossen. Nu de VvF feitelijk aan de macht zijn lijkt het mij sterk dat deze transacties nog begroot zijn, dus dat geld zal nu wel vrijkomen voor transfers (of eventueel is deze drie miljoen al gevuld aan het salarisbudget). Komt nog eens geld bij voor de EL (ticketprijzen, winst tegen Porto) en ineens lijkt het mij dat er wel wat geld ligt.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens Transfermarkt tot 2022.
Deze jongen kunnen we dus wel vergeten want geen geld.
Dat is nooit begrootquote:Op maandag 13 januari 2020 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord hem wel kan betalen. Vergeet niet dat Feyenoord onder Jan de Jong jaarlijks 3 miljoen aan de VvF overmaakte om de schuld af te lossen. Nu de VvF feitelijk aan de macht zijn lijkt het mij sterk dat deze transacties nog begroot zijn, dus dat geld zal nu wel vrijkomen voor transfers (of eventueel is deze drie miljoen al gevuld aan het salarisbudget). Komt nog eens geld bij voor de EL (ticketprijzen, winst tegen Porto) en ineens lijkt het mij dat er wel wat geld ligt.
Grote probleem is het salarisbudget, maar als Vermeer en Ayoub vertrekken moet dat wel te doen zijn.
Interessant artikel. Het is dus een puinhoop, maar dat wisten we al.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jawel. Er werd jaarlijks een aflossing begroot naar de VvF, omgerekend ongeveer 3 miljoen.quote:
Niet dat ik een enorme fan ben van Vermeer, maar op zich is ie wel een stuk beter dan Marsman. Als Bijlow nu weer geblesseerd raakt of niet op niveau komt, hebben we eigenlijk geen fatsoenlijke vervanger meer.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat klinkt goed, jongens. Jullie gaan weer gouden tijden tegemoet.quote:Hij kan zich weinig feiten meer herinneren. Dit tot ergernis van de rechtbank. De rechter-commissaris tegen Van Bodegom: „Bent u bekend met geheugenproblemen?”
Als hem wordt voorgehouden dat een financiële medewerker heeft verklaard dat Van Bodegom medio 2015 „heel hard zou hebben gelachen” toen duidelijk werd dat Achmea weer dubbel had betaald, ontkent hij dat dit zo is gegaan.
Nee, Feyenoord heeft de mogelijkheid tot terugkopen wanneer er genoeg winst wordt behaald. Maar het is nooit begroot noch zijn er echt harde afspraken over gemaakt.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel. Er werd jaarlijks een aflossing begroot naar de VvF, omgerekend ongeveer 3 miljoen.
Ik ben heel even zonder bronnen maar een halfjaar geleden had ik wel degelijk gevonden dat Feyenoord de 'pakketten' die afgelost werden begroot had op de komende jaren, of op zijn minst dat er geld opzij werd gezet om de aflossing mogelijk te maken. Gedeeltelijk ook de verklaring waarom Feyenoord afgelopen zomers miljoenen winst heeft gemaakt op uitgaande transfers en er alsnog heel de tijd 'geen geld' was (ook omdat Feyenoord nu simpelweg meer uitgeeft aan salarissen dan voorheen).quote:Op maandag 13 januari 2020 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord heeft de mogelijkheid tot terugkopen wanneer er genoeg winst wordt behaald. Maar het is nooit begroot noch zijn er echt harde afspraken over gemaakt.
Geloof dat ze tot nu toe ook maar één keer een pakketje hebben teruggekocht.
#AnnounceGuidettiquote:De geruchten rondom het aantrekken van John Guidetti blijven. Het Algemeen Dagblad schreef vorige week dat Dick Advocaat geen interesse zou hebben in een terugkeer van de Zweed.
Nu lijkt het Mexicaanse Cruz Azul ook geïnteresseerd, maar de Mexicaanse journalist Carlos Córdova weet op Twitter te melden dat Cruz Azul waarschijnlijk geen kans maakt, omdat Feyenoord al een bod zou hebben gedaan van 3,5 miljoen euro plus eventuele bonussen op de spits.
Niet jaarlijks, er is één keer een pakket teruggekocht. Namelijk vorig seizoen.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben heel even zonder bronnen maar een halfjaar geleden had ik wel degelijk gevonden dat Feyenoord de 'pakketten' die afgelost werden begroot had op de komende jaren, of op zijn minst dat er geld opzij werd gezet om de aflossing mogelijk te maken. Gedeeltelijk ook de verklaring waarom Feyenoord afgelopen zomers miljoenen winst heeft gemaakt op uitgaande transfers en er alsnog heel de tijd 'geen geld' was (ook omdat Feyenoord nu simpelweg meer uitgeeft aan salarissen dan voorheen).
Jan de Jong had natuurlijk ook wel door dat er aan zijn stoelpoten gezaagd werd door de VvF dus hij wilde er zo snel mogelijk vanaf. Daarom wilde hij ieder jaar het maximaal mogelijke bedrag aflossen aan de VvF. Omdat er inderdaad geen harde afspraken gemaakt over zijn en de VvF het is gelukt om de Jong weg te werken zal het wel bij één pakketaflossing zijn gebleven, en nu Koevermans is aangesteld vermoed ik dat alle plannen voor het aflossen van de VvF wel van tafel zijn. Oftewel: daar hoeft niet meer voor gespaard te worden.
Punt is meer dat Feyenoord te maken had met een maximale aflossing per jaar, het ging zelfs rond dat de Jong eigenlijk meer had willen aflossen. Die machtsstrijd is al langer bezig. Op basis van logica kan je al redeneren dat er gespaard werd voor een volgende aflossing, en mocht dit het geval zijn, dan staat dit op de begroting. Ik denk persoonlijk ook dat dat de reden is dat er van het geld van Tonny niks vrijkwam voor nieuwe transfers, wat er overbleef van die negen miljoen is natuurlijk begroot om de VvF af te kopen.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet jaarlijks, er is één keer een pakket teruggekocht. Namelijk vorig seizoen.
https://www.feyenoord.nl/(...)t-aandelen-vvf-terug
Ik van de hele club. Als je zo'n verhaal over de belangrijkste man binnen de club ook weer leest kan het toch eigenlijk nooit wat worden met zo'n zakkenvuller aan het roer?quote:
Het zou alleen niet de belangrijkste man moeten zijn, maar een controleur. Schijnbaar doet hij toch wat meer dan wat ie zou moeten doen.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik van de hele club. Als je zo'n verhaal over de belangrijkste man binnen de club ook weer leest kan het toch eigenlijk nooit wat worden met zo'n zakkenvuller aan het roer?
Wat een heerlijk verhaalquote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 13-01-2020 om 10:33:37DONE DEAL 🤝 | Kenneth Vermeer verlaat Feyenoord deze wintertransferperiode definitief. De 34-jarige sluitpost maakt een transfer naar de MLS, waar hij uit gaat komen voor LA Galaxy 🇺🇸 Hiermee komt er een aanzienlijk salarisbudget voor Feyenoord vrij. reageer retweet
Vanaf het begin af aan al ja, toen lekte zijn loonstrook toch uit.quote:
wereldtransfer toenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan al ja, toen lekte zijn loonstrook toch uit.
Edit: gevonden. Zal er niet minder op zijn geworden.
[ afbeelding ]
Ruimte voor een nieuwe narsingh!quote:Op maandag 13 januari 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
Zo. Er is weer flink wat salarisbudget vrij. Dat is wel mooi.
Misschien wel 2!quote:Op maandag 13 januari 2020 11:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ruimte voor een nieuwe narsingh!
Volgens mij kwam dat plan toen uit de hoge hoed van vGeel, uitgevoerd door zijn zaakwaarnemer. Was echt heel netjes gedaan toenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wereldtransfer toen
al lag dat vooral aan de zaakwaarnemer van Vermeer geloof ik toen
Maar waarom hebben ze dat dan maar eenmalig eens een keer gedaan (ik meende twee jaar geleden).quote:Op maandag 13 januari 2020 09:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel. Er werd jaarlijks een aflossing begroot naar de VvF, omgerekend ongeveer 3 miljoen.
Ik kan me nog dat interview met Clasie herinneren. Dat die verslaggever doodleuk na de wedstrijd iets vroeg van 'nou wat vindt je er van dat Vermeer jullie nieuwe keeper is"quote:Op maandag 13 januari 2020 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat plan toen uit de hoge hoed van vGeel, uitgevoerd door zijn zaakwaarnemer. Was echt heel netjes gedaan toen
Omdat de VvF degene eruit heeft gepleurd die ze afkocht zodat ze de macht konden houden natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2020 11:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar waarom hebben ze dat dan maar eenmalig eens een keer gedaan (ik meende twee jaar geleden).
Transfervrij.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:07 schreef Elan het volgende:
Krijgen we ook nog een transfersom voor Vermeer? Hartstikke fijn dat er salarisruimte vrijkomt, maar hij is toch ook gewoon onze eerste keeper op dit moment
Vermeer was een te dure keeper qua salaris. Bijlow is niet minder. Hebben beide hun foutjes. Lekker investeren in de toekomst.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet dat ik een enorme fan ben van Vermeer, maar op zich is ie wel een stuk beter dan Marsman. Als Bijlow nu weer geblesseerd raakt of niet op niveau komt, hebben we eigenlijk geen fatsoenlijke vervanger meer.
Jan de Jong was wat dit betreft wel goed bezig. Er was met de verstrekking van de achtergestelde lening door de VvF afgesproken, dat het aandelenpakket tegen nominale leningswaarde kon worden teruggekocht.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben heel even zonder bronnen maar een halfjaar geleden had ik wel degelijk gevonden dat Feyenoord de 'pakketten' die afgelost werden begroot had op de komende jaren, of op zijn minst dat er geld opzij werd gezet om de aflossing mogelijk te maken. Gedeeltelijk ook de verklaring waarom Feyenoord afgelopen zomers miljoenen winst heeft gemaakt op uitgaande transfers en er alsnog heel de tijd 'geen geld' was (ook omdat Feyenoord nu simpelweg meer uitgeeft aan salarissen dan voorheen).
Jan de Jong had natuurlijk ook wel door dat er aan zijn stoelpoten gezaagd werd door de VvF dus hij wilde er zo snel mogelijk vanaf. Daarom wilde hij ieder jaar het maximaal mogelijke bedrag aflossen aan de VvF. Omdat er inderdaad geen harde afspraken gemaakt over zijn en de VvF het is gelukt om de Jong weg te werken zal het wel bij één pakketaflossing zijn gebleven, en nu Koevermans is aangesteld vermoed ik dat alle plannen voor het aflossen van de VvF wel van tafel zijn. Oftewel: daar hoeft niet meer voor gespaard te worden.
Denk dat de eerste keeper nu wel Bijlow is geworden.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:07 schreef Elan het volgende:
Krijgen we ook nog een transfersom voor Vermeer? Hartstikke fijn dat er salarisruimte vrijkomt, maar hij is toch ook gewoon onze eerste keeper op dit moment
Die is nog geblesseerd toch?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Denk dat de eerste keeper nu wel Bijlow is geworden.
Ha, ha. Met zo'n salaris maakt het helemaal niet meer uit of de loonheffingskorting op Ja of Nee staat.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan al ja, toen lekte zijn loonstrook toch uit.
Edit: gevonden. Zal er niet minder op zijn geworden.
[ afbeelding ]
hoe noemen jullie in Rotterdam zo'n streek?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat plan toen uit de hoge hoed van vGeel, uitgevoerd door zijn zaakwaarnemer. Was echt heel netjes gedaan toen
Bijlow toch wel een stukje minder hoor, best wel riskant dit om een beetje salaris uit te sparenquote:Op maandag 13 januari 2020 11:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Vermeer was een te dure keeper qua salaris. Bijlow is niet minder. Hebben beide hun foutjes. Lekker investeren in de toekomst.
Liever een ietsje mindere keeper en een spits erbij dan Vermeer houden en geen spits.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bijlow toch wel een stukje minder hoor, best wel riskant dit om een beetje salaris uit te sparen
ik weet het niet, die spits die ze op het oog hebben moet het ook nog maar laten zien en gezien het scorend vermogen van de rest is de 0 houden belangrijkerquote:Op maandag 13 januari 2020 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Liever een ietsje mindere keeper en een spits erbij dan Vermeer houden en geen spits.
Nice.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Niet meer. Rentree gehad bij de wedstrijd tegen Hoffenheim.
Vooral grappig dat netjes ook het minimumloon wordt vermeld.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ha, ha. Met zo'n salaris maakt het helemaal niet meer uit of de loonheffingskorting op Ja of Nee staat.
Liep in de zomer af, kennelijk is het financieel weer armoe troef anders hou je hem er lekker bij of vraag je tenminste een vergoeding.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:34 schreef Haringkop het volgende:
-Feyenoord laat een speler met een lopend contract transfervrij gaan
-Er is weer gezeik op bestuurlijk niveau
-De aarde draait om de zon
-Gras is groen
Declaratie voor lunchkosten van 50 euro is wel wat karigquote:Op maandag 13 januari 2020 11:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vooral grappig dat netjes ook het minimum salaris wordt vermeld.
Daarom besloot Stam ook te besparen door niet meer te lunchen en op lege maag te trainen, jammer dat ie vertrokken is.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Declaratie voor lunchkosten van 50 euro is wel wat karig
Niet mee eens, Vermeer was echt matig de eerste seizoenshelft. Ik vind het prima dat Bijlow weer een basisplek krijgt. Maakte ook een behoorlijke indruk tegen Hoffenheim.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bijlow toch wel een stukje minder hoor, best wel riskant dit om een beetje salaris uit te sparen
1 vriendschappelijke wedstrijd zegt natuurlijk niet zoveel, de tijd zal het lerenquote:Op maandag 13 januari 2020 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom besloot Stam ook te besparen door niet meer te lunchen en op lege maag te trainen, jammer dat ie vertrokken is.
[..]
Niet mee eens, Vermeer was echt matig de eerste seizoenshelft. Ik vind het prima dat Bijlow weer een basisplek krijgt. Maakte ook een behoorlijke indruk tegen Hoffenheim.
Hij heeft al zowat een seizoenshelft gespeeld, is prima keepertje.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 vriendschappelijke wedstrijd zegt natuurlijk niet zoveel, de tijd zal het leren
dat is alweer een tijdje terugquote:Op maandag 13 januari 2020 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft al zowat een seizoenshelft gespeeld, is prima keepertje.
Al maakte hij nog wel wat foutjes, maar dat deed Vermeer ook.
Snap het in het geval Vermeer wel, is eigenlijk nooit de onbetwiste eerste keeper geweest en wil blijkbaar ook om persoonlijke redenen naar de VS.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:34 schreef Haringkop het volgende:
-Feyenoord laat een speler met een lopend contract transfervrij gaan
-Er is weer gezeik op bestuurlijk niveau
-De aarde draait om de zon
-Gras is groen
die jongen heeft veel te weinig gekeept sindsdien, is gewoon afwachten op wat voor niveau hij nu zitquote:
Zal het keepen echt niet ineens verleerd zijn, daarvoor had zat hij 2 jaar bij Jong of op de bank.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
die jongen heeft veel te weinig gekeept sindsdien, is gewoon afwachten op wat voor niveau hij nu zit
quote:Op maandag 13 januari 2020 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal het keepen echt niet ineens verleerd zijn, daarvoor had zat hij 2 jaar bij Jong of op de bank.
Eens.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]dat laatste wordt hij niet beter van, we gaan het zien
Die kwam bij Dordt niet eens aan de bakquote:Op maandag 13 januari 2020 12:08 schreef Elan het volgende:
ten Hove hebben we ook nog, al zal dat we klaar zijn dan als Evora er bij komt.
Niet echt gevolgd moet ik eerlijk bekennenquote:Op maandag 13 januari 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kwam bij Dordt niet eens aan de bak
Hij kan er geen reet van.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd moet ik eerlijk bekennenKon hij er gewoon geen reet van, of hadden ze hem uiteindelijk toch niet nodig daar?
Beiden.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd moet ik eerlijk bekennenKon hij er gewoon geen reet van, of hadden ze hem uiteindelijk toch niet nodig daar?
Die zal wel gaan bijtekenen.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij kan er geen reet van.
Ik zou die keeper van Willem II halen van de zomer als 2e keeper (als hij wil).
Hier word je toch verdrietig vanquote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Denk dat mensen iets te veel verwachten van de spits die nu gaat komen.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet, die spits die ze op het oog hebben moet het ook nog maar laten zien en gezien het scorend vermogen van de rest is de 0 houden belangrijker
Met de aanstelling van Koevermans ging ook definitief alle macht naar V Bodegom.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hier word je toch verdrietig van![]()
BV Feyenoord weer hoor
Met zoveel verschillende groeperingen met eigen belangen is de club onbestuurbaar.quote:Op maandag 13 januari 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het is ook heel makkelijk om na te gaan hoe het is verlopen:quote:Op maandag 13 januari 2020 12:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Met de aanstelling van Koevermans ging ook definitief alle macht naar V Bodegom.
Golfbaan Hillegersberg en Golfclub Kralingen, geen dank.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:00 schreef De_Kraam het volgende:
ANNOUNCE een bombrief naar de golfbaan van de VvF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |