Ik zag net een stel jochies met veiligheidsbrillen op met hele zielige rotjes.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet altijd wel lachen om die nerds die dan buiten rondsluipen met tasjes vuurwerk
Lekkah! Zuigkip!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef Prisha het volgende:
Ik heb lekker gemarineerde kipkluifjes voor vanavond. Met wat salade en stokbrood. Ga ze zo opzetten. Lekker laten sudderen tot ze zo mals zijn dat het vlees er bijna afvalt.
Kip
He, doeslievquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar jij bevestigd het wel even aap
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar jij bevestigd het wel even aap
Ik wil het ook weten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat? koeien? euro's ? calorieën ?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef Prisha het volgende:
Ik heb lekker gemarineerde kipkluifjes voor vanavond. Met wat salade en stokbrood. Ga ze zo opzetten. Lekker laten sudderen tot ze zo mals zijn dat het vlees er bijna afvalt.
Kip
Zo zitten dreunen bijquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag net een stel jochies met veiligheidsbrillen op met hele zielige rotjes.Helaas is er ook heel veel serieuzer spul in omloop.
Geen idee, ik deed solidair meequote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bij me zijn 3500 puntenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heel in de verte hoor ik dreunen van carbidkanonnen. Dat zijn een soort aardbevingen. Van die giertanken die zijn omgebouwd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo zitten dreunen bijmaar ik balanceer altijd tussen 'pleur op' en wow
Ja das ook mooi zag hele kanonnen op dumpertquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Heel in de verte hoor ik dreunen van carbidkanonnen. Dat zijn een soort aardbevingen. Van die giertanken die zijn omgebouwd.
Ik moet zo in de autoquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Heel in de verte hoor ik dreunen van carbidkanonnen. Dat zijn een soort aardbevingen. Van die giertanken die zijn omgebouwd.
Dat zijn hier alleen de gevulde eieren al.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:58 schreef D. het volgende:
Ik zal wel 4000 kcal tot me nemen vanavond
Dat snap ik. Arme jij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon lekker thuisblijven en Netflix bingen.
Waarmee heb je ze gevuld dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn hier alleen de gevulde eieren al.
tot morgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:59 schreef Straatverlichting het volgende:
Hmmz.. wanneer t zo blijft met die mist bewaar ik mn shizzle wel.
Noem je haar nu alweer dik?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Is de mist erg daar? En ze knallen vast niet als ze jou zien aankomen.
En dan gooit de buurman even een cobra op je balkon.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier gaan de gordijnen zo lekker dicht en dan is het: welke buitenwereld?
Zie geen hand voor ogen buiten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Morgen let ik weer op wat ik eetquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat moet ik nog doen. Liggen nu te koken.
Hij doet maarquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan gooit de buurman even een cobra op je balkon.
Voorzichtig aan dan maar.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier gaan de gordijnen zo lekker dicht en dan is het: welke buitenwereld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |