Ik kon al een uur geleden de huizen hier aan de overkant niet meer zien. Het is de hele dag al mistig, toen ik ging lopen probeerde de zon erdoorheen te komen en werd iets beter maar vanaf 16:00 steeds slechter. Je ziet weinig hier nu.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:45 schreef Recce het volgende:
Het zicht loopt verder terug. Nu nog 71 meter op het meetstation, maar in de stad is het al veel minder. Als iedereen straks vuurwerk gaat afsteken, wordt het zicht echt nul.
Hier klinkt het al alsof het 12 uur is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier nog steeds geen mist, maar zal wel zodra er vannacht vuurwerk afgestoken wordt
Thanks. Denk...denk.....quote:
Ja, hier een beetje hetzelfde verloop. Je ziet ook een hele wolk mist ontstaan als iemand een rotje afsteekt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kon al een uur geleden de huizen hier aan de overkant niet meer zien. Het is de hele dag al mistig, toen ik ging lopen probeerde de zon erdoorheen te komen en werd iets beter maar vanaf 16:00 steeds slechter. Je ziet weinig hier nu.
Hier ook. Het blijft maar doorgaan en door de mist is het echt weggegooid geldquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier klinkt het al alsof het 12 uur is.
Soms hoor hier ook veel geknalquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier klinkt het al alsof het 12 uur is.
Gadverdamme!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Proost tonja!
*espresso zetten gaat*
ja valt nu toch niet op met die zwavelluchten en retteketetjes...*prrrt prt prt prrrrrrt*quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja valt nu toch niet op met die zwavelluchten en retteketetjes...*prrrt prt prt prrrrrrt*
Goeie instelling welquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Fuck you, I won't do what you tell me
how vulgarquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja valt nu toch niet op met die zwavelluchten en retteketetjes...*prrrt prt prt prrrrrrt*
MOTHER FUCKEEEEEEEEEEEEERquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Fuck you, I won't do what you tell me
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |