Dat was op te maken uit je weeshuis post ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje teveel te vreten heb gemaakt
quote:
Wel handig, dat ik kan schelden op iemand zonder dat ik klappen krijg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die dame word hier dan ook regelmatig voor rotte vis uitgemaakt.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel handig, dat ik kan schelden op iemand zonder dat ik klappen krijg.
Succes en sterkte.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja nog een naar Jumbo, creme fraiche vergeten
Ik ben dus niet de enige die het een dom ding vinden. Ik gebruik haar alleen als kookwekker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja.![]()
En als je scheld dan bied ze haar excuus aan dat ze niet kan helpen.
Is dat alleen met vrouwelijke stem verkrijgbaar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die dame word hier dan ook regelmatig voor rotte vis uitgemaakt.
Het is er vast lekker rustig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja nog een naar Jumbo, creme fraiche vergeten
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel handig, dat ik kan schelden op iemand zonder dat ik klappen krijg.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het een dom ding vinden. Ik gebruik haar alleen als kookwekker.
Het google timer 15 minuten.
Google: dan beginnen we nu.
Ik: ja zou lekker zijn als je over een uur begin.
Je kan ook een mannenstem installeren volgens mijquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat alleen met vrouwelijke stem verkrijgbaar?
Ja ik vraag dat toch, niet dat ze morgen pas gaat aftellenquote:
Ik hoor nog van niemand dat die dat ook gedaan heeftquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je kan ook een mannenstem installeren volgens mij
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het een dom ding vinden. Ik gebruik haar alleen als kookwekker.
Het google timer 15 minuten.
Google: dan beginnen we nu.
Ik: ja zou lekker zijn als je over een uur begin.
Ook een mannenstem maar dat vond ik helemaal niets.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat alleen met vrouwelijke stem verkrijgbaar?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Zolang hier niet meerdere mannen aanwezig zijn vind ik haar wel geinig, voor de muziek dan toch, maar met meer mannen hoor ik heel de tijd maar irritante dingen eruit komen. Mannen kunnen echt domme vragen verzinnen.
Of in een andere taal aanspreken...quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoor nog van niemand dat die dat ook gedaan heeft
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ik vraag dat toch, niet dat ze morgen pas gaat aftellen
Onthouden is ze niet zo goed in nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik hoop dat ze ze onthoudt. En dat doet ze niet.
Misschien de volgende keer maar weer een papegaai kopen.
Een hese Belgische vrouwenstem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoor nog van niemand dat die dat ook gedaan heeft
Op dit moment wil dat ding niet eens op mij reageren. Word gewoon genegeerd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Zolang hier niet meerdere mannen aanwezig zijn vind ik haar wel geinig, voor de muziek dan toch, maar met meer mannen hoor ik heel de tijd maar irritante dingen eruit komen. Mannen kunnen echt domme vragen verzinnen.
Google kan boeren en scheetjes laten. Waarom zijn de bananen krom en dat dan niet 1 keer vragen maar meerdere keren. Ruim mijn kamer, maak een boterham. Enz.quote:
Is ook gewoon een dom ding.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Ik zie vooralsnog het nut niet in van zo'n ding. Mja, leuk speeltje, verder niet.
Dat is liefquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik twee van buurvrouw gekregen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Google kan boeren en scheetjes laten. Waarom zijn de bananen krom en dat dan niet 1 keer vragen maar meerdere keren. Ruim mijn kamer, maak een boterham. Enz.
Een soort Goedelequote:Op dinsdag 31 december 2019 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een hese Belgische vrouwenstem.
Dat heb ik dus ook af en toe, maar dan moet ik hem trainen met mijn stem ofzo en daar heb ik geen zin in. Kreng moet gewoon luisteren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Op dit moment wil dat ding niet eens op mij reageren. Word gewoon genegeerd.
Boer getest.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Google kan boeren en scheetjes laten. Waarom zijn de bananen krom en dat dan niet 1 keer vragen maar meerdere keren. Ruim mijn kamer, maak een boterham. Enz.
Dus dat. Wie is de baas?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook af en toe, maar dan moet ik hem trainen met mijn stem ofzo en daar heb ik geen zin in. Kreng moet gewoon luisteren.
Flink hard he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |