Kan je net zo goed je ogen dicht houdenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef Recce het volgende:
Nu nog 66 meter zicht. In dit tempo is het zicht rond middernacht 0 meter.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]23.
![]()
Een pond denk ik. Of 400 gr.
Volgens mij zag ik niet meer dan 30 in de auto. Voelt heel raar, alsof je afgesloten bent van alles. De normale herkenningspunten zie je niet meer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef Recce het volgende:
Nu nog 66 meter zicht. In dit tempo is het zicht rond middernacht 0 meter.
Ik zou haar meteen op een Youtube kanaal gooien, serieusquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan gewoon keihard je moeder uitlachen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor de dames: Ik vanmiddag in m'n Navy Seals uniform op het strand.Heb je die foto zelf genomen? Zo vaak zie je zo'n beest niet van dichtbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dames: Ik vanmiddag in m'n Navy Seals uniform op het strand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal nakend
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Voor de dames: Ik vanmiddag in m'n Navy Seals uniform op het strand.LiefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dank je en insgelijksquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
Iedereen een veilige jaarwisseling en een voorspoedig maar vooral gezond 2020!!!!!
Is wel veiliger met vuurwerk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je net zo goed je ogen dicht houden
Hetzelfde en tot volgend jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef FANN het volgende:
Veel geluk en goede gezondheid in 2020 mensjes hier... wellicht tot volgend jaar!
doei doei!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
Iedereen een veilige jaarwisseling en een voorspoedig maar vooral gezond 2020!!!!!
Jullie ook en alle anderen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef FANN het volgende:
Veel geluk en goede gezondheid in 2020 mensjes hier... wellicht tot volgend jaar!
doei doei!
Jip, ik in de keuken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo z'n taak en plekje op de wereld.
Misschien zit je nu wel in het verkeerde huis!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik niet meer dan 30 in de auto. Voelt heel raar, alsof je afgesloten bent van alles. De normale herkenningspunten zie je niet meer.
Dank je wel, jij ook een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2020!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |