Wat voorn kip?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
hier ook niet. Moet het doen met de beschrijvingen van de anderen hier![]()
Maar. Ik heb kip!
iew zo'n snotei? das dan geen goed gevuld eitje geweest hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel maar niet als ze nog een beetje nat zijn, dan was het net of je in een drukke lift een te grote rochel weer door moest slikken
Geen lampje gezocht, gewoon 50 gereden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Lawaai? Hoe is het met de mist daar? En heb je al gevonden waar het lampje zit?
gemarineerde kipkluifjes. Staan nu zachtjes te sudderen. Lekker mals straks. Smullen!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donder de eieren dan in de schaal met vulling en lepel de schaal leeg.
Verder alles goed Mario?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:05 schreef mario390 het volgende:
IIIIIIKKKKK DRAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIII DOOOOOOOOOOOOOOOOOORR
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUCCCCJKKKKKKK
IIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Ben je nu in Duitsland? Knallen ze daar ook flink?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen lampje gezocht, gewoon 50 gereden.![]()
Win sprong snel in de auto. Nu met een hond en een kat die niet helemaaaal happy zijn. Kat is naar de kelder vertrokken.
djiezus en over hoeveel kilo heb je het dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat nou ook weer niet. Normaal maakte ik meestal pittige gehaktballetje voor oudejaarsavond en dan even proeven, hmmm lekker! Nog eentje en nog maar 1.
En dan om vier uur 's middags alles op hebben en mudvol zitten.
Zo herkenbaar, ik maak altijd ‘volwaardige’ gehaktballetjes voor soep. De helft haalt de soep.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat nou ook weer niet. Normaal maakte ik meestal pittige gehaktballetje voor oudejaarsavond en dan even proeven, hmmm lekker! Nog eentje en nog maar 1.
Dat is ook wel verleidelijk, ik realiseer me net dat ik ook geen lunch op heb vandaag, maar toh geen trek hadquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn moeder was vroeger en nu nog niet niet de aller- aller- aller- beste kok, zou wel episch zijn om die alsnog mee te laten doen met Heel Holland bakt, dat dan wel weerquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
iew zo'n snotei? das dan geen goed gevuld eitje geweest hoor
Blijkbaar zijn de nieuwe buren nogal knallersquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je nu in Duitsland? Knallen ze daar ook flink?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
djiezus en over hoeveel kilo heb je het dan?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
gemarineerde kipkluifjes. Staan nu zachtjes te sudderen. Lekker mals straks. Smullen!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef Recce het volgende:
Nu nog 66 meter zicht. In dit tempo is het zicht rond middernacht 0 meter.
en dan gewoon keihard je moeder uitlachenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder was vroeger en nu nog niet niet de aller- aller- aller- beste kok, zou wel episch zijn om die alsnog mee te laten doen met Heel Holland bakt, dat dan wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah! Rotburen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de nieuwe buren nogal knallers
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor de dames: Ik vanmiddag in m'n Navy Seals uniform op het strand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |