ik ben toch gepeupel volgens Dees en niet van de elite dus I DON'T CARE I LUV IT!!!!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan is die lekkage eindelijk ook weg.
Ho ho ho ik heb jou de schriftjesfunctie gegeven, die krijg je niet zomaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ben toch gepeupel volgens Dees en niet van de elite dus I DON'T CARE I LUV IT!!!!
da's waar! WE DON"T NEED NO WATER LET THE MOTHERFUCKER BURN!!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan is die lekkage eindelijk ook weg.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ben toch gepeupel volgens Dees en niet van de elite dus I DON'T CARE I LUV IT!!!!
Ik heb de gordijnen dicht. Op de dam valt het reuze mee met de mist zie ik op de livestream.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:57 schreef Charmian het volgende:
Hier trouwens plaatselijke mist. Links geen mist, rechts matig.
Groot is on fire!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
da's waar! WE DON"T NEED NO WATER LET THE MOTHERFUCKER BURN!!!
ja maar ik suck at that...dus die functie zal wel weer gauw opengesteld wordenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ho ho ho ik heb jou de schriftjesfunctie gegeven, die krijg je niet zomaar.
Burn baby burn!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
da's waar! WE DON"T NEED NO WATER LET THE MOTHERFUCKER BURN!!!
Noooooooooooo.....Dan is Groot doodquote:
Per twintigtwintig komt deze functie te vervallen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar ik suck at that...dus die functie zal wel weer gauw opengesteld worden
Oh ja, dan hebben we wel water nodig! Gelukkig heb jij een vijver, spring daar maar in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Noooooooooooo.....Dan is Groot dood
Donder de eieren dan in de schaal met vulling en lepel de schaal leeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht even dat skeetjes draaien een zelfbedachte kreet was om vulling door een spuitzak te knijpen.
Soort drolletjes draaien.
Hier donder ik de vulling zo op de eieren, hoef het voor niemand netjes te doen, dat scheelt.
Ach ook zonde, een hap en de mooie drol op de ei is wegquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht even dat skeetjes draaien een zelfbedachte kreet was om vulling door een spuitzak te knijpen.
Hier donder ik de vulling zo op de eieren, hoef het voor niemand netjes te doen, dat scheelt.
Rotje?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:00 schreef mazaru het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH
HARTVERZAKKING NUMMER 6 VANDAAG!!
Een theelepel uitsmeren in dat holletje volstaat....en skeetjes zijn skeetjesquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donder de eieren dan in de schaal met vulling en lepel de schaal leeg.
Ohw jee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef mootie het volgende:
Win wilde heel enthousiast mee, rennen naar de voordeur. Tot de voordeur openging
Lawaai? Hoe is het met de mist daar? En heb je al gevonden waar het lampje zit?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef mootie het volgende:
Win wilde heel enthousiast mee, rennen naar de voordeur. Tot de voordeur openging
Theelepel in je hol!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een theelepel uitsmeren in dat holletje volstaat....en skeetjes zijn skeetjes
nou nou zo tokkie zijn we nu ook weer nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donder de eieren dan in de schaal met vulling en lepel de schaal leeg.
Gevulde eieren zijn lekkerquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Gevulde eieren, dat is toch zeker 15 jaar geleden dat ik die op heb.
Aaaah!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef mootie het volgende:
lekker man...maar wel zelf gemaakte geen AH meuk @tonjaquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Gevulde eieren, dat is toch zeker 15 jaar geleden dat ik die op heb.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
lekker man...maar wel zelf gemaakte geen AH meuk @:tonja
Whaaaquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Lepelaars
Die heb ik weleens getekend![]()
awww dus ze is toch een beetje bangigquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:01 schreef mootie het volgende:
hier ook niet. Moet het doen met de beschrijvingen van de anderen hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen eieren in huis en ook geen vullingen
Goed gepoetst zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen eieren in huis en ook geen vullingen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gepoetst zeker?
Ow jee, dit is een D.-grap
Ja echt wel maar niet als ze nog een beetje nat zijn, dan was het net of je in een drukke lift een te grote rochel weer door moest slikkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
lekker man...maar wel zelf gemaakte geen AH meuk @:tonja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |