Moet ze lukken, zou je zeggenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alsnog pas volgend jaar dus.
Dan krijg je dadelijk vuurwerk op je balkonquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
2 kwajongens. Ze zijn al doorgelopen. Ik stond al klaar om de balkondeur open te doen en als een ware tokkie van het balkon te schreeuwen in vaag huispak en ongekamde haren.
Dan waren de politie en brandweer gekomen wegens een melding "verwarde persoon op hoogte".quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
2 kwajongens. Ze zijn al doorgelopen. Ik stond al klaar om de balkondeur open te doen en als een ware tokkie van het balkon te schreeuwen in vaag huispak en ongekamde haren.
Geen goed plan om je ermee te bemoeien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan waren de politie en brandweer gekomen wegens een melding "verwarde persoon op hoogte".
Ik zal jullie op de hoogte houdenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou... Je vraagt het je af tegenwoordig.
Of je wordt in elkaar geslagen .... door de jeugd van tegenwoordig....quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dan krijg je dadelijk vuurwerk op je balkon
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan waren de politie en brandweer gekomen wegens een melding "verwarde persoon op hoogte".
Oeh, kinkyquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
En dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank je Sode! En van hetzelfde. Dat het maar een mooi einde van het jaar mag worden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oeh, kinky![]()
Goeielaatstedagvanhetjaar allemaal.
Jij ook goeielaatstedagquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oeh, kinky![]()
Goeielaatstedagvanhetjaar allemaal.
Welke plek zijn ze nu aanbeland?quote:
Alleen maar live concerten bij julliequote:
nu simona paulquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen maar live concerten bij jullie
Garfunkel had het beste kapsel ooitquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Ramses. De urn van mn moeder staat in de kast mee te schudden.
Het grote poepen kan beginnenquote:
ground control basicsquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
Hey google deed weer iets wat ik niet wilde, kent radio kink niet. Dan maar weer radio 2.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
Hey google deed weer iets wat ik niet wilde, kent radio kink niet. Dan maar weer radio 2.
Nou maar hopen dat BDS het wel goed onder krabt.quote:
Nee, ben ik te lui voor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
En ook gewoon niet even aan de knop draaien om hem op te zetten
Ja ja, wordt af en toe wel wat agressief van die google en dan doet ie het helemaal niet meer.quote:
Ha! Goeie tip!quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
Dan denkt google " fuck you en zoek het zelf maar uit"quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, wordt af en toe wel wat agressief van die google en dan doet ie het helemaal niet meer.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ha! Goeie tip!
Hier dat onding ook aangeslingerd.
Note to myself, koop nou verdomme die speakers voor de tv eens.
ja geduld hebben en soms hoort ie spontaan iets van de tv of zo ..quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, wordt af en toe wel wat agressief van die google en dan doet ie het helemaal niet meer.
Denk hetquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan denkt google " fuck you en zoek het zelf maar uit"
Ik ga nu toch even meegluren welke nrs er komen danquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:38 schreef ChocoFan het volgende:
Bowie is ook nog wel te handelen maar die volgende en die daarna. Tja.
Ja of vuurwerk verstoort het en dan hoort ze me ook niet. Geduld is wel handig ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:39 schreef chufi het volgende:
[..]
ja geduld hebben en soms hoort ie spontaan iets van de tv of zo ..
Gluurse.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga nu toch even meegluren welke nrs er komen dan
Vreten vreten vretenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:40 schreef Deisyy het volgende:
Misschien moet ik even een weeshuis bellen
Ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
“ik weet niet hoe ik hiermee kan helpen”
Kutwijf(die googlemuts he :; )
En die twee erna zijn wat bedenkelijk jaquote:
Keuken te klein?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:40 schreef Deisyy het volgende:
Misschien moet ik even een weeshuis bellen
Dom mokkel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
“ik weet niet hoe ik hiermee kan helpen”
Kutwijf(die googlemuts he
)
Ik denk dat ik een beetje teveel te vreten heb gemaaktquote:
Die dame word hier dan ook regelmatig voor rotte vis uitgemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja.![]()
En als je scheld dan bied ze haar excuus aan dat ze niet kan helpen.
Juist.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:41 schreef pullup het volgende:
[..]
En die twee erna zijn wat bedenkelijk ja
Dat was op te maken uit je weeshuis post ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje teveel te vreten heb gemaakt
quote:
Wel handig, dat ik kan schelden op iemand zonder dat ik klappen krijg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die dame word hier dan ook regelmatig voor rotte vis uitgemaakt.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel handig, dat ik kan schelden op iemand zonder dat ik klappen krijg.
Succes en sterkte.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja nog een naar Jumbo, creme fraiche vergeten
Ik ben dus niet de enige die het een dom ding vinden. Ik gebruik haar alleen als kookwekker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja.![]()
En als je scheld dan bied ze haar excuus aan dat ze niet kan helpen.
Is dat alleen met vrouwelijke stem verkrijgbaar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die dame word hier dan ook regelmatig voor rotte vis uitgemaakt.
Het is er vast lekker rustig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja nog een naar Jumbo, creme fraiche vergeten
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel handig, dat ik kan schelden op iemand zonder dat ik klappen krijg.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het een dom ding vinden. Ik gebruik haar alleen als kookwekker.
Het google timer 15 minuten.
Google: dan beginnen we nu.
Ik: ja zou lekker zijn als je over een uur begin.
Je kan ook een mannenstem installeren volgens mijquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat alleen met vrouwelijke stem verkrijgbaar?
Ja ik vraag dat toch, niet dat ze morgen pas gaat aftellenquote:
Ik hoor nog van niemand dat die dat ook gedaan heeftquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je kan ook een mannenstem installeren volgens mij
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het een dom ding vinden. Ik gebruik haar alleen als kookwekker.
Het google timer 15 minuten.
Google: dan beginnen we nu.
Ik: ja zou lekker zijn als je over een uur begin.
Ook een mannenstem maar dat vond ik helemaal niets.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat alleen met vrouwelijke stem verkrijgbaar?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Zolang hier niet meerdere mannen aanwezig zijn vind ik haar wel geinig, voor de muziek dan toch, maar met meer mannen hoor ik heel de tijd maar irritante dingen eruit komen. Mannen kunnen echt domme vragen verzinnen.
Of in een andere taal aanspreken...quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoor nog van niemand dat die dat ook gedaan heeft
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ik vraag dat toch, niet dat ze morgen pas gaat aftellen
Onthouden is ze niet zo goed in nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik hoop dat ze ze onthoudt. En dat doet ze niet.
Misschien de volgende keer maar weer een papegaai kopen.
Een hese Belgische vrouwenstem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoor nog van niemand dat die dat ook gedaan heeft
Op dit moment wil dat ding niet eens op mij reageren. Word gewoon genegeerd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Zolang hier niet meerdere mannen aanwezig zijn vind ik haar wel geinig, voor de muziek dan toch, maar met meer mannen hoor ik heel de tijd maar irritante dingen eruit komen. Mannen kunnen echt domme vragen verzinnen.
Google kan boeren en scheetjes laten. Waarom zijn de bananen krom en dat dan niet 1 keer vragen maar meerdere keren. Ruim mijn kamer, maak een boterham. Enz.quote:
Is ook gewoon een dom ding.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Ik zie vooralsnog het nut niet in van zo'n ding. Mja, leuk speeltje, verder niet.
Dat is liefquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik twee van buurvrouw gekregen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Google kan boeren en scheetjes laten. Waarom zijn de bananen krom en dat dan niet 1 keer vragen maar meerdere keren. Ruim mijn kamer, maak een boterham. Enz.
Een soort Goedelequote:Op dinsdag 31 december 2019 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een hese Belgische vrouwenstem.
Dat heb ik dus ook af en toe, maar dan moet ik hem trainen met mijn stem ofzo en daar heb ik geen zin in. Kreng moet gewoon luisteren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Op dit moment wil dat ding niet eens op mij reageren. Word gewoon genegeerd.
Boer getest.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Google kan boeren en scheetjes laten. Waarom zijn de bananen krom en dat dan niet 1 keer vragen maar meerdere keren. Ruim mijn kamer, maak een boterham. Enz.
Dus dat. Wie is de baas?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook af en toe, maar dan moet ik hem trainen met mijn stem ofzo en daar heb ik geen zin in. Kreng moet gewoon luisteren.
Flink hard he.quote:
Maar die is heel niet Belgischquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De stem van Voxs in je navigatie.
Jeetjekreetje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Flink hard he.![]()
En je moet niet zeggen laat een scheet want dat doet ze dus niet maar hoe klinkt een scheet, dan hoor je het wel.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja duurde even voordat de mannen dat doorhadden.
Jaaaaaaaaaaaaa die is dan weer geinig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zeg Oeeeeeeeeeeeee Ik zeg AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Net op tijd weer afgezet, zo meteen komen ze nog een keer langsquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Teen gestoten?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Die verdomde boeren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Net op tijd weer afgezet, zo meteen komen ze nog een keer langs
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa die is dan weer geinig.
slecht kwalificatie, maar tochquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedankt dat je zg,ik was bij simon paul konzert
Van nijd alle boerenkool platstampen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker mee zingen toch, met welk liedje dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, net zoals lekker op de trekker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Foute nummers zijn vaak ook wel leuk..
Ja die wil ik niet meer horen dit jaarquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van nijd alle boerenkool platstampen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Flink hard he.![]()
En je moet niet zeggen laat een scheet want dat doet ze dus niet maar hoe klinkt een scheet, dan hoor je het wel.
Weet ik niet meerquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker mee zingen toch, met welk liedje dan?
Dat was wel het toppuntquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, net zoals lekker op de trekker.![]()
Deze?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet ik niet meer![]()
ik scrolde even naar boven.
Het lijkt ongetwijfeld verdacht veel op deze
Ik zoek evenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze?
De Boer Dat Is De Keerl
Normaal
Ja ik zou echt niet weten wie daar dan op stemt, maar ja, tis wel gebeurt want stond er echt in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was wel het toppunt![]()
Ik wist niet dat het bestond en dacht dat ik in de zeik genomen werd toen hier langskwam dat het in de lijst stond
Ja lach maar. Zat ook al met mijn shirt omhoog.quote:
Ik heb afgelopen jaar geen radio geluisterd dus zou dan niets kennen. Wel beter dan deze meuk waarschijnlijk. Alhoewel er dadelijk wel weer een paar leuke liedjes komen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alle nieuwe muziek van dit jaar
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja lach maar. Zat ook al met mijn shirt omhoog.
Deurdonderen dusquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja lach maar. Zat ook al met mijn shirt omhoog.
quote:
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo en dan doe ik dit jaar ook niets meer aan het huishouden
Ken het liedje niet, dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Deurdonderen dus![]()
En geloof het of niet dat ding van jou komt met stip de top 10 binnen later![]()
Nee joh, gewoon deurdonderen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef mario390 het volgende:
deze uur brennt de cafe af![]()
ik zeg nur MAAAAASSSSSTTTEEEEEEEEEEEERRRRRRRRR
Die zaten toch in een hol?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef pullup het volgende:
Die kutboeren hadden natuurlijk tijdens dat staken de tijd om die hele lijst vol te spammen met eigen nummers
Zit je nog steeds dwars he?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef pullup het volgende:
Die kutboeren hadden natuurlijk tijdens dat staken de tijd om die hele lijst vol te spammen met eigen nummers
Ja echt he.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef pullup het volgende:
Nahquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig niet, is het bij jou nog gelukt?
Ik had een hele hinderlaag voorbereid met bermbommen enzo maar ze namen een andere wegquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef pullup het volgende:
Ze hebben ook de boerenkool verpest nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
pullup heeft een boerentrauma voor het leven.
Wrom niet in je toksel huispak blijven banjeren?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Even omkleden in wat leuks ofzo.
Ja eigenlijk wel heel vervelend voor hem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
pullup heeft een boerentrauma voor het leven.
Je krijgt vast je kans nog welquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een hele hinderlaag voorbereid met bermbommen enzo maar ze namen een andere weg
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een hele hinderlaag voorbereid met bermbommen enzo maar ze namen een andere weg
Gewoon niet buiten de ring komenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel heel vervelend voor hem.
Boodschappenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wrom niet in je toksel huispak blijven banjeren?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef Voxs het volgende:
Ik heb net een uur gezocht naar een rok. Niet dat ik hem aan wilde doen, maar het feit dat ik hem niet kon vinden vond ik onuitstaanbaar
Aha, maar ik woon buiten de ring.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon niet buiten de ring komenHelpt prima
Het viel wel mee vond ik. Ik ben ook net terug van de Bas en het was een stuk minder druk dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh. Dat is niet zo fijn op de laatste dag van het jaar.
Oh, ik heb dat lang geleden opgegeven, zoeken naar iets wat ik niet kan vinden, anders blijf ik er ook een beetje inhangen. Ik zoek even en dan houd het op want anders helemaal koekieloekiequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef Voxs het volgende:
Ik heb net een uur gezocht naar een rok. Niet dat ik hem aan wilde doen, maar het feit dat ik hem niet kon vinden vond ik onuitstaanbaar
De kast is te kleinquote:
Maar jij stuiterde vannacht door je huiskamer?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef mario390 het volgende:
ik denk bij slayer met publikum was wat gebeurd
Ach tja. Van het weekend geen zin in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh. Dat is niet zo fijn op de laatste dag van het jaar.
Zoekt niet, en gij zult vinden!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat lang geleden opgegeven, zoeken naar iets wat ik niet kan vinden, anders blijf ik er ook een beetje inhangen. Ik zoek even en dan houd het op want anders helemaal koekieloekie
Heb ik ook nog nooit van gehoord, staan echt wel rare nummers in en zal inderdaad wel door boeren komen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:05 schreef pullup het volgende:
Wie de fuck is Danny Vera?![]()
Er staat iets van hem op 4. Net boven Stairway to Heaven![]()
Zal wel een boer zijn
Hallo, ik heb helemaal niets om aan te trekken. ( maar de kast puilt uit.)quote:
Mazzel hoor, want normaal gesproken kan je over de hoofden lopen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het viel wel mee vond ik. Ik ben ook net terug van de Bas en het was een stuk minder druk dan ik had verwacht.
wat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Maar jij stuiterde vannacht door je huiskamer?
Ik werd dus koekieloekiequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat lang geleden opgegeven, zoeken naar iets wat ik niet kan vinden, anders blijf ik er ook een beetje inhangen. Ik zoek even en dan houd het op want anders helemaal koekieloekie
Dat jij vannacht tijdens het nummer van Slayer door je huiskamer stuiterdequote:
De eerste zwarte artiest staat op 24: Princequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit van gehoord, staan echt wel rare nummers in en zal inderdaad wel door boeren komen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat jij vannacht tijdens het nummer van Slayer door je huiskamer stuiterde
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik werd dus koekieloekiehet hing aan een klemmetje van zo'n klem kleerhanger, verscholen tussen andere rokken. Ik heb echt alle stapels, rekken etc overhoop gehaald. 3x!
Ik wilde het niet eens aan
Dat is een mooi nummerquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:05 schreef pullup het volgende:
Wie de fuck is Danny Vera?![]()
Er staat iets van hem op 4. Net boven Stairway to Heaven![]()
Zal wel een boer zijn
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Hallo, ik heb helemaal niets om aan te trekken. ( maar de kast puilt uit.)
Omg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik werd dus koekieloekiehet hing aan een klemmetje van zo'n klem kleerhanger, verscholen tussen andere rokken. Ik heb echt alle stapels, rekken etc overhoop gehaald. 3x!
Ik wilde het niet eens aan
Ik ben nu gerustgesteld dat ik in het voorjaar die rok aan kanquote:
Ow, moet ook wel hè. Het 4e beste nummer ooit gemaaktquote:
Ja dat is ook zo vaag. Tis niet meer zoals vroeger, OMG ik zeg vroegerquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:07 schreef pullup het volgende:
[..]
De eerste zwarte artiest staat op 24: Prince
Kut wijven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als je op het punt staat om te vertrekken en vrouwen dan nog 'heel even' bezig zijn. Staan ze er eindelijk, moeten ze nog even naar het toilet. En na een kwartier in de auto nog eens.
hahahaquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als je op het punt staat om te vertrekken en vrouwen dan nog 'heel even' bezig zijn. Staan ze er eindelijk, moeten ze nog even naar het toilet. En na een kwartier in de auto nog eens.
Is een redelijk standaard man-met-gitaar-liefdesliedje wat door Radio2 is grijsgedraaid het afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit van gehoord, staan echt wel rare nummers in en zal inderdaad wel door boeren komen.
Ja, kasten moeten opgeruimd, ik heb alles er gewoon weer ingeproptquote:
Mijn stiefpa had op een gegeven moment gewoon een tijdstip dat hij zei dat iedereen in de auto zat. Zat hij met mijn broertje uiteindelijk tot nog 15 min te vroeg in de auto en maar mopperen op de vrouwen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja zeg, dat vind ik nu juist van die mannen, mijn ex en huidige man moeten altijd nog eerst ff schijten of pissen, sta ik weer te wachtenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zal veel op gestemd zijn. Ik vind het een heel mooi nummer maar nr. 4 is wel heel erg hoog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow, moet ook wel hè. Het 4e beste nummer ooit gemaakt
Hij is nooit gewoon weggereden?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn stiefpa had op een gegeven moment gewoon een tijdstip dat hij zei dat iedereen in de auto zat. Zat hij met mijn broertje uiteindelijk tot nog 15 min te vroeg in de auto en maar mopperen op de vrouwen.
Ik heb een keihard geschreeuwd: het is nog geen tijd ik heb nog 15 min!!!!
Geen make-up ofzo hoor, ik zat gewoon het liefst zo lang mogelijk in pyjama met hond op de bank
Nee want iedereen zat op aangegeven tijdstip in de auto. Dat hij zelf 15 min van te voren in de auto zat, tja.quote:
En het 9e beste nummer ooit gemaakt dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow, moet ook wel hè. Het 4e beste nummer ooit gemaakt
Mannen kunnen er idd ook wat van.quote:
Aha, daarom ken ik het niet, zoals ik net zei, afgelopen jaar geen radio gehoord. Nou ik ben benieuwd dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Is een redelijk standaard man-met-gitaar-liefdesliedje wat door Radio2 is grijsgedraaid het afgelopen jaar.
Best leuk, en dus vind de gemiddelde Nederlander dat het op drie na beste liedje ooit gemaakt
Ken het echt niet maar zal het nog wel een keer horen danquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zal veel op gestemd zijn. Ik vind het een heel mooi nummer maar nr. 4 is wel heel erg hoog.
Waaahhhh boxquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, dat vind ik nu juist van die mannen, mijn ex en huidige man moeten altijd nog eerst ff schijten of pissen, sta ik weer te wachten
Deze vraag wilde ik ook stellen.quote:
Lekker zooitje dus nu. Nou ja heb je wel wat te doen in het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, kasten moeten opgeruimd, ik heb alles er gewoon weer ingepropt
Ahquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee want iedereen zat op aangegeven tijdstip in de auto. Dat hij zelf 15 min van te voren in de auto zat, tja.
Dat gaat hier gelukkig altijd goed. Tijd is tijd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:11 schreef cafca het volgende:
[..]
En het 9e beste nummer ooit gemaakt dan?
Een keertjequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker zooitje dus nu. Nou ja heb je wel wat te doen in het nieuwe jaar.
Ben ik echt de enige die het een vervelend nummer van ze vind?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit was wel één van de beste versies van het liedje van Dire Straits, ja.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn stiefpa had op een gegeven moment gewoon een tijdstip dat hij zei dat iedereen in de auto zat. Zat hij met mijn broertje uiteindelijk tot nog 15 min te vroeg in de auto en maar mopperen op de vrouwen.
Ik heb een keihard geschreeuwd: het is nog geen tijd ik heb nog 15 min!!!!
Geen make-up ofzo hoor, ik zat gewoon het liefst zo lang mogelijk in pyjama met hond op de bank
dit is de Studio Versie van Love Over Gold Albumquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit was wel één van de beste versies van het liedje van Dire Straits, ja.
Ritueel slachten die hap.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Dit jaar ook maar eens wat kasten uitmesten.
Heb nog complete uniformen van 15 jaar geleden hangen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, dat vind ik nu juist van die mannen, mijn ex en huidige man moeten altijd nog eerst ff schijten of pissen, sta ik weer te wachten
Sure.quote:
Daar ben ik ook goed in, en soms is dat wel leuk, dan vind je ineens iets wat weer leuk staat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Dit jaar ook maar eens wat kasten uitmesten.
Heb nog complete uniformen van 15 jaar geleden hangen.
Ik heb truien liggen die in 1980 helemaal in waren. Nu dus echt niet meer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar ben ik ook goed in, en soms is dat wel leuk, dan vind je ineens iets wat weer leuk staat.
Dat beloofd niet veel goeds dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:18 schreef pullup het volgende:
En dan op 18 zag 'The sounds of Silence' van Distubed of zo
Net even opgezet maar die verdienen gewoon een steniging voor het verkrachten van het nummer van Sion en garfunkel
Man3
Dan trek ik de verkeerde mannen aan schijnbaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ken ik echt niet van mannen.
Als je vrouw was en vrouwentruien had, dan kon het weer. Het is in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb truien liggen die in 1980 helemaal in waren. Nu dus echt niet meer.
En ze zitten wat strakker tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan trek ik de verkeerde mannen aan schijnbaar.
Klinkt bekend hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb truien liggen die in 1980 helemaal in waren. Nu dus echt niet meer.
En ze zitten wat strakker tegenwoordig.
Hele dikke wollen. Met van die opstaande kragen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je vrouw was en vrouwentruien had, dan kon het weer. Het is in.
Of zijn het Bill Crosby truien
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:19 schreef espri het volgende:
[..]
Nou zeker ende echt waar heur.
Hij heeft ook een grotere koffer die mee gaat op vakantie...
Een grotere koffer?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan trek ik de verkeerde mannen aan schijnbaar.
waar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Simon and Garfunkel live in centralpark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |