Klopt, mijn voorkeur gaat dan toch naar de belegen kaas. Ik hou niet van jonge zit weinig smaak aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:26 schreef Prisha het volgende:
Tosti op![]()
Na vergeleken te hebben is mijn eindoordeel dat het met Belegen Kaas lekkerder is als met Jong Belegen. Maar Jong Belegen smelt idd wel wat mooier.
Gaan we weer een topic vullen over tostisquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:26 schreef Prisha het volgende:
Tosti op![]()
Na vergeleken te hebben is mijn eindoordeel dat het met Belegen Kaas lekkerder is als met Jong Belegen. Maar Jong Belegen smelt idd wel wat mooier.
Alle zooi in mijn kast is van mezelf. Mijn defensie uniform wil ik nog wel bewaren met alles wat er op zit, maar die ouwe machinistenpakken mogen wel weg ondertussen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt bekend hoor
Ik heb nog wat kleren van mijn vader geërfd, ook uit die tijd, en die zijn weer zo cult dat het weer te doen is
na jullie advies van gisteren wilde ik toch even mijn eindoordeel laten wetenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gaan we weer een topic vullen over tostis
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Straks diverse soorten kaas (met augurk) gevulde eieren en 57373 soorten worst.
Jammer dat jullie geen screenshots kunnen maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Notturna stuitert hier nu serieus met haar shirt omhoog door de huiskamer.
uniformquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alle zooi in mijn kast is van mezelf. Mijn defensie uniform wil ik nog wel bewaren met alles wat er op zit, maar die ouwe machinistenpakken mogen wel weg ondertussen.
Lekkerquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Snapten we wel, maar volgens mij kijkt er niemand naar hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:31 schreef mario390 het volgende:
ik bedoelde screenshot bij Master of Puppets in cafe
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jammer dat jullie geen screenshots kunnen maken.
Ja dat is kut he?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jammer dat jullie geen screenshots kunnen maken.
te laat denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:31 schreef mario390 het volgende:
ik bedoelde screenshot bij Master of Puppets in cafe
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Goed eindoordeel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:26 schreef Prisha het volgende:
Tosti op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |