Altijd handig. Dat doe ik met t shirts voor het schilderen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hele dikke wollen. Met van die opstaande kragen.
Knip er wel poetslappen van.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:23 schreef notturna het volgende:
Lucky kun je die TT misschien ff voor mij vertalen.
Aha.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*articuleert zwaar overdreven: hier heb je je screenshot*
Shirts eindigen bij mij altijd in de voddenbak en promoveren tot vetlap of wapendoek.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Altijd handig. Dat doe ik met t shirts voor het schilderen.
Je kunt nog een mix overwegen....quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:26 schreef Prisha het volgende:
Tosti op![]()
Na vergeleken te hebben is mijn eindoordeel dat het met Belegen Kaas lekkerder is als met Jong Belegen. Maar Jong Belegen smelt idd wel wat mooier.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:26 schreef Prisha het volgende:
Tosti op![]()
Na vergeleken te hebben is mijn eindoordeel dat het met Belegen Kaas lekkerder is als met Jong Belegen. Maar Jong Belegen smelt idd wel wat mooier.
Klopt, mijn voorkeur gaat dan toch naar de belegen kaas. Ik hou niet van jonge zit weinig smaak aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:26 schreef Prisha het volgende:
Tosti op![]()
Gaan we weer een topic vullen over tostisquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:26 schreef Prisha het volgende:
Tosti op![]()
Alle zooi in mijn kast is van mezelf. Mijn defensie uniform wil ik nog wel bewaren met alles wat er op zit, maar die ouwe machinistenpakken mogen wel weg ondertussen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt bekend hoor
Ik heb nog wat kleren van mijn vader geërfd, ook uit die tijd, en die zijn weer zo cult dat het weer te doen is
na jullie advies van gisteren wilde ik toch even mijn eindoordeel laten wetenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gaan we weer een topic vullen over tostis
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Straks diverse soorten kaas (met augurk) gevulde eieren en 57373 soorten worst.
Jammer dat jullie geen screenshots kunnen maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Notturna stuitert hier nu serieus met haar shirt omhoog door de huiskamer.
uniformquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alle zooi in mijn kast is van mezelf. Mijn defensie uniform wil ik nog wel bewaren met alles wat er op zit, maar die ouwe machinistenpakken mogen wel weg ondertussen.
Lekkerquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Snapten we wel, maar volgens mij kijkt er niemand naar hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:31 schreef mario390 het volgende:
ik bedoelde screenshot bij Master of Puppets in cafe
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jammer dat jullie geen screenshots kunnen maken.
Ja dat is kut he?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jammer dat jullie geen screenshots kunnen maken.
te laat denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:31 schreef mario390 het volgende:
ik bedoelde screenshot bij Master of Puppets in cafe
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Goed eindoordeel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:26 schreef Prisha het volgende:
Tosti op![]()
morgen ben je vandaag + 1 toch of was het vandaag?quote:
Morgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
morgen ben je vandaag + 1 toch of was het vandaag?
Morgen, weet ik door een bizar toeval van gisteren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
morgen ben je vandaag + 1 toch of was het vandaag?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dacht alleen je shirt omhoog.
godzijdank...dan hoef ik niet terug te lezen of ik het gemist hadquote:
Dat was grappigquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen, weet ik door een bizar toeval van gisteren.
Jullie zijn bekend met een machinisten uniform?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hij moet er wel 1 bewaren voor bepaalde doeleinden.
Idd, sommige artieste met een nummer in de top2000 terwijl ze naar mijn mening veel mooiere liederen hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:18 schreef pullup het volgende:
En dan op 18 zag 'The sounds of Silence' van Distubed of zo
Net even opgezet maar die verdienen gewoon een steniging voor het verkrachten van het nummer van Sion en garfunkel
Man3
Je mag mijn verjaardag missenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
godzijdank...dan hoef ik niet terug te lezen of ik het gemist had
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Jullie zijn bekend met een machinisten uniform?
Wat dat betreft is Notturna wel gecharmeerd van mijn Dagelijks Tenue van Defensie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hij zei defensieuniformquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Jullie zijn bekend met een machinisten uniform?
Boek verbrandingen enzoquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die houden dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Notturna wel gecharmeerd van mijn Dagelijks Tenue van Defensie.
Ja maar daar heeft hij er geen 15 van.quote:
Dat ligt vast wel bij mijn ouders op zolder. In uniform poseren met vliegtuig op de achtergrond.quote:
Ik lees zelden terug. En het zijn teveel topics, holy smoly.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je mag mijn verjaardag missenEn teruglezen is niet aan te raden met sneltreinvaart hier
De dames hier dus kennelijk ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ligt vast wel bij mijn ouders op zolder. In uniform poseren met vliegtuig op de achtergrond.
Duitse vrouwen vinden dat wel oké.
Ja, zo te lezen wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:37 schreef notturna het volgende:
[..]
De dames hier dus kennelijk ook.
Pas je hem nog denk je?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ligt vast wel bij mijn ouders op zolder. In uniform poseren met vliegtuig op de achtergrond.
Duitse vrouwen vinden dat wel oké.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:37 schreef notturna het volgende:
[..]
De dames hier dus kennelijk ook.
oh wat leuk, morgen al weerquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik lees zelden terug. En het zijn teveel topics, holy smoly.
En nee ik wil dat niet missen(morgenmiddag nieuwe afspraak staan trouwens)
Sorry, had er geen zin in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:38 schreef Prisha het volgende:
[..]altijd jammer gevonden dat die piloot en brandweerman nooit bij Uto binnen zijn gekomen.
Ja dat was een groot gemis en dan mochten ze best zonder uniform of wat mogen binnen komen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:38 schreef Prisha het volgende:
[..]altijd jammer gevonden dat die piloot en brandweerman nooit bij Uto binnen zijn gekomen.
Ja, daar kom ik wel in hoor. Heb het alleen niet in mijn bezit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pas je hem nog denk je?![]()
En niet alleen duitse vrouwen houden van uniformen hoor.
Dank! U spaart de krachten voor vanavond?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik doe even niet mee, maar desalniettemin proost, Deisyy!
Een fles is toch ook een soort van glas.quote:
Uitpuilende knoopjes en zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik wel in hoor. Heb het alleen niet in mijn bezit.
Juustem!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Een fles is toch ook een soort van glas.
Ik drink nooit alcohol overdag. Alleen soms in de zomer als het bloedheet is. En het kan ook zo zijn dat ik ieder moment een telefoontje krijg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank! U spaart de krachten voor vanavond?
ik vind een uniform vaak heel indrukwekkendquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Voxs het volgende:
Ik heb niet zoveel met uniformen. Een pak daarentegen
Dat heb ik dus ook, mijn man draagt dagelijks een pak maar zodra hij thuis komt, gaat het uit...quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Voxs het volgende:
Wedden dat je smelt als je mij in mijn uniform ziet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Voxs het volgende:
Ja dat zal vast wel op youtube staanquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zei toch Paul Simon Central Park?
Hij is bijna avond en de laatste dag van het jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik drink nooit alcohol overdag. Alleen soms in de zomer als het bloedheet is. En het kan ook zo zijn dat ik ieder moment een telefoontje krijg.
Terwijl met jasje uit, dat overhemd, die heupen in pantalon hmmquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:42 schreef espri het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, mijn man draagt dagelijks een pak maar zodra hij thuis komt, gaat het uit...
Een mooi pak is ook geil ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Terwijl met jasje uit, dat overhemd, die heupen in pantalon hmm![]()
Hoewel het natuurlijk een goed ding is, dat het uit gaat
pak is ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Voxs het volgende:
Ik zit hier nu in mijn duikerspakquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wedden dat je smelt als je mij in mijn uniform ziet?
Welk uniform?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wedden dat je smelt als je mij in mijn uniform ziet?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Terwijl met jasje uit, dat overhemd, die heupen in pantalon hmm![]()
Hoewel het natuurlijk een goed ding is, dat het uit gaat
Dat klinkt niet best. Dat telefoontje dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik drink nooit alcohol overdag. Alleen soms in de zomer als het bloedheet is. En het kan ook zo zijn dat ik ieder moment een telefoontje krijg.
Geilquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zit hier nu in mijn duikerspak
Zonder lippenstiftrand graag.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even geleend
Je krijgt het terug, echt!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zo’n duikerhelm is altijd opwindend.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
VoorAL DIE SLANG.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Zo’n duikerhelm is altijd opwindend.
geen nare dingen hoop ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
... En het kan ook zo zijn dat ik ieder moment een telefoontje krijg.
Je hebt groot gelijk. Lekker genieten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is bijna avond en de laatste dag van het jaar
ik hoop niets ernstigs.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laat ze maar lachen.
Als het hoog water wordt lach jij iedereen de moeder, BDS.
Juistquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laat ze maar lachen.
Als het hoog water wordt lach jij iedereen de moeder, BDS.
Ach voor je vader, je zorgt goed voor je ouders Luckyquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Lekker genieten.![]()
Nee hoor, niets ernstigs, maar het is om de zoveel tijd weer raak. Het is min of meer overleven op een pakket vaste medicijnen en voor de afwisseling wat antibioticakuren.
Ik zoek me rot op internet, maar kan niet iets soortgelijks vinden. Morgen bij mijn ouders eens vragen naar de foto.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Welk uniform?
Foto en ik zal je vertellen of ik smelt
Ik word nieuwsgierigquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zoek me rot op internet, maar kan niet iets soortgelijks vinden. Morgen bij mijn ouders eens vragen naar de foto.
2 x live gezien, was uitmuntend.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:55 schreef mario390 het volgende:
george best live performance everrrrr
Oh ja, karaoke.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik spaar mijn stembanden voor vanavond
Gaaf!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2 x live gezien, was uitmuntend.
2020 wordt een druk jaar voor jouquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen willen jullie allemaal van je vent af.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu word ook ik nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou......quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Helemaal geen tijd voor al die getrouwde vrouwen dusquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, met naar ziekenhuizen rijden.
de bij de Tribute Koncert Freddie Mercury was unbelievablequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2 x live gezien, was uitmuntend.
Daar zit ik niet op te wachten ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal geen tijd voor al die getrouwde vrouwen dus
Ja, toen was ie al top.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
de bij de Tribute Koncert Freddie Mercury was unbelievable
Jij begon met dreigen hèquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zit ik niet op te wachten ook.
mannen...always the samequote:
ik heb de DVD daar gevt George en Interview erst was het hard vor hem het ze zingen maar dann met over 70 000 mensen was het awesomequote:
Mannen.quote:
Deed ie zelf.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
de verwachtingen zijn hoog las ik net
Echt he.quote:
Huwelijken stonden al op springen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
de verwachtingen zijn hoog las ik net
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Huwelijken stonden al op springen inderdaad.
Ik laat mijn gevechtstenue maar in de kast denk ik.
wie is er getrouwdquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja maar dames, ik ga toch niet met een getrouwde vrouw lopen vozen. Dakkanniknie.
aw voel je je bedreigdquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat siert uquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja maar dames, ik ga toch niet met een getrouwde vrouw lopen vozen. Dakkanniknie.
Nee, dat zou niet netjes zijn nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
gelijk vozen ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar had niemand het nog over gehad.quote:
oehquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent er ook nog. Nou, voor de 10e weet je het al hè.
Hier nog helder en was lekker zonnig. Zon is gone nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:07 schreef Prisha het volgende:
Zo de mist is hier ineens flink erger geworden, net zag ik het huis aan de overkant nog, nu niet meer
Hier ook, zie alleen de flat aan de overkant nog, de rest is foetsie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:07 schreef Prisha het volgende:
Zo de mist is hier ineens flink erger geworden, net zag ik het huis aan de overkant nog, nu niet meer
ze staan er wel vaak inquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:08 schreef mario390 het volgende:
volg uur bijna nur klassiker
Beatles,Doors,Queen,Pink Floyd
nur de ramses is weer fout![]()
Ja, komop zeg. Mot je eerst met een bos rozen lopen leuren en leuk en aardig, interessant doen, uit eten nemen, ellenlange lulverhalen aanhoren over Willemiens aangetrouwde neef die met zijn voet tussen de deur kwam en daarna pas rampetampen. Zo'n voorspel duurt me veuls te lang.quote:
dat is niet op z'n fries...dat is op z'n tokkie vanessa'squote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, komop zeg. Mot je eerst met een bos rozen lopen leuren en leuk en aardig, interessant doen, uit eten nemen, ellenlange lulverhalen aanhoren over Willemiens aangetrouwde neef die met zijn voet tussen de deur kwam en daarna pas rampetampen. Zo'n voorspel duurt me veuls te lang.
Daarom uniform, ken je de rest overslaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, komop zeg. Mot je eerst met een bos rozen lopen leuren en leuk en aardig, interessant doen, uit eten nemen, ellenlange lulverhalen aanhoren over Willemiens aangetrouwde neef die met zijn voet tussen de deur kwam en daarna pas rampetampen. Zo'n voorspel duurt me veuls te lang.
Romanticus gespot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt waar gaat dit over. Er is niks mis met Ramses.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:08 schreef mario390 het volgende:
volg uur bijna nur klassiker
Beatles,Doors,Queen,Pink Floyd
nur de ramses is weer fout![]()
dan mis ik t woord EIquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is niet op z'n fries...dat is op z'n tokkie vanessa's
Dat is zoooo 2014quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik dacht eerst dat het Limburgs was , tot ik het hardop uitsprakquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is niet op z'n fries...dat is op z'n tokkie vanessa's
ze woont wel in dat gat ergensquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Limburgs was , tot ik het hardop uitsprak
hoewel.... van mij mag Willhelmiens en d'r aangetrouwde neef ook wegblijvenquote:
Nee, nu is het te laat. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel vrouwen die twijfelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
hoewel.... van mij mag Willhelmiens en d'r aangetrouwde neef ook wegblijven
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, nu is het te laat. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel vrouwen die twijfelen.
Oeh, je hebt nog kans om een Lucky3bastard te worden, L2B!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
hoewel.... van mij mag Willhelmiens en d'r aangetrouwde neef ook wegblijven
Een project wat nog steeds loop kennelijk sinds 1982.quote:
quote:
die heb ik ook op een playlist staan. Ik geloof op Prisha Nice.quote:
Met je flippers.quote:
Ik ben niet van de herenliefde, maar ik prefereer in dit geval toch Jim Morrison!quote:
Wel een aantal fraaie nummers.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Een project wat nog steeds loop kennelijk sinds 1982.
The Doors ben ik mee opgegroeidquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben niet van de herenliefde, maar ik prefereer in dit geval toch Jim Morrison!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, je hebt nog kans om een Lucky3bastard te worden, L2B!
quote:
Ik ook niet. En verdorie, mensen blijven het steeds aankaarten. Alsof het iets raars is dat je geen kinderen wilt. Iemand noemde me zelfs egoïstisch. Ik denk dan wtf???quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Geen kinderwens hier, nooit gehad ook. En ben er sowieso te oud voor nu. Kom je straks met je wandelstok je kind van school halen.
Toen mijn kinderen op de lagere school zaten, stond daar ook altijd zo'n 60 plusser. Ik dacht eerst om zijn kleinkinderen op te halen, maar het bleken zijn kinderen te zijn. "tweede leg" noemde hij het zelf.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Geen kinderwens hier, nooit gehad ook. En ben er sowieso te oud voor nu. Kom je straks met je wandelstok je kind van school halen.
Hmm. Samen zouden we in ieder geval wel goed zijn voor het ultieme tiny house.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. En verdorie, mensen blijven het steeds aankaarten. Alsof het iets raars is dat je geen kinderen wilt. Iemand noemde me zelfs egoïstisch. Ik denk dan wtf???
Belachelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. En verdorie, mensen blijven het steeds aankaarten. Alsof het iets raars is dat je geen kinderen wilt. Iemand noemde me zelfs egoïstisch. Ik denk dan wtf???
2e leg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Toen mijn kinderen op de lagere school zaten, stond daar ook altijd zo'n 60 plusser. Ik dacht eerst om zijn kleinkinderen op te halen, maar het bleken zijn kinderen te zijn. "tweede leg" noemde hij het zelf.
Dan ben je toch juist niet egoistisch. Nou ja, ik heb in ieder geval altijd wel vrouwen om me heen gehad die absoluut geen kinderen wilde en groot gelijk hoor, is zwaar en waarom zou je moeten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:25 schreef Prisha het volgende:
dit was mij ook bijna overkomen vroeger![]()
"Jongen krijgt vergrootglas cadeau en steekt voortuin in brand"
Tweede leg omgquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Toen mijn kinderen op de lagere school zaten, stond daar ook altijd zo'n 60 plusser. Ik dacht eerst om zijn kleinkinderen op te halen, maar het bleken zijn kinderen te zijn. "tweede leg" noemde hij het zelf.
Dat mensen zo hun mening van hun leven aan je opdringen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk is het egoïstisch om wél kinderen te willen. Je zet kinderen op de wereld die daar niet om gevraagd hebben, terwijl er al teveel mensen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:
Bewaren voor volgende keerquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou je zo maar vuurwerk hebben gekocht voor vandaag. Je ziet er niets van.
Dat was één van de redenen om er niet aan te beginnen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Eigenlijk is het egoïstisch om wél kinderen te willen. Je zet kinderen op de wereld die daar niet om gevraagd hebben, terwijl er al teveel mensen zijn.
Ja, sorry
Gewoon volgende week maandag ofzo afsteken, als het weer helder isquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou je zo maar vuurwerk hebben gekocht voor vandaag. Je ziet er niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |