Morgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
morgen ben je vandaag + 1 toch of was het vandaag?
Morgen, weet ik door een bizar toeval van gisteren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
morgen ben je vandaag + 1 toch of was het vandaag?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dacht alleen je shirt omhoog.
godzijdank...dan hoef ik niet terug te lezen of ik het gemist hadquote:
Dat was grappigquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen, weet ik door een bizar toeval van gisteren.
Jullie zijn bekend met een machinisten uniform?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hij moet er wel 1 bewaren voor bepaalde doeleinden.
Idd, sommige artieste met een nummer in de top2000 terwijl ze naar mijn mening veel mooiere liederen hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:18 schreef pullup het volgende:
En dan op 18 zag 'The sounds of Silence' van Distubed of zo
Net even opgezet maar die verdienen gewoon een steniging voor het verkrachten van het nummer van Sion en garfunkel
Man3
Je mag mijn verjaardag missenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
godzijdank...dan hoef ik niet terug te lezen of ik het gemist had
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Jullie zijn bekend met een machinisten uniform?
Wat dat betreft is Notturna wel gecharmeerd van mijn Dagelijks Tenue van Defensie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hij zei defensieuniformquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Jullie zijn bekend met een machinisten uniform?
Boek verbrandingen enzoquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die houden dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Notturna wel gecharmeerd van mijn Dagelijks Tenue van Defensie.
Ja maar daar heeft hij er geen 15 van.quote:
Dat ligt vast wel bij mijn ouders op zolder. In uniform poseren met vliegtuig op de achtergrond.quote:
Ik lees zelden terug. En het zijn teveel topics, holy smoly.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je mag mijn verjaardag missenEn teruglezen is niet aan te raden met sneltreinvaart hier
De dames hier dus kennelijk ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ligt vast wel bij mijn ouders op zolder. In uniform poseren met vliegtuig op de achtergrond.
Duitse vrouwen vinden dat wel oké.
Ja, zo te lezen wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:37 schreef notturna het volgende:
[..]
De dames hier dus kennelijk ook.
Pas je hem nog denk je?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ligt vast wel bij mijn ouders op zolder. In uniform poseren met vliegtuig op de achtergrond.
Duitse vrouwen vinden dat wel oké.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:37 schreef notturna het volgende:
[..]
De dames hier dus kennelijk ook.
oh wat leuk, morgen al weerquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik lees zelden terug. En het zijn teveel topics, holy smoly.
En nee ik wil dat niet missen(morgenmiddag nieuwe afspraak staan trouwens)
Sorry, had er geen zin in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:38 schreef Prisha het volgende:
[..]altijd jammer gevonden dat die piloot en brandweerman nooit bij Uto binnen zijn gekomen.
Ja dat was een groot gemis en dan mochten ze best zonder uniform of wat mogen binnen komen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:38 schreef Prisha het volgende:
[..]altijd jammer gevonden dat die piloot en brandweerman nooit bij Uto binnen zijn gekomen.
Ja, daar kom ik wel in hoor. Heb het alleen niet in mijn bezit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pas je hem nog denk je?![]()
En niet alleen duitse vrouwen houden van uniformen hoor.
Dank! U spaart de krachten voor vanavond?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik doe even niet mee, maar desalniettemin proost, Deisyy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |