Deze vraag wilde ik ook stellen.quote:
Lekker zooitje dus nu. Nou ja heb je wel wat te doen in het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, kasten moeten opgeruimd, ik heb alles er gewoon weer ingepropt
Ahquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee want iedereen zat op aangegeven tijdstip in de auto. Dat hij zelf 15 min van te voren in de auto zat, tja.
Dat gaat hier gelukkig altijd goed. Tijd is tijd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als je op het punt staat om te vertrekken en vrouwen dan nog 'heel even' bezig zijn. Staan ze er eindelijk, moeten ze nog even naar het toilet. En na een kwartier in de auto nog eens.
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:11 schreef cafca het volgende:
[..]
En het 9e beste nummer ooit gemaakt dan?
Een keertjequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker zooitje dus nu. Nou ja heb je wel wat te doen in het nieuwe jaar.
Ben ik echt de enige die het een vervelend nummer van ze vind?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit was wel één van de beste versies van het liedje van Dire Straits, ja.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn stiefpa had op een gegeven moment gewoon een tijdstip dat hij zei dat iedereen in de auto zat. Zat hij met mijn broertje uiteindelijk tot nog 15 min te vroeg in de auto en maar mopperen op de vrouwen.
Ik heb een keihard geschreeuwd: het is nog geen tijd ik heb nog 15 min!!!!
Geen make-up ofzo hoor, ik zat gewoon het liefst zo lang mogelijk in pyjama met hond op de bank
dit is de Studio Versie van Love Over Gold Albumquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit was wel één van de beste versies van het liedje van Dire Straits, ja.
Ritueel slachten die hap.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Dit jaar ook maar eens wat kasten uitmesten.
Heb nog complete uniformen van 15 jaar geleden hangen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, dat vind ik nu juist van die mannen, mijn ex en huidige man moeten altijd nog eerst ff schijten of pissen, sta ik weer te wachten
Sure.quote:
Daar ben ik ook goed in, en soms is dat wel leuk, dan vind je ineens iets wat weer leuk staat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Dit jaar ook maar eens wat kasten uitmesten.
Heb nog complete uniformen van 15 jaar geleden hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |