Het is een stuk egoïstischer om wel kinderen op deze aarde te zetten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. En verdorie, mensen blijven het steeds aankaarten. Alsof het iets raars is dat je geen kinderen wilt. Iemand noemde me zelfs egoïstisch. Ik denk dan wtf???
ik dacht dat je het expres deed.om in de geest van de vorige tt te blijvenquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:33 schreef cafca het volgende:
Mooie tpyfout.... En ik heb nog niet eens gedronken!
Die vervolgens verplicht allerlei zaken moeten afronden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een stuk egoïstischer om wel kinderen op deze aarde te zetten.
Had nou maar wel gedronken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:33 schreef cafca het volgende:
Ik heb er vuurwerk van gemaakt, ik vermoed dat dat de bedoeling wasquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:33 schreef cafca het volgende:
Ik welquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:33 schreef cafca het volgende:
Ah, is dat het!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had nou maar wel gedronken.
Ik snap die redenering ook niet zo goed, heb het wel vaker te horen gekregen. Of deze: wie moet er later voor je zorgen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
die was leuker eigenlijkquote:
Ik begrijp die redenering ook nooitquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap die redenering ook niet zo goed, heb het wel vaker te horen gekregen. Of deze: wie moet er later voor je zorgen?
Like, what??
Mensen zijn rare wezens soms. Vaak. Regelmatig.
Fijen jaarwisseling Regenboogquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:35 schreef espri het volgende:
Lieve mensen, ik ga afsluiten en met manlief de avond beginnen.
Voor iedereen een fijne avond, wees voorzichtig met vuurwerk en een ontzettend liefdevol, gezond, en fantastisch nieuwjaar.![]()
![]()
Ik krijg wel eens te horen: wacht maar tot je een vriend krijgt en je eierstokken gaan rammelen. En ik echt zo van wat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap die redenering ook niet zo goed, heb het wel vaker te horen gekregen. Of deze: wie moet er later voor je zorgen?
Like, what??
Mensen zijn rare wezens soms. Vaak. Regelmatig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |