Ja, een enorme ramp daar. De satellietfoto's zijn ook eng.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:59 schreef mazaru het volgende:
Australië is al weken in de greep van bosbranden, en de hele wereld kijkt mee naar beelden van gewonde en dorstige koala's. Maar hoe zit het met de andere wilde dieren in het land?
In Britse media circuleert een astronomisch hoog getal voor het aantal slachtoffers onder 'zoogdieren, vogels en reptielen': het zou in totaal gaan om 480 miljoen dode zoogdieren, vogels en reptielen, waaronder 8.000 koala's - een cijfer dat als eerste werd genoemd in een artikel van The Times.
Ik ben geen kikker, ben een vette padquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Week bezig om Mootz een slank gevoel te geven krijgen we dit weer
Echt intens verdrietig om te zien. En dan moeten de heetste maanden nog komen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, een enorme ramp daar. De satellietfoto's zijn ook eng.
https://resources.stuff.c(...)ng/1577776678599.png
Die van mij is al 2 uur aan het zeiken om naar buiten te gaanquote:
quote:
Damn...quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:59 schreef mazaru het volgende:
Australië is al weken in de greep van bosbranden, en de hele wereld kijkt mee naar beelden van gewonde en dorstige koala's. Maar hoe zit het met de andere wilde dieren in het land?
In Britse media circuleert een astronomisch hoog getal voor het aantal slachtoffers onder 'zoogdieren, vogels en reptielen': het zou in totaal gaan om 480 miljoen dode zoogdieren, vogels en reptielen, waaronder 8.000 koala's - een cijfer dat als eerste werd genoemd in een artikel van The Times.
Ja maar Morris zou als er een rotje naar hem toegegooid zou worden het rotje snel oppakken richting de gooier brengen en zelf nog weer buiten schot zijn, want Morris.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die van mij is al 2 uur aan het zeiken om naar buiten te gaan
Geen idee waar dat zit, kut!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:06 schreef Recce het volgende:
[..]Dat wordt nog een avontuurlijk ritje dan. Als je echt geen steek meer ziet, moet je het mistachterlicht aanzetten.
Meestal je gewone lichtknop uittrekken of het is een klein knopjequote:
Dat vreselijke vooruitzicht heb ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon lekker thuisblijven en Netflix bingen.
Mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien komt bezem met een vuurwerkpakket.
NIET! Jij bent moots!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben geen kikker, ben een vette pad
Kun je dat niet zeggen 'gezien de weersverwachting...' of is het een moetje dat je weg moet?quote:
Niet gewoon een kikkertquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben geen kikker, ben een vette pad
@notturna en ik ook! Oh, wat errugg..quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat vreselijke vooruitzicht heb ik
Lekker blij zijn met jezelf moot. Hoe meer je hebt hoe meer er van je te houden isquote:
Gewoon onlinequote:Op dinsdag 31 december 2019 17:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je even in het boekje kijken.
Een lezing over alle negatieve effecten van vuurwerk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijgt-ie dan een emmer water over zich heen?
Jij noemt haar ook dik nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker blij zijn met jezelf moot. Hoe meer je hebt hoe meer er van je te houden is
quote:
Tenzij je de menselijke vorm bent van koolmees Big Mommaquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen idee hoe ze eruit ziet. Maar over gewicht moet niemand zich dik maken
Dat is wel een harde behandeling.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een lezing over alle negatieve effecten van vuurwerk.
En het is mij in mij rug geschoten. Dat krijg je als je gaat schoonmaken
Maar die heeft een rare bultquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tenzij je de menselijke vorm bent van koolmees Big Momma
quote:De Nederlandse Rollercoaster Tycoon-hacker Marcel Vos heeft een nieuwe manier gevonden om zijn langste achtbaan ooit nóg langer te maken. De vorige achtbaan van Vos deed er 45 echte jaren over, maar zijn nieuwe creatie rekt dat op naar 135 jaar.
Nee dat is Dikzakje, Big Momma is nog dikker en geen extra bultenquote:
Koolmezen komen overal in Europa voor, behalve in IJsland, Noord-Scandinavië en Noord-Ruslandquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, da's Dikzakje. Die is al een paar dagen niet meer gespot.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat is Dikzakje, Big Momma is nog dikker en geen extra bulten
achzo,kenn ik ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
nee.. dit is de titelsong van de serie Big white Lies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |