quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Koolmezen komen overal in Europa voor, behalve in IJsland, Noord-Scandinavië en Noord-Rusland
Fijne jaarwisseling voxsquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
Lieve mensen, ik wens jullie een fijne avond! Misschien waai ik nog langs een keer vannacht ( als ik toetsen niet dubbeltik)
Oja, ook datquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Windows moet dan ook al die tijd blijven draaien.Dat gaat nooit werken.
Fijne avond Voxsquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
Lieve mensen, ik wens jullie een fijne avond! Misschien waai ik nog langs een keer vannacht ( als ik toetsen niet dubbeltik)
Jij ook fijne avond Vosje!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
Eej, tonja! Er is nog een half uurtje iets over darten om 20.00 uur. Geen idee wat.quote:
Ohw misschien ook wel over wat er aan de hand was tussen price en wrightquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, tonja! Er is nog een half uurtje iets over darten om 20.00 uur. Geen idee wat.
Oh, verslag van de halve finale, lees ik nu.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
Veel plezier Voxsie en iedereen die al iets dergelijks schreefquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
Dan maar even kieken. Als ik het niet vergeet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw misschien ook wel over wat er aan de hand was tussen price en wright
Geloof dat ie iets als ‘lekker puh’ had gezegdquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw misschien ook wel over wat er aan de hand was tussen price en wright
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat ie iets als ‘lekker puh’ had gezegd
Ja 40 beste songs minimal 15 volgend jaar stemmen Marioquote:
Ja dat is wel een dingetje hier ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan maar even kieken. Als ik het niet vergeet.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
Fijne jaarwisseling Voxs en straks ook voor alle anderen, dan hebben we dat alvast gehad
473 dingen door elkaar doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat is wel een dingetje hier ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |