Het is een stuk egoïstischer om wel kinderen op deze aarde te zetten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. En verdorie, mensen blijven het steeds aankaarten. Alsof het iets raars is dat je geen kinderen wilt. Iemand noemde me zelfs egoïstisch. Ik denk dan wtf???
ik dacht dat je het expres deed.om in de geest van de vorige tt te blijvenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:33 schreef cafca het volgende:
Mooie tpyfout.... En ik heb nog niet eens gedronken!
Die vervolgens verplicht allerlei zaken moeten afronden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een stuk egoïstischer om wel kinderen op deze aarde te zetten.
Had nou maar wel gedronken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:33 schreef cafca het volgende:
Ik heb er vuurwerk van gemaakt, ik vermoed dat dat de bedoeling wasquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:33 schreef cafca het volgende:
Ik welquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:33 schreef cafca het volgende:
Ah, is dat het!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had nou maar wel gedronken.
Ik snap die redenering ook niet zo goed, heb het wel vaker te horen gekregen. Of deze: wie moet er later voor je zorgen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
die was leuker eigenlijkquote:
Ik begrijp die redenering ook nooitquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap die redenering ook niet zo goed, heb het wel vaker te horen gekregen. Of deze: wie moet er later voor je zorgen?
Like, what??
Mensen zijn rare wezens soms. Vaak. Regelmatig.
Fijen jaarwisseling Regenboogquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
Lieve mensen, ik ga afsluiten en met manlief de avond beginnen.
Voor iedereen een fijne avond, wees voorzichtig met vuurwerk en een ontzettend liefdevol, gezond, en fantastisch nieuwjaar.![]()
![]()
Ik krijg wel eens te horen: wacht maar tot je een vriend krijgt en je eierstokken gaan rammelen. En ik echt zo van wat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap die redenering ook niet zo goed, heb het wel vaker te horen gekregen. Of deze: wie moet er later voor je zorgen?
Like, what??
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
Voor iedereen een fijne avond, wees voorzichtig met vuurwerk en een ontzettend liefdevol, gezond, en fantastisch nieuwjaar.![]()
![]()
Jij ook schoonheid en je man natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
![]()
Fijne avond Espri en alvast een fijn 2020 gewenst!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
![]()
De originele TT staat er weerquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik pleit daarom voor terug zetten. Vorige TT mag ook.
Héél veel plezier en alles wat wenselijk is voor het komende jaar, espri!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
![]()
Jullie ook!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
![]()
Zit jij de hele tijd naar je AT te staren dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:38 schreef D. het volgende:
*even komt kijken, want ziet de TT in zijn AT steeds verspringen
Iemand vond mij ooit egoïstisch dat ik geen kinderen wilde, maar nam ze zelf want dan kunnen je kinderen later voor jou zorgen. Hoe idioot is dat dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soms klik ik ergens op, zoals nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit jij de hele tijd naar je AT te staren dan?
Je hoort het wel steeds meer dat mensen ervoor kiezen om geen kinderen te nemen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Like, what??
En dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe niet aan nieuwjaarswensen, ik wens iedereen altijd al een leuk leven en een leuke dag toe
Oh ja die heb ik ook te horen gehad. Bij mij nooit gerammeldquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens te horen: wacht maar tot je een vriend krijgt en je eierstokken gaan rammelen. En ik echt zo van wat?
En ja mijn eierstokken rammelen al jaren maar het is een rationele verstandige beslissing om niet aan kinderen te beginnen.
Hahaha ik ga echt niet voor mijn ouders zorgen hoor daar zoeken ze maar een ander slachtoffer voor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Iemand vond mij ooit egoïstisch dat ik geen kinderen wilde, maar nam ze zelf want dan kunnen je kinderen later voor jou zorgen. Hoe idioot is dat dan.
En dan moet je eens in de verzorgingshuizen kijken. Daar zitten mensen die kinderen hebben en toch nooit bezoek krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Iemand vond mij ooit egoïstisch dat ik geen kinderen wilde, maar nam ze zelf want dan kunnen je kinderen later voor jou zorgen. Hoe idioot is dat dan.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hehe eindelijk weer eens niveau in de sc
Maar hoe triest is het als mensen met deze gedachtegang aan kinderen beginnen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahaha ik ga echt niet voor mijn ouders zorgen hoor daar zoeken ze maar een ander slachtoffer voor.
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja toch te gek voor woorden?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan moet je eens in de verzorgingshuizen kijken. Daar zitten mensen die kinderen hebben en toch nooit bezoek krijgen.
Zeer triest. Een kind neem je omdat je van het kind wil genieten en omdat het deels drang is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Maar hoe triest is het als mensen met deze gedachtegang aan kinderen beginnen?
Jij en man ook espriquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
![]()
Nee joh niet doen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
voel me bijna schuldig dat ik 1 kind heb
ja klopt. Alleen niet in mijn directe omgeving blijkbaar. Je ziet nog net niet het gebiedende vingertje als ze het ter sprake brengen. Zo bizarquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hoort het wel steeds meer dat mensen ervoor kiezen om geen kinderen te nemen.
Je bent juist gezegend.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
En geen vent...tja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb er 2, en heb me serieus wel eens schuldig gevoeldquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
Nee johquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tijd om mijn zwaarden te slijpen vannacht weer op de daken de wacht houden
Onnodig, Sjamp. Het leven heeft ook veel moois te bieden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
Wageningen weer? Je had de krant gehaald van de weekquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niet doen. Kinderen neem je niet, die krijg je.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
Vergeet niet uit te glijden en op je eigen zwaard te vallen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Fijne avond.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ach laat maar. Beetje overgevoelig de laatste tijd
Dan is het helemaal een giftquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook.ging niet makkelijk.
Overgangquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ow ja, zo kan je t ook bekijken.quote:
ksssssssssssssssssst jijquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van deze van Sjamp :dquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja maar jij bevestigd het wel even aapquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van deze van Sjamp :d
[..]
Ik zag net een stel jochies met veiligheidsbrillen op met hele zielige rotjes.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet altijd wel lachen om die nerds die dan buiten rondsluipen met tasjes vuurwerk
Lekkah! Zuigkip!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef Prisha het volgende:
Ik heb lekker gemarineerde kipkluifjes voor vanavond. Met wat salade en stokbrood. Ga ze zo opzetten. Lekker laten sudderen tot ze zo mals zijn dat het vlees er bijna afvalt.
Kip
He, doeslievquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar jij bevestigd het wel even aap
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar jij bevestigd het wel even aap
Ik wil het ook weten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat? koeien? euro's ? calorieën ?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:50 schreef Prisha het volgende:
Ik heb lekker gemarineerde kipkluifjes voor vanavond. Met wat salade en stokbrood. Ga ze zo opzetten. Lekker laten sudderen tot ze zo mals zijn dat het vlees er bijna afvalt.
Kip
Zo zitten dreunen bijquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag net een stel jochies met veiligheidsbrillen op met hele zielige rotjes.Helaas is er ook heel veel serieuzer spul in omloop.
Geen idee, ik deed solidair meequote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bij me zijn 3500 puntenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heel in de verte hoor ik dreunen van carbidkanonnen. Dat zijn een soort aardbevingen. Van die giertanken die zijn omgebouwd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo zitten dreunen bijmaar ik balanceer altijd tussen 'pleur op' en wow
Ja das ook mooi zag hele kanonnen op dumpertquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Heel in de verte hoor ik dreunen van carbidkanonnen. Dat zijn een soort aardbevingen. Van die giertanken die zijn omgebouwd.
Ik moet zo in de autoquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Heel in de verte hoor ik dreunen van carbidkanonnen. Dat zijn een soort aardbevingen. Van die giertanken die zijn omgebouwd.
Dat zijn hier alleen de gevulde eieren al.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:58 schreef D. het volgende:
Ik zal wel 4000 kcal tot me nemen vanavond
Dat snap ik. Arme jij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon lekker thuisblijven en Netflix bingen.
Waarmee heb je ze gevuld dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn hier alleen de gevulde eieren al.
tot morgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:59 schreef Straatverlichting het volgende:
Hmmz.. wanneer t zo blijft met die mist bewaar ik mn shizzle wel.
Noem je haar nu alweer dik?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Is de mist erg daar? En ze knallen vast niet als ze jou zien aankomen.
En dan gooit de buurman even een cobra op je balkon.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier gaan de gordijnen zo lekker dicht en dan is het: welke buitenwereld?
Zie geen hand voor ogen buiten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Morgen let ik weer op wat ik eetquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat moet ik nog doen. Liggen nu te koken.
Hij doet maarquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan gooit de buurman even een cobra op je balkon.
Voorzichtig aan dan maar.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier gaan de gordijnen zo lekker dicht en dan is het: welke buitenwereld?
Ja, een enorme ramp daar. De satellietfoto's zijn ook eng.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:59 schreef mazaru het volgende:
Australië is al weken in de greep van bosbranden, en de hele wereld kijkt mee naar beelden van gewonde en dorstige koala's. Maar hoe zit het met de andere wilde dieren in het land?
In Britse media circuleert een astronomisch hoog getal voor het aantal slachtoffers onder 'zoogdieren, vogels en reptielen': het zou in totaal gaan om 480 miljoen dode zoogdieren, vogels en reptielen, waaronder 8.000 koala's - een cijfer dat als eerste werd genoemd in een artikel van The Times.
Ik ben geen kikker, ben een vette padquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Week bezig om Mootz een slank gevoel te geven krijgen we dit weer
Echt intens verdrietig om te zien. En dan moeten de heetste maanden nog komen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, een enorme ramp daar. De satellietfoto's zijn ook eng.
https://resources.stuff.c(...)ng/1577776678599.png
Die van mij is al 2 uur aan het zeiken om naar buiten te gaanquote:
quote:
Damn...quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:59 schreef mazaru het volgende:
Australië is al weken in de greep van bosbranden, en de hele wereld kijkt mee naar beelden van gewonde en dorstige koala's. Maar hoe zit het met de andere wilde dieren in het land?
In Britse media circuleert een astronomisch hoog getal voor het aantal slachtoffers onder 'zoogdieren, vogels en reptielen': het zou in totaal gaan om 480 miljoen dode zoogdieren, vogels en reptielen, waaronder 8.000 koala's - een cijfer dat als eerste werd genoemd in een artikel van The Times.
Ja maar Morris zou als er een rotje naar hem toegegooid zou worden het rotje snel oppakken richting de gooier brengen en zelf nog weer buiten schot zijn, want Morris.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die van mij is al 2 uur aan het zeiken om naar buiten te gaan
Geen idee waar dat zit, kut!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:06 schreef Recce het volgende:
[..]Dat wordt nog een avontuurlijk ritje dan. Als je echt geen steek meer ziet, moet je het mistachterlicht aanzetten.
Meestal je gewone lichtknop uittrekken of het is een klein knopjequote:
Dat vreselijke vooruitzicht heb ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon lekker thuisblijven en Netflix bingen.
Mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien komt bezem met een vuurwerkpakket.
NIET! Jij bent moots!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben geen kikker, ben een vette pad
Kun je dat niet zeggen 'gezien de weersverwachting...' of is het een moetje dat je weg moet?quote:
Niet gewoon een kikkertquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben geen kikker, ben een vette pad
@notturna en ik ook! Oh, wat errugg..quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat vreselijke vooruitzicht heb ik
Lekker blij zijn met jezelf moot. Hoe meer je hebt hoe meer er van je te houden isquote:
Gewoon onlinequote:Op dinsdag 31 december 2019 17:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je even in het boekje kijken.
Een lezing over alle negatieve effecten van vuurwerk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijgt-ie dan een emmer water over zich heen?
Jij noemt haar ook dik nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker blij zijn met jezelf moot. Hoe meer je hebt hoe meer er van je te houden is
quote:
Tenzij je de menselijke vorm bent van koolmees Big Mommaquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen idee hoe ze eruit ziet. Maar over gewicht moet niemand zich dik maken
Dat is wel een harde behandeling.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een lezing over alle negatieve effecten van vuurwerk.
En het is mij in mij rug geschoten. Dat krijg je als je gaat schoonmaken
Maar die heeft een rare bultquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tenzij je de menselijke vorm bent van koolmees Big Momma
quote:De Nederlandse Rollercoaster Tycoon-hacker Marcel Vos heeft een nieuwe manier gevonden om zijn langste achtbaan ooit nóg langer te maken. De vorige achtbaan van Vos deed er 45 echte jaren over, maar zijn nieuwe creatie rekt dat op naar 135 jaar.
Nee dat is Dikzakje, Big Momma is nog dikker en geen extra bultenquote:
Koolmezen komen overal in Europa voor, behalve in IJsland, Noord-Scandinavië en Noord-Ruslandquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, da's Dikzakje. Die is al een paar dagen niet meer gespot.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat is Dikzakje, Big Momma is nog dikker en geen extra bulten
achzo,kenn ik ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
nee.. dit is de titelsong van de serie Big white Lies
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Koolmezen komen overal in Europa voor, behalve in IJsland, Noord-Scandinavië en Noord-Rusland
Fijne jaarwisseling voxsquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
Lieve mensen, ik wens jullie een fijne avond! Misschien waai ik nog langs een keer vannacht ( als ik toetsen niet dubbeltik)
Oja, ook datquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Windows moet dan ook al die tijd blijven draaien.Dat gaat nooit werken.
Fijne avond Voxsquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
Lieve mensen, ik wens jullie een fijne avond! Misschien waai ik nog langs een keer vannacht ( als ik toetsen niet dubbeltik)
Jij ook fijne avond Vosje!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
Eej, tonja! Er is nog een half uurtje iets over darten om 20.00 uur. Geen idee wat.quote:
Ohw misschien ook wel over wat er aan de hand was tussen price en wrightquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, tonja! Er is nog een half uurtje iets over darten om 20.00 uur. Geen idee wat.
Oh, verslag van de halve finale, lees ik nu.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
Veel plezier Voxsie en iedereen die al iets dergelijks schreefquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
Dan maar even kieken. Als ik het niet vergeet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw misschien ook wel over wat er aan de hand was tussen price en wright
Geloof dat ie iets als ‘lekker puh’ had gezegdquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw misschien ook wel over wat er aan de hand was tussen price en wright
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat ie iets als ‘lekker puh’ had gezegd
Ja 40 beste songs minimal 15 volgend jaar stemmen Marioquote:
Ja dat is wel een dingetje hier ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan maar even kieken. Als ik het niet vergeet.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
Fijne jaarwisseling Voxs en straks ook voor alle anderen, dan hebben we dat alvast gehad
473 dingen door elkaar doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat is wel een dingetje hier ook.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat ie iets als ‘lekker puh’ had gezegd
ik ook...mét kip! Heerlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat vreselijke vooruitzicht heb ik
Fijen jaarwisseling Voxsiequote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
Die heb ik ook, maar die doe ik denk ik morgen...vandaag kaasjes met augurkjes en (zelfgemaakte) gevulde eitjesquote:
thanks!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooie foto's Prish, ik heb ze net bekeken.
Fijne jaarwisseling Voxsiequote:Op dinsdag 31 december 2019 17:17 schreef Voxs het volgende:
oeh dat klinkt ook goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar die doe ik denk ik morgen...vandaag kaasjes met augurkjes en (zelfgemaakte) gevulde eitjesow en een bolletje natuurlijk
Zoiets zeiden ze volgens mijquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat maakt het nóg grappiger.
en dan skeetjes draaienquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eben de eieren pellen ende vulling maken.
Dit is echt te kinderachtigquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Zoiets zeiden ze volgens mij
Wright keek uit naar de finale.
Price had toen geroepen dat Wright eerst maar eens moest zien of ie wel een set van hem kon winnen
Toen ie dat dus deed zei ie ‘lekker puh’
Maar daar wordt je toch niet kwaad over? Ik zou erom moeten lachen denk ik. Dat is volgens mij ook de enige goede reactie.quote:
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar daar wordt je toch niet kwaad over? Ik zou erom moeten lachen denk ik. Dat is volgens mij ook de enige goede reactie.
Price is wel een beetje een heethoofd die zich makkelijk op laat naaienquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar daar wordt je toch niet kwaad over? Ik zou erom moeten lachen denk ik. Dat is volgens mij ook de enige goede reactie.
Dat bleek, hij verloorquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, als je je door zoiets al van de rel laat brengen dan krijg je het lastig
Waardoor hij zichzelf gigantisch voor lul zetquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Price is wel een beetje een heethoofd die zich makkelijk op laat naaien
Een sukkel dusquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Price is wel een beetje een heethoofd die zich makkelijk op laat naaien
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waardoor hij zichzelf gigantisch voor lul zet
Over wat wel of niet een sport is verschillen de meningenquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schaken maar of dat echt een sport is
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:42 schreef Prisha het volgende:
hmmmm...van welke sport wordt je slimmer
quote:
effe denken hoor...quote:
Ik kon al een uur geleden de huizen hier aan de overkant niet meer zien. Het is de hele dag al mistig, toen ik ging lopen probeerde de zon erdoorheen te komen en werd iets beter maar vanaf 16:00 steeds slechter. Je ziet weinig hier nu.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:45 schreef Recce het volgende:
Het zicht loopt verder terug. Nu nog 71 meter op het meetstation, maar in de stad is het al veel minder. Als iedereen straks vuurwerk gaat afsteken, wordt het zicht echt nul.
Hier klinkt het al alsof het 12 uur is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier nog steeds geen mist, maar zal wel zodra er vannacht vuurwerk afgestoken wordt
Thanks. Denk...denk.....quote:
Ja, hier een beetje hetzelfde verloop. Je ziet ook een hele wolk mist ontstaan als iemand een rotje afsteekt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kon al een uur geleden de huizen hier aan de overkant niet meer zien. Het is de hele dag al mistig, toen ik ging lopen probeerde de zon erdoorheen te komen en werd iets beter maar vanaf 16:00 steeds slechter. Je ziet weinig hier nu.
Hier ook. Het blijft maar doorgaan en door de mist is het echt weggegooid geldquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier klinkt het al alsof het 12 uur is.
Soms hoor hier ook veel geknalquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier klinkt het al alsof het 12 uur is.
Gadverdamme!quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Proost tonja!
*espresso zetten gaat*
ja valt nu toch niet op met die zwavelluchten en retteketetjes...*prrrt prt prt prrrrrrt*quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja valt nu toch niet op met die zwavelluchten en retteketetjes...*prrrt prt prt prrrrrrt*
Goeie instelling welquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Fuck you, I won't do what you tell me
how vulgarquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja valt nu toch niet op met die zwavelluchten en retteketetjes...*prrrt prt prt prrrrrrt*
MOTHER FUCKEEEEEEEEEEEEERquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Fuck you, I won't do what you tell me
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |