De meeste dingen wel. Die zoute dingen van daarnet niet, en zuurkool niet. Oh en Haring, makreel niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat maakt het 1 geheel qua smaak.![]()
Wat lust je allemaal niet, dan kan ik daar alvast rekening mee houden.
joe toequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker of wah FIJNE JAARWISSELING TILLAH
nou enquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
@:Ghostbuster
Kappertjes zijn de ongeopende bloemknopjes, geconserveerd in zout of ingelegd in azijn, van de kappertjesplant, Capparis spinosa. De plant wordt gekweekt in landen met een mediterraan klimaat, vooral in Spanje, Frankrijk en Italië
Hoedoededa?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Duurde welgeteld 3 seconden voordat er een blokkade op zat hier.
Nog nooit op en ook niet de behoefte om het te proberen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Kappertjes zijn de ongeopende bloemknopjes, geconserveerd in zout of ingelegd in azijn, van de kappertjesplant, Capparis spinosa. De plant wordt gekweekt in landen met een mediterraan klimaat, vooral in Spanje, Frankrijk en Italië
en en en....quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
De meeste dingen wel. Die zoute dingen van daarnet niet, en zuurkool niet. Oh en Haring, makreel niet.
filet americain ook niet echt. Paté daarentegenquote:
Had ze heeeeeeel lang geleden op een tosti tonijn vond het wel lekker, en van de zomer nog in pasta saladequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit op en ook niet de behoefte om het te proberen.
Oh nooit gewetenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Haring niet en filet American niet. Geen kappertjes. Hmm.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
De meeste dingen wel. Die zoute dingen van daarnet niet, en zuurkool niet. Oh en Haring, makreel niet.
Ja, die mannen zijn flinke beesten. En waarschijnlijk kennen ze sacha wel en blijven ze daarom rustig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was voor mij ook nieuw. Ze zijn indrukwekkend, daar wil je geen ruzie mee. Sacha was niet onder de indruk, die ziet ze vaak (maar blijft uit de buurt)
Wad heb ik niet gezien.
Daar hebben we een topic voor : Topicreeks: Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En sigaretten in een houten bekertje op tafel.
Zijn best lekker!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit op en ook niet de behoefte om het te proberen.
Ik vond je vorige ui wel leuk. Ik krijg daar ook geen last van, al dat geflikker. Murph zijn ui vind ik ook altijd geinig.quote:
Jaren 80quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jaren 80 incoming.
[ afbeelding ]
Ik zeg ook niet nooit want soms weet je toch niet of iets ergens doorheen zit. Of mensen laten je dingen eten en zeggen dan pas achteraf wat het was of zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ze heeeeeeel lang geleden op een tosti tonijn vond het wel lekker, en van de zomer nog in pasta salade
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens watVolgende keer google je zelf maar
Nou, zelfs die twee 'jongen' waren al enorm. Het was trouwens nog mooi helder hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die mannen zijn flinke beesten. En waarschijnlijk kennen ze sacha wel en blijven ze daarom rustig.![]()
Ik heb een deel van die film gezien. Prachtige beelden, maar ook wel nare gebeurtenissen. De natuur is niet altijd even gezellig.
Als het ergens door heen zit proef het sowieso vaak niet eens..quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet nooit want soms weet je toch niet of iets ergens doorheen zit. Of mensen laten je dingen eten en zeggen dan pas achteraf wat het was of zo.
Nouja, vooral de eieren danquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Schalen met hartig. Binnen massaal roken.Pepsels. Exota.
Lees die wel eens, leuk jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we een topic voor : Topicreeks: Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen.
Daarom zei ik ook dat je niet altijd weet of je iets al op hebt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als het ergens door heen zit proef het sowieso vaak niet eens..Op zich ben ik wel van dingen proberen
Ff kijken of je op funda ook op ondergrondse geluiddichte bunker kunt selecteren, voor volgend jaar oud&nieuwquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg. Is die oorlog al afgelopen?
Gewoon stiekem door je eten heen doen en steeds meerquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haring niet en filet American niet. Geen kappertjes. Hmm.
*Prisha in lijstje overpeinzingen op bedenkelijk zet*
Nou ik wel hoor, had ooit een huisgenoot die het vaak door dingen heen tyfte, proefde het meteenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als het ergens door heen zit proef het sowieso vaak niet eens..Op zich ben ik wel van dingen proberen
Iedere generatie zal hetzelfde over muziek zeggen volgens mij. Maar wij hádden het beste van het beste.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, vooral de eieren dan
En de muziek natuurlijk
Nah, dat ga ik zelf zeker niet doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon stiekem door je eten heen doen en steeds meer
Naar een land gaan waar vuurwerk niet zo ingeburgerd is als traditie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ff kijken of je op funda ook op ondergrondse geluiddichte bunker kunt selecteren, voor volgend jaar oud&nieuw
Ruinerwold is dan in de aanbiedingquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ff kijken of je op funda ook op ondergrondse geluiddichte bunker kunt selecteren, voor volgend jaar oud&nieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |