Ja die wil ik niet meer horen dit jaarquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van nijd alle boerenkool platstampen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Flink hard he.![]()
En je moet niet zeggen laat een scheet want dat doet ze dus niet maar hoe klinkt een scheet, dan hoor je het wel.
Weet ik niet meerquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker mee zingen toch, met welk liedje dan?
Dat was wel het toppuntquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, net zoals lekker op de trekker.![]()
Deze?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet ik niet meer![]()
ik scrolde even naar boven.
Het lijkt ongetwijfeld verdacht veel op deze
Ik zoek evenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze?
De Boer Dat Is De Keerl
Normaal
Ja ik zou echt niet weten wie daar dan op stemt, maar ja, tis wel gebeurt want stond er echt in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was wel het toppunt![]()
Ik wist niet dat het bestond en dacht dat ik in de zeik genomen werd toen hier langskwam dat het in de lijst stond
Ja lach maar. Zat ook al met mijn shirt omhoog.quote:
Ik heb afgelopen jaar geen radio geluisterd dus zou dan niets kennen. Wel beter dan deze meuk waarschijnlijk. Alhoewel er dadelijk wel weer een paar leuke liedjes komen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alle nieuwe muziek van dit jaar
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja lach maar. Zat ook al met mijn shirt omhoog.
Deurdonderen dusquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja lach maar. Zat ook al met mijn shirt omhoog.
quote:
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo en dan doe ik dit jaar ook niets meer aan het huishouden
Ken het liedje niet, dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Deurdonderen dus![]()
En geloof het of niet dat ding van jou komt met stip de top 10 binnen later![]()
Nee joh, gewoon deurdonderen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef mario390 het volgende:
deze uur brennt de cafe af![]()
ik zeg nur MAAAAASSSSSTTTEEEEEEEEEEEERRRRRRRRR
Die zaten toch in een hol?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef pullup het volgende:
Die kutboeren hadden natuurlijk tijdens dat staken de tijd om die hele lijst vol te spammen met eigen nummers
Zit je nog steeds dwars he?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef pullup het volgende:
Die kutboeren hadden natuurlijk tijdens dat staken de tijd om die hele lijst vol te spammen met eigen nummers
Ja echt he.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef pullup het volgende:
Nahquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig niet, is het bij jou nog gelukt?
Ik had een hele hinderlaag voorbereid met bermbommen enzo maar ze namen een andere wegquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef pullup het volgende:
Ze hebben ook de boerenkool verpest nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
pullup heeft een boerentrauma voor het leven.
Wrom niet in je toksel huispak blijven banjeren?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Even omkleden in wat leuks ofzo.
Ja eigenlijk wel heel vervelend voor hem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
pullup heeft een boerentrauma voor het leven.
Je krijgt vast je kans nog welquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een hele hinderlaag voorbereid met bermbommen enzo maar ze namen een andere weg
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een hele hinderlaag voorbereid met bermbommen enzo maar ze namen een andere weg
Gewoon niet buiten de ring komenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel heel vervelend voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |