quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja lach maar. Zat ook al met mijn shirt omhoog.
quote:
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo en dan doe ik dit jaar ook niets meer aan het huishouden
Ken het liedje niet, dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Deurdonderen dus![]()
En geloof het of niet dat ding van jou komt met stip de top 10 binnen later![]()
Nee joh, gewoon deurdonderen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef mario390 het volgende:
deze uur brennt de cafe af![]()
ik zeg nur MAAAAASSSSSTTTEEEEEEEEEEEERRRRRRRRR
Die zaten toch in een hol?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef pullup het volgende:
Die kutboeren hadden natuurlijk tijdens dat staken de tijd om die hele lijst vol te spammen met eigen nummers
Zit je nog steeds dwars he?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef pullup het volgende:
Die kutboeren hadden natuurlijk tijdens dat staken de tijd om die hele lijst vol te spammen met eigen nummers
Ja echt he.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef pullup het volgende:
Nahquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig niet, is het bij jou nog gelukt?
Ik had een hele hinderlaag voorbereid met bermbommen enzo maar ze namen een andere wegquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef pullup het volgende:
Ze hebben ook de boerenkool verpest nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
pullup heeft een boerentrauma voor het leven.
Wrom niet in je toksel huispak blijven banjeren?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Even omkleden in wat leuks ofzo.
Ja eigenlijk wel heel vervelend voor hem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
pullup heeft een boerentrauma voor het leven.
Je krijgt vast je kans nog welquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een hele hinderlaag voorbereid met bermbommen enzo maar ze namen een andere weg
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een hele hinderlaag voorbereid met bermbommen enzo maar ze namen een andere weg
Gewoon niet buiten de ring komenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel heel vervelend voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |