Huwelijken stonden al op springen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
de verwachtingen zijn hoog las ik net
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Huwelijken stonden al op springen inderdaad.
Ik laat mijn gevechtstenue maar in de kast denk ik.
wie is er getrouwdquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja maar dames, ik ga toch niet met een getrouwde vrouw lopen vozen. Dakkanniknie.
aw voel je je bedreigdquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat siert uquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja maar dames, ik ga toch niet met een getrouwde vrouw lopen vozen. Dakkanniknie.
Nee, dat zou niet netjes zijn nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
gelijk vozen ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar had niemand het nog over gehad.quote:
oehquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent er ook nog. Nou, voor de 10e weet je het al hè.
Hier nog helder en was lekker zonnig. Zon is gone nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:07 schreef Prisha het volgende:
Zo de mist is hier ineens flink erger geworden, net zag ik het huis aan de overkant nog, nu niet meer
Hier ook, zie alleen de flat aan de overkant nog, de rest is foetsie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:07 schreef Prisha het volgende:
Zo de mist is hier ineens flink erger geworden, net zag ik het huis aan de overkant nog, nu niet meer
ze staan er wel vaak inquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:08 schreef mario390 het volgende:
volg uur bijna nur klassiker
Beatles,Doors,Queen,Pink Floyd
nur de ramses is weer fout![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |