JAAAAAquote:Op maandag 13 januari 2020 16:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Feyenoord weegt opties af: naam van oude bekende Jones (37) valt in De Kuip
@GGMM en ik moesten hier ook smakelijk om lachenquote:Op maandag 13 januari 2020 11:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kan me nog dat interview met Clasie herinneren. Dat die verslaggever doodleuk na de wedstrijd iets vroeg van 'nou wat vindt je er van dat Vermeer jullie nieuwe keeper is"
Die lost ook geen drie-sterren sudoku op, zeg maar.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnenkort Bozenik (+vriendin)
https://instagram.com/alexvasanicova?igshid=vy5gduc9rrfy
#ANNOUNCEBOZENIK
Dit.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:30 schreef hhh38 het volgende:
Vermeer is structureel onderschat door een aantal hier.
Het is inderdaad verstandiger om Senesi af te schrijven na 1 pot, of Clasie de nieuwe Xavi noemen, of Kokcu afschrijven na 1 foute pass.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die BIjlow net zo goed vinden
quote:Op maandag 13 januari 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is inderdaad verstandiger om Senesi af te schrijven na 1 pot, of Clasie de nieuwe Xavi noemen, of Kokcu afschrijven na 1 foute pass.
Laat die Bozenik maar thuis. Hup, invliegen die vriendin. Beetje tempo ook.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnenkort Bozenik (+vriendin)
https://instagram.com/alexvasanicova?igshid=vy5gduc9rrfy
#ANNOUNCEBOZENIK
We zijn het er inmiddels toch wel over eens dat Kökcü het niveau Hertha BSC niet gaat overstijgenquote:Op maandag 13 januari 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is inderdaad verstandiger om Senesi af te schrijven na 1 pot, of Clasie de nieuwe Xavi noemen, of Kokcu afschrijven na 1 foute pass.
Het is net vGeel die recht probeert te lullen dat het beter was dat Jong Feyenoord niet aan de JL meedeed.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn het er inmiddels toch wel over eens dat Kökcü het niveau Hertha BSC niet gaat overstijgen![]()
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is net vGeel die recht probeert te lullen dat het beter was dat Jong Feyenoord niet aan de JL meedeed.
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn het er inmiddels toch wel over eens dat Kökcü het niveau Hertha BSC niet gaat overstijgen![]()
Die jongen is toch ook niet zo bijzonder. Je valt al snel op tussen alle houthakkers natuurlijk, maar die jongen gaat gewoon naar een Turkse club en dan hoor je niks meer van hem.quote:
Haha @onlogisch, Boussaadia is het met je eensquote:Op maandag 13 januari 2020 21:07 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Die jongen is toch ook niet zo bijzonder. Je valt al snel op tussen alle houthakkers natuurlijk, maar die jongen gaat gewoon naar een Turkse club en dan hoor je niks meer van hem.
Verstandige jongen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha @:onlogisch, Boussaadia is het met je eens
Waar hij terecht komt weet jij net zo min als ik, maar dat hij een behoorlijk talent is lijkt me inmiddels wel duidelijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:07 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Die jongen is toch ook niet zo bijzonder. Je valt al snel op tussen alle houthakkers natuurlijk, maar die jongen gaat gewoon naar een Turkse club en dan hoor je niks meer van hem.
Sinisterra kon er ook niks vanquote:Op maandag 13 januari 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hij kan er ook weinig van, doet een paar geinige sprintjes en maakt een assist tegen het slechtste PSV ooit en mensen gaan gelijk in de polonaise staan alsof het de beste linksbuiten ooit is. Terwijl mensen met een beetje kennis (ik durf zelfs te zeggen op het niveau van Harvard) toch zien dat het niet veel is.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinisterra kon er ook niks van
De nieuwe Fischer.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij kan er ook weinig van, doet een paar geinige sprintjes en maakt een assist tegen het slechtste PSV ooit en mensen gaan gelijk in de polonaise staan alsof het de beste linksbuiten ooit is. Terwijl mensen met een beetje kennis (ik durf zelfs te zeggen op het niveau van Harvard) toch zien dat het niet veel is.
Volgens onlogisch dan
Oke.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een club, wat een bestuur.
Ga iedergeval dit seizoen nog 4 thuiswedstrijden eens kijken in het maasgebouw en spelershome haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |