Ik heb truien liggen die in 1980 helemaal in waren. Nu dus echt niet meer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar ben ik ook goed in, en soms is dat wel leuk, dan vind je ineens iets wat weer leuk staat.
Dat beloofd niet veel goeds dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:18 schreef pullup het volgende:
En dan op 18 zag 'The sounds of Silence' van Distubed of zo
Net even opgezet maar die verdienen gewoon een steniging voor het verkrachten van het nummer van Sion en garfunkel
Man3
Dan trek ik de verkeerde mannen aan schijnbaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ken ik echt niet van mannen.
Als je vrouw was en vrouwentruien had, dan kon het weer. Het is in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb truien liggen die in 1980 helemaal in waren. Nu dus echt niet meer.
En ze zitten wat strakker tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan trek ik de verkeerde mannen aan schijnbaar.
Klinkt bekend hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb truien liggen die in 1980 helemaal in waren. Nu dus echt niet meer.
En ze zitten wat strakker tegenwoordig.
Hele dikke wollen. Met van die opstaande kragen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je vrouw was en vrouwentruien had, dan kon het weer. Het is in.
Of zijn het Bill Crosby truien
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:19 schreef espri het volgende:
[..]
Nou zeker ende echt waar heur.
Hij heeft ook een grotere koffer die mee gaat op vakantie...
Een grotere koffer?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan trek ik de verkeerde mannen aan schijnbaar.
waar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Simon and Garfunkel live in centralpark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |