Moet ze lukken, zou je zeggenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alsnog pas volgend jaar dus.
Dan krijg je dadelijk vuurwerk op je balkonquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
2 kwajongens. Ze zijn al doorgelopen. Ik stond al klaar om de balkondeur open te doen en als een ware tokkie van het balkon te schreeuwen in vaag huispak en ongekamde haren.
Dan waren de politie en brandweer gekomen wegens een melding "verwarde persoon op hoogte".quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
2 kwajongens. Ze zijn al doorgelopen. Ik stond al klaar om de balkondeur open te doen en als een ware tokkie van het balkon te schreeuwen in vaag huispak en ongekamde haren.
Geen goed plan om je ermee te bemoeien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan waren de politie en brandweer gekomen wegens een melding "verwarde persoon op hoogte".
Ik zal jullie op de hoogte houdenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou... Je vraagt het je af tegenwoordig.
Of je wordt in elkaar geslagen .... door de jeugd van tegenwoordig....quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dan krijg je dadelijk vuurwerk op je balkon
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan waren de politie en brandweer gekomen wegens een melding "verwarde persoon op hoogte".
Oeh, kinkyquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
En dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank je Sode! En van hetzelfde. Dat het maar een mooi einde van het jaar mag worden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oeh, kinky![]()
Goeielaatstedagvanhetjaar allemaal.
Jij ook goeielaatstedagquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oeh, kinky![]()
Goeielaatstedagvanhetjaar allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |