Ja, komop zeg. Mot je eerst met een bos rozen lopen leuren en leuk en aardig, interessant doen, uit eten nemen, ellenlange lulverhalen aanhoren over Willemiens aangetrouwde neef die met zijn voet tussen de deur kwam en daarna pas rampetampen. Zo'n voorspel duurt me veuls te lang.quote:
dat is niet op z'n fries...dat is op z'n tokkie vanessa'squote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, komop zeg. Mot je eerst met een bos rozen lopen leuren en leuk en aardig, interessant doen, uit eten nemen, ellenlange lulverhalen aanhoren over Willemiens aangetrouwde neef die met zijn voet tussen de deur kwam en daarna pas rampetampen. Zo'n voorspel duurt me veuls te lang.
Daarom uniform, ken je de rest overslaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, komop zeg. Mot je eerst met een bos rozen lopen leuren en leuk en aardig, interessant doen, uit eten nemen, ellenlange lulverhalen aanhoren over Willemiens aangetrouwde neef die met zijn voet tussen de deur kwam en daarna pas rampetampen. Zo'n voorspel duurt me veuls te lang.
Romanticus gespot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt waar gaat dit over. Er is niks mis met Ramses.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:08 schreef mario390 het volgende:
volg uur bijna nur klassiker
Beatles,Doors,Queen,Pink Floyd
nur de ramses is weer fout![]()
dan mis ik t woord EIquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is niet op z'n fries...dat is op z'n tokkie vanessa's
Dat is zoooo 2014quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik dacht eerst dat het Limburgs was , tot ik het hardop uitsprakquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is niet op z'n fries...dat is op z'n tokkie vanessa's
ze woont wel in dat gat ergensquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Limburgs was , tot ik het hardop uitsprak
hoewel.... van mij mag Willhelmiens en d'r aangetrouwde neef ook wegblijvenquote:
Nee, nu is het te laat. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel vrouwen die twijfelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
hoewel.... van mij mag Willhelmiens en d'r aangetrouwde neef ook wegblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |