quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, nu is het te laat. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel vrouwen die twijfelen.
Oeh, je hebt nog kans om een Lucky3bastard te worden, L2B!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
hoewel.... van mij mag Willhelmiens en d'r aangetrouwde neef ook wegblijven
Een project wat nog steeds loop kennelijk sinds 1982.quote:
quote:
die heb ik ook op een playlist staan. Ik geloof op Prisha Nice.quote:
Met je flippers.quote:
Ik ben niet van de herenliefde, maar ik prefereer in dit geval toch Jim Morrison!quote:
Wel een aantal fraaie nummers.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Een project wat nog steeds loop kennelijk sinds 1982.
The Doors ben ik mee opgegroeidquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben niet van de herenliefde, maar ik prefereer in dit geval toch Jim Morrison!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, je hebt nog kans om een Lucky3bastard te worden, L2B!
quote:
Ik ook niet. En verdorie, mensen blijven het steeds aankaarten. Alsof het iets raars is dat je geen kinderen wilt. Iemand noemde me zelfs egoïstisch. Ik denk dan wtf???quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Geen kinderwens hier, nooit gehad ook. En ben er sowieso te oud voor nu. Kom je straks met je wandelstok je kind van school halen.
Toen mijn kinderen op de lagere school zaten, stond daar ook altijd zo'n 60 plusser. Ik dacht eerst om zijn kleinkinderen op te halen, maar het bleken zijn kinderen te zijn. "tweede leg" noemde hij het zelf.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Geen kinderwens hier, nooit gehad ook. En ben er sowieso te oud voor nu. Kom je straks met je wandelstok je kind van school halen.
Hmm. Samen zouden we in ieder geval wel goed zijn voor het ultieme tiny house.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. En verdorie, mensen blijven het steeds aankaarten. Alsof het iets raars is dat je geen kinderen wilt. Iemand noemde me zelfs egoïstisch. Ik denk dan wtf???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |