Maar waarom hebben ze dat dan maar eenmalig eens een keer gedaan (ik meende twee jaar geleden).quote:Op maandag 13 januari 2020 09:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel. Er werd jaarlijks een aflossing begroot naar de VvF, omgerekend ongeveer 3 miljoen.
Ik kan me nog dat interview met Clasie herinneren. Dat die verslaggever doodleuk na de wedstrijd iets vroeg van 'nou wat vindt je er van dat Vermeer jullie nieuwe keeper is"quote:Op maandag 13 januari 2020 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat plan toen uit de hoge hoed van vGeel, uitgevoerd door zijn zaakwaarnemer. Was echt heel netjes gedaan toen
Omdat de VvF degene eruit heeft gepleurd die ze afkocht zodat ze de macht konden houden natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2020 11:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar waarom hebben ze dat dan maar eenmalig eens een keer gedaan (ik meende twee jaar geleden).
Transfervrij.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:07 schreef Elan het volgende:
Krijgen we ook nog een transfersom voor Vermeer? Hartstikke fijn dat er salarisruimte vrijkomt, maar hij is toch ook gewoon onze eerste keeper op dit moment
Vermeer was een te dure keeper qua salaris. Bijlow is niet minder. Hebben beide hun foutjes. Lekker investeren in de toekomst.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet dat ik een enorme fan ben van Vermeer, maar op zich is ie wel een stuk beter dan Marsman. Als Bijlow nu weer geblesseerd raakt of niet op niveau komt, hebben we eigenlijk geen fatsoenlijke vervanger meer.
Jan de Jong was wat dit betreft wel goed bezig. Er was met de verstrekking van de achtergestelde lening door de VvF afgesproken, dat het aandelenpakket tegen nominale leningswaarde kon worden teruggekocht.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben heel even zonder bronnen maar een halfjaar geleden had ik wel degelijk gevonden dat Feyenoord de 'pakketten' die afgelost werden begroot had op de komende jaren, of op zijn minst dat er geld opzij werd gezet om de aflossing mogelijk te maken. Gedeeltelijk ook de verklaring waarom Feyenoord afgelopen zomers miljoenen winst heeft gemaakt op uitgaande transfers en er alsnog heel de tijd 'geen geld' was (ook omdat Feyenoord nu simpelweg meer uitgeeft aan salarissen dan voorheen).
Jan de Jong had natuurlijk ook wel door dat er aan zijn stoelpoten gezaagd werd door de VvF dus hij wilde er zo snel mogelijk vanaf. Daarom wilde hij ieder jaar het maximaal mogelijke bedrag aflossen aan de VvF. Omdat er inderdaad geen harde afspraken gemaakt over zijn en de VvF het is gelukt om de Jong weg te werken zal het wel bij één pakketaflossing zijn gebleven, en nu Koevermans is aangesteld vermoed ik dat alle plannen voor het aflossen van de VvF wel van tafel zijn. Oftewel: daar hoeft niet meer voor gespaard te worden.
Denk dat de eerste keeper nu wel Bijlow is geworden.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:07 schreef Elan het volgende:
Krijgen we ook nog een transfersom voor Vermeer? Hartstikke fijn dat er salarisruimte vrijkomt, maar hij is toch ook gewoon onze eerste keeper op dit moment
Die is nog geblesseerd toch?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Denk dat de eerste keeper nu wel Bijlow is geworden.
Ha, ha. Met zo'n salaris maakt het helemaal niet meer uit of de loonheffingskorting op Ja of Nee staat.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan al ja, toen lekte zijn loonstrook toch uit.
Edit: gevonden. Zal er niet minder op zijn geworden.
[ afbeelding ]
hoe noemen jullie in Rotterdam zo'n streek?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat plan toen uit de hoge hoed van vGeel, uitgevoerd door zijn zaakwaarnemer. Was echt heel netjes gedaan toen
Bijlow toch wel een stukje minder hoor, best wel riskant dit om een beetje salaris uit te sparenquote:Op maandag 13 januari 2020 11:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Vermeer was een te dure keeper qua salaris. Bijlow is niet minder. Hebben beide hun foutjes. Lekker investeren in de toekomst.
Liever een ietsje mindere keeper en een spits erbij dan Vermeer houden en geen spits.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bijlow toch wel een stukje minder hoor, best wel riskant dit om een beetje salaris uit te sparen
ik weet het niet, die spits die ze op het oog hebben moet het ook nog maar laten zien en gezien het scorend vermogen van de rest is de 0 houden belangrijkerquote:Op maandag 13 januari 2020 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Liever een ietsje mindere keeper en een spits erbij dan Vermeer houden en geen spits.
Nice.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Niet meer. Rentree gehad bij de wedstrijd tegen Hoffenheim.
Vooral grappig dat netjes ook het minimumloon wordt vermeld.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ha, ha. Met zo'n salaris maakt het helemaal niet meer uit of de loonheffingskorting op Ja of Nee staat.
Liep in de zomer af, kennelijk is het financieel weer armoe troef anders hou je hem er lekker bij of vraag je tenminste een vergoeding.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:34 schreef Haringkop het volgende:
-Feyenoord laat een speler met een lopend contract transfervrij gaan
-Er is weer gezeik op bestuurlijk niveau
-De aarde draait om de zon
-Gras is groen
Declaratie voor lunchkosten van 50 euro is wel wat karigquote:Op maandag 13 januari 2020 11:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vooral grappig dat netjes ook het minimum salaris wordt vermeld.
Daarom besloot Stam ook te besparen door niet meer te lunchen en op lege maag te trainen, jammer dat ie vertrokken is.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Declaratie voor lunchkosten van 50 euro is wel wat karig
Niet mee eens, Vermeer was echt matig de eerste seizoenshelft. Ik vind het prima dat Bijlow weer een basisplek krijgt. Maakte ook een behoorlijke indruk tegen Hoffenheim.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bijlow toch wel een stukje minder hoor, best wel riskant dit om een beetje salaris uit te sparen
1 vriendschappelijke wedstrijd zegt natuurlijk niet zoveel, de tijd zal het lerenquote:Op maandag 13 januari 2020 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom besloot Stam ook te besparen door niet meer te lunchen en op lege maag te trainen, jammer dat ie vertrokken is.
[..]
Niet mee eens, Vermeer was echt matig de eerste seizoenshelft. Ik vind het prima dat Bijlow weer een basisplek krijgt. Maakte ook een behoorlijke indruk tegen Hoffenheim.
Hij heeft al zowat een seizoenshelft gespeeld, is prima keepertje.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 vriendschappelijke wedstrijd zegt natuurlijk niet zoveel, de tijd zal het leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |