Het grote poepen kan beginnenquote:
ground control basicsquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
Hey google deed weer iets wat ik niet wilde, kent radio kink niet. Dan maar weer radio 2.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
Hey google deed weer iets wat ik niet wilde, kent radio kink niet. Dan maar weer radio 2.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Ramses. De urn van mn moeder staat in de kast mee te schudden.
Nou maar hopen dat BDS het wel goed onder krabt.quote:
Nee, ben ik te lui voor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
En ook gewoon niet even aan de knop draaien om hem op te zetten
Ja ja, wordt af en toe wel wat agressief van die google en dan doet ie het helemaal niet meer.quote:
Ha! Goeie tip!quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
Dan denkt google " fuck you en zoek het zelf maar uit"quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, wordt af en toe wel wat agressief van die google en dan doet ie het helemaal niet meer.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ha! Goeie tip!
Hier dat onding ook aangeslingerd.
Note to myself, koop nou verdomme die speakers voor de tv eens.
ja geduld hebben en soms hoort ie spontaan iets van de tv of zo ..quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, wordt af en toe wel wat agressief van die google en dan doet ie het helemaal niet meer.
Denk hetquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan denkt google " fuck you en zoek het zelf maar uit"
Ik ga nu toch even meegluren welke nrs er komen danquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:38 schreef ChocoFan het volgende:
Bowie is ook nog wel te handelen maar die volgende en die daarna. Tja.
Ja of vuurwerk verstoort het en dan hoort ze me ook niet. Geduld is wel handig ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:39 schreef chufi het volgende:
[..]
ja geduld hebben en soms hoort ie spontaan iets van de tv of zo ..
Gluurse.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga nu toch even meegluren welke nrs er komen dan
Vreten vreten vretenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:40 schreef Deisyy het volgende:
Misschien moet ik even een weeshuis bellen
Ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
“ik weet niet hoe ik hiermee kan helpen”
Kutwijf(die googlemuts he :; )
En die twee erna zijn wat bedenkelijk jaquote:
Keuken te klein?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:40 schreef Deisyy het volgende:
Misschien moet ik even een weeshuis bellen
Dom mokkel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
“ik weet niet hoe ik hiermee kan helpen”
Kutwijf(die googlemuts he
)
Ik denk dat ik een beetje teveel te vreten heb gemaaktquote:
Die dame word hier dan ook regelmatig voor rotte vis uitgemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja.![]()
En als je scheld dan bied ze haar excuus aan dat ze niet kan helpen.
Juist.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:41 schreef pullup het volgende:
[..]
En die twee erna zijn wat bedenkelijk ja
Dat was op te maken uit je weeshuis post ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje teveel te vreten heb gemaakt
quote:
Wel handig, dat ik kan schelden op iemand zonder dat ik klappen krijg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die dame word hier dan ook regelmatig voor rotte vis uitgemaakt.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel handig, dat ik kan schelden op iemand zonder dat ik klappen krijg.
Succes en sterkte.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja nog een naar Jumbo, creme fraiche vergeten
Ik ben dus niet de enige die het een dom ding vinden. Ik gebruik haar alleen als kookwekker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja.![]()
En als je scheld dan bied ze haar excuus aan dat ze niet kan helpen.
Is dat alleen met vrouwelijke stem verkrijgbaar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die dame word hier dan ook regelmatig voor rotte vis uitgemaakt.
Het is er vast lekker rustig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja nog een naar Jumbo, creme fraiche vergeten
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel handig, dat ik kan schelden op iemand zonder dat ik klappen krijg.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het een dom ding vinden. Ik gebruik haar alleen als kookwekker.
Het google timer 15 minuten.
Google: dan beginnen we nu.
Ik: ja zou lekker zijn als je over een uur begin.
Je kan ook een mannenstem installeren volgens mijquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat alleen met vrouwelijke stem verkrijgbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |