Belachelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. En verdorie, mensen blijven het steeds aankaarten. Alsof het iets raars is dat je geen kinderen wilt. Iemand noemde me zelfs egoïstisch. Ik denk dan wtf???
2e leg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Toen mijn kinderen op de lagere school zaten, stond daar ook altijd zo'n 60 plusser. Ik dacht eerst om zijn kleinkinderen op te halen, maar het bleken zijn kinderen te zijn. "tweede leg" noemde hij het zelf.
Dan ben je toch juist niet egoistisch. Nou ja, ik heb in ieder geval altijd wel vrouwen om me heen gehad die absoluut geen kinderen wilde en groot gelijk hoor, is zwaar en waarom zou je moeten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. En verdorie, mensen blijven het steeds aankaarten. Alsof het iets raars is dat je geen kinderen wilt. Iemand noemde me zelfs egoïstisch. Ik denk dan wtf???
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:25 schreef Prisha het volgende:
dit was mij ook bijna overkomen vroeger![]()
"Jongen krijgt vergrootglas cadeau en steekt voortuin in brand"
Tweede leg omgquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Toen mijn kinderen op de lagere school zaten, stond daar ook altijd zo'n 60 plusser. Ik dacht eerst om zijn kleinkinderen op te halen, maar het bleken zijn kinderen te zijn. "tweede leg" noemde hij het zelf.
Dat mensen zo hun mening van hun leven aan je opdringen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk is het egoïstisch om wél kinderen te willen. Je zet kinderen op de wereld die daar niet om gevraagd hebben, terwijl er al teveel mensen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:
Bewaren voor volgende keerquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou je zo maar vuurwerk hebben gekocht voor vandaag. Je ziet er niets van.
Dat was één van de redenen om er niet aan te beginnen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Eigenlijk is het egoïstisch om wél kinderen te willen. Je zet kinderen op de wereld die daar niet om gevraagd hebben, terwijl er al teveel mensen zijn.
Ja, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |