Ja voornamelijk zout, maar ze voelen zo lekker op je tong.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en bij veel visdingen.
En zo ontzettend veel smaak zit er toch niet aan? Het is zout. En en en...
Hanenkammen om de wereld beter te makenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat waren heerlijke jaren. Man wat een haarlak ging er doorheen. Oorbellen tot m'n schouders. Beenwarmers...
In de duinen en het bos hingen mistflarden. Spookachtig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi.Inmiddels begint het zicht daar ook minder te worden.
Die andere generaties weten het stiekem welquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedere generatie zal hetzelfde over muziek zeggen volgens mij. Maar wij hádden het beste van het beste.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die dingen misschien wel ja, maar sommige dingen niet
oh ja die waren er ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hanenkammen om de wereld beter te maken
In tonijnsalade ook lekker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en bij veel visdingen.
En zo ontzettend veel smaak zit er toch niet aan? Het is zout. En en en...
Zeg, kies er eens 1 uit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Even tegen Till schelden nog in het oude jaar
nou ik had eens een slecht kappertje...quote:
Ja, echt hè? Helemaal de controle kwijt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Grapperhaus ook op de radio, het word weer Wild West vanavond hoor, schaf het dan af kut
Het duurde eerst heel lang voordat ik gelokaliseerd had wat die gore smaak toch steeds was.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ging je daarna met je vork die dingen eruit vissen?
Nou heb jij ook imbeciel dik heurquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ik had eens een slecht kappertje...
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat waren heerlijke jaren. Man wat een haarlak ging er doorheen. Oorbellen tot m'n schouders. Beenwarmers...
Oostenrijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Naar een land gaan waar vuurwerk niet zo ingeburgerd is als traditie.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het duurde eerst heel lang voordat ik gelokaliseerd had wat die gore smaak toch steeds was.Toen nog een paar keer tegen heug en meug geprobeerd maar ik vreet nog liever tenenkaas gadverdamme.
Ik had toen gelquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef Ghostbuster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |