Boodschappenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wrom niet in je toksel huispak blijven banjeren?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef Voxs het volgende:
Ik heb net een uur gezocht naar een rok. Niet dat ik hem aan wilde doen, maar het feit dat ik hem niet kon vinden vond ik onuitstaanbaar
Aha, maar ik woon buiten de ring.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon niet buiten de ring komenHelpt prima
Het viel wel mee vond ik. Ik ben ook net terug van de Bas en het was een stuk minder druk dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh. Dat is niet zo fijn op de laatste dag van het jaar.
Oh, ik heb dat lang geleden opgegeven, zoeken naar iets wat ik niet kan vinden, anders blijf ik er ook een beetje inhangen. Ik zoek even en dan houd het op want anders helemaal koekieloekiequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef Voxs het volgende:
Ik heb net een uur gezocht naar een rok. Niet dat ik hem aan wilde doen, maar het feit dat ik hem niet kon vinden vond ik onuitstaanbaar
De kast is te kleinquote:
Maar jij stuiterde vannacht door je huiskamer?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef mario390 het volgende:
ik denk bij slayer met publikum was wat gebeurd
Ach tja. Van het weekend geen zin in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh. Dat is niet zo fijn op de laatste dag van het jaar.
Zoekt niet, en gij zult vinden!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat lang geleden opgegeven, zoeken naar iets wat ik niet kan vinden, anders blijf ik er ook een beetje inhangen. Ik zoek even en dan houd het op want anders helemaal koekieloekie
Heb ik ook nog nooit van gehoord, staan echt wel rare nummers in en zal inderdaad wel door boeren komen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:05 schreef pullup het volgende:
Wie de fuck is Danny Vera?![]()
Er staat iets van hem op 4. Net boven Stairway to Heaven![]()
Zal wel een boer zijn
Hallo, ik heb helemaal niets om aan te trekken. ( maar de kast puilt uit.)quote:
Mazzel hoor, want normaal gesproken kan je over de hoofden lopen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het viel wel mee vond ik. Ik ben ook net terug van de Bas en het was een stuk minder druk dan ik had verwacht.
wat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Maar jij stuiterde vannacht door je huiskamer?
Ik werd dus koekieloekiequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat lang geleden opgegeven, zoeken naar iets wat ik niet kan vinden, anders blijf ik er ook een beetje inhangen. Ik zoek even en dan houd het op want anders helemaal koekieloekie
Dat jij vannacht tijdens het nummer van Slayer door je huiskamer stuiterdequote:
De eerste zwarte artiest staat op 24: Princequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit van gehoord, staan echt wel rare nummers in en zal inderdaad wel door boeren komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |