Daarom zei ik ook dat je niet altijd weet of je iets al op hebt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als het ergens door heen zit proef het sowieso vaak niet eens..Op zich ben ik wel van dingen proberen
Ff kijken of je op funda ook op ondergrondse geluiddichte bunker kunt selecteren, voor volgend jaar oud&nieuwquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg. Is die oorlog al afgelopen?
Gewoon stiekem door je eten heen doen en steeds meerquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haring niet en filet American niet. Geen kappertjes. Hmm.
*Prisha in lijstje overpeinzingen op bedenkelijk zet*
Nou ik wel hoor, had ooit een huisgenoot die het vaak door dingen heen tyfte, proefde het meteenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als het ergens door heen zit proef het sowieso vaak niet eens..Op zich ben ik wel van dingen proberen
Iedere generatie zal hetzelfde over muziek zeggen volgens mij. Maar wij hádden het beste van het beste.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, vooral de eieren dan
En de muziek natuurlijk
Nah, dat ga ik zelf zeker niet doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon stiekem door je eten heen doen en steeds meer
Naar een land gaan waar vuurwerk niet zo ingeburgerd is als traditie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ff kijken of je op funda ook op ondergrondse geluiddichte bunker kunt selecteren, voor volgend jaar oud&nieuw
Ruinerwold is dan in de aanbiedingquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ff kijken of je op funda ook op ondergrondse geluiddichte bunker kunt selecteren, voor volgend jaar oud&nieuw
Helemaal naar het buitenlandquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Naar een land gaan waar vuurwerk niet zo ingeburgerd is als traditie.
Mooi.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, zelfs die twee 'jongen' waren al enorm. Het was trouwens nog mooi helder hier.
[ afbeelding ]
Dat waren heerlijke jaren. Man wat een haarlak ging er doorheen. Oorbellen tot m'n schouders. Beenwarmers...quote:
Ja, en bij veel visdingen.quote:
Zo heb ik mijn moeder olijven leren eten, eerst genoeg port laten drinken en dan vragen lust je een druifje?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon stiekem door je eten heen doen en steeds meer
Die dingen misschien wel ja, maar sommige dingen nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor, had ooit een huisgenoot die het vaak door dingen heen tyfte, proefde het meteen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn moeder olijven leren eten, eerst genoeg port laten drinken en dan vragen lust je een druifje?
WALGELIJKquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en bij veel visdingen.
En zo ontzettend veel smaak zit er toch niet aan? Het is zout. En en en...
Ging je daarna met je vork die dingen eruit vissen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor, had ooit een huisgenoot die het vaak door dingen heen tyfte, proefde het meteen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn moeder olijven leren eten, eerst genoeg port laten drinken en dan vragen lust je een druifje?
Ja voornamelijk zout, maar ze voelen zo lekker op je tong.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hanenkammen om de wereld beter te makenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat waren heerlijke jaren. Man wat een haarlak ging er doorheen. Oorbellen tot m'n schouders. Beenwarmers...
In de duinen en het bos hingen mistflarden. Spookachtig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi.Inmiddels begint het zicht daar ook minder te worden.
Die andere generaties weten het stiekem welquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedere generatie zal hetzelfde over muziek zeggen volgens mij. Maar wij hádden het beste van het beste.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die dingen misschien wel ja, maar sommige dingen niet
oh ja die waren er ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hanenkammen om de wereld beter te maken
In tonijnsalade ook lekker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeg, kies er eens 1 uit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Even tegen Till schelden nog in het oude jaar
nou ik had eens een slecht kappertje...quote:
Ja, echt hè? Helemaal de controle kwijt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Grapperhaus ook op de radio, het word weer Wild West vanavond hoor, schaf het dan af kut
Het duurde eerst heel lang voordat ik gelokaliseerd had wat die gore smaak toch steeds was.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ging je daarna met je vork die dingen eruit vissen?
Nou heb jij ook imbeciel dik heurquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ik had eens een slecht kappertje...
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat waren heerlijke jaren. Man wat een haarlak ging er doorheen. Oorbellen tot m'n schouders. Beenwarmers...
Oostenrijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Naar een land gaan waar vuurwerk niet zo ingeburgerd is als traditie.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het duurde eerst heel lang voordat ik gelokaliseerd had wat die gore smaak toch steeds was.Toen nog een paar keer tegen heug en meug geprobeerd maar ik vreet nog liever tenenkaas gadverdamme.
Ik had toen gelquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]Proost op nog een capslockvruchtbaar jaar
Lust je port?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Olijven zijn echt dingen die echt vies goor zijn
Nu wel ja. Misschien komt het wel terug. Lopen we weer met die pijnlijke oorlellen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zag van de week een vrouw lopen met van die enorme wagenwielen in haar oren. Ziet er best gek uit.
nouquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het duurde eerst heel lang voordat ik gelokaliseerd had wat die gore smaak toch steeds was.Toen nog een paar keer tegen heug en meug geprobeerd maar ik vreet nog liever tenenkaas gadverdamme.
was maar waarquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou heb jij ook imbeciel dik heur
Hier waren de meren van de waterleiding wel mooi vanmiddag. Je keek in het niets omdat je de overkant niet kon zien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de duinen en het bos hingen mistflarden. Spookachtig.
Het laatste uur is het dichtgetrokken.
Zo'n grote pot met geel of roze spul?quote:
Het vuilnis betaal je hier per kilo. Dat was ze niet voldoende, dus per keer moet je er drie euro bijleggen vanaf volgend jaar. Ook weer zo'n debiel plan. Gaat het nog wat langer staan rotten in de zomermaanden, want dan zet je geen nagenoeg lege container aan de weg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde het vuilnis nog doen maar volgens mij zit de container dicht. Jammer dan van die extra 18 cent dat het kost
Jezus, wat een haat voor zulke kleine dingen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik heb heul geen tenenkaasquote:
Ga je het hele dorp af vanavond? Je hex, je zusquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Als mijn zus 'ik hou van holland' gaat kijken, kan het wel eens haar laatste oud en nieuw worden
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Als mijn zus 'ik hou van holland' gaat kijken, kan het wel eens haar laatste oud en nieuw worden
Uhu, de gelequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo'n grote pot met geel of roze spul?
Met touperen werkte gel niet. Moest echt haarlak zijn.
Kleine dingen kunnen enorm krachtig zijn, kijk maar naar Prishaquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Jezus, wat een haat voor zulke kleine dingen.
Nee Hex zit op Tenerife we hebben ook nog de Rode heks zusterquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga je het hele dorp af vanavond? Je hex, je zus
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb heul geen tenenkaaswel kaas met augurkjes...wil je
Ik betaal per zak dus 30 liter is nu 50 cent morgen 68, 60 liter is het dubbelequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het vuilnis betaal je hier per kilo. Dat was ze niet voldoende, dus per keer moet je er drie euro bijleggen vanaf volgend jaar. Ook weer zo'n debiel plan. Gaat het nog wat langer staan rotten in de zomermaanden, want dan zet je geen nagenoeg lege container aan de weg.
Gewoon een hele wijk met GB spulquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga je het hele dorp af vanavond? Je hex, je zus
Oooooh zo ohja das waar ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Hex zit op Tenerife we hebben ook nog de Rode heks zuster
pfff dan deel ik wel met prishquote:
Nou, dat tikt op jaarbasis ook aardig aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik betaal per zak dus 30 liter is nu 50 cent morgen 68, 60 liter is het dubbele
wat een ellendequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gewoon een hele wijk met GB spul
Dat is waar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kleine dingen kunnen enorm krachtig zijn, kijk maar naar Prisha
okeequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod tho sjarrekarretje
Het magische woord is afval scheiden. Groen, plastic, papier en glas kost niets.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dat tikt op jaarbasis ook aardig aan.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik zin om met een sniper mensen die vuurwerk schieten te schieten?
Ja logisch je moeder zal ze wel geïnstrueerd hebben om jou in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja alle 4 de kinderen wonen in het mooi Haastrecht
und moeders?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja alle 4 de kinderen wonen in het mooi Haastrecht
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja logisch je moeder zal ze wel geïnstrueerd hebben om jou in de gaten te houden
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kleine dingen kunnen enorm krachtig zijn, kijk maar naar Prisha
en tantes ook nog toch?quote:
Dat is heel natuurlijk hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik zin om met een sniper mensen die vuurwerk schieten te schieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |