quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]Proost op nog een capslockvruchtbaar jaar
Lust je port?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Olijven zijn echt dingen die echt vies goor zijn
Nu wel ja. Misschien komt het wel terug. Lopen we weer met die pijnlijke oorlellen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zag van de week een vrouw lopen met van die enorme wagenwielen in haar oren. Ziet er best gek uit.
nouquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het duurde eerst heel lang voordat ik gelokaliseerd had wat die gore smaak toch steeds was.Toen nog een paar keer tegen heug en meug geprobeerd maar ik vreet nog liever tenenkaas gadverdamme.
was maar waarquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou heb jij ook imbeciel dik heur
Hier waren de meren van de waterleiding wel mooi vanmiddag. Je keek in het niets omdat je de overkant niet kon zien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de duinen en het bos hingen mistflarden. Spookachtig.
Het laatste uur is het dichtgetrokken.
Zo'n grote pot met geel of roze spul?quote:
Het vuilnis betaal je hier per kilo. Dat was ze niet voldoende, dus per keer moet je er drie euro bijleggen vanaf volgend jaar. Ook weer zo'n debiel plan. Gaat het nog wat langer staan rotten in de zomermaanden, want dan zet je geen nagenoeg lege container aan de weg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde het vuilnis nog doen maar volgens mij zit de container dicht. Jammer dan van die extra 18 cent dat het kost
Jezus, wat een haat voor zulke kleine dingen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het duurde eerst heel lang voordat ik gelokaliseerd had wat die gore smaak toch steeds was.Toen nog een paar keer tegen heug en meug geprobeerd maar ik vreet nog liever tenenkaas gadverdamme.
ik heb heul geen tenenkaasquote:
Ga je het hele dorp af vanavond? Je hex, je zusquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Als mijn zus 'ik hou van holland' gaat kijken, kan het wel eens haar laatste oud en nieuw worden
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Als mijn zus 'ik hou van holland' gaat kijken, kan het wel eens haar laatste oud en nieuw worden
Uhu, de gelequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo'n grote pot met geel of roze spul?
Met touperen werkte gel niet. Moest echt haarlak zijn.
Kleine dingen kunnen enorm krachtig zijn, kijk maar naar Prishaquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Jezus, wat een haat voor zulke kleine dingen.
Nee Hex zit op Tenerife we hebben ook nog de Rode heks zusterquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga je het hele dorp af vanavond? Je hex, je zus
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb heul geen tenenkaaswel kaas met augurkjes...wil je
Ik betaal per zak dus 30 liter is nu 50 cent morgen 68, 60 liter is het dubbelequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het vuilnis betaal je hier per kilo. Dat was ze niet voldoende, dus per keer moet je er drie euro bijleggen vanaf volgend jaar. Ook weer zo'n debiel plan. Gaat het nog wat langer staan rotten in de zomermaanden, want dan zet je geen nagenoeg lege container aan de weg.
Gewoon een hele wijk met GB spulquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga je het hele dorp af vanavond? Je hex, je zus
Oooooh zo ohja das waar ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Hex zit op Tenerife we hebben ook nog de Rode heks zuster
pfff dan deel ik wel met prishquote:
Nou, dat tikt op jaarbasis ook aardig aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik betaal per zak dus 30 liter is nu 50 cent morgen 68, 60 liter is het dubbele
wat een ellendequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gewoon een hele wijk met GB spul
Dat is waar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kleine dingen kunnen enorm krachtig zijn, kijk maar naar Prisha
okeequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod tho sjarrekarretje
Het magische woord is afval scheiden. Groen, plastic, papier en glas kost niets.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dat tikt op jaarbasis ook aardig aan.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik zin om met een sniper mensen die vuurwerk schieten te schieten?
Ja logisch je moeder zal ze wel geïnstrueerd hebben om jou in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja alle 4 de kinderen wonen in het mooi Haastrecht
und moeders?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja alle 4 de kinderen wonen in het mooi Haastrecht
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja logisch je moeder zal ze wel geïnstrueerd hebben om jou in de gaten te houden
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kleine dingen kunnen enorm krachtig zijn, kijk maar naar Prisha
en tantes ook nog toch?quote:
Dat is heel natuurlijk hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik zin om met een sniper mensen die vuurwerk schieten te schieten?
isgoe, voor het schrifthje nog ffquote:
Doe ik al heel lang, maar dat haalt die meurende bak hier niet weg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het magische woord is afval scheiden. Groen, plastic, papier en glas kost niets.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:41 schreef mario390 het volgende:
is
zijn de FLORIIII en JANTJEEEEEE ook Top 50?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |