Uitpuilende knoopjes en zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik wel in hoor. Heb het alleen niet in mijn bezit.
Juustem!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Een fles is toch ook een soort van glas.
Ik drink nooit alcohol overdag. Alleen soms in de zomer als het bloedheet is. En het kan ook zo zijn dat ik ieder moment een telefoontje krijg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank! U spaart de krachten voor vanavond?
ik vind een uniform vaak heel indrukwekkendquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Voxs het volgende:
Ik heb niet zoveel met uniformen. Een pak daarentegen
Dat heb ik dus ook, mijn man draagt dagelijks een pak maar zodra hij thuis komt, gaat het uit...quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Voxs het volgende:
Wedden dat je smelt als je mij in mijn uniform ziet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Voxs het volgende:
Ja dat zal vast wel op youtube staanquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zei toch Paul Simon Central Park?
Hij is bijna avond en de laatste dag van het jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik drink nooit alcohol overdag. Alleen soms in de zomer als het bloedheet is. En het kan ook zo zijn dat ik ieder moment een telefoontje krijg.
Terwijl met jasje uit, dat overhemd, die heupen in pantalon hmmquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:42 schreef espri het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, mijn man draagt dagelijks een pak maar zodra hij thuis komt, gaat het uit...
Een mooi pak is ook geil ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Terwijl met jasje uit, dat overhemd, die heupen in pantalon hmm![]()
Hoewel het natuurlijk een goed ding is, dat het uit gaat
pak is ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Voxs het volgende:
Ik zit hier nu in mijn duikerspakquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wedden dat je smelt als je mij in mijn uniform ziet?
Welk uniform?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wedden dat je smelt als je mij in mijn uniform ziet?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Terwijl met jasje uit, dat overhemd, die heupen in pantalon hmm![]()
Hoewel het natuurlijk een goed ding is, dat het uit gaat
Dat klinkt niet best. Dat telefoontje dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik drink nooit alcohol overdag. Alleen soms in de zomer als het bloedheet is. En het kan ook zo zijn dat ik ieder moment een telefoontje krijg.
Geilquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zit hier nu in mijn duikerspak
Zonder lippenstiftrand graag.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even geleend
Je krijgt het terug, echt!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zo’n duikerhelm is altijd opwindend.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
VoorAL DIE SLANG.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Zo’n duikerhelm is altijd opwindend.
geen nare dingen hoop ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
... En het kan ook zo zijn dat ik ieder moment een telefoontje krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |