ik ben toch gepeupel volgens Dees en niet van de elite dus I DON'T CARE I LUV IT!!!!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan is die lekkage eindelijk ook weg.
Ho ho ho ik heb jou de schriftjesfunctie gegeven, die krijg je niet zomaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ben toch gepeupel volgens Dees en niet van de elite dus I DON'T CARE I LUV IT!!!!
da's waar! WE DON"T NEED NO WATER LET THE MOTHERFUCKER BURN!!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan is die lekkage eindelijk ook weg.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ben toch gepeupel volgens Dees en niet van de elite dus I DON'T CARE I LUV IT!!!!
Ik heb de gordijnen dicht. Op de dam valt het reuze mee met de mist zie ik op de livestream.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:57 schreef Charmian het volgende:
Hier trouwens plaatselijke mist. Links geen mist, rechts matig.
Groot is on fire!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
da's waar! WE DON"T NEED NO WATER LET THE MOTHERFUCKER BURN!!!
ja maar ik suck at that...dus die functie zal wel weer gauw opengesteld wordenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ho ho ho ik heb jou de schriftjesfunctie gegeven, die krijg je niet zomaar.
Burn baby burn!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
da's waar! WE DON"T NEED NO WATER LET THE MOTHERFUCKER BURN!!!
Noooooooooooo.....Dan is Groot doodquote:
Per twintigtwintig komt deze functie te vervallen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar ik suck at that...dus die functie zal wel weer gauw opengesteld worden
Oh ja, dan hebben we wel water nodig! Gelukkig heb jij een vijver, spring daar maar in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Noooooooooooo.....Dan is Groot dood
Donder de eieren dan in de schaal met vulling en lepel de schaal leeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht even dat skeetjes draaien een zelfbedachte kreet was om vulling door een spuitzak te knijpen.
Soort drolletjes draaien.
Hier donder ik de vulling zo op de eieren, hoef het voor niemand netjes te doen, dat scheelt.
Ach ook zonde, een hap en de mooie drol op de ei is wegquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht even dat skeetjes draaien een zelfbedachte kreet was om vulling door een spuitzak te knijpen.
Hier donder ik de vulling zo op de eieren, hoef het voor niemand netjes te doen, dat scheelt.
Rotje?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:00 schreef mazaru het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH
HARTVERZAKKING NUMMER 6 VANDAAG!!
Een theelepel uitsmeren in dat holletje volstaat....en skeetjes zijn skeetjesquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donder de eieren dan in de schaal met vulling en lepel de schaal leeg.
Ohw jee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef mootie het volgende:
Win wilde heel enthousiast mee, rennen naar de voordeur. Tot de voordeur openging
Lawaai? Hoe is het met de mist daar? En heb je al gevonden waar het lampje zit?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef mootie het volgende:
Win wilde heel enthousiast mee, rennen naar de voordeur. Tot de voordeur openging
Theelepel in je hol!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een theelepel uitsmeren in dat holletje volstaat....en skeetjes zijn skeetjes
nou nou zo tokkie zijn we nu ook weer nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gevulde eieren zijn lekkerquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Gevulde eieren, dat is toch zeker 15 jaar geleden dat ik die op heb.
Aaaah!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef mootie het volgende:
lekker man...maar wel zelf gemaakte geen AH meuk @tonjaquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Gevulde eieren, dat is toch zeker 15 jaar geleden dat ik die op heb.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
lekker man...maar wel zelf gemaakte geen AH meuk @:tonja
Whaaaquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Lepelaars
Die heb ik weleens getekend![]()
awww dus ze is toch een beetje bangigquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef mootie het volgende:
hier ook niet. Moet het doen met de beschrijvingen van de anderen hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen eieren in huis en ook geen vullingen
Goed gepoetst zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen eieren in huis en ook geen vullingen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gepoetst zeker?
Ow jee, dit is een D.-grap
Ja echt wel maar niet als ze nog een beetje nat zijn, dan was het net of je in een drukke lift een te grote rochel weer door moest slikkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
lekker man...maar wel zelf gemaakte geen AH meuk @:tonja
Wat voorn kip?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
hier ook niet. Moet het doen met de beschrijvingen van de anderen hier![]()
Maar. Ik heb kip!
iew zo'n snotei? das dan geen goed gevuld eitje geweest hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel maar niet als ze nog een beetje nat zijn, dan was het net of je in een drukke lift een te grote rochel weer door moest slikken
Geen lampje gezocht, gewoon 50 gereden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Lawaai? Hoe is het met de mist daar? En heb je al gevonden waar het lampje zit?
gemarineerde kipkluifjes. Staan nu zachtjes te sudderen. Lekker mals straks. Smullen!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verder alles goed Mario?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:05 schreef mario390 het volgende:
IIIIIIKKKKK DRAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIII DOOOOOOOOOOOOOOOOOORR
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUCCCCJKKKKKKK
IIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Ben je nu in Duitsland? Knallen ze daar ook flink?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen lampje gezocht, gewoon 50 gereden.![]()
Win sprong snel in de auto. Nu met een hond en een kat die niet helemaaaal happy zijn. Kat is naar de kelder vertrokken.
djiezus en over hoeveel kilo heb je het dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat nou ook weer niet. Normaal maakte ik meestal pittige gehaktballetje voor oudejaarsavond en dan even proeven, hmmm lekker! Nog eentje en nog maar 1.
En dan om vier uur 's middags alles op hebben en mudvol zitten.
Zo herkenbaar, ik maak altijd ‘volwaardige’ gehaktballetjes voor soep. De helft haalt de soep.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat nou ook weer niet. Normaal maakte ik meestal pittige gehaktballetje voor oudejaarsavond en dan even proeven, hmmm lekker! Nog eentje en nog maar 1.
Dat is ook wel verleidelijk, ik realiseer me net dat ik ook geen lunch op heb vandaag, maar toh geen trek hadquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn moeder was vroeger en nu nog niet niet de aller- aller- aller- beste kok, zou wel episch zijn om die alsnog mee te laten doen met Heel Holland bakt, dat dan wel weerquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
iew zo'n snotei? das dan geen goed gevuld eitje geweest hoor
Blijkbaar zijn de nieuwe buren nogal knallersquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je nu in Duitsland? Knallen ze daar ook flink?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
djiezus en over hoeveel kilo heb je het dan?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
gemarineerde kipkluifjes. Staan nu zachtjes te sudderen. Lekker mals straks. Smullen!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef Recce het volgende:
Nu nog 66 meter zicht. In dit tempo is het zicht rond middernacht 0 meter.
en dan gewoon keihard je moeder uitlachenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder was vroeger en nu nog niet niet de aller- aller- aller- beste kok, zou wel episch zijn om die alsnog mee te laten doen met Heel Holland bakt, dat dan wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah! Rotburen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de nieuwe buren nogal knallers
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor de dames: Ik vanmiddag in m'n Navy Seals uniform op het strand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan je net zo goed je ogen dicht houdenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef Recce het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]23.
![]()
Een pond denk ik. Of 400 gr.
Volgens mij zag ik niet meer dan 30 in de auto. Voelt heel raar, alsof je afgesloten bent van alles. De normale herkenningspunten zie je niet meer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef Recce het volgende:
Ik zou haar meteen op een Youtube kanaal gooien, serieusquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan gewoon keihard je moeder uitlachen
Voor de dames: Ik vanmiddag in m'n Navy Seals uniform op het strand.Heb je die foto zelf genomen? Zo vaak zie je zo'n beest niet van dichtbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dames: Ik vanmiddag in m'n Navy Seals uniform op het strand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal nakend
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Voor de dames: Ik vanmiddag in m'n Navy Seals uniform op het strand.LiefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dank je en insgelijksquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
Iedereen een veilige jaarwisseling en een voorspoedig maar vooral gezond 2020!!!!!
Is wel veiliger met vuurwerk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je net zo goed je ogen dicht houden
Hetzelfde en tot volgend jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef FANN het volgende:
Veel geluk en goede gezondheid in 2020 mensjes hier... wellicht tot volgend jaar!
doei doei!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
Iedereen een veilige jaarwisseling en een voorspoedig maar vooral gezond 2020!!!!!
Jullie ook en alle anderen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef FANN het volgende:
Veel geluk en goede gezondheid in 2020 mensjes hier... wellicht tot volgend jaar!
doei doei!
Jip, ik in de keuken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo z'n taak en plekje op de wereld.
Misschien zit je nu wel in het verkeerde huis!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik niet meer dan 30 in de auto. Voelt heel raar, alsof je afgesloten bent van alles. De normale herkenningspunten zie je niet meer.
Dank je wel, jij ook een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2020!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
Hmm nou ja, ik word hier gevoederd, dus ik blijf nog maar even.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zit je nu wel in het verkeerde huis!
Goed en gelukkig nieuwjaar gewenst voor jou en de Griek!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef FANN het volgende:
doei doei!
Jullie ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef FANN het volgende:
doei doei!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm nou ja, ik word hier gevoederd, dus ik blijf nog maar even.
roken?quote:
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kon wel lekker mee schreeuwen met killing in the name of....
Dank en van hetzelfde, Chanel5!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, dan zit je goed.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm nou ja, ik word hier gevoederd, dus ik blijf nog maar even.
Er lagen er een stuk of 7 op het strand waaronder twee witten (jongen) Deze kwam uit zee en werd door een ander mannetje van een paar honderd kilo weggejaagd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je die foto zelf genomen? Zo vaak zie je zo'n beest niet van dichtbij.
Insgelijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef FANN het volgende:
doei doei!
Doe een Mieke Telkampjequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Alhoewel, toen ik met Abba mee zong was het erger.
Oh, indrukwekkend! Ik heb die beesten nooit van dichtbij gezien op het strand. Er zijn er ook wel veel meer dan vroeger. Heb je de natuurfilm Wad gezien?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er lagen er een stuk of 7 op het strand waaronder twee witten (jongen) Deze kwam uit zee en werd door een ander mannetje van een paar honderd kilo weggejaagd.
Tsja nie gek ook dat je naar de keuken wordt verbannen...quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Alhoewel, toen ik met Abba mee zong was het erger.
Jij ook, FANN. Dankjewel!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef FANN het volgende:
doei doei!
Met kappertjesquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jaren 80 incoming.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef FANN het volgende:
doei doei!
Neee geen kappertjesquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jaren 80 incoming.
[ afbeelding ]
En je hebt er al 1 op zie ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jaren 80 incoming.
[ afbeelding ]
Zijn dat kappertjes? Zien er wel lekker uit hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jaren 80 incoming.
[ afbeelding ]
gatver doe je die vieze zoute dingen erbovenopquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jaren 80 incoming.
[ afbeelding ]
Alleen nog nootjes in een houten schaaltje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jaren 80 incoming.
[ afbeelding ]
Was voor mij ook nieuw. Ze zijn indrukwekkend, daar wil je geen ruzie mee. Sacha was niet onder de indruk, die ziet ze vaak (maar blijft uit de buurt)quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, indrukwekkend! Ik heb die beesten nooit van dichtbij gezien op het strand. Er zijn er ook wel veel meer dan vroeger. Heb je de natuurfilm Wad gezien?
wat fancy met zo'n kappertjequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jaren 80 incoming.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
gatver doe je die vieze zoute dingen erbovenop
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Leuk, zo'n vriendin zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
zeker weer proeven he?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsja nie gek ook dat je naar de keuken wordt verbannen...
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen nog nootjes in een houten schaaltje.
Nom nomquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jaren 80 incoming.
[ afbeelding ]
zo zoutquote:
Dat blijven ze bij jou sowieso welquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Anders zitten ze heel alleen en blijven die kleine schaartjes allemaal achter.
En sigaretten in een houten bekertje op tafel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen nog nootjes in een houten schaaltje.
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jaren 80 incoming.
[ afbeelding ]
Dat maakt het 1 geheel qua smaak.quote:
neeeej wijnglasquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En sigaretten in een houten bekertje op tafel.
Kinderwens?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Mag hopen dat mijn Rooie hex ook gevulde eitjes heeft
filet americanquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Lekker ook op een toastje filet americain
Idd.quote:
De meeste dingen wel. Die zoute dingen van daarnet niet, en zuurkool niet. Oh en Haring, makreel niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat maakt het 1 geheel qua smaak.![]()
Wat lust je allemaal niet, dan kan ik daar alvast rekening mee houden.
joe toequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker of wah FIJNE JAARWISSELING TILLAH
nou enquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
@:Ghostbuster
Kappertjes zijn de ongeopende bloemknopjes, geconserveerd in zout of ingelegd in azijn, van de kappertjesplant, Capparis spinosa. De plant wordt gekweekt in landen met een mediterraan klimaat, vooral in Spanje, Frankrijk en Italië
Hoedoededa?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Duurde welgeteld 3 seconden voordat er een blokkade op zat hier.
Nog nooit op en ook niet de behoefte om het te proberen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Kappertjes zijn de ongeopende bloemknopjes, geconserveerd in zout of ingelegd in azijn, van de kappertjesplant, Capparis spinosa. De plant wordt gekweekt in landen met een mediterraan klimaat, vooral in Spanje, Frankrijk en Italië
en en en....quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
De meeste dingen wel. Die zoute dingen van daarnet niet, en zuurkool niet. Oh en Haring, makreel niet.
filet americain ook niet echt. Paté daarentegenquote:
Had ze heeeeeeel lang geleden op een tosti tonijn vond het wel lekker, en van de zomer nog in pasta saladequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit op en ook niet de behoefte om het te proberen.
Oh nooit gewetenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Haring niet en filet American niet. Geen kappertjes. Hmm.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
De meeste dingen wel. Die zoute dingen van daarnet niet, en zuurkool niet. Oh en Haring, makreel niet.
Ja, die mannen zijn flinke beesten. En waarschijnlijk kennen ze sacha wel en blijven ze daarom rustig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was voor mij ook nieuw. Ze zijn indrukwekkend, daar wil je geen ruzie mee. Sacha was niet onder de indruk, die ziet ze vaak (maar blijft uit de buurt)
Wad heb ik niet gezien.
Daar hebben we een topic voor : Topicreeks: Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En sigaretten in een houten bekertje op tafel.
Zijn best lekker!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit op en ook niet de behoefte om het te proberen.
Ik vond je vorige ui wel leuk. Ik krijg daar ook geen last van, al dat geflikker. Murph zijn ui vind ik ook altijd geinig.quote:
Jaren 80quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jaren 80 incoming.
[ afbeelding ]
Ik zeg ook niet nooit want soms weet je toch niet of iets ergens doorheen zit. Of mensen laten je dingen eten en zeggen dan pas achteraf wat het was of zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ze heeeeeeel lang geleden op een tosti tonijn vond het wel lekker, en van de zomer nog in pasta salade
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens watVolgende keer google je zelf maar
Nou, zelfs die twee 'jongen' waren al enorm. Het was trouwens nog mooi helder hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die mannen zijn flinke beesten. En waarschijnlijk kennen ze sacha wel en blijven ze daarom rustig.![]()
Ik heb een deel van die film gezien. Prachtige beelden, maar ook wel nare gebeurtenissen. De natuur is niet altijd even gezellig.
Als het ergens door heen zit proef het sowieso vaak niet eens..quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet nooit want soms weet je toch niet of iets ergens doorheen zit. Of mensen laten je dingen eten en zeggen dan pas achteraf wat het was of zo.
Nouja, vooral de eieren danquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Schalen met hartig. Binnen massaal roken.Pepsels. Exota.
Lees die wel eens, leuk jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we een topic voor : Topicreeks: Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen.
Daarom zei ik ook dat je niet altijd weet of je iets al op hebt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als het ergens door heen zit proef het sowieso vaak niet eens..Op zich ben ik wel van dingen proberen
Ff kijken of je op funda ook op ondergrondse geluiddichte bunker kunt selecteren, voor volgend jaar oud&nieuwquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg. Is die oorlog al afgelopen?
Gewoon stiekem door je eten heen doen en steeds meerquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haring niet en filet American niet. Geen kappertjes. Hmm.
*Prisha in lijstje overpeinzingen op bedenkelijk zet*
Nou ik wel hoor, had ooit een huisgenoot die het vaak door dingen heen tyfte, proefde het meteenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als het ergens door heen zit proef het sowieso vaak niet eens..Op zich ben ik wel van dingen proberen
Iedere generatie zal hetzelfde over muziek zeggen volgens mij. Maar wij hádden het beste van het beste.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, vooral de eieren dan
En de muziek natuurlijk
Nah, dat ga ik zelf zeker niet doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon stiekem door je eten heen doen en steeds meer
Naar een land gaan waar vuurwerk niet zo ingeburgerd is als traditie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ff kijken of je op funda ook op ondergrondse geluiddichte bunker kunt selecteren, voor volgend jaar oud&nieuw
Ruinerwold is dan in de aanbiedingquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ff kijken of je op funda ook op ondergrondse geluiddichte bunker kunt selecteren, voor volgend jaar oud&nieuw
Helemaal naar het buitenlandquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Naar een land gaan waar vuurwerk niet zo ingeburgerd is als traditie.
Mooi.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, zelfs die twee 'jongen' waren al enorm. Het was trouwens nog mooi helder hier.
[ afbeelding ]
Dat waren heerlijke jaren. Man wat een haarlak ging er doorheen. Oorbellen tot m'n schouders. Beenwarmers...quote:
Ja, en bij veel visdingen.quote:
Zo heb ik mijn moeder olijven leren eten, eerst genoeg port laten drinken en dan vragen lust je een druifje?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon stiekem door je eten heen doen en steeds meer
Die dingen misschien wel ja, maar sommige dingen nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor, had ooit een huisgenoot die het vaak door dingen heen tyfte, proefde het meteen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn moeder olijven leren eten, eerst genoeg port laten drinken en dan vragen lust je een druifje?
WALGELIJKquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en bij veel visdingen.
En zo ontzettend veel smaak zit er toch niet aan? Het is zout. En en en...
Ging je daarna met je vork die dingen eruit vissen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor, had ooit een huisgenoot die het vaak door dingen heen tyfte, proefde het meteen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn moeder olijven leren eten, eerst genoeg port laten drinken en dan vragen lust je een druifje?
Ja voornamelijk zout, maar ze voelen zo lekker op je tong.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hanenkammen om de wereld beter te makenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat waren heerlijke jaren. Man wat een haarlak ging er doorheen. Oorbellen tot m'n schouders. Beenwarmers...
In de duinen en het bos hingen mistflarden. Spookachtig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi.Inmiddels begint het zicht daar ook minder te worden.
Die andere generaties weten het stiekem welquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedere generatie zal hetzelfde over muziek zeggen volgens mij. Maar wij hádden het beste van het beste.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die dingen misschien wel ja, maar sommige dingen niet
oh ja die waren er ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hanenkammen om de wereld beter te maken
In tonijnsalade ook lekker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeg, kies er eens 1 uit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Even tegen Till schelden nog in het oude jaar
nou ik had eens een slecht kappertje...quote:
Ja, echt hè? Helemaal de controle kwijt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Grapperhaus ook op de radio, het word weer Wild West vanavond hoor, schaf het dan af kut
Het duurde eerst heel lang voordat ik gelokaliseerd had wat die gore smaak toch steeds was.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ging je daarna met je vork die dingen eruit vissen?
Nou heb jij ook imbeciel dik heurquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ik had eens een slecht kappertje...
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat waren heerlijke jaren. Man wat een haarlak ging er doorheen. Oorbellen tot m'n schouders. Beenwarmers...
Oostenrijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Naar een land gaan waar vuurwerk niet zo ingeburgerd is als traditie.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het duurde eerst heel lang voordat ik gelokaliseerd had wat die gore smaak toch steeds was.Toen nog een paar keer tegen heug en meug geprobeerd maar ik vreet nog liever tenenkaas gadverdamme.
Ik had toen gelquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]Proost op nog een capslockvruchtbaar jaar
Lust je port?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Olijven zijn echt dingen die echt vies goor zijn
Nu wel ja. Misschien komt het wel terug. Lopen we weer met die pijnlijke oorlellen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zag van de week een vrouw lopen met van die enorme wagenwielen in haar oren. Ziet er best gek uit.
nouquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het duurde eerst heel lang voordat ik gelokaliseerd had wat die gore smaak toch steeds was.Toen nog een paar keer tegen heug en meug geprobeerd maar ik vreet nog liever tenenkaas gadverdamme.
was maar waarquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou heb jij ook imbeciel dik heur
Hier waren de meren van de waterleiding wel mooi vanmiddag. Je keek in het niets omdat je de overkant niet kon zien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de duinen en het bos hingen mistflarden. Spookachtig.
Het laatste uur is het dichtgetrokken.
Zo'n grote pot met geel of roze spul?quote:
Het vuilnis betaal je hier per kilo. Dat was ze niet voldoende, dus per keer moet je er drie euro bijleggen vanaf volgend jaar. Ook weer zo'n debiel plan. Gaat het nog wat langer staan rotten in de zomermaanden, want dan zet je geen nagenoeg lege container aan de weg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde het vuilnis nog doen maar volgens mij zit de container dicht. Jammer dan van die extra 18 cent dat het kost
Jezus, wat een haat voor zulke kleine dingen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik heb heul geen tenenkaasquote:
Ga je het hele dorp af vanavond? Je hex, je zusquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Als mijn zus 'ik hou van holland' gaat kijken, kan het wel eens haar laatste oud en nieuw worden
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Als mijn zus 'ik hou van holland' gaat kijken, kan het wel eens haar laatste oud en nieuw worden
Uhu, de gelequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo'n grote pot met geel of roze spul?
Met touperen werkte gel niet. Moest echt haarlak zijn.
Kleine dingen kunnen enorm krachtig zijn, kijk maar naar Prishaquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Jezus, wat een haat voor zulke kleine dingen.
Nee Hex zit op Tenerife we hebben ook nog de Rode heks zusterquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga je het hele dorp af vanavond? Je hex, je zus
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb heul geen tenenkaaswel kaas met augurkjes...wil je
Ik betaal per zak dus 30 liter is nu 50 cent morgen 68, 60 liter is het dubbelequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het vuilnis betaal je hier per kilo. Dat was ze niet voldoende, dus per keer moet je er drie euro bijleggen vanaf volgend jaar. Ook weer zo'n debiel plan. Gaat het nog wat langer staan rotten in de zomermaanden, want dan zet je geen nagenoeg lege container aan de weg.
Gewoon een hele wijk met GB spulquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga je het hele dorp af vanavond? Je hex, je zus
Oooooh zo ohja das waar ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Hex zit op Tenerife we hebben ook nog de Rode heks zuster
pfff dan deel ik wel met prishquote:
Nou, dat tikt op jaarbasis ook aardig aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik betaal per zak dus 30 liter is nu 50 cent morgen 68, 60 liter is het dubbele
wat een ellendequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gewoon een hele wijk met GB spul
Dat is waar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kleine dingen kunnen enorm krachtig zijn, kijk maar naar Prisha
okeequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod tho sjarrekarretje
Het magische woord is afval scheiden. Groen, plastic, papier en glas kost niets.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dat tikt op jaarbasis ook aardig aan.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik zin om met een sniper mensen die vuurwerk schieten te schieten?
Ja logisch je moeder zal ze wel geïnstrueerd hebben om jou in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja alle 4 de kinderen wonen in het mooi Haastrecht
und moeders?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja alle 4 de kinderen wonen in het mooi Haastrecht
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja logisch je moeder zal ze wel geïnstrueerd hebben om jou in de gaten te houden
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kleine dingen kunnen enorm krachtig zijn, kijk maar naar Prisha
en tantes ook nog toch?quote:
Dat is heel natuurlijk hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik zin om met een sniper mensen die vuurwerk schieten te schieten?
isgoe, voor het schrifthje nog ffquote:
Doe ik al heel lang, maar dat haalt die meurende bak hier niet weg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het magische woord is afval scheiden. Groen, plastic, papier en glas kost niets.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:41 schreef mario390 het volgende:
is
zijn de FLORIIII en JANTJEEEEEE ook Top 50?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |