quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat ie iets als ‘lekker puh’ had gezegd
ik ook...mét kip! Heerlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat vreselijke vooruitzicht heb ik
Fijen jaarwisseling Voxsiequote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
Lieve mensen, ik wens jullie een fijne avond! Misschien waai ik nog langs een keer vannacht ( als ik toetsen niet dubbeltik)
Die heb ik ook, maar die doe ik denk ik morgen...vandaag kaasjes met augurkjes en (zelfgemaakte) gevulde eitjesquote:
thanks!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooie foto's Prish, ik heb ze net bekeken.
Fijne jaarwisseling Voxsiequote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
Lieve mensen, ik wens jullie een fijne avond! Misschien waai ik nog langs een keer vannacht ( als ik toetsen niet dubbeltik)
oeh dat klinkt ook goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar die doe ik denk ik morgen...vandaag kaasjes met augurkjes en (zelfgemaakte) gevulde eitjesow en een bolletje natuurlijk
Zoiets zeiden ze volgens mijquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat maakt het nóg grappiger.
en dan skeetjes draaienquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eben de eieren pellen ende vulling maken.
Dit is echt te kinderachtigquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Zoiets zeiden ze volgens mij
Wright keek uit naar de finale.
Price had toen geroepen dat Wright eerst maar eens moest zien of ie wel een set van hem kon winnen
Toen ie dat dus deed zei ie ‘lekker puh’
Maar daar wordt je toch niet kwaad over? Ik zou erom moeten lachen denk ik. Dat is volgens mij ook de enige goede reactie.quote:
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar daar wordt je toch niet kwaad over? Ik zou erom moeten lachen denk ik. Dat is volgens mij ook de enige goede reactie.
Price is wel een beetje een heethoofd die zich makkelijk op laat naaienquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar daar wordt je toch niet kwaad over? Ik zou erom moeten lachen denk ik. Dat is volgens mij ook de enige goede reactie.
Dat bleek, hij verloorquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, als je je door zoiets al van de rel laat brengen dan krijg je het lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |